Board logo

標題: 我想問1月有咩好睇? [打印本頁]

作者: 我係小魚兒    時間: 2014-1-29 09:47     標題: 我想問1月有咩好睇?

我只追了妄想學生會2
同最近妹妹有點怪....

我LIKE 爆笑/後宮/ 熱血
今季有冇好介紹?
作者: jabawack    時間: 2014-1-29 12:05

我只追了妄想學生會2
同最近妹妹有點怪....

我LIKE 爆笑/後宮/ 熱血
今季有冇好介紹? ...
我係小魚兒 發表於 2014-1-29 09:47


世界佂服
作者: usei    時間: 2014-1-29 16:20

光美
作者: watkower    時間: 2014-1-29 18:46

櫻trick
未確定進行式
屬性同學會
作者: hkunknow    時間: 2014-1-29 20:21

爆笑當然唔小得 農林
作者: 黑道明    時間: 2014-1-29 21:39

屬性同學會
作者: yupikachu    時間: 2014-1-29 22:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: superyyy    時間: 2014-1-29 22:44

偽戀
作者: 我係小魚兒    時間: 2014-1-30 10:08

光美
usei 發表於 2014-1-29 16:20



    唔係掛 咁大整估...我唔LIKE 小妹妹=3=
作者: 我係小魚兒    時間: 2014-1-30 10:09

辯魔士聖知
極有可能係黑馬

熱血就信長之槍
yupikachu 發表於 2014-1-29 22:43



    依套黑馬講咩GA?
作者: usei    時間: 2014-1-30 15:23

唔係掛 咁大整估...我唔LIKE 小妹妹=3=
我係小魚兒 發表於 2014-1-30 10:08


你太表面了
光美的賣點不是小妹妹

光美有一班較高年齡的男性觀眾是技術原因
作畫質素高
重有光美是一套一流的動作片
作者: yupikachu    時間: 2014-1-30 17:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: toylet    時間: 2014-1-31 22:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Nngiht    時間: 2014-1-31 22:34

偽戀
superyyy 發表於 2014-1-29 22:44

同漫畫比,差好多下
作者: watkower    時間: 2014-1-31 23:57

其實好多泡麵番都好好睇
作者: 我係小魚兒    時間: 2014-2-1 11:43

其實好多泡麵番都好好睇
watkower 發表於 2014-1-31 23:57



    咩叫泡麵番?
作者: bibilubi    時間: 2014-2-1 11:46

咩叫泡麵番?
我係小魚兒 發表於 2014-2-1 11:43



    3分鐘
作者: zeroipm    時間: 2014-2-1 11:46

咩叫泡麵番?
我係小魚兒 發表於 2014-2-1 11:43

每集內容得幾分鐘
作者: 我係小魚兒    時間: 2014-2-1 12:00

每集內容得幾分鐘
zeroipm 發表於 2014-2-1 11:46



    除左LINE 之外 仲有咩劇係咁?
作者: zeroipm    時間: 2014-2-1 13:02

除左LINE 之外 仲有咩劇係咁?
我係小魚兒 發表於 2014-2-1 12:00

上課小動作, 姐姐來了
作者: yupikachu    時間: 2014-2-1 14:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 我係小魚兒    時間: 2014-2-1 17:04

上課小動作, 姐姐來了
zeroipm 發表於 2014-2-1 13:02



    上課小動作幾好睇 係唔係得4集JA?
作者: zeroipm    時間: 2014-2-1 17:07

上課小動作幾好睇 係唔係得4集JA?
我係小魚兒 發表於 2014-2-1 17:04

暫時只出左4集, 你等唔切可以追漫畫
作者: superyyy    時間: 2014-2-1 19:24

同漫畫比,差好多下
Nngiht 發表於 2014-1-31 22:34



風格上完全變成新房風會感到違和很正常

但放下先入為主的感覺(我是從漫畫第 2 話連載開始追的,看過 bakuman 就覺得 JUMP 上的戀愛漫簡直是奇蹟)
人設和劇情暫時也沒崩,作為王道校園戀愛喜劇還是能期待是本季的良作吧
作者: codyhlau    時間: 2014-2-2 10:57

唔係掛 咁大整估...我唔LIKE 小妹妹=3=
我係小魚兒 發表於 2014-1-30 10:08


光美表面上係幼女番
但事實係年上向、年番中製作水準最高
特別係Ending 的CG舞
作者: a886    時間: 2014-2-2 12:44

回復 21# yupikachu


    漫畫完左,個結果真係
作者: cpk    時間: 2014-2-2 16:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2