標題: [電源器] Corsair VX 550 火牛 銅牌 [8/4 end] [打印本頁]
作者: pigu 時間: 2018-4-5 14:13 標題: Corsair VX 550 火牛 銅牌 [8/4 end]
本帖最後由 pigu 於 2018-4-5 15:44 編輯
用左超過五年,過保。
上星期升級換左隻CS650M, 岩岩拆左下來,當壞賣,慎BID。
start 30, eat $50
每BID$10
不設私保,不退貨。
只限錦上路西鐵站交收。
買一送一, 送多個雜牌牛 350W, 最上一次試著到機, 文書機岩用。
作者: lunlunman 時間: 2018-4-5 14:29
南昌站可以嗎?
作者: pigu 時間: 2018-4-5 15:06
回覆 2# lunlunman
sorry. 今個月冇買全月通,如南昌站,來回車錢都已經近$35 了. 不出閘都要$10 , 望理解.
作者: taifung 時間: 2018-4-5 15:17
岩岩拆左下來, 即係一路用開無壞, 只係驚拆出黎壞咗而當壞賣?
定係本身神神哋才買過隻?
& 錦上路西鐵站要咩時段方便你?
作者: pigu 時間: 2018-4-5 15:34
岩拆左下來, 即係一路用開無壞, 只係驚拆出黎壞咗而當壞賣? (上星期都用緊,但試過間中唔到機)
定係本身神神哋才買過隻? (老實講, 有懷疑係火牛問題,但換左新牛,都試過著唔到機,所以不肯定是牛問題定係底板問題)再有不著機的問題, 會換新版和CPU和RAM.
唔想掉左佢咁浪費,所以賣。
提供依家部機的CONFIG 俾你地參考: AMD1055 6 core, 3 個hardisk, AMD6870 6PIN 版.
作者: pigu 時間: 2018-4-5 15:36
錦上路西鐵站今晚九點半後。
明天早上八點至九點, 以及下午六點後。
作者: raym123 時間: 2018-4-6 01:23
hkd 30
作者: taifung 時間: 2018-4-8 15:51
eat $50
買一送一, 送多個雜牌牛 350W
錦上路西鐵站交收
