標題: iphone 3gs 16G [打印本頁]
作者: newbiebie 時間: 2011-12-1 09:41 標題: iphone 3gs 16G
想問一下 iphone 3gs 16G 仲值幾錢?
作者: happybbxyy 時間: 2011-12-1 10:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: VV 時間: 2011-12-1 11:26
http://www.sellmyphone.com.hk/bl ... %83%B9-28-nov-2011/
~$1300
作者: happybbxyy 時間: 2011-12-1 12:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

