Board logo

標題: [手機及配件] Asus Padfone 2 及 Station (end 20/11) [打印本頁]

作者: g1jockey    時間: 2013-11-16 17:21     標題: Asus Padfone 2 及 Station (end 20/11)

Asus Padfone 2 16GB 白色,連白色Station出售,行貨保用至今年十二月中。兩者皆已貼上保護貼,Station連皮套,手機剛從代理取回,所有功能正常,外觀請睇相。

Start Bid: $2000
Each Bid: $20或其倍數
Eat: $2500

港島地鐵沿線交收
作者: ddd531    時間: 2013-11-16 23:52

station會唔會分開賣?
作者: g1jockey    時間: 2013-11-17 06:47

回復 2# ddd531

唔會,sorry。
作者: h2210    時間: 2013-11-17 20:26

請問有沒有單據?因何事要交回代理?另有沒有單據"證明手機剛從代理取回"?
作者: g1jockey    時間: 2013-11-17 20:38

本帖最後由 g1jockey 於 2013-11-17 20:40 編輯

上代理唔駛單據都得,代理係機身查到晒,另外我亦冇單據証明我部機係剛從代理攞返嚟,因為張單據要係攞機時俾返代理,冇單冇機攞。至于點解要上代理,死機變磚,代理一日搞掂(換底板)
作者: cpk    時間: 2013-11-17 23:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: g1jockey    時間: 2013-11-17 23:29

回復 6# cpk

多謝提醒
作者: kong1234    時間: 2013-11-18 14:10

對部機有興趣, 有冇人可以share?
作者: g1jockey    時間: 2013-11-18 16:06

回復 8# kong1234
你問下二樓師兄肯唔肯?
作者: Ryan69    時間: 2013-11-18 23:15

會吾會同Asus證實係加長一年保養!?
作者: g1jockey    時間: 2013-11-18 23:19

本帖最後由 g1jockey 於 2013-11-19 10:57 編輯

剛剛打去代理度問問,答案係冇喎。
作者: bowieksh    時間: 2013-11-20 08:27

有D興趣,能確定保養期嗎?是否fullpacking(盒、說明書、線...)?原購買單據?
作者: g1jockey    時間: 2013-11-20 09:00

回復 12# bowieksh

只能確定保養期到下月中,電話有盒、說明書及火牛(+線),豐澤單據搵唔返。
作者: 0852    時間: 2013-11-20 13:30

回復 11# g1jockey

http://www.asus.com/hk/News/jQbynjFw5DZ9dh0C
再試下問過
作者: g1jockey    時間: 2013-11-20 14:14     標題: 唔該晒,而家出緊去問個究竟!

回復 14# 0852
作者: g1jockey    時間: 2013-11-20 14:50

華碩死口咬定唔係"硬件相容性問題",不會延長保用期,有顧慮者勿bid。
作者: 0852    時間: 2013-11-20 15:18

回復 16# g1jockey

咁佢有冇話點先算"硬件相容性問題"?
作者: g1jockey    時間: 2013-11-20 15:22     標題: 條四眼仔話唔係嗰樣嘢,俾錢延長保養期亦唔得,賣唔出我攞嚟做spare算嘞,華碩機永遠blacklist

回復 17# 0852





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2