Board logo

標題: 全新New iPad gen3 16G wifi 白色 不讓先達先益朋友 $3900起[END: 19/3] [打印本頁]

作者: tuyylihk    時間: 2012-3-19 15:31     標題: 全新New iPad gen3 16G wifi 白色 不讓先達先益朋友 $3900起[END: 19/3]

本帖最後由 tuyylihk 於 2012-3-19 15:35 編輯

應該唔洗介紹
宅急便包裝未拆,全新
今日即交收
只有三個價
1.$3900 For 魚則魚涌(太古坊附近)~太古城
2.$3950 For 港島全線
3.將軍澳線$4000
優先次序:1>2>3
請於5:30pm前出價,5:30時如有出價會依優先次序決定
5:30時未有出價將取消

註:將軍澳線交易時間限6:30~7:00,港島線10:30前皆可

請出價者最好即時PM我電話方便聯絡
作者: bl089    時間: 2012-3-19 15:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 2628    時間: 2012-3-19 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tuyylihk    時間: 2012-3-19 15:40

回復 2# bl089
6:30~7:45
9:30~10:30
以上時間最理想

回復 3# 2628
請再回覆(勿修改!),寫低"炮台山地鐵,3900"
因為我唔確定呢個算唔算問題,唔知係咪有效出價
回覆後請即PM我並留下理想交收時間
作者: edho    時間: 2012-3-19 15:40

今晚鰂魚涌 6:20-6:30 ok ma?
作者: edho    時間: 2012-3-19 15:43

本帖最後由 edho 於 2012-3-19 15:43 編輯

唔知bl089 ching 算唔算出價?

唔算既咁我出
1.$3900 For 魚則魚涌(太古坊附近)~太古城
作者: tuyylihk    時間: 2012-3-19 15:45

唔知bl089 ching 算唔算出價?

唔算既咁我出
1.$3900 For 魚則魚涌(太古坊附近)~太古城 ...
edho 發表於 2012-3-19 15:43

修改出價會扣分+無效....
請節衰,並請再回覆出價...

另外我最快6:30~6:35先去到康怡
作者: tuyylihk    時間: 2012-3-19 15:45

回復 6# edho
補充:我指既係改Post

#2不算出價
作者: edho    時間: 2012-3-19 15:47

咁我再出
1.$3900 For 魚則魚涌(太古坊附近)~太古城

冇改出價,只係打錯左隻字改左佢
作者: tuyylihk    時間: 2012-3-19 15:48

回復 9# edho
ok, this is yours NOW

因為版規所定,改帖係會無效

請PM我留低電話
作者: edho    時間: 2012-3-19 15:51

pm 左

我都明白,有時快手唔記得左
作者: 超貧王    時間: 2012-3-19 15:52

樓主你啲價錢好似唔清唔楚,
這是起bid價定食價??
如起bid價,每口叫價多小??
作者: 2628    時間: 2012-3-19 15:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tuyylihk    時間: 2012-3-19 15:59

回復 12# 超貧王
回復 13# 2628
我已經寫得好清楚,只有3個價
3個價有唔同條件同有優先次序

$3900只限魚則魚涌至太古城
我諗知道呢兩個地方既都知咩意思掛?
炮台山當然唔算

不過而家已經有人食左最高優先次序既,所以其餘只能當backup
作者: AndyWilliams    時間: 2012-3-19 16:18

唔知bl089 ching 算唔算出價?

唔算既咁我出
1.$3900 For 魚則魚涌(太古坊附近)~太古城 ...
本帖最後由 edho 於 2012-3-19 15:43 編輯
edho 發表於 19-3-2012 15:43


16.會員在拍賣或買賣帖中回帖前請先三思,若對貨品有問題請先發問清楚,任何會員(賣家除外)於回帖後改帖或取消出價會作扣(50)分處理。
作者: wapress    時間: 2012-3-19 16:26

1.$3900 For 魚則魚涌(太古坊附近)~太古城
作者: wann    時間: 2012-3-19 16:59

鍘魚涌$3900,時間9:15p m左右,thanks!
作者: tuyylihk    時間: 2012-3-19 17:14

回復 16# wapress
回復 17# wann
兩位列作backup eat
因為#9已食並為最優先

附註:因為我同事有機會過一兩日有幾部出,到時如果賣既話會優先通知你地如果你地個陣仲要架話
作者: wann    時間: 2012-3-19 17:20

回復 18# tuyylihk


    明白,謝謝!
作者: 1227    時間: 2012-3-19 17:24

回復  wapress
回復  wann
兩位列作backup eat
因為#9已食並為最優先

附註:因為我同事有機會過一兩日有 ...
tuyylihk 發表於 2012-3-19 17:14


小妹咁多日都抽唔到, 如$3900 再放, 請 ching 通知聲, many thanks!!
作者: patickko01    時間: 2012-3-19 19:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pkaa    時間: 2012-3-19 21:07

港島線10:30前?? 是AM OR PM?
作者: fathen    時間: 2012-3-20 00:30

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2