Board logo

標題: Lucky Star 大學 [打印本頁]

作者: alanmok    時間: 2008-11-30 15:21     標題: Lucky Star 大學

高中畢業就沒了?別怕還有大學~
アニメ「らき☆すた」の原作は、コンプティークで連載中の美水かがみさんの漫画だ。こちらでは泉こなたや柊姉妹たちが高校を卒業したことを以前紹介した。
以下のサイトによると、コンプティーク12月号の連載分ではいよいよ「大学編」に突入しそうだとのこと。2ちゃんねるの関連スレッドが紹介されている。正確にはまだ大学入学前の春休みのようだ。誰と誰が同じ大学になったかなどを知りたい人は同サイトで。

這是翻譯-w-~
動畫「幸運☆星」的原作是美水かがみ老師在コンプティークで連載中。在這裡會介紹泉此方跟柊姉妹高中畢業以前的事。
根據「Syu's quiz blog」跟コンプティーク12月號的連載終於要進入了「大學編」
第二章關連的路線介紹。正確是說好像還沒進大學,大學入學前的春假
想知道誰和誰進入同樣大學的人要仔細察看



轉From gundam-hk tid:14584
作者: Van仔    時間: 2008-11-30 15:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alanmok    時間: 2008-11-30 15:29

原帖由 Van仔 於 2008-11-30 15:26 發表
點睇小司同此方都入唔到大學

小學生(此方)入大學先神奇
作者: rion    時間: 2008-11-30 15:31

原帖由 Van仔 於 2008-11-30 15:26 發表
點睇小司同此方都入唔到大學


日本好多短大.... 除左D 名校外, 要入大學係好容易的事....
當然, 咩人同咩人在同一大學就....
作者: hold_find    時間: 2008-11-30 15:38

原帖由 rion 於 2008-11-30 15:31 發表


日本好多短大.... 除左D 名校外, 要入大學係好容易的事....
當然, 咩人同咩人在同一大學就....

短大即係咩?
作者: 強化人間    時間: 2008-11-30 16:00

此方只要老豆話一句入大學即獎PS3就乜大學都入到架啦
作者: Van仔    時間: 2008-11-30 16:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: neneaee    時間: 2008-11-30 23:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ioptional    時間: 2008-11-30 23:33

原帖由 Van仔 於 2008-11-30 16:14 發表


依招好似唔係次次得

GalGame > PS3
作者: shadow1024    時間: 2008-11-30 23:37

原帖由 hold_find 於 2008-11-30 15:38 發表

短大即係咩?

好似短期大學
作者: lastphoenix    時間: 2008-11-30 23:44

原帖由 shadow1024 於 2008-11-30 23:37 發表

好似短期大學

好似無咩男仔讀
作者: FW3152    時間: 2008-11-30 23:57

原帖由 Van仔 於 2008-11-30 16:14 發表


依招好似唔係次次得

PS3 outdated
作者: rion    時間: 2008-12-1 00:03

原帖由 lastphoenix 於 2008-11-30 23:44 發表

好似無咩男仔讀


你唔好睇到自己O口2頭像就以為冇男仔讀....
作者: dom    時間: 2008-12-1 03:06

原帖由 alanmok 於 2008/11/30 03:21 PM 發表
高中畢業就沒了?別怕還有大學~
アニメ「らき☆すた」の原作は、コンプティークで連載中の美水かがみさんの漫画だ。こちらでは泉こなたや柊姉妹たちが高校を卒業したことを以前紹介した。
以下のサイトによると、コン ...


美幸會入到大學
鏡大人當然都會

[ 本帖最後由 dom 於 2008-12-1 03:07 編輯 ]
作者: ioptional    時間: 2008-12-1 09:32

原帖由 dom 於 2008-12-1 03:06 發表


美幸會入到大學
鏡大人當然都會

此方入唔到大學, 就無左好多爆點
作者: FW3152    時間: 2008-12-1 10:17

原帖由 dom 於 2008-12-1 03:06 發表


美幸會入到大學
鏡大人當然都會

其實係得小司無機會入
作者: ronald    時間: 2008-12-1 10:43

原帖由 FW3152 於 2008-12-1 10:17 發表

其實係得小司無機會入

(>x<)
作者: ioptional    時間: 2008-12-1 10:44

原帖由 ronald 於 2008-12-1 10:43 發表

(>x

"你"既此方入到就得啦
作者: ronald    時間: 2008-12-1 13:43

原帖由 ioptional 於 2008-12-1 10:44 發表

"你"既此方入到就得啦

有分 "你" 同 "我" 既咩?
作者: silzai    時間: 2008-12-1 13:55

原帖由 rion 於 2008-12-1 00:03 發表


你唔好睇到自己O口2頭像就以為冇男仔讀....

膠都廢__事比
唔通睇完藍蘭島就話太平洋d小島無男人?
作者: dom    時間: 2008-12-3 14:48

原帖由 ioptional 於 2008/12/1 09:32 AM 發表

此方入唔到大學, 就無左好多爆點


同感
作者: rockyw    時間: 2008-12-3 19:13

原帖由 dom 於 2008-12-3 14:48 發表
:


同感

不要小看小此"臨急抱佛腳"的超能力 :naug
作者: AbsoluteShadow    時間: 2008-12-4 21:23

OMG OMG OMG LUCKY STAR SEASON 2??? KONATA IS GING!!!

has anyone seen the OVA yet?
作者: dom    時間: 2008-12-5 03:32

原帖由 rockyw 於 2008/12/3 07:13 PM 發表

不要小看小此"臨急抱佛腳"的超能力 :naug


當然最好四個入晒啦
作者: alanmok    時間: 2008-12-6 10:57

原帖由 dom 於 2008-12-5 03:32 發表


當然最好四個入晒啦

禁個Miss 唔知點
作者: 強化人間    時間: 2008-12-6 11:15

睇完
此方同美沙緒入左同一間大學同系
作者: jerrychf    時間: 2008-12-9 08:25

原帖由 強化人間 於 2008-12-6 11:15 發表
睇完
此方同美沙緒入左同一間大學同系

鏡大人唔同此方一齊了? = =...

會少左好多爆點...
作者: 丫傑    時間: 2008-12-9 14:11

原帖由 alanmok 於 2008-12-6 10:57 發表

禁個Miss 唔知點


或者識左個男大學教師想追佢所以又轉左去大學教書
作者: ronald    時間: 2008-12-9 15:01

原帖由 jerrychf 於 2008-12-9 08:25 發表

鏡大人唔同此方一齊了? = =...

會少左好多爆點...

鏡大人一直唔係同此方一齊 (無誤
作者: 強化人間    時間: 2008-12-9 15:28

online咪會見到老師囉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2