Board logo

標題: 是日掃貨 [打印本頁]

作者: RX178    時間: 2008-11-22 00:54     標題: 是日掃貨

.................  D 野普遍貴左    但問題不大
GSC Q版 WF版既web版限定 比預訂價仲平左










作者: RX178    時間: 2008-11-22 00:56










作者: aya1981hk    時間: 2008-11-22 01:13

回你一個字: ~~~~車~~~~
作者: tommyho    時間: 2008-11-22 01:26

今日我去到都唔敢拎上手
我驚好似你今日禁,掃到一大袋
作者: RX178    時間: 2008-11-22 01:26

原帖由 aya1981hk 於 2008-11-22 01:13 發表
回你一個字: ~~~~車~~~~


再回你一個字 --------挑----------------
作者: RX178    時間: 2008-11-22 01:28

原帖由 tommyho 於 2008-11-22 01:26 發表
今日我去到都唔敢拎上手
我驚好似你今日禁,掃到一大袋

e d 係碎料  5隻邊算多

[ 本帖最後由 RX178 於 2008-11-22 08:26 編輯 ]
作者: G-核戰機    時間: 2008-11-22 01:56

天元突破好似唔錯
如果個胸用軟膠就真係不錯

高達兄依家改玩Q版乎??
作者: dom    時間: 2008-11-22 02:58

原帖由 RX178 於 2008/11/22 12:56 AM 發表






...


Code Geass 個本什麼來的
卡蓮
作者: ccsplus    時間: 2008-11-22 03:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cloveky    時間: 2008-11-22 04:35

原帖由 dom 於 2008-11-22 02:58 發表


Code Geass 個本什麼來的
卡蓮

之前睇過日文版...短篇黎, 重有KNIGHT FOR GIRL
個人覺得係雷本
反而娜娜莉的夢魘幾好, 肌肉ZERO
作者: thomaswai    時間: 2008-11-22 10:31

魯魯汁 o_o
作者: RX178    時間: 2008-11-22 11:37

原帖由 ccsplus 於 2008-11-22 03:43 發表
Q版果d叫figure


吾叫figure 甘叫咩好
作者: RX178    時間: 2008-11-22 11:39

原帖由 G-核戰機 於 2008-11-22 01:56 發表
天元突破好似唔錯
如果個胸用軟膠就真係不錯

高達兄依家改玩Q版乎??


Q版一向玩開  不過係今個月出得多有成7隻
作者: dickxdv    時間: 2008-11-22 11:40

原帖由 cloveky 於 2008-11-22 04:35 發表

之前睇過日文版...短篇黎, 重有KNIGHT FOR GIRL
個人覺得係雷本
反而娜娜莉的夢魘幾好, 肌肉ZERO


我想問咩野係雷本?
本卡蓮..係短篇的漫畫?
作者: RX178    時間: 2008-11-22 11:41

原帖由 dom 於 2008-11-22 02:58 發表


Code Geass 個本什麼來的
卡蓮


cc 卡蓮  爭仔短篇集
作者: cloveky    時間: 2008-11-22 13:24

原帖由 dickxdv 於 2008-11-22 11:40 發表


我想問咩野係雷本?
本卡蓮..係短篇的漫畫?

地雷...
官方認可短篇同人本
日版出到5了
作者: 丫傑    時間: 2008-11-22 20:15

我都買左南瓜...舊款一齊買埋
連埋女友的B女及長門今日掃左6袋

起碼要買多20隻先夠女友D B女 1 VS 1

[ 本帖最後由 丫傑 於 2008-11-22 20:24 編輯 ]
作者: 小Ray    時間: 2008-11-22 20:36

Saber 把野洗唔洗兩舊?
作者: RX178    時間: 2008-11-22 20:54

原帖由 小Ray 於 2008-11-22 20:36 發表
Saber 把野洗唔洗兩舊?


$275
作者: 熊忍    時間: 2008-11-22 21:05

咁岩既,我都買左南瓜女  (魔王未到貨Orz
來個前哨戰: 無限之瓜製
作者: see_d0217    時間: 2008-11-23 02:04

成員召集中

作者: dvitbilly    時間: 2008-11-23 09:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G-核戰機    時間: 2008-11-23 15:49

原帖由 RX178 於 22-11-2008 11:37 發表


吾叫figure 甘叫咩好


扭蛋~~~~~逃
作者: RX178    時間: 2008-11-24 14:43

原帖由 末日幽靈 於 2008-11-24 08:06 發表
ミク你買了多少錢?


350





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2