作者: Pppk 時間: 2019-10-28 22:07 標題: 三日快拍Inno3d ichill Gtx 1080Ti X4 4風扇版(end 31/10/19)
本帖最後由 Pppk 於 2019-10-28 22:29 編輯
Inno3d ichill Gtx 1080Ti X4 4風扇版(end 31/10/19)
Item 1
a. 物品名稱一 Inno3d ichill Gtx 1080Ti X4
b. 數量 --- 1
c. 即食價 --- $3500
d. 底價 --- $3000
e. 每口叫價 ---$50
f. Label都見到2017/may早期出產,改咗水冷用無保,性能極佳FF15 benchmark尋日測試中最高50度(唔捨得放
g. 交收方式/地點 /期限 青衣/荃灣線MTR/A Shop 交收也可 要測試費用由買家支付~
作者: MelonGx 時間: 2019-10-29 05:15
3000 support
作者: Pppk 時間: 2019-10-29 10:49
推一下
Bio2 Re同一場景1080Ti Vs 2070
[attach]2157438[/attach]
[attach]2157439[/attach]
手機影得唔係咁好
1080Ti frame 數太強大,多成接近40fps
2K 156fps,2070 2K 得117fps,重要係特效要降低先符合遊戲水平(bio2基本上要特效唔見红連有11G嘅1080ti都唔得,2070為8G)
真係勁!唔捨得X2
作者: joecn 時間: 2019-10-29 11:02
請問改為水冷後, 要佔多少槽?
作者: Pppk 時間: 2019-10-29 11:06
我改咗重薄過原裝散熱架喎
又死圖
,尋日開始
作者: ho12291229 時間: 2019-10-29 12:44
回覆 5# Pppk
圖 載入唔到
附件文件不存在或無法讀入,請L與管理員聯繫。
作者: joecn 時間: 2019-10-29 14:05
請問改水冷後, 那是有多厚?
作者: Pppk 時間: 2019-10-29 14:07
其實係2Slot,不過原裝卡佢肥仔少少咁
作者: OHiToMiO 時間: 2019-10-30 00:31
本帖最後由 OHiToMiO 於 2019-10-30 00:32 編輯
回覆 7# joecn
代答啦
睇佢用咩方法水冷....
好似樓主咁G10/G12加 AIO 最多2 Slot
你用EK 果D Full block 再換埋 PCI果邊檔板既可以去到 1Slot
一般風冷就2.5-3 Slot 不等
作者: Pppk 時間: 2019-10-30 15:08
如果想改一體水冷,我嘅方法係先買一個NZXT G12嘅架,再去以下連結睇下有多個一體水冷頭適合使用~
https://play3r.net/reviews/cooling/nzxt-kraken-g12-review-aio-gpu-cooling/
基本上有多個牌子可用,因為都比較舊,新型號用唔用到就要再了解~
作者: Pppk 時間: 2019-10-30 15:34
[attach]2157686[/attach]
[attach]2157687[/attach]
作者: Pppk 時間: 2019-10-30 15:42
以上呢隻係corsair H55 120排,你睇到個底係圓,邊位有啲凹凸位扣住嘅就合用,正常你用番NZXT個D就合用,不過NZXT個頭好大好凸,如果要2 slot應該唔得,呢隻就可以,如果你有需要,我都可以放我呢隻比你,G12就自己買,我本身有二隻,呢一隻新D,平時都係放係到試嘢用~
$200蚊
作者: MelonGx 時間: 2019-10-31 08:22
講咗咁多又唔買,邊個超我出價
作者: Pppk 時間: 2019-10-31 08:39
可能佢哋真係唔咁自己改水冷掛
作者: fathen 時間: 2019-11-1 00:37
回覆 joecn
代答啦
睇佢用咩方法水冷....
好似樓主咁G10/G12加 AIO 最多2 Slot
你用EK 果D Full block ...
OHiToMiO 發表於 2019-10-30 00:31
回帖後改帖 -50

