作者: tomtomtompk 時間: 2011-6-8 16:57 標題: cm334機箱真係好熱呀= ="
我用緊,玩gta4機頂勁熱,火牛茲茲聲!!!唉,熱到我唔敢玩!!!(我一路掛cso,巨商and網頁同埋gta4)
熱到爆炸呀!!!點搞呀???洗唔洗加強對流!!!and ICY
作者: OrzKoo 時間: 2011-6-8 17:29
機箱熱就整對流,DISPLAY熱就ICY
作者: georgekei 時間: 2011-6-8 18:09
機箱細,單靠背後 12 cm 抽風同火牛抽風, display card 唔死 , 個火牛無鮮風供應反而長期吸入整個箱所發之廢熱 , 高温工作環境中,轉換率都低啲,命都唔長 , 就算用ICY , 放出廢熱走得去邊!
不如平平地換個 Aywun G03 pro / CM 430 , 有齊頂x2 , 後x1, 下x1, 前x1 風扇,下置火牛吸番啲鮮風
作者: chohim1226 時間: 2011-6-8 18:11
整好對流先啦...火牛茲茲聲?
作者: bidbid1000 時間: 2011-6-8 18:12
火牛茲茲聲似你個火牛有問題多d喎
作者: chohim1226 時間: 2011-6-8 18:13
似電流問題多過機箱
作者: louc 時間: 2011-6-8 18:39
post個溫度同機箱圖來睇睇先啦
作者: kclam 時間: 2011-6-8 18:49
茲茲聲就上代理
機箱換個有頂抽, 插幾把a fan就正曬
作者: racing 時間: 2011-6-8 18:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xc63774174 時間: 2011-6-8 19:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ja8 時間: 2011-6-8 22:12
不如祼機仲好
作者: Semlal 時間: 2011-6-8 23:05
好似換過隻牛會比較安全
作者: a886 時間: 2011-6-9 00:05
我覺得你樓主本身有問題~
作者: awc1 時間: 2011-6-9 11:08
機箱未熔都未叫熱
作者: cegrade 時間: 2011-6-9 11:59
有錢可換新機箱
作者: 笨蛋葉 時間: 2011-6-9 13:03
本帖最後由 笨蛋葉 於 2011-6-9 13:12 編輯
其實我唔明點解好多人同人出機都用33X

作者: ensonng 時間: 2011-6-9 13:55
同價冇乜選擇嘛
作者: jefferl 時間: 2011-6-9 14:07
火牛茲茲聲--?
換火牛la....
作者: doslam 時間: 2011-6-9 14:14
汁下d線同對流做好d
作者: userlam 時間: 2011-6-9 16:50
334 前面 海綿 容易積塵, 前端要靠板面下方入風.
作者: albert_ma 時間: 2011-6-9 16:58
依家34度,就算自己頂到,都唔知部機頂唔頂到.....
作者: userlam 時間: 2011-6-9 17:10
我都係用緊 CM 334,
室溫 34C, 北橋~42C , 4隻 HDD ~40-47C,
CPU dual core @3.6GHZ with CM hyper 212 開左好多 program 做野, ~50C
HD3850 idle ~46C
作者: wgpoon 時間: 2011-6-9 17:14
要機頂唔熱,
可以換
CM HAF 912
你如果重找到嘅話重有Antxc 902
上面有把20CM 風扇, 包你機頂唔會熱....
不過重點問題都唔係機箱, 而家對流問題

作者: wilsonkf 時間: 2011-6-9 17:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FabreKC 時間: 2011-6-9 20:50
回復 20# userlam
CHING有冇方法清到D塵
作者: userlam 時間: 2011-6-9 23:32
個面板可以大力拉出來. 5.25" 果個海綿可以拿出來清掃.
下面海綿好似冇得拆, 每一格, 我用"界"刀 "界"開一條線, 咁就可以拿掃伸入去清下D塵, D 海綿都彈性, 果條線會幾乎自動合埋, 繼續隔塵.
作者: calvin928chan 時間: 2011-6-9 23:39
diy 係頂開洞0.0 再整把12CM 風扇就KO了
作者: FabreKC 時間: 2011-6-10 00:22
回復 26# userlam
THX
作者: lamkelvin 時間: 2011-6-10 00:45
334 可前置一把12CM風扇,建議加裝。
作者: nicka 時間: 2011-6-10 11:26
CM334 我用緊…唔熱PO…不過要成日清塵…
作者: yangtz 時間: 2011-6-10 11:29
sure!
HDD 涼D, 死既機會會相對低D
作者: 夢雪影 時間: 2011-6-10 12:23
你係散熱區果個POST D師兄都同你講出左你個問題係咩(積熱) 同改善方法係咩
都有成30頁既討論...講左咁耐做咩仲唔改呢?
做咩仲要係到開多次?
作者: ediot 時間: 2011-6-10 13:28
put the case horizontally?
作者: cegrade 時間: 2011-6-10 22:31
sell:funk:
作者: nicka 時間: 2011-6-12 17:54
本帖最後由 nicka 於 2011-6-12 17:57 編輯
不過CM334 個HD免螺絲超化學…
我已經爛左兩個HD扣了…
作者: tomtomtompk 時間: 2011-6-12 17:58
我都覺,好易即塵,同埋上置火牛的關係,搞到機頂勁熱@@
作者: uwantwant 時間: 2011-6-12 20:14
CM334 側板有2個散熱位, 係一個散熱好勁既箱, 睇來係用家有問題
作者: BigLaw 時間: 2011-6-12 20:24
AGREE , 側板可以裝1個8CM 再"掛"1個 8 CM , 前12 + 12 ...咁都叫唔好就真係有問題了

