Board logo

標題: [顯示器] 已交收 pls取消 [打印本頁]

作者: chris05    時間: 2012-10-29 01:05     標題: 已交收 pls取消

本帖最後由 chris05 於 2012-10-30 22:59 編輯

賣Asus VS238 LED MONITOR ......4月-2012買入95%新行貨原盒配件齊.....0光死點....$780 EAT
註:圖4  ASUS LOGO 剛清塵時抺掉了小許,完美者勿投

[attach]1448980[/attach]
[attach]1448981[/attach]
[attach]1448982[/attach]
[attach]1448983[/attach]
[attach]1448984[/attach]
[attach]1448985[/attach]
請EAT後PM留電腦確認........紅磡廣場,MK,SSP交收
作者: jackieng    時間: 2012-10-29 01:25

想問保幾年?
作者: chris05    時間: 2012-10-29 01:28

想問保幾年?
jackieng 發表於 2012-10-29 01:25



    我都唔確定.....明天打去ASUS度問下先覆你......THANKS
作者: jackieng    時間: 2012-10-29 01:32

可否六日交收?
作者: jayeung    時間: 2012-10-29 10:19

$780 eat
作者: chris05    時間: 2012-10-29 14:48

想問保幾年?
jackieng 發表於 2012-10-29 01:25



    今天問過3年行保用^^
作者: REPEAT    時間: 2012-10-29 18:25

back up eat





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2