Board logo

標題: [顯示卡] 三日快拍Inno3d ichill Gtx 1080Ti X4 4風扇版(end 31/10/19) [打印本頁]

作者: Pppk    時間: 2019-10-28 22:07     標題: 三日快拍Inno3d ichill Gtx 1080Ti X4 4風扇版(end 31/10/19)

本帖最後由 Pppk 於 2019-10-28 22:29 編輯

Inno3d ichill Gtx 1080Ti X4 4風扇版(end 31/10/19)


Item 1
a. 物品名稱一 Inno3d ichill Gtx 1080Ti X4
b. 數量 --- 1 
c. 即食價 --- $3500
d. 底價 --- $3000
e. 每口叫價 ---$50
f. Label都見到2017/may早期出產,改咗水冷用無保,性能極佳FF15 benchmark尋日測試中最高50度(唔捨得放 不過自己真係幾張卡,2080super唔捨得開 ,2070又唔及呢張好 ,係好矛盾),不連水冷,淨卡一張,會裝回原裝散熱(建議改水冷,原裝散熱有7X度,我温度控過7x睇唔過眼,改咗張卡真係玩4k都係最高53度,唔好錯過 )張卡本身係OC版,100%work,私保三日,不包人為~
g. 交收方式/地點 /期限 青衣/荃灣線MTR/A Shop 交收也可 要測試費用由買家支付~
作者: MelonGx    時間: 2019-10-29 05:15

3000 support
作者: Pppk    時間: 2019-10-29 10:49

推一下
Bio2 Re同一場景1080Ti Vs 2070
[attach]2157438[/attach]
[attach]2157439[/attach]
手機影得唔係咁好
1080Ti frame 數太強大,多成接近40fps
2K 156fps,2070 2K 得117fps,重要係特效要降低先符合遊戲水平(bio2基本上要特效唔見红連有11G嘅1080ti都唔得,2070為8G)
真係勁!唔捨得X2
作者: joecn    時間: 2019-10-29 11:02

請問改為水冷後, 要佔多少槽?
作者: Pppk    時間: 2019-10-29 11:06

我改咗重薄過原裝散熱架喎
又死圖,尋日開始
作者: ho12291229    時間: 2019-10-29 12:44

回覆 5# Pppk

圖 載入唔到
    附件文件不存在或無法讀入,請L與管理員聯繫。
作者: joecn    時間: 2019-10-29 14:05

我改咗重薄過原裝散熱架喎
又死圖,尋日開始
Pppk 發表於 2019-10-29 11:06

請問改水冷後, 那是有多厚?
作者: Pppk    時間: 2019-10-29 14:07

其實係2Slot,不過原裝卡佢肥仔少少咁
作者: OHiToMiO    時間: 2019-10-30 00:31

本帖最後由 OHiToMiO 於 2019-10-30 00:32 編輯

回覆 7# joecn


代答啦
睇佢用咩方法水冷....
好似樓主咁G10/G12加 AIO 最多2 Slot
你用EK 果D Full block 再換埋 PCI果邊檔板既可以去到 1Slot


一般風冷就2.5-3 Slot 不等
作者: Pppk    時間: 2019-10-30 15:08

如果想改一體水冷,我嘅方法係先買一個NZXT G12嘅架,再去以下連結睇下有多個一體水冷頭適合使用~
https://play3r.net/reviews/cooling/nzxt-kraken-g12-review-aio-gpu-cooling/

基本上有多個牌子可用,因為都比較舊,新型號用唔用到就要再了解~
作者: Pppk    時間: 2019-10-30 15:34

[attach]2157686[/attach]
[attach]2157687[/attach]
作者: Pppk    時間: 2019-10-30 15:42

以上呢隻係corsair H55 120排,你睇到個底係圓,邊位有啲凹凸位扣住嘅就合用,正常你用番NZXT個D就合用,不過NZXT個頭好大好凸,如果要2 slot應該唔得,呢隻就可以,如果你有需要,我都可以放我呢隻比你,G12就自己買,我本身有二隻,呢一隻新D,平時都係放係到試嘢用~
$200蚊
作者: MelonGx    時間: 2019-10-31 08:22

講咗咁多又唔買,邊個超我出價
作者: Pppk    時間: 2019-10-31 08:39

可能佢哋真係唔咁自己改水冷掛
作者: fathen    時間: 2019-11-1 00:37

回覆  joecn


代答啦
睇佢用咩方法水冷....
好似樓主咁G10/G12加 AIO 最多2 Slot
你用EK 果D Full block ...
OHiToMiO 發表於 2019-10-30 00:31



   回帖後改帖 -50





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2