作者: Mr.J 時間: 2011-1-1 18:25 標題: 賣 火牛SPI ATX-400PN(400W) [6-1-2010 23:00end]
本帖最後由 Mr.J 於 2011-1-2 11:57 編輯
賣 火牛 SPI ATX-400PN(400W) [6-1-2010 23:00end]
4pin x 5
sata x 2
6pin x 1
100% work,
冇開過隻牛 ,
已過保養
平時少用
Start: $50
每Bid: $5
Eat : $180





作者: b103823 時間: 2011-1-1 21:32
100% work?
作者: b103823 時間: 2011-1-1 21:33
有冇私保?可以係邊度交收?
作者: jackychen 時間: 2011-1-1 22:12
$50.00
作者: Mr.J 時間: 2011-1-1 22:56
本帖最後由 Mr.J 於 2011-1-1 23:00 編輯
回復 3# b103823
私保2日
作者: Mr.J 時間: 2011-1-1 22:57
回復 2# b103823
係呀....我啱啱先落機
作者: 韓愈 時間: 2011-1-2 01:19
$60.....
作者: Mr.J 時間: 2011-1-2 22:48
push~!!!!!!!!
作者: Mr.J 時間: 2011-1-3 19:40
推推!!!!
作者: Mr.J 時間: 2011-1-4 13:23
push~!!!!!!!!
作者: 堯之堯 時間: 2011-1-4 15:47
把風扇靜唔靜?
作者: Mr.J 時間: 2011-1-4 16:16
回復 11# 堯之堯
好靜~我夜晚用都唔係好覺有聲
作者: jackychen 時間: 2011-1-5 10:43
$70.00
作者: Mr.J 時間: 2011-1-5 22:36
pushpush~!
作者: 韓愈 時間: 2011-1-6 19:49
$80.....
作者: jackychen 時間: 2011-1-6 21:12
