Board logo

標題: 3HK 天線比颱風打爛左? [打印本頁]

作者: licson    時間: 2025-7-25 21:38     標題: 3HK 天線比颱風打爛左?

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(411b3).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(51de0).jpg

地點:赤柱東頭灣道 66 號懲教署職員宿舍第二座

點解覺得係 3HK:CMHK 係呢度訊號弱應該就係呢度冇天線,csl 得 N1 即係應該係被動天線,唯一主動天線喺華為嘅複合天線所以排除 SmarTone,剩返 3HK

個樣似上個禮拜打風,赤柱又當風導致嘅,吹到成個罩冇左露出天線內部。好笑嘅喺冇人察覺到盡快換?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(51de0).jpg (2025-7-25 21:34, 85.01 KB) / 下載次數 55
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2489281&k=5aeb9f4fac5c906488dc28c8842aa05c&t=1782134338&sid=38cf8OMMuu



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(411b3).jpg (2025-7-25 21:34, 141.09 KB) / 下載次數 60
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2489282&k=c32eb018533490bc21f504ee27327425&t=1782134338&sid=38cf8OMMuu


作者: Linksys999    時間: 2025-7-25 22:12

本帖最後由 Linksys999 於 2025-7-25 22:14 編輯
地點:赤柱東頭灣道 66 號懲教署職員宿舍第二座

點解覺得係 3HK:CMHK 係呢度訊號弱應該就係呢度冇天線 ...
licson 發表於 2025-7-25 21:38


呢支似乎只係普通舊款被動4G天線,出到n1。

正苦建築物多數都係CMHK HKT插旗,3仔少之又少。
作者: PN420    時間: 2025-7-25 22:14

地點:赤柱東頭灣道 66 號懲教署職員宿舍第二座

點解覺得係 3HK:CMHK 係呢度訊號弱應該就係呢度冇天線 ...
licson 發表於 2025-7-25 21:38


但赤柱唔比裝n78,3仔又冇n79,唔通佢射n1,B7(GB),B40會用到AAU?
作者: licson    時間: 2025-7-25 22:24

本帖最後由 licson 於 2025-7-25 22:25 編輯

回覆 3# PN420

咁就得意了,CMHK 呢個位置我確認係冇基站(因為呢個基站照著嘅聖士提反灣同沿路 CMHK 訊號都微弱),csl 嘅話重複開關飛行模式都淨係得 N1(訊號有 -55dBm 肯定係呢個基站),剩返 SmarTone 同 3 仔...

Ericsson 啲複合天線又唔係呢個形狀嘅

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Linksys999    時間: 2025-7-25 22:34

回覆  PN420

咁就得意了,CMHK 呢個位置我確認係冇基站(因為呢個基站照著嘅聖士提反灣同沿路 CMHK 訊號 ...
licson 發表於 2025-7-25 22:24


屎台只係core RRU嗰啲用愛垃圾,其他周邊,例如天線係會有大陸牌子。
作者: licson    時間: 2025-7-25 22:56

回覆 5# Linksys999

如果你咁講嘅話呢個主動天線有機會係 SmarTone 嘅... 不過都係果句爛咗成個禮拜都冇人整,唔至於無後備零件掛

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Linksys999    時間: 2025-7-25 23:02

回覆  Linksys999

如果你咁講嘅話呢個主動天線有機會係 SmarTone 嘅... 不過都係果句爛咗成個禮拜都冇人 ...
licson 發表於 2025-7-25 22:56


點解肯定係主動天線?
作者: licson    時間: 2025-7-25 23:09

回覆 7# Linksys999

你認真留意個天線其實係兩舊野嚟有兩組線,下面係幼線上面係入 RF coax 線。個天線下半部方係有供電嘅(同款天線喺下圖,留意個粒燈)所以呢個係複合天線(即係主動+被動二合一)。

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(f3dfb).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(f3dfb).jpg (2025-7-25 23:09, 94.09 KB) / 下載次數 47
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2489288&k=fb564276c205835b51e6ab4d099edf7a&t=1782134338&sid=38cf8OMMuu


作者: Linksys999    時間: 2025-7-25 23:16

本帖最後由 Linksys999 於 2025-7-25 23:19 編輯
回覆  Linksys999

你認真留意個天線其實係兩舊野嚟有兩組線,下面係幼線上面係入 RF coax 線。個天線下半 ...
licson 發表於 2025-7-25 23:09


係,所以我話爛左嗰舊係被動天線。
下面嗰舊應該係後加upgrade上去。
作者: licson    時間: 2025-7-25 23:22

回覆 9# Linksys999

係,爛咗被動個部份。但係因為佢有埋主動天線係一齊所以先至估枝天線到底係邊間啲野

但係呢隻天線係二合一,應該一換就要成舊換

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: TH30    時間: 2025-7-25 23:33

回覆  Linksys999
如果你咁講嘅話呢個主動天線有機會係 SmarTone 嘅... 不過都係果句爛咗成個禮拜都冇人 ...
licson 發表於 2025-7-25 10:56 PM


可能其他區都有排緊隊,可能入緊紙,可能唔至在沒有SLA的普通客戶
作者: PN420    時間: 2025-7-26 10:26

回覆  Linksys999

係,爛咗被動個部份。但係因為佢有埋主動天線係一齊所以先至估枝天線到底係邊間啲野

...
licson 發表於 2025-7-25 23:22


我天馬行空咁諗,會唔會係裡面d線路板有晒防水,即使個外殼打爛左仍然冇事繼續射?
作者: 留白兄    時間: 2025-7-26 10:37

本帖最後由 留白兄 於 2025-7-26 10:44 編輯

似csl喎
呢個情況只係外殼吹甩左 發射未必有影響
不過防水應該已經失效 應該要換
不過唔係全壞同有人投訴出問題
基本上唔會網絡商特別知
除左smt 佢地有部份天線安左舊野用黎detect 移位
作者: jd2268    時間: 2025-7-28 19:25

用華記嗰幾間,主動加被動天綫好似唔係咁嘅款囉
呢個款就咁包個殼,扮曬係兩支天綫合埋做一支天綫
究竟係邊個台既傑出作品,肉酸到

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 留白兄    時間: 2025-7-28 21:02

回覆 14# jd2268


好多地方都換左呢種天線
作者: jd2268    時間: 2025-7-28 21:30

回覆  jd2268


好多地方都換左呢種天線
留白兄 發表於 2025-7-28 21:02

係丫
不過用得華記/Prose室外天線既台,十之89都唔會係呢個肉酸solution
某個台既solution 係用rancom/comba 被動天線再另加AAU,
然後就響兩枝天線之間加個殼扮係得一枝天線

Btw, 信就信,唔信就當係笑話就算

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: licson    時間: 2025-7-28 21:45

回覆 13# 留白兄

就係話唔似 csl,因為呢個位置冇 N79... 同埋學另一位話齋,暫時睇 csl 都係 passive 同 AAU 分開裝嘅,HKT 機樓大把例子全部都係分開嘅

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: licson    時間: 2025-7-28 21:47

回覆 16# jd2268

話時話你咁講我好似係銅鑼灣間 Bakehouse 天台見到你講既野,搵個殼蓋住兩支 AAU 扮係同一支天線

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Linksys999    時間: 2025-7-28 22:12

係丫
不過用得華記/Prose室外天線既台,十之89都唔會係呢個肉酸solution
某個台既solution 係用rancom/c ...
jd2268 發表於 2025-7-28 21:30


即係屎台。
呢個方式是否比較慳錢?
作者: jd2268    時間: 2025-7-28 22:33

本帖最後由 jd2268 於 2025-7-28 22:41 編輯
即係屎台。
呢個方式是否比較慳錢?
Linksys999 發表於 2025-7-28 22:12

係咪屎台?我都想知係咪佢

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 留白兄    時間: 2025-7-29 13:06

回覆 19# Linksys999


真係smt?
但smt d饋線頭通常有黃色LABEL包住寫明邊條出邊條band
上面又唔係咁影到
作者: NogiKeya46    時間: 2025-7-29 17:24

回覆  Linksys999


真係smt?
但smt d饋線頭通常有黃色LABEL包住寫明邊條出邊條band
上面又唔係咁影到 ...
留白兄 發表於 2025-7-29 13:06

如果真係屎台既話,咁又真係令人大跌眼鏡

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Linksys999    時間: 2025-7-29 19:47

本帖最後由 Linksys999 於 2025-7-29 19:50 編輯
回覆  Linksys999


真係smt?
但smt d饋線頭通常有黃色LABEL包住寫明邊條出邊條band
上面又唔係咁影到 ...
留白兄 發表於 2025-7-29 13:06


根據各人推斷及樓主所述該處情況:
csl只有n1,唔附合使用AAU情況。
CMHK接收微弱,個站唔會係佢。
該處係n78禁區,3仔又無n79頻譜,亦唔附合使用AAU情況。
淨下只有屎台,屎台cable有黃色label,但通常係貼RRU出入cable嗰邊,相中影唔到RRU,所以都唔可以肯定無label。

當然未能100%肯定。
作者: PN420    時間: 2025-7-30 11:08

根據各人推斷及樓主所述該處情況:
csl只有n1,唔附合使用AAU情況。
CMHK接收微弱,個站唔會係佢。
該處係 ...
Linksys999 發表於 2025-7-29 19:47


合各人之力,估左20層樓仍未肯定係邊間,有D無奈,
同埋赤柱懲教署宿舍每幢都十幾層樓高,
更換嗰舊2合一應屬高空工作,需要搭棚,
問題係唔知道搭棚要一兩個星期,定只需一天半天.
作者: 留白兄    時間: 2025-7-30 13:09

回覆 24# PN420


其實樓主肯定CSL得n1咁就即係smt
作者: licson    時間: 2025-7-30 14:17

回覆 24# PN420

呢個位置應該唔係齊晒四個台,因為 3-sector 每個扇得兩組天線,SmarTone 機會係最大。

只係佢咁爛法唔知佢地啲人知唔知啫...

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Linksys999    時間: 2025-8-10 23:15

合各人之力,估左20層樓仍未肯定係邊間,有D無奈,
同埋赤柱懲教署宿舍每幢都十幾層樓高,
更換嗰舊2合一 ...
PN420 發表於 2025-7-30 11:08


水落石水。
我喺其他地方見到同類天線,係駁住愛垃圾RRU。
作者: Thomascyk    時間: 2025-8-11 00:03

事實上如果天線即使甩殼,但仍能正常運作下,基本上冇人報告都唔會察覺到
作者: 留白兄    時間: 2025-8-11 07:58

回覆 27# Linksys999


西隧收費廣場有同款
饋線有黃色lebal
作者: NogiKeya46    時間: 2025-8-11 18:46

屎台呢次真係
淨係識俾錢做PR,但係維修就唔做

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: licson    時間: 2025-8-11 18:57

回覆 28# Thomascyk

呢個位置可能壞左都未必有人報告  

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: licson    時間: 2025-8-16 14:27

更新 支天線繼續係爛嘅,好似又要打風。睇怕要打爛埋舊 AAU 先會有人嚟整

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(95729).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(95729).jpg (2025-8-16 14:26, 138.36 KB) / 下載次數 47
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2492074&k=2a88f6888573dcec2db74dc9ae355719&t=1782134338&sid=38cf8OMMuu


作者: Thomascyk    時間: 2025-8-16 15:54

更新 支天線繼續係爛嘅,好似又要打風。睇怕要打爛埋舊 AAU 先會有人嚟整



via HKEPC IR 5.1.14 - Androi ...
licson 發表於 2025-8-16 14:27


如果以數碼通的性格,應該都係咁。
作者: NogiKeya46    時間: 2025-8-16 17:23

如果以數碼通的性格,應該都係咁。
Thomascyk 發表於 2025-8-16 15:54

屎台都幾黐線喎,咁樣做生意都得嘅
更黐線嘅係懲教署竟然冇人投訴   

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 留白兄    時間: 2025-8-17 09:18

回覆 32# licson


係咪冇影響發射所以無人理
作者: Thomascyk    時間: 2025-8-17 21:49

回覆  licson


係咪冇影響發射所以無人理
留白兄 發表於 2025-8-17 09:18


我相信唔去到監察系統出報告話有故障,都唔會入紙入去搞。
作者: licson    時間: 2025-8-17 22:45

回覆 35# 留白兄

露曬裏面啲零件出嚟,發射點都會有影響,只係正常人未必留意到收得差咗(加埋赤柱呢個位真係無咩人流,本身 SmarTone 客仔又唔係多)
作者: Jacky_Tang    時間: 2025-8-17 23:21

回覆  留白兄

露曬裏面啲零件出嚟,發射點都會有影響,只係正常人未必留意到收得差咗(加埋赤柱呢個位真 ...
licson 發表於 2025-8-17 22:45

怪不得最近聯通的4G突然之間跳3G

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Jacky_Tang    時間: 2025-8-17 23:24

怪不得最近聯通的4G突然之間跳3G

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
Jacky_Tang 發表於 2025-8-17 23:21

只從冇了NSA部手機個網絡同people sim card一樣,所以我才去CMHK 開了張SA SIM

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 留白兄    時間: 2025-8-18 06:50

回覆 38# Jacky_Tang


又關聯通咩事
作者: Thomascyk    時間: 2025-9-24 14:03

更新 支天線繼續係爛嘅,好似又要打風。睇怕要打爛埋舊 AAU 先會有人嚟整



via HKEPC IR 5.1.14 - Androi ...
licson 發表於 2025-8-16 14:27

純粹問下,並非有惡意幸災樂禍。
唔知今次樺加沙有冇確實吹冧數碼通呢支天線?
作者: 留白兄    時間: 2025-9-24 15:58

回覆 41# Thomascyk


邊有咁易
講左咁多個post 樓主打左去報fault未
作者: licson    時間: 2025-9-24 18:50

回覆 42# 留白兄

本身冇用 Smartone 所以都無特登理,純粹見到之後有經過都會關注下。
作者: licson    時間: 2025-9-24 18:50

回覆 41# Thomascyk

個風都未打完 要得閒經過先知道窩。
作者: PN420    時間: 2026-1-5 14:08

上個Weekend無無聊聊入左去睇,結果...

0001_800.jpg

圖片附件: 0001_800.jpg (2026-1-5 14:07, 39.91 KB) / 下載次數 49
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2510880&k=1245b8187e379bd571e31fa1719cc63c&t=1782134338&sid=38cf8OMMuu


作者: 留白兄    時間: 2026-1-5 14:21

回覆 45# PN420


睇黎冇影響
作者: 42mbps    時間: 2026-1-5 17:27

上個Weekend無無聊聊入左去睇,結果...
PN420 發表於 2026-1-5 06:08


一定係冇人check
咁入水法都冇事 堅嘢!
作者: money仔    時間: 2026-1-6 11:28

回覆 47# 42mbps


    天線入水唔破壞網絡
作者: 42mbps    時間: 2026-1-6 11:46

回覆  42mbps


    天線入水唔破壞網絡
money仔 發表於 2026-1-6 03:28


學到嘢
作者: licson    時間: 2026-1-6 12:12

回覆 48# money仔

睇邊隻天線,而家 5G 時代新個啲主動天線入水會燒  

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: PN420    時間: 2026-1-7 22:36

睇黎冇影響
留白兄 發表於 2026-1-5 14:21


應該係,簡單測過,數記B3訊號強勁:
1_SMC.jpg

而同場CSL B3訊號也十分強:
1_CSL.jpg

另外兩台訊號強度只屬一般.

由於附近沒有望得到的基站,推算爛天線隔籬支passive,應該是CSL的.

圖片附件: 1_SMC.jpg (2026-1-7 22:33, 36.3 KB) / 下載次數 37
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2511153&k=84935d793bd64edf3043938540c143ef&t=1782134338&sid=38cf8OMMuu



圖片附件: 1_CSL.jpg (2026-1-7 22:33, 31.79 KB) / 下載次數 20
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2511154&k=c03e53f97f6002c666b5219cc336f3dc&t=1782134338&sid=38cf8OMMuu


作者: PN420    時間: 2026-1-7 22:40

一定係冇人check
咁入水法都冇事 堅嘢!
42mbps 發表於 2026-1-5 17:27


都會有人check,但都只係工程車一邊行駛一邊自動check下每個基站既訊號。支天線仲射到野出黎仍然可以過骨。

至於有冇安排人手逐個站目測下天線有否損壞,就不得而知了。
作者: NogiKeya46    時間: 2026-1-8 01:39

上個Weekend無無聊聊入左去睇,結果...
PN420 發表於 2026-1-5 14:08

咁耐都唔做嘢,屎台真係嚴格控制成本到癲左

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: licson    時間: 2026-1-8 01:50

回覆 51# PN420

呢個位置另外個支年紀久遠啲嘅天線的確係 csl 嘅,有 4G B3/B8 同 5G N1。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: PN420    時間: 2026-1-8 16:38

咁耐都唔做嘢,屎台真係嚴格控制成本到癲左  

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
NogiKeya46 發表於 2026-1-8 01:39


既然訊號正常,睇個勢都似係繼續由得佢棟喺度,直至被雨水腐蝕壞左先換。
作者: PN420    時間: 2026-1-8 16:53

回覆  PN420

呢個位置另外個支年紀久遠啲嘅天線的確係 csl 嘅,有 4G B3/B8 同 5G N1。

via HKEPC IR 5. ...
licson 發表於 2026-1-8 01:50


連數記都裝左N79,而csl客數比數記多,居然唔裝N79,就有少少奇怪。
作者: Linksys999    時間: 2026-1-8 16:59

都會有人check,但都只係工程車一邊行駛一邊自動check下每個基站既訊號。支天線仲射到野出黎仍然可以過骨 ...
PN420 發表於 2026-1-7 22:40


實地出車去所謂routine check應該都係做個數,實際有幾routine有幾真? 尤其一個鍾意吹噓既台。
正常每個site總部panel睇到有無異常,通常去到呢個位發現到先會做野。
作者: PN420    時間: 2026-1-8 17:38

實地出車去所謂routine check應該都係做個數,實際有幾routine有幾真? 尤其一個鍾意吹噓既台。
正常每個s ...
Linksys999 發表於 2026-1-8 16:59


剩係靠睇panel數據咁就唔使旨意有得整啦,就睇下呢支天線可以捱到幾多個雨季,我們拭目以待.
作者: licson    時間: 2026-1-8 18:56

回覆 56# PN420

你可以上去 cellmapper.net,我基本上定位曬所有 csl 係赤柱嘅基站出來,除左呢個基站之外其他個啲全部都有 N79,唔知係咪呢個位置人少,佢又有其它地方可以做 N79 覆蓋嘅關係。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Thomascyk    時間: 2026-1-8 19:23

剩係靠睇panel數據咁就唔使旨意有得整啦,就睇下呢支天線可以捱到幾多個雨季,我們拭目以待. ...
PN420 發表於 2026-1-8 17:38

我諗緊會否去到死機,索性拆咗佢就算。
作者: 42mbps    時間: 2026-1-8 19:59

都會有人check,但都只係工程車一邊行駛一邊自動check下每個基站既訊號。支天線仲射到野出黎仍然可以過骨 ...
PN420 發表於 2026-1-7 14:40


要上天台咁高難度 應該係冇人會做了
作者: 42mbps    時間: 2026-1-8 20:00

剩係靠睇panel數據咁就唔使旨意有得整啦,就睇下呢支天線可以捱到幾多個雨季,我們拭目以待. ...
PN420 發表於 2026-1-8 09:38


又話唔怕水的?!
作者: licson    時間: 2026-1-9 00:56

回覆 58# PN420

有啲被動天線會有一個叫 AISG (Antenna Interface Standards Group) port 係用嚟駁支被動天線裏面的 sensor 做監控同埋部分被動天線甚至可以有電子移位功能,唔知 SmarTone 有冇駁,我諗駁咗嘅話應該都會監控到有問題。
作者: NogiKeya46    時間: 2026-1-9 23:22

既然訊號正常,睇個勢都似係繼續由得佢棟喺度,直至被雨水腐蝕壞左先換。 ...
PN420 發表於 2026-1-8 16:38

如果附近冇避雷針
應該隨時俾雷劈中,到時就好睇啦

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Thomascyk    時間: 2026-1-10 14:40

回覆  PN420

有啲被動天線會有一個叫 AISG (Antenna Interface Standards Group) port 係用嚟駁支被動天 ...
licson 發表於 2026-1-9 00:56


你覺得數碼通會否慳錢到連AISG都會慳埋?
作者: licson    時間: 2026-1-11 21:55

回覆 65# Thomascyk

唔知喎,不過香港平時見開啲天線都唔覺有駁 AISG port,反而尋日係大澳見到 csl 組平板天線有駁到,算係少數例子。

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(02129).jpg

最幼個條線就係。
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(b0a0f).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(b0a0f).jpg (2026-1-11 21:54, 111.51 KB) / 下載次數 32
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2511514&k=6c67f13b2942983db65628cb742e2d97&t=1782134338&sid=38cf8OMMuu



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(02129).jpg (2026-1-11 21:54, 113.9 KB) / 下載次數 34
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2511515&k=0b0aaba826816e24caa4ce2669eaf789&t=1782134338&sid=38cf8OMMuu


作者: Thomascyk    時間: 2026-1-12 10:17

回覆  Thomascyk

唔知喎,不過香港平時見開啲天線都唔覺有駁 AISG port,反而尋日係大澳見到 csl 組平板 ...
licson 發表於 2026-1-11 21:55

咁似乎會視乎基站的重要性才駁AISG
作者: PN420    時間: 2026-1-12 12:39

又話唔怕水的?!
42mbps 發表於 2026-1-8 20:00


唔知佢個設計係點,外殼爛左之後仲防唔防到水真係佢地內部先知。
作者: PN420    時間: 2026-1-12 12:47

回覆  Thomascyk

唔知喎,不過香港平時見開啲天線都唔覺有駁 AISG port,反而尋日係大澳見到 csl 組平板 ...
licson 發表於 2026-1-11 21:55


我天馬行空咁諗,既然陀螺儀/加速儀科技都咁成熟,加上AAU內部一定有CPU,咁AAU做埋移位監測應該都唔難兼成本有限,一detect到移位即刻經光纖發警報去控制室即可,連AISG port都慳返。

況且嗰支係2合一天線,AAU部份做左,passive嗰部份就唔需要AISG.

如果我呢個諗法冇錯,咁數記應該幾大機會知道支天線曾受撞擊移位。
作者: Thomascyk    時間: 2026-1-12 18:07

我天馬行空咁諗,既然陀螺儀/加速儀科技都咁成熟,加上AAU內部一定有CPU,咁AAU做埋移位監測應該都唔難兼 ...
PN420 發表於 2026-1-12 12:47

按照你這個講法去推斷,假定數碼通已知情下,但實際仍然正常運作時,相信未必會維修。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2