作者: 回憶是很痛苦 時間: 2011-6-29 00:48 標題: [出售]全新 貼片式LED 慳電燈膽 (END@2011-7-04 23:00)
本帖最後由 回憶是很痛苦 於 2011-6-29 00:52 編輯
ITEM1: 全新 60粒貼片LED 慳電燈膽 (特長 私保1個月,信心保證
呢一隻貼片式LED 慳電燈同一般既燈珠式LED 好唔同
一般 燈珠式LED 每粒光度只有0.05W左右
而 貼片式LED 每粒光度就有0.15W左右
雖然用電量唔及燈珠LED低,但光度已經勝於一切。
一比之下就見真章!
例如:60粒燈珠式LED同60粒貼片式LED 比較
60粒燈珠式LED就用3W電(大概相等於6W慳電膽=30W鎢絲燈膽左右
)<-----呢隻燈做床頭煙燈就OK,用黎做天花照明死硬60粒貼片式就用9W電(大概相等於20W慳電膽=100W鎢絲燈膽左右
真係用燈珠式LED 要去到100W鎢絲燈膽咁光 就要成180粒先做到

還有燈珠LED產出既熱能會比貼片高,所以間接會增加溫室氣體。

熱量排行比較(高至低): 一般慳電膽 > 燈珠LED > 貼片LED
貼片運作時的溫度,接觸佢數分鐘都唔會覺得燙手
而家燈珠LED同一般慳電膽,接觸五秒左右已開始感到燙手的感覺
總結少少:
如果諗住用好平既價錢買LED,真係唔建議你晒錢去買
你買左返去一定會後悔 同埋 會 @#$%
為左環保一定要換

今年1月開始轉用貼片LED
今年5月用電量比去年大幅減少75%
數量: 2隻
顏色: 超白光
實際功率:9W
Size: 直徑80mm x 高度130mm
接口制式:E27 大螺絲頭
即食價:$160 @each (歡迎後補
ITEM2: 20W 球體慳電膽 (私保3日)100% Work

數量:2隻
顏色: 超白光
接口制式:E27 大螺絲頭
即食價: $10 @each (歡迎後補
荃灣城市中心1期 交收點有ITEM1 Demo示範可供參考~
交收地點: 荃灣港鐵站 或 荃灣西港鐵站 或 荃灣城市中心1期 內交收(免收交通費)
港鐵荃灣或觀塘線沿途各站 或 青衣港鐵站(+$5交通費)
港鐵港島線沿途各站(+$10交通費)
郵寄:郵費買家付(郵費$7左右連包裝)
(交收時間:荃灣站可以15:00 - 23:30 期間都可以交收,其他港鐵站另議)
(荃灣城市中心1期 就10:30- 22:30期間都可以交收)
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2011-6-29 15:23
push~~
作者: vteck 時間: 2011-6-30 00:01
ITEM 2 係唔係 GE
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2011-6-30 00:24
回復 3# vteck
一隻係gelec
一隻係starwise
作者: vteck 時間: 2011-6-30 00:51
ITEM2: 20W 球體慳電膽 (私保3日)100% Work
EAT! TOTAL; $20
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2011-6-30 01:15
回復 5# vteck
多謝支持
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2011-7-1 00:58
PUSH
作者: oioihaha88 時間: 2011-7-1 11:19
item 2 backup eat one
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2011-7-1 11:30
回復 8# oioihaha88
多謝支持
作者: samlcy1997 時間: 2011-7-1 11:36
請問item1幾錢的?我睇唔到...
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2011-7-1 11:37
回復 10# samlcy1997
$160@each
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2011-7-3 03:04
push~~
作者: o0oo0o 時間: 2011-7-3 17:39
item 2 backup eat TWO
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2011-7-3 18:07
回復 13# o0oo0o
多謝支持

