Board logo

標題: [徵求] 徵求一張GTX260+/5770 [打印本頁]

作者: keiya345    時間: 2010-8-16 15:50     標題: 徵求一張GTX260+/5770

GTX260+最好系有晒FULL PACK,,有保養
5770最好系舊公版,, 有保養
請PM出價
作者: keiya345    時間: 2010-8-17 14:59

推一推
作者: keiya345    時間: 2010-8-19 00:47

仲未收到
推推





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2