Board logo

標題: iphone 3gs 16G [打印本頁]

作者: newbiebie    時間: 2011-12-1 09:41     標題: iphone 3gs 16G

想問一下 iphone 3gs 16G 仲值幾錢?
作者: happybbxyy    時間: 2011-12-1 10:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: VV    時間: 2011-12-1 11:26

街價收1400-1500,二手店賣出1600-2000(水至行機)
happybbxyy 發表於 2011-12-1 10:49



    http://www.sellmyphone.com.hk/bl ... %83%B9-28-nov-2011/
~$1300
作者: happybbxyy    時間: 2011-12-1 12:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2