Board logo

標題: 賣 火牛SPI ATX-400PN(400W) [6-1-2010 23:00end] [打印本頁]

作者: Mr.J    時間: 2011-1-1 18:25     標題: 賣 火牛SPI ATX-400PN(400W) [6-1-2010 23:00end]

本帖最後由 Mr.J 於 2011-1-2 11:57 編輯

賣 火牛 SPI  ATX-400PN(400W) [6-1-2010 23:00end]

4pin x 5
sata x 2
6pin x 1

100% work,
冇開過隻牛 ,
已過保養
平時少用

Start: $50
每Bid: $5
Eat  : $180


作者: b103823    時間: 2011-1-1 21:32

100% work?
作者: b103823    時間: 2011-1-1 21:33

有冇私保?可以係邊度交收?
作者: jackychen    時間: 2011-1-1 22:12

$50.00
作者: Mr.J    時間: 2011-1-1 22:56

本帖最後由 Mr.J 於 2011-1-1 23:00 編輯

回復 3# b103823


  私保2日
作者: Mr.J    時間: 2011-1-1 22:57

回復 2# b103823


係呀....我啱啱先落機
作者: 韓愈    時間: 2011-1-2 01:19

$60.....
作者: Mr.J    時間: 2011-1-2 22:48

push~!!!!!!!!
作者: Mr.J    時間: 2011-1-3 19:40

推推!!!!
作者: Mr.J    時間: 2011-1-4 13:23

push~!!!!!!!!
作者: 堯之堯    時間: 2011-1-4 15:47

把風扇靜唔靜?
作者: Mr.J    時間: 2011-1-4 16:16

回復 11# 堯之堯

好靜~我夜晚用都唔係好覺有聲
作者: jackychen    時間: 2011-1-5 10:43

$70.00
作者: Mr.J    時間: 2011-1-5 22:36

pushpush~!
作者: 韓愈    時間: 2011-1-6 19:49

$80.....
作者: jackychen    時間: 2011-1-6 21:12

$90





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2