Board logo

標題: cm334機箱真係好熱呀= =" [打印本頁]

作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-8 16:57     標題: cm334機箱真係好熱呀= ="

我用緊,玩gta4機頂勁熱,火牛茲茲聲!!!唉,熱到我唔敢玩!!!(我一路掛cso,巨商and網頁同埋gta4)

熱到爆炸呀!!!點搞呀???洗唔洗加強對流!!!and ICY
作者: OrzKoo    時間: 2011-6-8 17:29

機箱熱就整對流,DISPLAY熱就ICY
作者: georgekei    時間: 2011-6-8 18:09

機箱細,單靠背後 12 cm 抽風同火牛抽風, display card 唔死 , 個火牛無鮮風供應反而長期吸入整個箱所發之廢熱 , 高温工作環境中,轉換率都低啲,命都唔長 , 就算用ICY , 放出廢熱走得去邊!
不如平平地換個 Aywun G03 pro / CM 430 , 有齊頂x2 , 後x1, 下x1, 前x1 風扇,下置火牛吸番啲鮮風
作者: chohim1226    時間: 2011-6-8 18:11

整好對流先啦...火牛茲茲聲?
作者: bidbid1000    時間: 2011-6-8 18:12

火牛茲茲聲似你個火牛有問題多d喎
作者: chohim1226    時間: 2011-6-8 18:13

似電流問題多過機箱
作者: louc    時間: 2011-6-8 18:39

post個溫度同機箱圖來睇睇先啦
作者: kclam    時間: 2011-6-8 18:49

茲茲聲就上代理
機箱換個有頂抽, 插幾把a fan就正曬
作者: racing    時間: 2011-6-8 18:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xc63774174    時間: 2011-6-8 19:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ja8    時間: 2011-6-8 22:12

我用緊,玩gta4機頂勁熱,火牛茲茲聲!!!唉,熱到我唔敢玩!!!(我一路掛cso,巨商and網頁同埋gta4)

熱到爆炸 ...
tomtomtompk 發表於 2011-6-8 16:57


不如祼機仲好
作者: Semlal    時間: 2011-6-8 23:05

好似換過隻牛會比較安全
作者: a886    時間: 2011-6-9 00:05

我覺得你樓主本身有問題~
作者: awc1    時間: 2011-6-9 11:08

機箱未熔都未叫熱
作者: cegrade    時間: 2011-6-9 11:59

有錢可換新機箱
作者: 笨蛋葉    時間: 2011-6-9 13:03

本帖最後由 笨蛋葉 於 2011-6-9 13:12 編輯

其實我唔明點解好多人同人出機都用33X
作者: ensonng    時間: 2011-6-9 13:55

同價冇乜選擇嘛
作者: jefferl    時間: 2011-6-9 14:07

火牛茲茲聲--?
換火牛la....
作者: doslam    時間: 2011-6-9 14:14

汁下d線同對流做好d
作者: userlam    時間: 2011-6-9 16:50

334 前面 海綿 容易積塵, 前端要靠板面下方入風.
作者: albert_ma    時間: 2011-6-9 16:58

依家34度,就算自己頂到,都唔知部機頂唔頂到.....
作者: userlam    時間: 2011-6-9 17:10

我都係用緊 CM 334,
室溫 34C, 北橋~42C ,  4隻 HDD  ~40-47C,
CPU dual core @3.6GHZ with CM hyper 212 開左好多 program 做野, ~50C

HD3850 idle ~46C
作者: wgpoon    時間: 2011-6-9 17:14

要機頂唔熱,
可以換
CM HAF 912
你如果重找到嘅話重有Antxc 902

上面有把20CM 風扇, 包你機頂唔會熱....

不過重點問題都唔係機箱, 而家對流問題
作者: wilsonkf    時間: 2011-6-9 17:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FabreKC    時間: 2011-6-9 20:50

回復 20# userlam


    CHING有冇方法清到D塵
作者: userlam    時間: 2011-6-9 23:32

回復  userlam


    CHING有冇方法清到D塵
FabreKC 發表於 2011-6-9 20:50


個面板可以大力拉出來.   5.25" 果個海綿可以拿出來清掃.  
下面海綿好似冇得拆, 每一格, 我用"界"刀 "界"開一條線, 咁就可以拿掃伸入去清下D塵, D 海綿都彈性, 果條線會幾乎自動合埋, 繼續隔塵.
作者: calvin928chan    時間: 2011-6-9 23:39

diy 係頂開洞0.0 再整把12CM 風扇就KO了
作者: FabreKC    時間: 2011-6-10 00:22

回復 26# userlam


    THX
作者: lamkelvin    時間: 2011-6-10 00:45

334 可前置一把12CM風扇,建議加裝。
作者: nicka    時間: 2011-6-10 11:26

CM334 我用緊…唔熱PO…不過要成日清塵…
作者: yangtz    時間: 2011-6-10 11:29

334 可前置一把12CM風扇,建議加裝。
lamkelvin 發表於 2011-6-10 00:45



sure!

HDD 涼D, 死既機會會相對低D
作者: 夢雪影    時間: 2011-6-10 12:23

你係散熱區果個POST  D師兄都同你講出左你個問題係咩(積熱) 同改善方法係咩
都有成30頁既討論...講左咁耐做咩仲唔改呢?
做咩仲要係到開多次?
作者: ediot    時間: 2011-6-10 13:28

put the case horizontally?
作者: cegrade    時間: 2011-6-10 22:31

sell:funk:
作者: nicka    時間: 2011-6-12 17:54

本帖最後由 nicka 於 2011-6-12 17:57 編輯

不過CM334 個HD免螺絲超化學…
我已經爛左兩個HD扣了…
作者: tomtomtompk    時間: 2011-6-12 17:58

CM334 我用緊…唔熱PO…不過要成日清塵…
nicka 發表於 2011-6-10 11:26

我都覺,好易即塵,同埋上置火牛的關係,搞到機頂勁熱@@
作者: uwantwant    時間: 2011-6-12 20:14

CM334 側板有2個散熱位, 係一個散熱好勁既箱, 睇來係用家有問題
作者: BigLaw    時間: 2011-6-12 20:24

CM334 側板有2個散熱位, 係一個散熱好勁既箱, 睇來係用家有問題
uwantwant 發表於 2011-6-12 20:14



   AGREE , 側板可以裝1個8CM 再"掛"1個 8 CM , 前12 + 12 ...咁都叫唔好就真係有問題了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2