Board logo

標題: [開箱] del [打印本頁]

作者: pc2366    時間: 2011-10-3 19:38     標題: del

本帖最後由 pc2366 於 2012-4-25 13:03 編輯

del
作者: 20052001    時間: 2011-10-3 20:24

哇  隻牛好大好型   幾錢入手?
作者: hihihellohihi    時間: 2011-10-3 20:30

正野開箱一定要支持
作者: pc2366    時間: 2011-10-3 21:02

哇  隻牛好大好型   幾錢入手?
20052001 發表於 2011-10-3 20:24



    $26xx
作者: pc2366    時間: 2011-10-4 18:36

更新左
作者: garykcl    時間: 2011-10-4 18:41

回復 1# pc2366


    ching D玩具好正喎
作者: pc2366    時間: 2011-10-4 18:49

回復 6# garykcl


    我D玩具同其他CHING比,失禮死人就真
作者: garykcl    時間: 2011-10-4 18:55

回復  garykcl


    我D玩具同其他CHING比,失禮死人就真
pc2366 發表於 2011-10-4 18:49



    ching又唔好咁講 平有平玩貴有貴玩姐
最緊要係玩得開心
作者: ex_haha    時間: 2011-10-4 19:20

師兄入咁多ram係咪會逐隻試?
作者: pc2366    時間: 2011-10-4 19:25

師兄入咁多ram係咪會逐隻試?
ex_haha 發表於 2011-10-4 19:20



    係呀,會慢慢試
作者: eyschoi    時間: 2011-10-4 19:41

4G x 2 OC ram why so cheap $345?
作者: pc2366    時間: 2011-10-4 19:55

回復 11# eyschoi


    yes
作者: ex_haha    時間: 2011-10-4 19:58

係呀,會慢慢試
pc2366 發表於 4-10-2011 19:25


咁我等你啦師兄
記得詳細D~哈哈
作者: pc2366    時間: 2011-10-4 20:03

回復 13# ex_haha


   重有,等緊推土機出
作者: lkl0120    時間: 2011-10-5 03:03

證明AMD一樣好好玩XP





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2