標題: [多項種類] 火牛,RAM,主機板,CPU,送機箱(25/2) [打印本頁]
作者: mrcheung1987 時間: 2018-2-21 22:03 標題: 火牛,RAM,主機板,CPU,送機箱(25/2)
黑名單
tinypig及其分身
ITEM 1
CORSAIR CX430 V2 80+
START 90
EAT 140
ITEM 2
KINGSTON DDR3 1333 2G(雙面RAM)X2
START 100
EAT 150
ITEM 3
Asrock A55M-HVS+AMD A4-3300 APU
START 50
EAT 100
100% WORK,宜家用緊,明天砌新機故放售,ITEM1-3均私保1天,有壞退錢
全部每口BID5元,不接受最後10分鐘首次下BID,EAT除外
大埔MTR交收,如欲其他地點交收者請問清楚才下BID
EAT 2項或以上者,如能到大埔運頭塘邨(大埔墟站出閘行5分鐘)交收,送AYWUN機箱一個(新淨少塵)
作者: fe700 時間: 2018-2-22 00:22
請問可深水埗交收嗎?
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: mrcheung1987 時間: 2018-2-22 07:07
回覆 2# fe700
可以,但時間請就一就我.如你今日早上1100前EAT,下午1500可以到深水埗
或明天1730至1900左右深水埗交收
其他日子另夾
作者: jasonlee1023 時間: 2018-2-22 11:30
item2 $100
作者: fe700 時間: 2018-2-22 17:07
Item3 $50
via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: fresh_banana 時間: 2018-2-23 11:09
item 1)90
作者: fresh_banana 時間: 2018-2-23 11:09
item 3) 60
作者: m_benzml55amg 時間: 2018-2-23 15:02
港島綫交收得唔得?thx
作者: mrcheung1987 時間: 2018-2-23 17:44
回覆 8# m_benzml55amg
港島不交收。星期日1035左右在觀塘。你可不出閘交收。
作者: Jay~ 時間: 2018-2-24 17:10
item 100
作者: Jay~ 時間: 2018-2-24 17:11
item1, $100
作者: mrcheung1987 時間: 2018-2-24 17:23
回覆 10# Jay~
THANKS,但你想BID ITEM?
作者: Jay~ 時間: 2018-2-24 18:02
#10打漏左,#11更新返
作者: Jay~ 時間: 2018-2-24 18:22
如eat , 明天中午可大埔火車站交收嗎?
作者: mrcheung1987 時間: 2018-2-24 18:23
回覆 14# Jay~
中午幾點?
作者: Jay~ 時間: 2018-2-24 18:27
12點左右
作者: mrcheung1987 時間: 2018-2-24 18:43
回覆 16# Jay~
你一定要12點還是12點後都OK?
如你急用,宜家EAT今晩都可以在大埔MTR trade
作者: Jay~ 時間: 2018-2-24 18:44
Item1 , eat
作者: m_benzml55amg 時間: 2018-2-25 00:17
item 3) 70

