作者: keiya345 時間: 2010-8-16 15:50 標題: 徵求一張GTX260+/5770
GTX260+最好系有晒FULL PACK,,有保養
5770最好系舊公版,, 有保養
請PM出價
作者: keiya345 時間: 2010-8-17 14:59
推一推

作者: keiya345 時間: 2010-8-19 00:47
仲未收到
推推


| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |