作者: kamcm 時間: 2017-12-24 14:00 標題: DROBO FS 5bay NAS //END: 29 DEC
本帖最後由 kamcm 於 2017-12-24 14:43 編輯
DROBO FS 5bay NAS //END: 29 DEC
不跟任何HDD.
沒有原裝火牛, 跟代用火牛一隻(拆自最近購買的5 Bay enclosure) + 一條自制的接線..
接線可直接接上普通ATX 火牛的電源插頭. 黃+黑線的顏色已標示好, 跟番顏色接上就得 (呢個一定唔可以接錯).
實物見圖. 不合完美主義者.







*一定要接兩隻HDD或以上先唔會好似圖4及圖5長亮紅色燈
EAT price: $800
=====================
指定交收地點: 九龍灣德朗村(麗晶花園對面)交收, 時間由早上11到晚上11都可以.
作者: qkuser 時間: 2017-12-24 14:55
回覆 1# kamcm
師兄九龍灣MTR ok ma ? 唔想出閘,1-5 都可以.
作者: kamcm 時間: 2017-12-24 15:56
Sorry, 交收地點是不會改的..
定價時我已經考慮埋指定交收地點呢個因素
作者: kafachan 時間: 2017-12-24 16:02
回覆 3# kamcm
好,咁係咪 1-5 時間由早上11到晚上11都可以 ? 我提前幾個鐘通知可以嗎? 因為出開去順便經一經來拎,
作者: kamcm 時間: 2017-12-24 16:10
Ching, 最好前一晚通知定邊一日會過來(但不確定時間), 然後那一天你確定好時間後, 早幾個鐘通知我你會過來. 大家Confirm 好再過來就最穩陣了..
如果就咁提前幾個鐘通知我, 我未必會及時看到你的MSG.
作者: hkjake 時間: 2017-12-24 16:12
想請問原裝火牛係12V10A定8.33A?(原裝好像是10A,開左太多分頁搵唔番
順便分享下佢個beyondraid
同埋佢可唔可以分個兩個patition raid用?冇傳統RAID用一定要用beyondraid?
作者: kamcm 時間: 2017-12-24 16:16
12V 的電流要求其實呢張LABEL 有寫...大於8.33A 就已經足夠了..

沒錯, Drobo 係冇得揀番用傳統RAID, 用得佢一定係用佢自家的beyondraid.. 全自動的.

作者: jermery 時間: 2017-12-24 23:31
師兄,我唔係好明你個自制火牛意思係乜,一定要用你呢隻自制代牛或再買原裝牛嗎?可唔可以用其他牛???佢個插頭係咪特別唔同的呢?
作者: G4cube 時間: 2017-12-25 00:28
Eat......
作者: kamcm 時間: 2017-12-25 11:36
Drobo 的DC插頭係6mmX3mm, 我地平時用果D 係5.5mmX2.5mm.
我果條自制線除左可以用我跟比你果隻火牛之外, 也可以用番你現有atx 火牛. 如果你部腦入面有隻上千WATT的火牛... 用唔哂咁大WATT數, 可以接自己隻電腦火牛取電用...
最後, 你當然可以用幾百蚊再買一隻原裝牛使用... 當原裝牛你預用番幾年後就要再換了.

作者: kamcm 時間: 2017-12-25 11:38
已回PM了
作者: ahern 時間: 2017-12-25 14:10
backup eat
作者: jermery 時間: 2017-12-25 14:14
回覆 10# kamcm
多謝師兄解說,但一問問題已經無咗,可惜。其實好岩我用,因為剛巧睇緊啲5bay硬碟櫃,要師兄你呢個更好。呢個群真係問問題好多時都無咗。

