作者: Frankie007 時間: 2010-4-5 15:35 標題: [問價] TEAM DDR3 2000C9 2G X 2 (1.65V) (完結!!!!!!!)
本帖最後由 Frankie007 於 2010-4-5 22:42 編輯
90% NEW, 100% WORK.
09年9月尾買入, 沒有單, 有盒.
漢科代理, 永久保用.
請問值幾錢?
作者: wai896 時間: 2010-4-5 21:43
作者: Qookei 時間: 2010-4-5 22:24
now selling $999 @ ssp
作者: Frankie007 時間: 2010-4-5 22:42
已出post,
作者: wai896 時間: 2010-4-5 22:56
邊間呀???
作者: Qookei 時間: 2010-4-6 00:35
回復 5# wai896
雄志....
作者: wai896 時間: 2010-4-6 07:06
可能係之前未賣晒d平價貨尾.....................

