作者: RX178 時間: 2008-11-22 00:54 標題: 是日掃貨
................. D 野普遍貴左
GSC Q版 WF版既web版限定 比預訂價仲平左





作者: RX178 時間: 2008-11-22 00:56





作者: aya1981hk 時間: 2008-11-22 01:13
回你一個字: ~~~~車~~~~
作者: tommyho 時間: 2008-11-22 01:26
今日我去到都唔敢拎上手
我驚好似你今日禁,掃到一大袋
作者: RX178 時間: 2008-11-22 01:26
再回你一個字 --------挑----------------

作者: RX178 時間: 2008-11-22 01:28
e d 係碎料
[ 本帖最後由 RX178 於 2008-11-22 08:26 編輯 ]
作者: G-核戰機 時間: 2008-11-22 01:56
天元突破好似唔錯
如果個胸用軟膠就真係不錯
高達兄依家改玩Q版乎??
作者: dom 時間: 2008-11-22 02:58
Code Geass 個本什麼來的
卡蓮
作者: ccsplus 時間: 2008-11-22 03:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cloveky 時間: 2008-11-22 04:35
之前睇過日文版...短篇黎, 重有KNIGHT FOR GIRL
個人覺得係雷本
反而娜娜莉的夢魘幾好, 肌肉ZERO
作者: thomaswai 時間: 2008-11-22 10:31
魯魯汁 o_o
作者: RX178 時間: 2008-11-22 11:37
吾叫figure 甘叫咩好
作者: RX178 時間: 2008-11-22 11:39
Q版一向玩開 不過係今個月出得多有成7隻
作者: dickxdv 時間: 2008-11-22 11:40
我想問咩野係雷本?
本卡蓮..係短篇的漫畫?
作者: RX178 時間: 2008-11-22 11:41
cc 卡蓮 爭仔短篇集
作者: cloveky 時間: 2008-11-22 13:24
地雷...
官方認可短篇同人本
日版出到5了
作者: 丫傑 時間: 2008-11-22 20:15
我都買左南瓜...舊款一齊買埋
連埋女友的B女及長門今日掃左6袋
起碼要買多20隻先夠女友D B女 1 VS 1
[ 本帖最後由 丫傑 於 2008-11-22 20:24 編輯 ]
作者: 小Ray 時間: 2008-11-22 20:36
Saber 把野洗唔洗兩舊?
作者: RX178 時間: 2008-11-22 20:54
$275
作者: 熊忍 時間: 2008-11-22 21:05
咁岩既,我都買左南瓜女
來個前哨戰: 無限之瓜製
作者: see_d0217 時間: 2008-11-23 02:04
成員召集中
作者: dvitbilly 時間: 2008-11-23 09:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G-核戰機 時間: 2008-11-23 15:49
扭蛋~~~~~逃
作者: RX178 時間: 2008-11-24 14:43
350

