Board logo

標題: GA-MA790GPT-UD3H 依塊幾多銀呀 [打印本頁]

作者: wai896    時間: 2009-7-28 20:48     標題: GA-MA790GPT-UD3H 依塊幾多銀呀

係唔係出左???

作者: wai896    時間: 2009-8-6 21:00

幾時到港呀..................
長晒啦
作者: danny2244    時間: 2009-8-6 23:30

原帖由 wai896 於 2009-7-28 20:48 發表
係唔係出左???


正都報價$ 1070
jumbo $ 1090
呢塊板有乜優點
作者: wai896    時間: 2009-8-7 08:28

原帖由 danny2244 於 2009-8-6 23:30 發表


正都報價$ 1070
jumbo $ 1090
呢塊板有乜優點


因790fx試晒,咪試下其他板
但發現 4+1 相比想像中好好多想試多塊
作者: 2698    時間: 2009-8-7 08:37

different from GA-MA790GPT-UD2H?

200 dollars more
作者: tuenmun    時間: 2009-8-7 09:24

原帖由 wai896 於 2009-8-7 08:28 發表


因790fx試晒,咪試下其他板
但發現 4+1 相比想像中好好多想試多塊


咁$$$多幫大家試
作者: wai896    時間: 2009-8-7 11:19

原帖由 tuenmun 於 2009-8-7 09:24 發表


咁$$$多幫大家試


因為我係傻奶撻妹妹羅.........

你需要我嗎???
作者: tuenmun    時間: 2009-8-7 12:38

原帖由 wai896 於 2009-8-7 11:19 發表


因為我係傻奶撻妹妹羅.........

你需要我嗎???


Sorry 我係正常人
唔合你
作者: wai896    時間: 2009-8-7 12:42

原帖由 tuenmun 於 2009-8-7 12:38 發表


Sorry 我係正常人
唔合你


算........我奶我D硬件..................


作者: manling    時間: 2009-8-7 21:58

原帖由 wai896 於 2009-7-28 20:48 發表
係唔係出左???
請問係咪大細板都有???
作者: cheungmanhoi    時間: 2009-8-7 22:22

原帖由 wai896 於 2009-8-7 08:28 發表


因790fx試晒,咪試下其他板
但發現 4+1 相比想像中好好多想試多塊

邊幾張比較好
作者: wai896    時間: 2009-8-8 07:40

原帖由 cheungmanhoi 於 2009-8-7 22:22 發表

邊幾張比較好


790gpt未試....
作者: wai896    時間: 2009-8-10 19:22

出左啦............
返左屋企先收到通知出左
有無師兄已入手爆核中呀
作者: danny2244    時間: 2009-8-10 20:46

原帖由 wai896 於 2009-8-10 19:22 發表
出左啦............
返左屋企先收到通知出左
有無師兄已入手爆核中呀


頭先係正x睇到有show出黎
不過無買到
作者: wai896    時間: 2009-8-10 20:48

原帖由 danny2244 於 2009-8-10 20:46 發表


頭先係正x睇到有show出黎
不過無買到


就係返左屋企先收到電話話出左

點解你唔玩下呀
作者: danny2244    時間: 2009-8-10 20:53

原帖由 wai896 於 2009-8-10 20:48 發表


就係返左屋企先收到電話話出左

點解你唔玩下呀


又想買e65,吾知點好
唯有等你買先
作者: wai896    時間: 2009-8-10 21:07

原帖由 danny2244 於 2009-8-10 20:53 發表


又想買e65,吾知點好
唯有等你買先


我朋友亞MAD已有E65同GIGA 785G
佢最後都係GIGA上記錄的...........

邊塊好超好玩
作者: monkey2610    時間: 2009-8-10 22:45

咁高價ga!!!
作者: wai896    時間: 2009-8-11 16:50

亞mad買左塊板仲唔出報告...........
去左邊呀???

作者: 2698    時間: 2009-8-11 16:53

期待師兄出報告, 想試下
作者: Mad222    時間: 2009-8-11 17:05

原帖由 wai896 於 2009-8-11 16:50 發表
亞mad買左塊板仲唔出報告...........
去左邊呀???

岩岩至返家咋
被你吹倒我出野啦......
作者: raymond1688    時間: 2009-8-11 17:23

依個有沒有興趣?好不好?

圖片附件: 2018834801.jpg (2009-8-11 17:23, 72.88 KB) / 下載次數 1
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=925312&k=6640a5b1faef350b9233dfd1ae64e63f&t=1782449370&sid=28jNLxaZ1r


作者: Mad222    時間: 2009-8-11 18:42

790GPT  用 F2 Bios
4G 以下同 785GT 一樣
4G 以上多一格電 (因每格升 0.032v....温度低d 就可 0.016v 調整)
4G-4.2G 都一樣可直入 Windows
790GPT 跑 PI 快d




作者: ckr0322    時間: 2009-8-11 18:55

原帖由 Mad222 於 11-8-2009 06:42 PM 發表
790GPT  用 F2 Bios
4G 以下同 785GT 一樣
4G 以上多一格電 (因每格升 0.032v....温度低d 就可 0.016v 調整)
4G-4.2G 都一樣可直入 Windows
790GPT 跑 PI 快d

http://i339.photobucket.com/albums/n472/MadMa ...

wow.
終於有實物圖睇啦

作者: Mad222    時間: 2009-8-11 19:08

整張 Bios 比大家睇下
北橋預設電壓 = 1.3v (比一般高)


作者: wai896    時間: 2009-8-11 20:45

係喎1.3喎

[ 本帖最後由 wai896 於 2009-8-11 20:46 編輯 ]
作者: xblwk    時間: 2009-8-11 20:54

e~~想轉GIGA添~~~呢塊板唔知好唔好呢~~
作者: xblwk    時間: 2009-8-11 20:55

哇~師傅,平時你最快都系17.472wor~~~

[ 本帖最後由 xblwk 於 2009-8-11 20:56 編輯 ]
作者: wai896    時間: 2009-8-11 22:28

原帖由 xblwk 於 2009-8-11 20:55 發表
哇~師傅,平時你最快都系17.472wor~~~


佢早洩,跑PI只會越黎越快的
作者: xblwk    時間: 2009-8-11 22:41

原帖由 wai896 於 2009-8-11 22:28 發表


佢早洩,跑PI只會越黎越快的

师傅上左年纪~~系力不从心D~~我地细既要体谅...
作者: wai896    時間: 2009-8-11 22:49

原帖由 xblwk 於 2009-8-11 22:41 發表

师傅上左年纪~~系力不从心D~~我地细既要体谅...


岩岩醒左兩個 BUY毛屎 比佢..............佢爽死了
作者: Mad222    時間: 2009-8-11 23:55

原帖由 wai896 於 2009-8-11 22:49 發表


岩岩醒左兩個 BUY毛屎 比佢..............佢爽死了

好爽呀
F2 電壓高左dd, 不過 stable 左
少那巴........入 Windows 15 秒內
PK ....唔洗用 SSD 了
快倒冇晒朋友
作者: wai896    時間: 2009-8-12 06:25

原帖由 Mad222 於 2009-8-11 23:55 發表

好爽呀
F2 電壓高左dd, 不過 stable 左
少那巴........入 Windows 15 秒內
PK ....唔洗用 SSD 了
快倒冇晒朋友


太強了..........................





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2