標題: [顯示器] 已交收 pls取消 [打印本頁]
作者: chris05 時間: 2012-10-29 01:05 標題: 已交收 pls取消
本帖最後由 chris05 於 2012-10-30 22:59 編輯
賣Asus VS238 LED MONITOR ......4月-2012買入95%新行貨原盒配件齊.....0光死點....$780 EAT
註:圖4 ASUS LOGO 剛清塵時抺掉了小許,完美者勿投
[attach]1448980[/attach]
[attach]1448981[/attach]
[attach]1448982[/attach]
[attach]1448983[/attach]
[attach]1448984[/attach]
[attach]1448985[/attach]
請EAT後PM留電腦確認........紅磡廣場,MK,SSP交收
作者: jackieng 時間: 2012-10-29 01:25
想問保幾年?
作者: chris05 時間: 2012-10-29 01:28
我都唔確定.....明天打去ASUS度問下先覆你......THANKS
作者: jackieng 時間: 2012-10-29 01:32
可否六日交收?
作者: jayeung 時間: 2012-10-29 10:19
$780 eat
作者: chris05 時間: 2012-10-29 14:48
今天問過3年行保用^^
作者: REPEAT 時間: 2012-10-29 18:25
back up eat

