Board logo

標題: 想問下部舊機放到幾錢?? [打印本頁]

作者: seednelson    時間: 2012-10-16 23:12     標題: 想問下部舊機放到幾錢??

想問下部舊機放到幾錢???

部機係Dell Dimension 9150

Intel Pentium D 930 (2x 3.0 GHz)
Intel 945p chipset
Dell DDR2 667MHz 1GB (2x 512MB) + Kingston DDR2 667MHz 2GB
GIGABYTE GT220 1GB DDR3
Seagate 256GB HDD
火牛375W
DVD-RW

想問下放到幾多錢到?分part又放到幾多???THX!!!
作者: cyrlam    時間: 2012-10-16 23:14

用左幾多年?
作者: AsiaOne    時間: 2012-10-16 23:20

幾百元
作者: uts    時間: 2012-10-16 23:21

幾舊水都唔知有冇人要?
作者: 說不出的話    時間: 2012-10-16 23:24

明愛電腦回收
作者: sansui8    時間: 2012-10-16 23:24

about hkd400.00
作者: seednelson    時間: 2012-10-16 23:25

回復 3# AsiaOne


真係?
C兄有冇路數???
作者: seednelson    時間: 2012-10-16 23:27

回復 6# sansui8

可以PM我講邊度收嗎??
作者: micchan218hk    時間: 2012-10-16 23:28

一係送比人,一係掉左佢,真心覺得無人會要= =
作者: micchan218hk    時間: 2012-10-16 23:28

一係送比人,一係掉左佢,真心覺得無人會要= =
作者: sansui8    時間: 2012-10-16 23:32

3g ram & hardisk 還值些錢的
作者: JT2106    時間: 2012-10-17 00:49

Pentium D........係暖爐進化而成的....
作者: 水野龍也    時間: 2012-10-17 00:50

顯卡+ HD + 牛 + DVD ROM + RAM

如果100%正常 的確係值幾舊水的
作者: xelein    時間: 2012-10-17 00:58

差勁極都雙核。拿來後父母機都可以。一買回來就跑得動。都值400元左右。
作者: philoandy1    時間: 2012-10-17 00:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kam0001    時間: 2012-10-17 01:34

真心講句,師兄你俾番幾百蚊我,我幫你搬走佢
作者: philoandy1    時間: 2012-10-17 01:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seednelson    時間: 2012-10-17 02:17

回復 16# kam0001

C兄出幾多??
作者: uncle9    時間: 2012-10-17 10:19

$3xx… or NGO refurbishing
作者: 無頭騎士    時間: 2012-10-17 10:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 飛起潛水員    時間: 2012-10-17 11:01

100蚊同你收哂
作者: aaron1977    時間: 2012-10-17 11:49

好難搵到人要...捐出去啦..
作者: mrcheung1987    時間: 2012-10-17 11:56

回復 18# seednelson


    佢係叫你俾幾百蚊佢幫你拿走
    我可以免費幫你搬走
作者: sam.k    時間: 2012-10-17 15:24

我都有野想放,
q6600+ msi p35 neo 兩樣加埋幾錢?
作者: kkkkkklll    時間: 2012-10-17 17:25

最多賣到300...
作者: abc888    時間: 2012-10-17 20:40

我估都賣到六百蚊既
作者: windows77    時間: 2012-10-17 20:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seednelson    時間: 2012-10-17 20:58

=,=唔好玩野
作者: infine543    時間: 2012-10-17 21:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 俾膠超    時間: 2012-10-17 21:10

你地兩個係整定。
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: kcl    時間: 2012-10-18 15:19

ching 去錯地方問嘢, 呢度班ching文書機既標準係i7+ssd.infine543 發表於 2012-10-17 21:05


唔係亞馬
作者: andrewlau1000    時間: 2012-10-18 15:24

ram 都賣到小小GE..
作者: java2    時間: 2012-10-18 15:27

hkd400, 係咪你收 ?

about hkd400.00
sansui8 發表於 2012-10-16 23:24

作者: chen8377    時間: 2012-10-18 19:01

$600~800
作者: infine543    時間: 2012-10-18 20:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seednelson    時間: 2012-10-18 23:48

本帖最後由 seednelson 於 2012-10-19 00:10 編輯

我自己都知冇可能有$800
作者: seednelson    時間: 2012-10-19 00:10

回復 34# chen8377


WHERE??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2