作者: freebird 時間: 2009-3-25 21:19 標題: [Intel公/乸入] Intel有無話過1366可以用哂之後同樣針 數既CPU?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mitsume 時間: 2009-3-25 23:30
Crystal ball can answer you.
作者: rickylo 時間: 2009-3-25 23:39
其實轉socket 有咩用?.?
多d w 俾cpu or 多d 針傳輸~
好似am3 咁多一針 但125w
好怕佢好似old 775
作者: Darkaz 時間: 2009-3-25 23:43
聽講用到32nm 6核i7, 但我要32nm 6核 sandy bridge ( 1366應該唔support )
作者: Evangeline 時間: 2009-3-25 23:51
阿金講過應該可以用到兩年左右
但佢...RIP
作者: Darkaz 時間: 2009-3-25 23:54
1366係可以用到兩年左右, 但x58就唔知, 可能新架構( sandy bridge )用1366, 但x58用唔到, 要x68先用到
作者: zonebaby 時間: 2009-3-26 03:07
作者: yeung0_0 時間: 2009-3-26 08:02
INTEL會唔會咁笨
X68作者: 福頭蛋撻 時間: 2009-3-26 09:07
原帖由 rickylo 於 2009-3-25 23:39 發表
其實轉socket 有咩用?.?
多d w 俾cpu or 多d 針傳輸~
好似am3 咁多一針 但125w
好怕佢好似old 775![]()
am3 係少兩針唔係多一針
主要原因之一係費時d人插粒 am2 u 入去 am3版度...
而且tdp =/= 用電量
作者: dogplus 時間: 2009-3-26 09:33
轉o下vrm,你就升級唔到啦,775果陣已經成日係咁
作者: freebird 時間: 2009-3-26 19:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dd4567 時間: 2009-3-26 19:45
原帖由 freebird 於 2009-3-25 21:19 發表
Intel有無話過1366可以用哂之後同樣針 數既CPU?
即係唔會好似775 CPU咁,竟然775 motherbroad用唔番.
有心比你用自然會整到用到,冇心唔比你用要整多一支整少一支針有幾難
作者: 忌廉麻美 時間: 2009-3-26 19:58
2年我覺得你比多佢添呀 ~
作者: enviro50042c 時間: 2009-3-26 21:12
淨係P55 都唔係1366 已經係個例子..


