Board logo

標題: [顯示卡] Galax GTX 970 OC min itx合用(1/7 end) [打印本頁]

作者: 肥矢    時間: 2015-6-27 16:22     標題: Galax GTX 970 OC min itx合用(1/7 end)

a. 物品名稱 --- Galaxy GTX970 OC Mini 4GB GDDR5
b. 數量 --- 1
c. 即食價 ---  暫無, 唔知set幾多好
d. 底價(等同最低出售價) --- $1,500
e. 每口叫價 --- $10 或其倍數
f. 保養期 --- 行三年保, 2015年2月6日購買
g. 貨品的工作性能及包含的配件 --- 100% work, 新舊見圖, 齊盒齊parts(2條pcie轉4pin電線, dvi轉頭), 有單
h. 交收方式/地點 /期限 --- 星期一至五18:00-19:30後地鐵綠線交收, 其他時間地點可先詢問
[attach]1804293[/attach]
作者: q_p    時間: 2015-6-27 16:53

回覆 1# 肥矢
原價幾多?
作者: Frozen    時間: 2015-6-27 16:55

1500
作者: josephcgsa    時間: 2015-6-27 17:50

$1510

via HKEPC Reader for Android
作者: teamling    時間: 2015-6-27 18:08

$1520--------
作者: 肥矢    時間: 2015-6-27 19:18

回覆  肥矢
原價幾多?
q_p 發表於 27/6/2015 04:53 PM



    $2,XXX
作者: Super169    時間: 2015-6-27 22:59

支持下先.
HK$1530
作者: Super169    時間: 2015-6-27 23:00

本帖最後由 Super169 於 2015-6-27 23:00 編輯

想問問, 呢張係 mini card, 又叫 OC, 佢 OC 會唔會好熱?
因為之前另一個post, 有人話 mini 唔適合 OC, 所以想問問.
作者: Super169    時間: 2015-6-27 23:01

oh..又唔記得左唔可以改 post, 諗住已出左價至問野, 打錯野改番, 又衰左.

請扣分.
作者: 肥矢    時間: 2015-6-27 23:42

想問問, 呢張係 mini card, 又叫 OC, 佢 OC 會唔會好熱?
因為之前另一個post, 有人話 mini 唔適合 OC, 所以 ...
Super169 發表於 27/6/2015 11:00 PM



    張卡唔熱, 我都係itx機用, 而家轉左980就熱左好多
作者: simonlorhk    時間: 2015-6-28 00:10

支持下 $1540
作者: Super169    時間: 2015-6-28 00:43

樓主話唔熱, 只好再支持一下(相信仲要再支持一排)
$1550
作者: edward1108    時間: 2015-6-28 01:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33    時間: 2015-6-28 01:52

1570
作者: lkaichun    時間: 2015-6-28 01:55

1580                   
作者: AhMingHK    時間: 2015-6-28 10:08

1590...........
作者: BB仔    時間: 2015-6-28 11:26

1600
作者: Super169    時間: 2015-6-28 23:41

果然要有排支持, 再來.
$1610
作者: k19181    時間: 2015-6-29 13:03

支持下 $1650
作者: Terence888    時間: 2015-6-29 14:24

有排玩,  $1680
作者: Super169    時間: 2015-6-29 15:35

又話有排玩, 又跳咁大步......明明10蚊一格就得.

$1690
作者: kp9447    時間: 2015-6-29 15:51

ok, 1700
作者: chy123    時間: 2015-6-29 17:14

1710
作者: hkce    時間: 2015-6-29 17:47

1900
作者: 肥矢    時間: 2015-6-29 17:51

1900
hkce 發表於 29/6/2015 05:47 PM



    ching好心急喎
作者: Super169    時間: 2015-6-29 19:25

ching好心急喎
肥矢 發表於 2015-6-29 17:51



佢一野跳到上次果張既 closing price.....
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 4&highlight=970

攪到心大心細添.  仲有 3 日考慮下先.
作者: kp9447    時間: 2015-6-29 20:33

1910,
作者: chy123    時間: 2015-6-30 23:16

1950
作者: 肥矢    時間: 2015-7-1 19:30

最快明天可交收~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2