標題: [徵求] 想收LGA 1155 CPU [打印本頁]
作者: abc888 時間: 2016-12-27 14:23 標題: 想收LGA 1155 CPU
一粒100% work LGA 1155 cpu, 最好有散熱器跟. PM我價錢, thx
價錢要平
Celeron (50以下)
pentium (50~100)
I3 (100~200)
作者: abc888 時間: 2016-12-31 10:54
推呀

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |