標題:
[徵求]
徵Cooler Master N200機箱
[打印本頁]
作者:
魚蛋超人
時間:
2020-7-13 23:41
標題:
徵Cooler Master N200機箱
本帖最後由 魚蛋超人 於 2020-7-13 23:42 編輯
最好有齊背板2.5吋果幾粒膠釘
作者:
ICQ人
時間:
2020-7-14 00:13
我記得我冇用過呢幾粒野 有興趣嘅話請PM
歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2