Board logo

標題: [割價]海洋公園十月全城哈囉喂 [21-10-2009 23:00 End] [打印本頁]

作者: 13少    時間: 2009-10-19 12:02     標題: [割價]海洋公園十月全城哈囉喂 [21-10-2009 23:00 End]

海洋公園哈囉喂-夜場門票 x2張
指定日期: 23, 25, 29/10, 1/11
即食價: $420 →減價即食價: $400
交收: 9:00~10:00 紅磡一帶, 10:00後港島線MTR

即食後請PM本人

[ 本帖最後由 13少 於 2009-10-20 12:57 編輯 ]
作者: chitkan    時間: 2009-10-19 19:49

我想問,係咪入左海洋公園仲要再買哈佬喂票先入得場?
作者: 13少    時間: 2009-10-19 19:57     標題: 回覆 2# 的帖子

唔洗...直接可玩哈佬喂d game...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2