標題: [遊戲機] 售:壞 Wii $200 10/2/2017 完 [打印本頁]
作者: john2000 時間: 2017-2-5 11:50 標題: 售:壞 Wii $200 10/2/2017 完
本帖最後由 john2000 於 2017-2-5 11:51 編輯
壞 Wii 一部,唔知壞咩,早幾個月搬屋收埋,今日攞番出來,發覺手制內有銹蝕(電池漏液體導致)以及缺少了一個手制蓋, 當壞機賣,無任何保養。
售:$200
注意 :港鐵第一城站文交收。
[attach]1957822[/attach]
[attach]1957823[/attach]
[attach]1957824[/attach]
作者: jayeung 時間: 2017-2-5 13:14
$200 食
