Board logo

標題: [風扇] [待交收]Geild Icy vision REV 2.0 顯卡風扇 [June 15] [打印本頁]

作者: overwatch88    時間: 2017-6-10 14:05     標題: [待交收]Geild Icy vision REV 2.0 顯卡風扇 [June 15]

本帖最後由 overwatch88 於 2017-6-11 20:56 編輯

Geild Icy vision REV 2.0  顯卡風扇 [June 15]


EAT: HK$ 100

交收地點:只限  旺角, 奧運, 大角咀, 太子, 時間互就

[eat 左請 pm 留 whatsapp/tel. , 48小時 內交收]


冇單冇盒, 100%WORK, 配件見圖有heatsink, 螺絲 , 私保1日


[attach]1988985[/attach]
[attach]1988986[/attach]
[attach]1988987[/attach]
[attach]1988988[/attach]
作者: dragonball2012    時間: 2017-6-11 13:25

想問一陣,4:00pm後旺角mtr交收得唔得?
作者: overwatch88    時間: 2017-6-11 17:00

回覆 2# dragonball2012


    OK
作者: dragonball2012    時間: 2017-6-11 20:44

Eat.....
作者: overwatch88    時間: 2017-6-11 20:50

回覆 4# dragonball2012


    thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2