作者: ProjectZ 時間: 2013-9-13 18:57 標題: Del......
本帖最後由 ProjectZ 於 2022-6-12 19:59 編輯
Del......
作者: MarK-C 時間: 2013-9-13 19:25
普通放係CD架咪OK lo
如果唔想成日聽而耗損光碟,用EAC Rip wav放係電腦/燒另一隻碟出黎
btw,
星野琉璃
經典野黎
佢唱既dearest有另一感覺
作者: ProjectZ 時間: 2013-9-13 19:29
已經整左 soft copy 做 backup
作者: MarK-C 時間: 2013-9-13 19:37
只要橫放時唔好"責",直放時唔好逼太密,都唔會有機會損壞到個盒.
真係好正,好多年冇見過呢隻碟
作者: ProjectZ 時間: 2013-9-13 19:40
淘寶有
作者: toylet 時間: 2013-9-13 20:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: holyAS 時間: 2013-9-13 20:59
多d抽濕
作者: 小石頭四號 時間: 2013-9-14 19:04
只係就咁放入個盒度炸..
作者: 美奈子廚 時間: 2013-9-14 20:48
本帖最後由 美奈子廚 於 2013-9-14 20:49 編輯
http://www.suruga-ya.jp/search?c ... p;charset=eucJP-win
280yen吾算珍貴
http://www.suruga-ya.jp/database ... uQIVIT2mCh3KNwAAEAA
這才叫較珍貴

