Board logo

標題: リスアニ! Live Taiwan [打印本頁]

作者: ronald    時間: 2016-12-10 21:49     標題: リスアニ! Live Taiwan

本帖最後由 ronald 於 2016-12-10 21:50 編輯

2016年12月2日 (晴)

上個星期還在新加坡, 今個星期又飛去台灣了.
這是我那麼久以來最密的一次. 2014年都係11月頭台灣, 12月頭新加坡.

不要以為只有我一個人去, 今次的重點係半球, 當然要帶半球去啦.
[attach]1945116[/attach]

唔少得亞絲娜, 入鄉隨俗影登機閘.
[attach]1945119[/attach]

呢架華航係最新既A350-900, 行Android, 聽Aimer, SID和小田和正.
[attach]1945117[/attach]
[attach]1945118[/attach]
作者: ronald    時間: 2016-12-10 22:00

本帖最後由 ronald 於 2016-12-12 22:51 編輯

2/12

台北D景見慣哂就唔係點影. 國光個上下車位剛剛統一左在台北車站東, 原台北西站已拆.
[attach]1945122[/attach]

回酒店放低行李就出去逛. 等今晚"都內某所"既前夜祭.
平時見人地D製作特輯或雜誌取材都係提某個地方以保護地點或藝人.
今次真係可以實在參與"都內某所"活動好興奮, 所以一見到有前夜祭消息就馬上報名.
http://www.jtb.co.jp/ripple/lisani16/
https://www.facebook.com/lisani. ... ts/1813921982213116

(原來JTB一早講左有, 只係開放一D quota畀台灣人 )

一出酒店就去食老圓環. 因為差不多關舖油飯就賣哂.
[attach]1945123[/attach]

行去Q Square和台北轉運站 (長途巴士)
[attach]1945124[/attach]

捷運既路線圖改左好多次
以前只有線名
跟住改道, 合併, 加號數
(淡水線不去新店/南勢角 改行象山, 把新北投線歸淡水線, 再改名 2 淡水信義線)
(小南門線延長加小碧潭, 改名 3 松山新店線)
而家最新係似日本鐵路咁用顏色, 每個站加編號
1 -> BR
2 -> R
3 -> G
4 -> O
5 -> BL
[attach]1945125[/attach]

經過台北地下街買醬油.
[attach]1945126[/attach]
作者: ronald    時間: 2016-12-10 23:24

本帖最後由 ronald 於 2016-12-14 00:11 編輯

2/12

OFF會
畑亞貴講她既創作歷程, 也提她很喜歡台灣啤酒. JTB準備了台灣啤酒畀她, 畑亞貴笑稱JTB既人員做左她既隨從服侍她斟酒.
她講講下野都經常不知不覺加句"台灣啤酒好飲"

由於係秘密活動, 中間有冇其他野和食左D乜我就不公開. 他們有公開我就公開.
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 91&pid=35722059

食完飯之後行西門町, 在台糖見到animate, 才知animate台北已經從西門搬遷到台糖.
見到水瀬いのり成條頂心杉咁諗起傷心事.

呢間animate越來越似日本, 有店特及紀念簽名. 好似返了鄉下咁.
(事後才知May'n會到台灣搞簽名會)
作者: ronald    時間: 2016-12-11 22:50

2016年12月3日 (陰 - 心理陰影)

食完早餐出去行街, live物販唔係太大興趣, 買唔到VIP票就冇乜意思.
行過去老圓環時見到機場捷運台北站. 它不是台北捷運運營, 係桃園捷運運營.
雖然將來要160元車費, 不過你睇埋行車時間就好有競爭力.

終於食到老圓環油飯. 留肚搵其他野食.
作者: ronald    時間: 2016-12-11 22:58

3/12

前年唔係點認真行台北地下街. 今次要行個夠.
從Y1行到Y28, 估唔到在最尾見番RION. 之前RION因出事而被抽起.
(事後才知佈置已在7月加番而不是短短一個月限定, 最少會出現於聖誕活動)

RION我好掛住你呀 (>x<), 之前知有RION就想去台灣, 到我去時(2014)就已經沒有了.
作者: ronald    時間: 2016-12-11 23:20

本帖最後由 ronald 於 2016-12-11 23:22 編輯

3/12

反正不走回頭路, 從Y1行到Y28, 在北門站上車.
今次我坐得最多既係綠色線. 在市政府下車去等一個人咖啡. 今年冇時間去景美店, 但景美店絕對值得去.
[attach]1945434[/attach]

傳說中的老闆娘特調
[attach]1945435[/attach]

行過去TICC.
[attach]1945436[/attach]
作者: ronald    時間: 2016-12-11 23:39

http://www.lisani.jp/0000037929/

詳細既野我不說,  リスアニ!既report仲好.
每一個unit完左之後MC會出黎介紹個unit之後道別, 直至尾二.

最後一個unit一完就完哂.

睇完show就食宵夜. 行去臨江街和通化街.
初時以為好多人睇完show就去, 結果比想像中少人, 只有本地人及遊客 (廣東話)
[attach]1945444[/attach]
[attach]1945445[/attach]

P.S. 亞絲娜明日唱乜鬼? 留在酒店就算了 (鎖
[attach]1945446[/attach]
作者: 0186    時間: 2016-12-12 11:21

$160 抵玩.... 如果有埋捷運優惠應該唔錯
好似最快係33分鐘, 用香港A車既價錢有機鐵坐都ok
作者: ronald    時間: 2016-12-12 12:34

$160 抵玩.... 如果有埋捷運優惠應該唔錯
好似最快係33分鐘, 用香港A車既價錢有機鐵坐都ok ...
0186 發表於 2016-12-12 11:21


    係香港才咁黐線把機場交通貴族化啫.
其他地方除了特急收費都有一般收費.

桃捷咁做直頭賣大包添.
作者: ronald    時間: 2016-12-12 21:22

$160 抵玩.... 如果有埋捷運優惠應該唔錯
好似最快係33分鐘, 用香港A車既價錢有機鐵坐都ok ...
0186 發表於 2016-12-12 11:21



    http://www.tymetro.com.tw/cht/in ... &article_id=927
作者: ronald    時間: 2016-12-12 22:49

本帖最後由 ronald 於 2016-12-14 00:11 編輯

2016年12月4日 (陰 - 心理陰影)

今日食完早餐行過去台糖animate. 本來水瀬いのり有渡し会, 因為個小小小攪到乜都冇.
呢張相呢個時間應該大把人排隊.
[attach]1945737[/attach]

又行台北地下街. 呢個鐘數舖頭陸續開, 比昨日好 (昨日太早)
肉, 全部都係肉.
[attach]1945735[/attach]

女主角威能, 咁都走得甩
[attach]1945736[/attach]

今次從Y28行番去Y1再行去中山食鰻魚飯, 星期一休息, 今日係最後機會.
其實都係諗起HTT既歌詞
1, 2, 3, 4, GO, HA, N!
[attach]1945738[/attach]
作者: ronald    時間: 2016-12-12 23:53

本帖最後由 ronald 於 2016-12-13 06:22 編輯

4/12

食完行路上雙連, 反正中山地下街一直只行過台北至中山, 中山至雙連從來未行過.
然後坐捷運去西門.

(當然係在中山從紅轉綠, 不可能是在台北從紅轉藍, 行死人)

去到西門町, 間KT動漫執左, 不過畀我搵到...
[attach]1945743[/attach]
D聲優去到台灣都會喝的奶茶, 聽說在這些地方流連可以遇到聲優喔. (謎之聲: 請不要FF)
拿著奶茶行萬年. 行完西門就去101.

http://www.lisani.jp/0000038015/

全體和豊崎愛生唱春風好正.
iM@S CG完左之後冇時間嗌アイマス最高, 到三本〆之後才有時間嗌.
根據昨日爆帶經驗, K姐唱完Light My Fire都冇銀帶就知出事, 結果用→unfinished→黎finish. 很微妙.

MC黎講, 桐子唔得唔關中文事, 係歌手講得太多桐子消化唔到譯唔切.

諗番起Sound! Euphonium 2時黒沢介紹角色時講左角色名, 聲優和担當樂器(好記得係加藤葉月)就停左. MC就話"咁咋?" (それだけ?)
黒沢話擔心他們譯唔哂才逐少逐少講.
作者: ronald    時間: 2016-12-13 00:11

本帖最後由 ronald 於 2016-12-13 22:51 編輯

4/12

今晚睇完又去臨江街搵宵夜, 昨日既山雞肉串燒抵食夾大件(35蚊一串, 100蚊3串), 又encore.
其他檔既100蚊3串都冇佢咁大, size似香港D掃街舖.
在香港D錢去哂租度冇啖好食, 就算有"桂林夜市", 35蚊新台幣都畀唔到咁大串.

見有蚵嗲賣就買左一個食.

2年前見有人刨花生糖捲潤餅, 今年想食. 加雪糕, 不要香菜.
[attach]1945750[/attach]

行過見到舖頭有肉圓賣就叫了一客. 因為我好在意肉鬆遙 (繁簡轉換出左問題) 點解會喜歡吃肉圓. 不過我忘記了"不要香菜".
[attach]1945751[/attach]

P.S. 肉鬆遙和巨人愛生一齊去過九份.
P.S.2 有D歌手除了一兩句國語, 竟然會講台語 (感謝, 肉圓)
P.S.3 呢兩日都早出晚歸.
作者: ronald    時間: 2016-12-13 23:34

本帖最後由 ronald 於 2016-12-14 00:11 編輯

2016年12月5日 (晴)

リスアニ! Live Taiwan完滿落幕, 我都係時候回香港.
歌手送禮方面, 星期六最多人送畀内田真礼; 星期日係新田恵海.

在酒店check out之後就最後一次行animate. 申請左張會員證.
[attach]1945999[/attach]

北門既真身.
[attach]1946000[/attach]

兩年前有人介紹我去上引水產, 所以我今日去.
北門 -> 松江南京 -> 行天宮
[attach]1946001[/attach]

過了行天宮, google地圖指向前行, 我選轉右順着公路行去上引水產
[attach]1946002[/attach]
作者: ronald    時間: 2016-12-13 23:37

5/12

個魚市場不小不大, 搵D海鮮黎食,
[attach]1946012[/attach]

不過因為太飽了(低估), 所以買甜品唔買魚生.
[attach]1946011[/attach]
作者: ronald    時間: 2016-12-13 23:51

5/12

還有一段時間才回台北車站坐國光. 坐捷運遊車河, 咁呢幾日就坐哂5條顏色線.
未去過台北小巨蛋.
[attach]1946015[/attach]

睇google街景時好在意文湖線過左中山國中就有個髮夾彎, 而且仲急斜落地底, 所以要親身望望.
松山機場和大直係地底站, 要到劍南路才架空.
坐回頭車回松山機場送機 (誤
[attach]1946016[/attach]

跟住回台北車站入機場.

成功需父幹, 但今次係最後一次.
咁早入機場為左入貴賓候機室休息食野充電. 這是桃園開左貴賓室後第一次也是最後一次入.
以後想繼續用就要大量簽帳 (哪有錢___
[attach]1946017[/attach]
[attach]1946018[/attach]
作者: happyhehe    時間: 2016-12-13 23:56

多謝分享, 唔係杯50嵐以為你去左日本
作者: ronald    時間: 2016-12-14 00:02

總結:

基本上台灣人超幸福, 有店特, 有日系活動, 有日貨 (リスアニ! 可以在通路市場買到)
香港都係得大時大節(C3, 動漫節)才有D似樣既野; 連新加坡自家製既都有聲有色, 還和罪大合作.

P.S. 話說香港罪大Music乜叉AFL消息都未有, 又唔畀人訪客留言. 好驚會在香港出現一個小小小搞到冇得睇.

(聽說台灣那個恐嚇水瀬既就是因為fanpage不回應他的message)
作者: ronald    時間: 2016-12-14 00:10

多謝分享, 唔係杯50嵐以為你去左日本
happyhehe 發表於 2016-12-13 23:56


[吐糟]有邊張相會覺得我去左日本? (部長除外)[/吐糟]
作者: 0186    時間: 2016-12-14 09:45

上引水產<好失望, 早上店都沒開 (誰說是台版築地?)
松山機場< 雖然未去過, 但上次在花博公園睇螺旋槳飛機係頭上低飛,降落
>台北animate都搬左好耐.... 但地點更好, 近返台北車站, 有好多飯店就在附近, 飯店行過去,買完野放飯店, 又出去買過.........
>去咁多次台灣, 就是沒喝過50嵐, 玩台灣game好多fd都推50嵐

>>現在幾間航空公司都飛台北平緊, 估3月有捷運搭(桃園>台北), 會更多機會去?

>桃園T2貴賓室好廢(細+太新).....建議去EVA貴賓室(買商務就得了), 有自助餐, illy 咖啡, 某大牌子三文治, 黃金番薯, pizza, Mövenpick雪糕.........
作者: ronald    時間: 2016-12-14 22:41

本帖最後由 ronald 於 2016-12-14 22:51 編輯
上引水產<好失望, 早上店都沒開 (誰說是台版築地?)
0186 發表於 2016-12-14 09:45


人地話係築地feel, 冇話係築地時間.

松山機場< 雖然未去過, 但上次在花博公園睇螺旋槳飛機係頭上低飛,降落

我反而在上引行番去行天宮看地圖才知花博在附近, 下次才去.

台北animate都搬左好耐.... 但地點更好, 近返台北車站, 有好多飯店就在附近, 飯店行過去,買完野放飯店, 又出去買過.........

2014年尾左右還在西門町, 咁即係最耐都係2年.

去咁多次台灣, 就是沒喝過50嵐, 玩台灣game好多fd都推50嵐

你肯定他們係真心推薦而不是因為聲優加持?

現在幾間航空公司都飛台北平緊, 估3月有捷運搭(桃園>台北), 會更多機會去?

坐長榮或華航.

桃園T2貴賓室好廢(細+太新).....建議去EVA貴賓室(買商務就得了), 有自助餐, illy 咖啡, 某大牌子三文治, 黃金番薯, pizza, Mövenpick雪糕.........

我坐華航飛T1, D相post得少啫.
商務? 哪有錢___

台灣啤酒
[attach]1946256[/attach]

芝麻奶凍, 刈包, 麻油雞湯
[attach]1946257[/attach]

麵包布丁, 喇沙
[attach]1946258[/attach]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2