Board logo

標題: [手機及配件] 已交收 ( end 10-11-2020) [打印本頁]

作者: bicycle_bicycle    時間: 2020-11-8 00:18     標題: 已交收 ( end 10-11-2020)

本帖最後由 bicycle_bicycle 於 2020-11-9 21:09 編輯

小米mix2 6gb ram/ 64rom 一部...835 NFC
Mon冇花...機背左下角有條裂紋
眼望難發現,摸就摸到...用套就見唔到
100%work仲用緊...
港行有盒,充電器(全新)閃魔玻璃貼一張(未貼)...
小米已更新最新miui12
因家中太多小米機放售

550start 600eat 每bid10元

粉嶺上水大埔深水埗交收

[attach]2229455[/attach]
[attach]2229456[/attach]
[attach]2229457[/attach]
[attach]2229564[/attach]
作者: kevin169    時間: 2020-11-8 01:41

巴打 錯日期。
有興趣

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: bicycle_bicycle    時間: 2020-11-8 07:49

巴打 錯日期。
有興趣

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
kevin169 發表於 2020-11-8 01:41


多謝提醒
作者: normalyan    時間: 2020-11-8 11:06

電力如何?
作者: bicycle_bicycle    時間: 2020-11-8 11:30

電力如何?
normalyan 發表於 2020-11-8 11:06


3400電,spec應該仲易搵到
你話損耗唔多唔少實有D , 但唔誇(實際有我諗至多8,9個月)
, 幾佰蚊 將就下

835用落感覺快過720...我好肯定
作者: DJIA    時間: 2020-11-8 12:40

請問跟機有什麼物品?
作者: bicycle_bicycle    時間: 2020-11-8 13:02

請問跟機有什麼物品?
DJIA 發表於 2020-11-8 12:40



原裝盒,原裝充電器同線都冇用過

Taobao機套,唔會要吧? 發黃了...
作者: normalyan    時間: 2020-11-8 13:02

3400電,spec應該仲易搵到
你話損耗唔多唔少實有D , 但唔誇(實際有我諗至多8,9個月)
, 幾佰蚊 將就下:agre ...
bicycle_bicycle 發表於 2020-11-8 11:30

冇錯 我係講電池狀態.  720 你話820呀

我想師兄放mix2s
作者: mt4money    時間: 2020-11-8 13:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bicycle_bicycle    時間: 2020-11-8 13:26

冇錯 我係講電池狀態.  720  你話820呀

我想師兄放mix2s
normalyan 發表於 2020-11-8 13:02


紅米note9pro果粒唔係高通720?
我感覺835甚至仍然快過小米10青春版粒765
作者: maryme    時間: 2020-11-8 17:55

can trade at kwun tong mtr?
作者: bicycle_bicycle    時間: 2020-11-8 18:50

can trade at kwun tong mtr?
maryme 發表於 2020-11-8 17:55



如果地面,觀塘都ok
作者: fresh_banana    時間: 2020-11-8 19:03

紅米note9pro果粒唔係高通720?
我感覺835甚至仍然快過小米10青春版粒765
bicycle_bicycle 發表於 8/11/2020 13:26



    咁不如放 n9p 啦。。。

想問咩時間trade ?
作者: bicycle_bicycle    時間: 2020-11-8 19:31

咁不如放 n9p 啦。。。

想問咩時間trade ?
fresh_banana 發表於 2020-11-8 19:03


你有睇我上個post?
我部紅米note9 pro 開左盒淨係影過十零廿張相
大門口都未出過
賣二手好蝕姐...
作者: DJIA    時間: 2020-11-8 19:35

“機背左下角有條裂紋”

睇圖好似係崩左一忽,實物是否只係有裂紋?
作者: bicycle_bicycle    時間: 2020-11-8 19:43

“機背左下角有條裂紋”

睇圖好似係崩左一忽,實物是否只係有裂紋?
DJIA 發表於 2020-11-8 19:35


已更新,冇崩...已盡力顯示...
作者: pat1704    時間: 2020-11-8 23:16

請問可以放上A-SHOP 或寄順豐嗎?
作者: bicycle_bicycle    時間: 2020-11-8 23:28

請問可以放上A-SHOP 或寄順豐嗎?
pat1704 發表於 2020-11-8 23:16



都得,但係點CHECK機???
作者: pat1704    時間: 2020-11-9 07:22

Eat...thx





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2