Board logo

標題: [-出售-] 95%新 iPhone 3G 16GB 白色(有相),3 Shop 行貨保養至2010年3月-(已上 OS 3.0) 8/8/09 23:59 完 [打印本頁]

作者: whiterabbit    時間: 2009-8-3 17:32     標題: [-出售-] 95%新 iPhone 3G 16GB 白色(有相),3 Shop 行貨保養至2010年3月-(已上 OS 3.0) 8/8/09 23:59 完

3台原裝行貨 95% 新及100%操作正常,從未換機,不是翻新機 (行貨保養至 2010年3月14日)(保養不需要單)你有興趣可去換部新.(係網上聽講: "如換過機,3會俾LL機, Model xxxxxLL係美國水貨,先達收機會平幾舊水")

全set + 配件齊.
(可自行到3 shop 或 Apple website 購買 $520 iPhone AppleCare Protection Plan 增加多一年保養)

包裝盒內容:


起賣價 : $4000
每一bid    : $50
即食價 : $4200

註: 本機已貼上 Invisble Shield 保護貼[終身永久保養] (你可加$200隨機附上) (已包含在由Invisble Shield 代理貼上的人工費$80), 如不需要會在交收時收下此保護貼.

[ 本帖最後由 whiterabbit 於 2009-8-7 17:26 編輯 ]
作者: billytcf    時間: 2009-8-3 20:11

有無相睇睇?
作者: whiterabbit    時間: 2009-8-4 11:40

原帖由 billytcf 於 2009-8-3 20:11 發表
有無相睇睇?


有, 遲少少會後補.
作者: whiterabbit    時間: 2009-8-4 14:10

原帖由 billytcf 於 2009-8-3 20:11 發表
有無相睇睇?


有相到~~



[ 本帖最後由 whiterabbit 於 2009-8-4 14:13 編輯 ]
作者: whiterabbit    時間: 2009-8-4 20:35

上                                                                                                           .
作者: whiterabbit    時間: 2009-8-5 09:20

推-----
作者: flfish    時間: 2009-8-5 09:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whiterabbit    時間: 2009-8-5 09:46

原帖由 flfish 於 2009-8-5 09:33 發表
(係網上聽講: "如換過機,3會俾LL機, Model xxxxxLL係美國水貨,先達收機會平幾舊水")
亂嗡!


你講我亂嗡定係人地亂嗡先 ?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2