Board logo

標題: [Intel公/乸入] Intel有無話過1366可以用哂之後同樣針 數既CPU? [打印本頁]

作者: freebird    時間: 2009-3-25 21:19     標題: [Intel公/乸入] Intel有無話過1366可以用哂之後同樣針 數既CPU?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mitsume    時間: 2009-3-25 23:30

Crystal ball can answer you.
作者: rickylo    時間: 2009-3-25 23:39

其實轉socket 有咩用?.?
多d w 俾cpu or 多d 針傳輸~
好似am3 咁多一針 但125w
好怕佢好似old 775
作者: Darkaz    時間: 2009-3-25 23:43

聽講用到32nm 6核i7, 但我要32nm 6核 sandy bridge ( 1366應該唔support )
作者: Evangeline    時間: 2009-3-25 23:51

阿金講過應該可以用到兩年左右
但佢...RIP
作者: Darkaz    時間: 2009-3-25 23:54

原帖由 Evangeline 於 2009-3-25 23:51 發表
阿金講過應該可以用到兩年左右
但佢...RIP

1366係可以用到兩年左右, 但x58就唔知, 可能新架構( sandy bridge )用1366, 但x58用唔到, 要x68先用到
作者: zonebaby    時間: 2009-3-26 03:07

情況好大機會同775一樣。 推新Chip... ,改內置
作者: yeung0_0    時間: 2009-3-26 08:02

INTEL會唔會咁笨 出6核心當然要再搵多你一筆  X68
作者: 福頭蛋撻    時間: 2009-3-26 09:07

原帖由 rickylo 於 2009-3-25 23:39 發表
其實轉socket 有咩用?.?
多d w 俾cpu or 多d 針傳輸~
好似am3 咁多一針 但125w
好怕佢好似old 775

am3 係少兩針唔係多一針
主要原因之一係費時d人插粒 am2 u 入去 am3版度...
而且tdp =/= 用電量
作者: dogplus    時間: 2009-3-26 09:33

轉o下vrm,你就升級唔到啦,775果陣已經成日係咁
作者: freebird    時間: 2009-3-26 19:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dd4567    時間: 2009-3-26 19:45

原帖由 freebird 於 2009-3-25 21:19 發表
Intel有無話過1366可以用哂之後同樣針 數既CPU?
即係唔會好似775 CPU咁,竟然775 motherbroad用唔番.

有心比你用自然會整到用到,冇心唔比你用要整多一支整少一支針有幾難 就算有講過都冇用
作者: 忌廉麻美    時間: 2009-3-26 19:58

原帖由 freebird 於 2009-3-26 19:32 發表

orz, 我就係怕如果依家買X58(成千銀),駛唔駛買多個time counter, 由2年時間開始倒數.....


2年我覺得你比多佢添呀 ~
作者: enviro50042c    時間: 2009-3-26 21:12

原帖由 忌廉麻美 於 2009-3-26 19:58 發表


2年我覺得你比多佢添呀 ~

淨係P55 都唔係1366 已經係個例子..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2