作者: Thomascyk 時間: 2025-8-16 18:35 標題: 香港各條主要行車隧道5G黃金頻譜升級情況……
繼3台在Facebook 專頁公佈7條隧道後,CSL的Facebook 專頁更講到26條極速5G網絡貫通全港。
唔知係咪只係講有5G訊號的?
作者: Linksys999 時間: 2025-8-16 18:40
本帖最後由 Linksys999 於 2025-8-16 18:56 編輯
無講黃金頻譜,九成九係n1。
近排掃過係咁:

作者: Linksys999 時間: 2025-8-16 19:50
就趁住未有網絡商做到之前講左先,邊個台第一間所有隧道有5G黃金頻譜先係真正皇者。
作者: PN420 時間: 2025-8-18 13:01
本帖最後由 PN420 於 2025-8-18 13:10 編輯
根據運輸署網頁,全港共23條行車隧道(未包括興建中的中九龍幹線);而CSL聲稱的,是26條"隧道及主要幹線"。除了所有23條隧道(包括私營的愉景灣隧道),還包括了:
. 青嶼幹線
. 汀九橋
. 昂船洲大橋
合共26條"隧道及主要幹線",但未有提及黃金頻譜,相信大部份隧道均只有n1覆蓋。
作者: licson 時間: 2025-8-18 13:03
汀九同昂船洲連埋條南灣隧道實測係真係全段都有 N78 嘅,至於青嶼幹線暫時冇機會入東涌就未知了。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Linksys999 時間: 2025-8-18 14:21
室外大橋相信各台都有黃金頻譜,隧道先考工夫。
作者: Thomascyk 時間: 2025-8-18 19:44
其實青嶼幹線基本上差不多每日都會經過,暫時最必然出現接收問題,青馬大橋與汲水門大橋下層中間石屎管道的位置。
作者: Thomascyk 時間: 2025-8-18 19:50
另北大嶼山公路都有幾個弱位,不過因為多數情況都無特別使用手機,無刻意留意。
不過依稀記得欣澳站、小蠔灣在基站交接下會出現弱位
作者: licson 時間: 2025-8-18 20:37
回覆 8# Thomascyk
除左行地鐵,都要試下搭巴士途徑青嶼幹線嚟比較得到平均覆蓋體驗
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Thomascyk 時間: 2025-8-18 21:19
事實上我每日都會透過巴士或東涌線往返寫字樓,不過收工後就有不同。
也有機會乘坐渡輪的方式出行,包括工作。
作者: licson 時間: 2025-8-18 21:41
回覆 10# Thomascyk
可以考慮手機安裝 CellMapper app (Android only),收集每日交通嘅覆蓋數據嚟量化覆蓋方便比較。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: andrewyl 時間: 2025-8-18 22:34
回覆 Thomascyk
可以考慮手機安裝 CellMapper app (Android only),收集每日交通嘅覆蓋數據嚟量化覆蓋方 ...
licson 發表於 2025-8-18 21:41
我而家都係咁用,睇台覆蓋都真係幾 interesting .
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: pandchow77 時間: 2025-8-24 02:15
回覆 1# Thomascyk
兩台相比, C台貴過3HK好多
作者: Thomascyk 時間: 2025-8-27 20:45
今晚有機會坐巴士途經長青隧道,發覺隧道口外藍巴勒大橋的位置有高速的情況,似有N78/N79;反而管道內就完全強差人意。
作者: Linksys999 時間: 2025-8-27 20:56
長青隧道無黃金頻譜,唔快都預左。
作者: Thomascyk 時間: 2025-8-27 21:08
都唔知幾時長青隧道才會好一點?
作者: Linksys999 時間: 2025-8-27 21:12
如果邊間可以做第一全港行車隧道都有黃金頻譜,個廣告效果應該好龐大,做下呢啲實事去搶客好過。
作者: peter_chan 時間: 2025-8-31 16:45
今天坐巴士經城門隧道﹐由沙田去荃灣。
發現CSL第一段隧道有N78 SA﹐第二段就NSA N1-10Mhz。
作者: Thomascyk 時間: 2025-8-31 18:05
會否係CSL在城門隧道才剛開始舖黃金頻譜?
作者: peter_chan 時間: 2025-8-31 18:16
唔知
只無今日坐車無比周公召喚﹐手痕開來睇下才發現其中一段有N78。
我唔知反方向行車隧道情況如何﹐因為同周公捉緊棋。
作者: PN420 時間: 2025-8-31 19:58
睇黎阿哥搞到7條隧道有黃金頻譜,
做細佬都要急起直追。
作者: schoi6190 時間: 2025-9-1 06:10
邊個係佢細佬作者: schoi6190 時間: 2025-9-1 06:11
唔係3台已經有?
作者: Linksys999 時間: 2025-9-1 06:22
睇2樓張圖,全港廿幾條行車隧道3得7條有黃金頻譜。
作者: 少年 時間: 2025-9-1 14:03
咁可能一步一步唔同地方加,遲下應該越來越多地方有
作者: licson 時間: 2025-9-1 16:39
回覆 25# 少年
係呢啲地方升級需要起碼提早半年傾,所以要睇下係咪遲出係因為嘥時間一次過同多條隧道預約入場更換設備啦……
作者: PN420 時間: 2025-9-2 00:17
你搞到我以為佳仔、8號仔同6823既股權最近有變化,但check左又似乎唔係。
作者: licson 時間: 2025-9-10 15:03
今日係沙田一段城門隧道見到 csl 有 N78 5G SA,不過收信唔穩定速度同 N1 差唔多,我估計係未整好而家先起左個頭無耐。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2496007&k=73280ca05641fb3e44083a8673b881b8&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2496008&k=b00c6a6cd4d26ac8bb86008ca0167ae2&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

作者: Thomascyk 時間: 2025-9-10 20:08
似乎各行車升級做黃金頻譜的進度,得和記同CMHK 有得揮。
作者: licson 時間: 2025-10-16 02:14
本帖最後由 licson 於 2025-10-16 02:17 編輯
今日(16/10/2025)觀察到 csl 係香港仔隧道部署左 N78 黃金頻譜覆蓋。
跑馬地方向入隧道(觀察到部署新 baseband gNB 4401510)
隧道中段(復用本來 gNB 4403452 但係多咗 N78 sector)
隧道尾段(觀察到只可以於室內發射嘅 N78 sector)
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2501014&k=ab2d3983f09f05478368214507d70a65&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2501015&k=de6219f4b6436fe54d62a60e13dbd3ff&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2501016&k=719e9fdffa00affe0724a31e89ddd96d&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

作者: Thomascyk 時間: 2025-10-16 07:31
是否往南區方向的管道?
作者: Thomascyk 時間: 2025-10-16 07:33
有冇試過黃金頻譜下的速度情況?
我記憶中之前CSL有100M已經唔錯。
作者: licson 時間: 2025-10-16 09:31
回覆 31# Thomascyk
係的,不過翻查 app log 最早偵察到應該係 15/10 係另一個方向見到有 N78 sector 先,只係我冇留意到。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: licson 時間: 2025-10-16 09:32
回覆 32# Thomascyk
當時手機就冇電所以冇開 speedtest 來測試。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Thomascyk 時間: 2025-10-16 11:20
回覆 Thomascyk
係的,不過翻查 app log 最早偵察到應該係 15/10 係另一個方向見到有 N78 sector 先,只 ...
licson 發表於 2025-10-16 09:31
睇情況應該都係近期升級的事,咁我可以放心等我細佬明年用csl.。
作者: Thomascyk 時間: 2025-10-16 11:24
回覆 Thomascyk
當時手機就冇電所以冇開 speedtest 來測試。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
licson 發表於 2025-10-16 09:32
只可惜19/10早上至下午肯定唔會經香港仔隧道往南區,唯一可能性就係有機會由赤柱去中環。
作者: licson 時間: 2025-10-16 17:41
本帖最後由 licson 於 2025-10-16 17:46 編輯
今日經過埋香港仔隧道出跑馬地個條管,一樣見到有 N78 不過要行到隧道接近中段先成功跳上去。
測速成績唔錯,好過城門隧道見到個個 N78 先
暫時見香港仔隧道,csl 起碼有 4-5 個 baseband 黎駁啲天線,唔肯定係乜野原因驅使佢唔係用一組 baseband 帶哂所有 sector 覆蓋晒成條隧道。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2501065&k=f3d85bb462557fce063d58888616ca9b&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2501066&k=815bdb742ff55f35e919c97321741a93&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

作者: Thomascyk 時間: 2025-10-16 19:52
會否因為出跑馬地的管道較常塞車,引致管道多用戶在管道內,所以才有這個設計?
作者: licson 時間: 2025-10-18 17:19
回覆 37# licson
今日再測試一下,北行管道嘅 N78 覆蓋比較差,得隧道出入口位置見到隧道天線嘅 N78 覆蓋,隧道中間 50% 一段會跌返落 N1,應該係未完成相關覆蓋工程只係提早啟用咗。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: javacomhk 時間: 2025-10-18 17:28
最差嘅行車隧道就係大老山隧道,朝早出九龍又多車又塞條隧道又長,又收唔到訊號。
作者: Thomascyk 時間: 2025-10-18 20:21
你指邊個台?
你指有訊號但Load唔到,還是隧道內某位置沒有訊號?
作者: licson 時間: 2025-10-24 21:21
今日係香港仔隧道南行管道發現就算去到隧道中間位置都仍然繼續接收 CMHK N79 信號,唔通係又升級咗(本身淨係有室內 N78)?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2502079&k=cc31e040ceb441d6936dec17242d4fe7&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

作者: Linksys999 時間: 2025-10-24 21:48
大欖隧道都係n1 n77 n78 n79。
室外有n78地方大多數都有埋n79,室內就一啲啲。
作者: MCarey 時間: 2025-10-29 22:56
csl喺西隧係有開n78 (30+40MHz), 不過要鎖SA先連得上
NSA default係連上n1+4G CA
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2502697&k=f255406c1e711bd4c72be4f130090e99&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

作者: Thomascyk 時間: 2025-10-29 22:59
你係往九龍方向的管道還是往香港的管道見到?
作者: Linksys999 時間: 2025-10-29 23:06
根據我2樓張圖,csl西隧較早前已經有。
作者: MCarey 時間: 2025-10-29 23:27
回覆 45# Thomascyk
往九龍方向
作者: licson 時間: 2025-10-30 00:17
回覆 44# MCarey
竟然無開曬 50+30MHz 出嚟,如果你得閒嘅話可以試下入香港仔隧道睇下佢行咩頻開幾多 NR CA 出嚟,而家 csl 係嗰邊都有 N78(不過北行管道出鵝頸橋無收得比南行入南區個段 N78 咁好)。
N78 cell ID 嘅話如下:
gNB 4401510 LCID 2011(鵝頸橋入隧道開始應該係收呢個站信號先)
gNB 4403452 LCID 303(隧道再入就會跳過去)
作者: MCarey 時間: 2025-10-31 23:05
香港仔隧道確實有n78(30+50MHz)
不過又係要切SA先連得上
NSA default連上n1+4G CA
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2502951&k=6694df3b5a0e99d32cd10d355b42a1b4&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

作者: licson 時間: 2025-11-1 14:27
回覆 49# MCarey
咁得意要 SA 先有 N78?不過我見你速度比我好,可能係我部機廢...
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: licson 時間: 2025-11-30 20:19
今日係長青隧道觀察到 csl 於隧道內有 N78 覆蓋。(cap 圖 RSRP 好似好低但係的確全段隧道都有 N78 無斷過)
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2506745&k=488bd9b78c4a09d3218fab957c9264b3&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2506746&k=41802a0d6fd644763ff5930327942fc0&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

作者: Thomascyk 時間: 2026-2-20 23:23
而家和記玩語言藝術玩到出神入化,仲宣稱係唯一全港所有隧道都有5G覆蓋嘅網絡商,只不過當講到其中9條隧道啟用咗「5G黃金頻譜」,包括三大過海隧道——海底隧道、東區海底隧道、西區海底隧道,以及大欖隧道、大老山隧道、香港仔隧道、將軍澳隧道、將軍澳-藍田隧道及中九龍繞道(油麻地段),就似乎雷聲大雨點少。
作者: civicfl5 時間: 2026-2-21 01:39
用緊1010
近兩星期send SMS過來
話邊個邊個地鐵站已經升級
但普通用落唔覺有分別
作者: PN420 時間: 2026-2-21 18:13
仲宣稱係唯一就不對了, 詳見小弟4樓帖文.
作者: Thomascyk 時間: 2026-2-21 20:39
事實上和記這樣的宣稱用意何在?
作者: PN420 時間: 2026-2-22 12:57
估係想講到自己公路/隧道覆蓋最好,吸引駕車者用佢;
佢暫時都係最多行車隧道有黃金頻譜,但就唔可以話唯一全港所有行車隧道都有5G,因CSL也有同樣的宣稱.
作者: 留白兄 時間: 2026-2-22 14:19
回覆 55# Thomascyk
資源投放唔夠人黎咪出口術
作者: peter_chan 時間: 2026-2-23 10:27
本帖最後由 peter_chan 於 2026-2-23 10:30 編輯
睇下你係唔係最繁忙的時段坐車﹐同埋你係上網睇乜野。
我自己就早上返工由荔景>太子﹐荔景上車後就開始睇新聞(東網apps)﹐之後就facebook。
以前﹐快極都要等2-3秒才load到新一頁(新一段新聞)。
而家﹐去到已upgrade的車站﹐即load唔駛等。
在未upgrade的車站﹐以前同現在﹐都係2-3秒才load到。
極端情況係...... 完全load唔到。
唔好問我上網速度係點﹐我唔會去做test的。
我只係會講使用上的體驗。
申利 : 小弟係 CSL 上台客﹐手機係 i-phone 16 (有用SA) 或 sony 10iv。
作者: Linksys999 時間: 2026-2-23 21:46
本帖最後由 Linksys999 於 2026-2-23 21:47 編輯
CMHK於啟德隧道大約1/3至一半長度已detect到n77 n78 80MHz + n79 80MHz。
應該工程還進行中,暫時後半段會落返n1。
作者: andrewyl 時間: 2026-2-23 23:15
今日坐屯馬線經紅磡,金鐘去銅鑼灣。
途經柯士甸站時收到 1010 N79 頻段,
未清楚係流動機站定係月台有升級。
㗎車去到尖東站就無再測到有 N78 / N79。
去到金鐘站時,上港島線月台測下個 N78 ,
睇嚟個 N78 都唔係太頂得順,個速度都慢。
睇下遲下會唔會再提升容量。
去到銅鑼灣站時,個 N78 就快。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2516155&k=53e0b9521e875eb1ffe38e648902185f&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2516156&k=ed23213d1355e8684bdcf289bf04d2d8&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2516157&k=22355a339fa21cbf6763b5a6d5a7f104&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2516158&k=4a628c3ccd603510fe0798f38b83e9e9&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2516159&k=5b0f62a734b696ea93946b68128802ed&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2516160&k=8800c2d752566c471be494ec793f7750&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2516161&k=ed2ae6d9f915ddf4864f1ee70b560a48&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2516163&k=de38481b02332a37ec4e6265bce64e7b&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2516164&k=0a12563c05ba7ebfd5ebcd8aef2f833d&t=1782100136&sid=4NksuIdSwr

作者: kwm2000 時間: 2026-2-23 23:32
行車隧道駕車者用導航應該唔洗用黃金頻譜
有D殺雞用牛刀FEEL
作者: Linksys999 時間: 2026-3-2 19:03
CMHK將軍澳隧道新增n78 n79覆蓋。
作者: Thomascyk 時間: 昨天 20:10
唔知過咗差不多一年,唔知各主要行車隧道升級有冇更進一步的消息?


