Board logo

標題: 售=MSI P35 NEO2 & G Skill DDR800[05-04-09/23:59]完 [打印本頁]

作者: 黃金俠    時間: 2009-4-2 08:01     標題: 售=MSI P35 NEO2 & G Skill DDR800[05-04-09/23:59]完

全有單有保[今晚補相]
G Skill 444-12-1GB X 2
```````````````````````````
G-Skill $220即食
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Msi Neo 2 FR  SOLD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
天水圍/元朗/A Shop
西鐵沿線.交收

[ 本帖最後由 黃金俠 於 2009-4-4 07:25 編輯 ]
作者: WINGLESLIE    時間: 2009-4-2 21:39

G Skill 444-12 2G X2 $220 =EAT
作者: s108186    時間: 2009-4-2 21:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黃金俠    時間: 2009-4-2 22:13

原帖由 WINGLESLIE 於 2009-4-2 21:39 發表
G Skill 444-12 2G X2 $220 =EAT

sorry...係1GB x 2
作者: fishing_tonny    時間: 2009-4-2 22:29

Neo 2  $350
作者: s108186    時間: 2009-4-2 22:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s108186    時間: 2009-4-2 23:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黃金俠    時間: 2009-4-2 23:14

原帖由 s108186 於 2009-4-2 22:46 發表
你個塊係P35 Neo2-FR先岩喎。

係呀...張相睇到
作者: farry1024    時間: 2009-4-3 01:09

P35 Neo2-FR
$360
作者: winwincatcat    時間: 2009-4-3 03:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 黃金俠    時間: 2009-4-3 07:26

Neo2 FR已售
作者: 黃金俠    時間: 2009-4-3 23:26

推下先
作者: farry1024    時間: 2009-4-4 01:38

Neo2 FR已售?????
作者: farry1024    時間: 2009-4-4 14:25

Neo2 FR
冇登過eat price
但係己售!?
作者: 黃金俠    時間: 2009-4-4 20:48

原帖由 farry1024 於 2009-4-4 14:25 發表
Neo2 FR
冇登過eat price
但係己售!?

5樓米食左Law..
作者: aumanzz    時間: 2009-4-4 22:29

原帖由 黃金俠 於 2009-4-4 20:48 發表

5樓米食左Law..

系ar 之前樓主 $350 已經系食價
我可證實 (因為我有留意仲想食 但too late )
作者: AndyWilliams    時間: 2009-4-5 08:12

10. 所有在拍賣/出售截止時間屆滿後或到即食價後的出價一律無效,若會員仍然在截止時間屆滿三分鐘後或到即食價後繼續出價可被處分。嚴禁在截止前一分鐘內作出非出價的回帖妨礙拍賣進行。

-30
禁言3日
作者: AndyWilliams    時間: 2009-4-5 08:15

原帖由 s108186 於 2009-4-2 22:46 發表
你個塊係P35 Neo2-FR先岩喎。
[ 本帖最後由 s108186 於 2009-4-2 23:00 編輯 ]

13. 會員在拍賣或買賣帖中回帖前請先三思,若對貨品有問題請先發問清楚,任何會員(賣家除外)於回帖後改帖或取消出價會作扣(50)分處理。
作者: aumanzz    時間: 2009-4-5 17:01

原帖由 AndyWilliams 於 2009-4-5 08:12 發表
10. 所有在拍賣/出售截止時間屆滿後或到即食價後的出價一律無效,若會員仍然在截止時間屆滿三分鐘後或到即食價後繼續出價可被處分。嚴禁在截止前一分鐘內作出非出價的回帖妨礙拍賣進行。

-30
禁言3日

今次情況有d特別 請唔好扣大家分la
因為之前只是標左一價出來,無表明果個系食價
所以好多人兄都唔知已經比人食左繼續出價
作者: 黃金俠    時間: 2009-4-5 20:07

原帖由 aumanzz 於 2009-4-5 17:01 發表

今次情況有d特別 請唔好扣大家分la
因為之前只是標左一價出來,無表明果個系食價
所以好多人兄都唔知已經比人食左繼續出價

可能佢地冇睇#1
一入梨就出bid
作者: aumanzz    時間: 2009-4-5 20:12

原帖由 黃金俠 於 2009-4-5 20:07 發表

可能佢地冇睇#1
一入梨就出bid

可能個個都淨系睇樓主張相





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2