Board logo

標題: 用了一年,先知我的火牛唔係gtr 460w,係maxtron420w(420r 12)......... [打印本頁]

作者: BA1314BA    時間: 2010-12-20 00:30     標題: 用了一年,先知我的火牛唔係gtr 460w,係maxtron420w(420r 12).........

用了一年,先知我的火牛唔係gtr 460w,係maxtron420w(420r 12:sleepy:
牛響coxdex買,我清楚記得我買機箱時,個sales推介再加$180買gtr 460w.
昨日我羅張單睇返,先知係maxtron420w(420r 12).....
跟住我上gtr官wed睇,先知gtr無460w出過.
提醒大家以後買野要對清張單.
作者: YANG    時間: 2010-12-20 00:34

勁量牛都係麻麻
作者: FabreKC    時間: 2010-12-20 00:35

$180買多40W:funk:
隻GTR咩牛來
作者: love19901109    時間: 2010-12-20 00:37

其實都差唔上下...不過無理由佢唔俾你CHECK個盒先走嫁喎   因為加左錢佢會另外俾個GTR
作者: BA1314BA    時間: 2010-12-20 00:46

回復 4# love19901109
其實..........我砌完成部機後,都冇留意隻牛係maxtron,係我有的7
作者: BA1314BA    時間: 2010-12-20 00:46

$180買多40W
隻GTR咩牛來
FabreKC 發表於 2010-12-20 00:35

跟住我上gtr官wed睇,先知gtr無460w出過.
作者: love19901109    時間: 2010-12-20 00:54

當面冇CHECK 好難會換到俾你...我之前都系唔要跟機果隻 佢會俾我睇保養證先入袋...
作者: hihihellohihi    時間: 2010-12-20 00:58

勁量牛好gtr少少
作者: bennyepc    時間: 2010-12-20 10:02

兩只都係雞牛,w數唔足....
作者: kazenorin    時間: 2010-12-20 10:09

回復 8# hihihellohihi


水鬥水
作者: BA1314BA    時間: 2010-12-21 01:48

兩只都係雞牛,w數唔足....
bennyepc 發表於 2010-12-20 10:02

雞牛................但maxtron有成75%轉換架wo.
作者: kam0001    時間: 2010-12-22 12:52

樓主係唔係唔要跟機箱個隻 250W 雞牛 (最近係用 EnerPlus 250W)
個 sales 話加 $180 換隻 460W 牛,但係最後發現係 Maxtron 420W
如果真係咁都無點俾人搵笨,只係 460W 變左 420W
我上兩個星期買機箱,EnerPlus 250W 換成 Delta GreenPower M-300W 都要加 $190
作者: ukulele    時間: 2010-12-22 12:58

you already bought for a year, nothing you can do actually.
It is a good lesson, always check before leaving the shop.
作者: TWCACM    時間: 2010-12-22 18:35

勁量牛點到好過跑車牛,起碼小D放煙花
作者: 321    時間: 2010-12-22 23:26

好彩俾錯你咋,你搵下有幾gtr有幾多人中招
作者: dalelo    時間: 2010-12-22 23:43

切機真係要check 清楚
之後講數吵起上來就唔好
作者: philemon    時間: 2010-12-22 23:45

勁量牛好少少
作者: pun1407    時間: 2010-12-23 00:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: grxgr    時間: 2010-12-23 00:44

雞牛................但maxtron有成75%轉換架wo.
BA1314BA 發表於 2010-12-21 01:48


有75%轉換又點?
佢電流唔夠,12V先出得16A即192W,連200W都無~
作者: BA1314BA    時間: 2010-12-30 02:49

樓主係唔係唔要跟機箱個隻 250W 雞牛 (最近係用 EnerPlus 250W)
個 sales 話加 $180 換隻 460W 牛,但係最 ...
kam0001 發表於 2010-12-22 12:52

唔係嘛???咁之後呢???
作者: BA1314BA    時間: 2010-12-30 02:50

好彩俾錯你咋,你搵下有幾gtr有幾多人中招
321 發表於 2010-12-22 23:26

.............'甘又好似係......
作者: kazenorin    時間: 2010-12-30 10:12

回復 17# philemon


比牛魔王更差





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2