Board logo

標題: [完結: 賣 ITX] PC-Q08, GA-H67N-USB3-B3, Scythe SHURIKEN [End: 2011.06.03 22:59] [打印本頁]

作者: Miipp    時間: 2011-5-30 01:20     標題: [完結: 賣 ITX] PC-Q08, GA-H67N-USB3-B3, Scythe SHURIKEN [End: 2011.06.03 22:59]

本帖最後由 Miipp 於 2011-6-3 12:45 編輯

由於唔想再玩 ITX, (幾乎)成套野放左佢, 保部野 100% work.

1) 今年四月入手, 日常使用下有些少花痕 (主要為前及側板, 看附圖), 除此外很新淨. 完美主義者讓路.

Start: $400
Each: $10
Eat: $450

2) Gigabyte GA-H67N-USB3-B3, ITX H67 B3.
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3783#ov

四月入手三年保, 五月係聯強換返來的全新貨 (not RMA), 連盒, 單, 配件.

Start: $700
Each: $50
Eat: $800

3) Scythe SHURIKEN
http://www.scythe-usa.com/product/cpu/043/scsk1000_detail.html

Fit 晒 Q08 用, 裝係塊 Gigabyte ITX 又剛剛好唔會頂顯卡

Start: $100
Each: $10
Eat: $150 (如 eat 1 或 2 物件特惠 eat 價 $100, 限被 eat 前)

附圖在 2#

交收: 本人常常上大陸, 基本上只可以五六日交收, 限港島或東九 MTR. 只能在新界等地交收的師兄請讓路.
作者: Miipp    時間: 2011-5-30 01:23

實物圖....

[attach]1191206[/attach]

[attach]1191207[/attach]

[attach]1191208[/attach]

[attach]1191209[/attach]

[attach]1191210[/attach]

[attach]1191211[/attach]

[attach]1191212[/attach]

[attach]1191213[/attach]
作者: Yanek    時間: 2011-5-30 01:24

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: good228    時間: 2011-5-30 03:05

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: woowoodog    時間: 2011-5-30 05:18

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: muihin    時間: 2011-5-30 06:24

[賣 ITX] PC-Q08, GA-H67N-USB3-B3, Scythe SHURIKEN [End: 2011.11.03 22:59]

日子有問題喎
作者: AndyWilliams    時間: 2011-5-30 07:37

[賣 ITX] PC-Q08, GA-H67N-USB3-B3, Scythe SHURIKEN [End: 2011.11.03 22:59]

wrong date

24. 會員請勿在欠缺截止日期、錯誤截止日期、錯誤截止時間或錯區的買賣/拍賣帖內出價,違者出價會被視作無效並兼作扣分處理。有意出價者應儘快提示賣家補回或更正截止日期及時間。
作者: fdede    時間: 2011-5-30 09:26

Ching~放part洗唔洗放5個月咁長時間呀
作者: Miipp    時間: 2011-5-30 09:27

Sorry typo
作者: leungdwk    時間: 2011-5-30 09:29

Eat item 3
作者: leungdwk    時間: 2011-5-30 09:32

Eat item 1 and item 3
作者: TeenageDre    時間: 2011-5-30 09:42

1 2 3 全eat~
作者: 1244    時間: 2011-5-30 09:43

有冇多食優先?
作者: 1244    時間: 2011-5-30 09:44

Backup eat 1 2 3
作者: leungdwk    時間: 2011-5-30 09:52

回復 13# 1244


    At current, I donot see "多食優先" term.
作者: Miipp    時間: 2011-5-30 10:02     標題: [完結] PC-Q08, GA-H67N-USB3-B3, Scythe SHURIKEN [End: 2011.06.03 22:59]

本帖最後由 Miipp 於 2011-6-3 09:11 編輯

唔好意思大家, 因為我打錯日期而出左咁多亂子

有師兄 eat 左, 但 reply 被版主屏蔽, 我正問緊版主竟見點處理.
作者: birdie    時間: 2011-5-30 10:06

被版主屏蔽左 = invalid bid
作者: leungdwk    時間: 2011-5-30 10:19

回復 16# Miipp


   
24. 會員請勿在欠缺截止日期、錯誤截止日期、錯誤截止時間或錯區的買賣/拍賣帖內出價,違者出價會被視作無效並兼作扣分處理。有意出價者應儘快提示賣家補回或更正截止日期及時間。


It is due to this rule,so I am the valid ppl to eat item 1/ item 3.
( I have made this mistake before, those bid is not valid)
作者: tcl128    時間: 2011-5-30 11:53

本帖最後由 tcl128 於 2011-5-30 11:54 編輯

back up Eat item 1,3
作者: AndyWilliams    時間: 2011-5-30 14:59

Eat item 1 and item 3
leungdwk 發表於 30-5-2011 09:32


you won these two items
作者: AndyWilliams    時間: 2011-5-30 15:00

1 2 3 全eat~
TeenageDre 發表於 30-5-2011 09:42


you only eat item 2
作者: TeenageDre    時間: 2011-5-30 15:20

回復 21# AndyWilliams


    咁我放棄~
作者: Yanek    時間: 2011-6-2 01:33

is item 2 sold?
作者: Miipp    時間: 2011-6-2 13:48

is item 2 sold?
Yanek 發表於 2011-6-2 01:33


重未
作者: kc2wong    時間: 2011-6-2 14:16

Item 2 : $700
作者: yiufey    時間: 2011-6-2 14:17

Item 1 有冇人 eat? 如果冇我 eat
作者: Miipp    時間: 2011-6-3 01:22

Item 1 有冇人 eat? 如果冇我 eat
yiufey 發表於 2011-6-2 14:17


leungdwk 兄已 eat 個 case.

順便賣下廣告, 塊板超新淨, 只係試過 CPU/卡幾日 100% work 兼穩定, 連 case 都未上過. 連盒, 配件未開未用過.
作者: muihin    時間: 2011-6-3 06:51

leungdwk 兄已 eat 個 case.

順便賣下廣告, 塊板超新淨, 只係試過 CPU/卡幾日 100% work 兼穩定, 連 cas ...
Miipp 發表於 3/6/2011 01:22


2 未 eat 咩 ??
未 eat 就 eat item 2
sorry, 因為呢個 post 有d混亂
作者: AlanLai    時間: 2011-6-3 07:39

ITEM2 EAT
作者: 海虎    時間: 2011-6-3 17:30

ITEM3 BACKUP EAT





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2