作者: WENG 時間: 2011-5-31 11:53 標題: 建議大家換新RAM後一定要行轉mem test...
話說一個月前幫個frd出機, 砌完安好晒OS好似無乜問題, 之後話有幾次blue screen , 但都係可能1-2日一次, 咁我以為唔夾版, 同佢換左kingston後正常, 咁我就攞左佢果條A-DATA 4G黎用, 用左十日八日都好似正常, 咁啱頭先一次blue screen , 我先至攞個memtest86 黎做個test, 原來要去到差唔到尾段先有2個errors..... 以後有時間的話, 我諗我出機交機比人都行返轉memtest先, 宜家攪到無一換一, 要攞去聯強保...
A-DATA我都比較少出, 貪佢4G平過 K仔幾十, 以後都係少出為妙

作者: s 時間: 2011-5-31 12:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shingochan 時間: 2011-5-31 12:54
kingston 我懶鬼唔 test ~ 一 test 就彈 error ~ 呢家過左半年
作者: bigjohnx 時間: 2011-5-31 13:38
請教如果要test 可以用咩 utility?
作者: zoin0000 時間: 2011-5-31 13:54
kingston差到唔會用

作者: jabawack 時間: 2011-5-31 14:01
See #1 post
memtest86
作者: bigjohnx 時間: 2011-5-31 14:58
thanks~
作者: deschau 時間: 2011-5-31 15:01
我一入個 program (both v3.5 and v4.0) 就 reboot .....:funk:
作者: roytam1 時間: 2011-5-31 15:37
用 memtest86+ 4.20 再試
http://www.memtest.org/
作者: singchai 時間: 2011-5-31 15:41
通常要行幾耐
我砌部新機又係有不定時藍畫面,但行4.20V 200%話RAM正常
作者: mdws2002 時間: 2011-5-31 15:42
下下都咁test,要用好多時間喎……
所以,幫朋友買機,開張「藥方」俾埋個大概價錢佢,去「藥鋪」照單執「藥」。
越著部機軟件上問題就「team viewer」搞掂,硬件上問題,就返「藥鋪」搵「大夫」啦。
多一百幾十,五年都可以搵佢,算係咁啦。
作者: garylism 時間: 2011-5-31 16:19
唔好玩啦,過左頭一年,你件野壞左,佢唔會幫你拎去換!叫你換過件件...
作者: xc63774174 時間: 2011-5-31 16:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yishiro 時間: 2011-5-31 16:47
死...無玩過memtest....
作者: deschau 時間: 2011-5-31 16:52
test 左無事

Thanks!
作者: mdws2002 時間: 2011-5-31 16:53
佢唔會幫你去換,咪叫你個friend自己攞單上代理度換囉。
作者: bidbid1000 時間: 2011-5-31 16:54
而家01好多人話sb過哂所有test一樣blue screen
特別係待機果陣 所以過左test都唔好咁老定

作者: WENG 時間: 2011-5-31 17:01
H61,
785G
880G,
三塊版都試過blue screen, 100%ram問題, 但病徵唔顯著,

作者: bencpu 時間: 2011-5-31 17:10
又係 A-data,我兩條都出事,好多次BSOD,最後拆左個兩條即刻無事…
作者: 毛毛怪 時間: 2011-5-31 18:52
K仔好D
A仔同OCZ GOLD 都撞過
係咁藍MON
上左K仔就冇事
作者: 鴨仔 時間: 2011-5-31 19:32
咁你用乜ram?
作者: CorsairX 時間: 2011-5-31 23:34
Kingston 都差....
PS: using 2GBx2 HyperX 1800 CL8 , very stable wo....
作者: yip_kc 時間: 2011-5-31 23:59
16GB 行好耐=.=
作者: wingi 時間: 2011-6-1 00:01
自從之前見過鬼後, 以後到怕黑了新買會run次

但都未必準, 有部舊機有時reboot又blue srceen,條ram應該老化. run memtest又pass到, 加0.1v又正正常常都係挨住先啦(都唔知係咪供電唔穩定)
作者: zoin0000 時間: 2011-6-1 09:25
A-DATA,SAMSUNG,Corsair

作者: zoin0000 時間: 2011-6-1 09:26
用過的人都知個問題,我唔多講
作者: peterma 時間: 2011-6-1 09:32
我幾代機都用Kingston, 但都唔覺有乜問題喎, 可以明示嗎?
作者: din 時間: 2011-6-1 09:55
作者: lastphoenix 時間: 2011-6-1 10:09
1GB都覺得行好耐,16GB洗唔洗行成日?
作者: zoin0000 時間: 2011-6-1 10:45
本帖最後由 zoin0000 於 2011-6-1 11:00 編輯
你要玩到明明白白,未話你知
因為佢兼容好一般,可以話差勁
ASRock,MSI,GA.唔理以前DDR2,定現在DDR3
個問題完全無改善
以前Kingston自己無生產內存顆粒,印Kingston logo都係廠方自己打磨過的,所以用邊間廠牌D嘢沒人
唔單是Ram,佢USB都是一樣差勁,用開Corsair4-5年完全無問題
幾個朋友新買的Kingston USB,最長命只有6個月,唔少用左1-2個月,要格式化
個幾隻重要是只用一,二次,交報告時才會用,好在有Backup如果唔是

之後介紹同事用Corsair無一個要我修USB,之前平均一個月有2-3個用Kingston的出事,我呢到都是100個同事
轉用Corsair後無人出現Kingston格式化,死USB等問題

最長命個隻Corsair7年了,重要入左洗衣機都無死
作者: OrzKoo 時間: 2011-6-1 10:55
asrock+kingston+adata無事喎
作者: zoin0000 時間: 2011-6-1 11:03
本帖最後由 zoin0000 於 2011-6-1 11:04 編輯
我唔知你是有用過幾多,我同10幾20個朋友出機,在收機時用kingston有60-70%要換RAM,佢地重要死都唔信我,好在我只同佢開單唔組機
作者: OrzKoo 時間: 2011-6-1 11:18
雖然唔係好多,但我同人整果D機未試過壞KINGSTON RAM
反而自用同少部份幫人整既機,用ADATA就會有D小問題,一係換下RAM槽,一係就夾夾下唔夾,要分開行
所以升RAM(2GB TO 4GB一條)開始轉用KINGSTON,有兩條ADATA未甩手先兩隻一齊用~
其實又無乜所謂既我覺得,反正ADATA同KINGSTON都係永久保養1換1既....
上次以為壞RAM(後尾先知係底板問題),上KINGSTON代理,我入到去一句聲都無出過就有兩條新RAM係眼前叫我簽收
作者: zoin0000 時間: 2011-6-1 11:35
最重要是要返工無時間去orz
作者: clivechan 時間: 2011-6-1 11:45
ram呢D野撞手神je~
用過adata kingston gskill samsung team都未出過問題
可能我唔超頻掛~
作者: tofuon 時間: 2011-6-1 12:27
run memtest86 要好鬼耐 >.<!!!
有問題,用返1日半日都應該會顯現出黎吧?
作者: tongtong123 時間: 2011-6-1 12:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shingochan 時間: 2011-6-1 13:08
有 ~死懶鬼 ~ 唔理 ~ roboot 照用左半年 ~
咁岩呢排得閒左 ~~ 一 test 出事 ~~ 抆走左佢 ~~~
呢家都未返代理換
作者: denc 時間: 2011-6-1 13:24
一向都用adata(由DDR2開始),其實唔超好哋哋,但有一次幫人整新機不停hand,最後發現新買條adata有問題......
不過我諗都係咁唔好彩遮,電子嘢邊個牌子都會咁架啦!
作者: greatzelda 時間: 2011-6-1 13:43
我之前用corsair出事,行memtest出幾個error,要rma,但return返黎既,都仲係有問題既,之後換左kingston就冇事
作者: greatzelda 時間: 2011-6-1 13:45
你係咪用左d cheap野,kingston d ram有分架,好似有冇heatsink就差好多
作者: jouathen 時間: 2011-6-1 14:05
我次次幫FD出機都係出 ADATA= =暫時冇人搵我投訴
自己屋企個5條都好好地冇事
作者: tongtong123 時間: 2011-6-1 14:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 123yykg 時間: 2011-6-1 15:22
我部腦都經常藍屏噶,請問系唔系一藍屏就系RAM出問題??
作者: 鴨仔 時間: 2011-6-1 17:49
今日去砌機,samsung跟data 21蚊
作者: ioi4me 時間: 2011-6-1 19:57
想問下CHING們
Kingston Hyper-X DDR-3 1600MHz 8G Kit (4Gx2) KHX1600C9D3K2/8GX
呢隻1600MHz的RAM,
有CHING講過,如果唔超的話,就算買1600MHz或以上的RAM,RAM只會行1333MHz,
是真的嗎?
作者: yip_kc 時間: 2011-6-1 20:55
無理~我開始左之後由佢行通頂~第二朝都未得
作者: amazing_day 時間: 2011-6-1 21:06
之前砌部電腦ASROCK加CORSAIR係咁藍畫面
可能我唔好彩啦
轉返KINGSTON就無事了
作者: kblam 時間: 2011-6-1 21:10
我試過新買HARD DISK 新買就壞
所以新硬件一定要試
作者: slyh 時間: 2011-6-1 21:18
我之前adata壞到download野係成個檔壞晒,但係又唔出blue screen,一test mentest成600幾個error

作者: FD3S 時間: 2011-6-1 21:18
想問下CHING們
Kingston Hyper-X DDR-3 1600MHz 8G Kit (4Gx2) KHX1600C9D3K2/8GX
呢隻1600MHz的RAM,
有CH ...
ioi4me 發表於 1/6/2011 19:57
你唔set係行1333
作者: ioi4me 時間: 2011-6-1 21:30
SET的意思係要入BIOS SETTING?
如果要SET,咁係咪即係等於超頻?
作者: FD3S 時間: 2011-6-1 21:40
回復 52# ioi4me
無錯係要入bios set
係入面選XMP就可以了
Cpu係會超左小小,放心無問題的
作者: ben381360 時間: 2011-6-1 21:45
我執牙石版有MEM-OK!制
一禁KO
作者: ioi4me 時間: 2011-6-1 21:46
明白了,THANKS CHING解答﹗
作者: OrzKoo 時間: 2011-6-2 15:00
MEM-OK係撞RAM用......RAM出ERROR唔會整返好嫁= =
作者: pkmon 時間: 2011-6-2 18:20
PASS左MEM TEST並唔代表兼容無問題
作者: shing654321 時間: 2011-6-2 22:29
砌机行翻囀當煲机
作者: Yin92 時間: 2011-6-2 23:53
呢個制冇鬼用, 同Clear Cmos一樣
作者: JIMillim 時間: 2011-6-2 23:56
若是RAM chip本身有鑊, 又係test唔到
作者: JIMillim 時間: 2011-6-2 23:59
睇黎ADATA麻麻地喎, 咁多人衰係尼隻野上
似乎我都係屈番d客穏陣d: 你用ADATA?有冇check RAM先?
作者: beginner617 時間: 2011-6-3 00:08
用開k都冇事
好彩作者: slyh 時間: 2011-6-3 15:23
就係行memtest86+ 6百幾個error囉

作者: dee30 時間: 2011-6-4 08:22
回復 2# s
me too, i think it is also ok for overclocking,
ps : i am using msi p45 platinum + e7300 +samsung 2gb ddr2 800 x2
作者: Faye 時間: 2011-6-4 08:29
唔一定test到
不過行左好過唔行
作者: ediot 時間: 2011-6-4 13:44
memtest86, there's memtest function in most BIOS, also windows has some too
作者: alax 時間: 2011-6-4 15:36
無事既話test黎做乜,換4條4G咪要TEST半日/成日
有事先TEST啦,費事浪費時間

