Board logo

標題: 格力直流電循環扇 19-6end [打印本頁]

作者: doggiestyle    時間: 2026-6-14 05:23     標題: 格力直流電循環扇 19-6end

本帖最後由 doggiestyle 於 2026-6-16 02:14 編輯

$50 start
@$20
$100 eat
只會在何文田廣場交收
即食時可以在何文田地鐵站交收
[attach]2529742[/attach]

[attach]2530013[/attach]
作者: PV-001    時間: 4 天前 12:29

Ching, 用左幾耐 ? 操作正常 ?
作者: doggiestyle    時間: 4 天前 12:49

Ching, 用左幾耐 ? 操作正常 ?
PV-001 發表於 2026-6-18 12:29




因為只係室內晾衫果時用黎吹衫
所以很少用 ,操作正常
購買日期請參考圖片
作者: doggiestyle    時間: 3 天前 01:17

Ching, 用左幾耐 ? 操作正常 ?
PV-001 發表於 2026-6-18 12:29



    唔記得講
齊配件 搖控
作者: 1qwer    時間: 3 天前 22:25

50 thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2