Board logo

標題: [多項種類] 火牛,RAM,主機板,CPU,送機箱(25/2) [打印本頁]

作者: mrcheung1987    時間: 2018-2-21 22:03     標題: 火牛,RAM,主機板,CPU,送機箱(25/2)

黑名單
tinypig及其分身

ITEM 1

CORSAIR CX430 V2 80+
START 90
EAT 140

ITEM 2
KINGSTON DDR3 1333 2G(雙面RAM)X2
START 100
EAT 150

ITEM 3
Asrock A55M-HVS+AMD A4-3300 APU
START 50
EAT 100

100% WORK,宜家用緊,明天砌新機故放售,ITEM1-3均私保1天,有壞退錢
全部每口BID5元,不接受最後10分鐘首次下BID,EAT除外
大埔MTR交收,如欲其他地點交收者請問清楚才下BID
EAT 2項或以上者,如能到大埔運頭塘邨(大埔墟站出閘行5分鐘)交收,送AYWUN機箱一個(新淨少塵)
作者: fe700    時間: 2018-2-22 00:22

請問可深水埗交收嗎?

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: mrcheung1987    時間: 2018-2-22 07:07

回覆 2# fe700


可以,但時間請就一就我.如你今日早上1100前EAT,下午1500可以到深水埗
或明天1730至1900左右深水埗交收

其他日子另夾
作者: jasonlee1023    時間: 2018-2-22 11:30

item2 $100
作者: fe700    時間: 2018-2-22 17:07

Item3 $50

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: fresh_banana    時間: 2018-2-23 11:09

item 1)90
作者: fresh_banana    時間: 2018-2-23 11:09

item 3) 60
作者: m_benzml55amg    時間: 2018-2-23 15:02

港島綫交收得唔得?thx
作者: mrcheung1987    時間: 2018-2-23 17:44

回覆 8# m_benzml55amg


    港島不交收。星期日1035左右在觀塘。你可不出閘交收。
作者: Jay~    時間: 2018-2-24 17:10

item 100
作者: Jay~    時間: 2018-2-24 17:11

item 100
Jay~ 發表於 2018-2-24 17:10



    item1, $100
作者: mrcheung1987    時間: 2018-2-24 17:23

回覆 10# Jay~


    THANKS,但你想BID ITEM?
作者: Jay~    時間: 2018-2-24 18:02

回覆  Jay~


    THANKS,但你想BID ITEM?
mrcheung1987 發表於 2018-2-24 17:23



    #10打漏左,#11更新返
作者: Jay~    時間: 2018-2-24 18:22

如eat , 明天中午可大埔火車站交收嗎?
作者: mrcheung1987    時間: 2018-2-24 18:23

回覆 14# Jay~


    中午幾點?
作者: Jay~    時間: 2018-2-24 18:27

回覆  Jay~


    中午幾點?
mrcheung1987 發表於 2018-2-24 18:23



    12點左右
作者: mrcheung1987    時間: 2018-2-24 18:43

回覆 16# Jay~


    你一定要12點還是12點後都OK?
如你急用,宜家EAT今晩都可以在大埔MTR trade
作者: Jay~    時間: 2018-2-24 18:44

Item1 , eat
作者: m_benzml55amg    時間: 2018-2-25 00:17

item 3) 70





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2