作者: 奔走人 時間: 2009-9-7 02:59 標題: 賣 coolermaster v8,asus silent knight II,corsair ramcooler(end at 11/9/23:59)
換左新玩具,所以變賣
ITEM 1:CM V8 $200起,每次叫$10,冇EAT(1366,775,AM2,754,939,940具有)冇換FAN,漢科保,冇單
ITEM 2:ASUS SK II $100起,每次叫$5,冇EAT(775,AM2,939,940具有)有藍色LED,冇保養2007年8月出廠,有單
ITEM 3:COSAIR RAMCOOLER $100起,每次叫$5,冇EAT,9.5成新,漢科保,証在盒內影唔到,冇單
荃灣線,觀塘線,港島線交收

以下開始係ITEM 1,2,3











[ 本帖最後由 奔走人 於 2009-9-8 21:06 編輯 ]
作者: 已故 時間: 2009-9-7 07:42
ITEM 3:RAMCOOLER
有無單
作者: 奔走人 時間: 2009-9-7 17:03
冇單,係漢科保
你個頭象係咪"板井"黎??
[ 本帖最後由 奔走人 於 2009-9-7 17:59 編輯 ]
作者: 賓尼._. 時間: 2009-9-7 19:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 奔走人 時間: 2009-9-7 22:39
你咪玩啦,6條RAM糟呀
作者: ~飛兒~ 時間: 2009-9-7 23:08
SK II 係咪冇 AM3 扣具
作者: 賓尼._. 時間: 2009-9-7 23:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 奔走人 時間: 2009-9-7 23:55
兩樣野,COSAIR可以用D有FIN既RAM,我果個OCZ唔可以,而家D高階RAM全部都有FIN
你係咪買野
作者: 奔走人 時間: 2009-9-7 23:57
個盒寫AM2
作者: ~飛兒~ 時間: 2009-9-8 00:11
應該得的..
我想問你個 SK II 上面灰色果d係咩黎? 塵黎?
作者: 奔走人 時間: 2009-9-8 01:21
D...U...S...T
冇保養,剛試過仲WORK架,8-2007製造
[ 本帖最後由 奔走人 於 2009-9-8 01:28 編輯 ]
作者: 奔走人 時間: 2009-9-8 11:18
推推推
作者: 已故 時間: 2009-9-8 19:28
睇清楚d啦
作者: 奔走人 時間: 2009-9-8 21:09
推推推推推推推
作者: 96209630 時間: 2009-9-8 21:39
ITEM 3:COSAIR RAMCOOLER
$100
作者: tpm1629 時間: 2009-9-8 22:08
ITEM 3 $105
作者: hi175 時間: 2009-9-8 22:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hi175 時間: 2009-9-8 22:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 奔走人 時間: 2009-9-9 11:19
作者: 903dotdotdot 時間: 2009-9-9 12:25
ITEM 3 $120
作者: 奔走人 時間: 2009-9-9 17:45
推推推推推推推推推....你落街
作者: tpm1629 時間: 2009-9-9 20:49
ITEM 3 $125
作者: tpm1629 時間: 2009-9-9 20:51
ITEM 3 有無EAT價, 直接購買費時BID
作者: eyschoi 時間: 2009-9-10 08:36
Item 1 : $220
作者: fihi 時間: 2009-9-10 10:37
Item 1 : $230

作者: 奔走人 時間: 2009-9-10 12:36
最後今天啊,推推推推推推推推你落山
作者: 奔走人 時間: 2009-9-11 12:18
原來今日先係LAST DAY......推推推推推推推推車
作者: bennyluk 時間: 2009-9-11 17:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tpm1629 時間: 2009-9-11 19:57
ITEM 3 $135
作者: hid 時間: 2009-9-11 23:34
item.1 $250~~~~~~~~
作者: bb8388 時間: 2009-9-11 23:49
item3:140
作者: 奔走人 時間: 2009-9-12 00:17
item 1:hid $250
item 3:bb8388 $140
thank you
[ 本帖最後由 奔走人 於 2009-9-12 00:17 編輯 ]

