Board logo

標題: [出售] AMD 960T(包開6核) + MSI 990XA-GD55 END@31/12/2011 [打印本頁]

作者: 水晶石    時間: 2011-12-26 16:56     標題: [出售] AMD 960T(包開6核) + MSI 990XA-GD55 END@31/12/2011

本帖最後由 水晶石 於 2011-12-26 17:31 編輯

AMD 960T (建達行貨) 08/12/2011購買,有單有保,可開6核(包開)



[attach]1295149[/attach]




MSI 990XA-GD55底板, 10月中購買,漢科保養到2016年9月,購買單遺失左,但漢科保養不用單
有盒,配件全齊(衹開過背板上機,其他未拆過)






實物因正在上機用緊,衹提供一下上機照







一套不散賣,

$1600起BID,
$1700食
$10 BID

A-SHOP交收(費用我付),其他地方要夾時間,我20:00後至收工
作者: qodvbop    時間: 2011-12-26 17:02

who want cpu, i want motherboard.
作者: jardine    時間: 2011-12-26 18:29

有冇分開,我想要u?
作者: 毛毛怪    時間: 2011-12-26 18:54

2#同3#夾下啦
作者: 123yykg    時間: 2011-12-27 11:13

回復 1# 水晶石


    請問個U開6核穩吾穩?可吾可以過P95測試??
作者: 水晶石    時間: 2011-12-27 11:19

本帖最後由 水晶石 於 2011-12-27 11:21 編輯
回復  水晶石


    請問個U開6核穩吾穩?可吾可以過P95測試??
123yykg 發表於 2011-12-27 11:13


我搵吾返P95張圖,等我再燒過POST上黎,
比住張AID A64燒機你睇下先

作者: 水晶石    時間: 2011-12-27 13:41

回復  水晶石


    請問個U開6核穩吾穩?可吾可以過P95測試??
123yykg 發表於 2011-12-27 11:13



    暫時燒住30分鐘,行得走得

塊MSI好得意,一燒機會自己比電,我SET 1.3V,一燒機佢自己上1.4V


作者: yupeter    時間: 2011-12-27 18:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 水晶石    時間: 2011-12-27 18:27

張單好似改過野...
yupeter 發表於 2011-12-27 18:13


因為我買U嘅時候問SALES係咪建達貨,條友手快快咁樣寫,日子又寫錯
[attach]1295850[/attach]

師兄如果你認為有問題就吾好落BID
作者: 水晶石    時間: 2011-12-27 18:32

再加上3.9G燒P95一小時圖
4G燒AID A64就得,P95半個鐘就REBOOT


作者: itlowai    時間: 2011-12-30 03:38

Eat (AMD 960T(包開6核) + MSI 990XA-GD55) A shop please...Thank You!
作者: 水晶石    時間: 2011-12-30 08:54

Eat (AMD 960T(包開6核) + MSI 990XA-GD55) A shop please...Thank You!
itlowai 發表於 2011-12-30 03:38



   THX~~~~
收PM





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2