Board logo

標題: [開箱] 只供欣賞,没有測試的開箱,三星黑條 DDR3L 1600 30nm [已有測試] [打印本頁]

作者: Miipp    時間: 2012-2-21 22:16     標題: 只供欣賞,没有測試的開箱,三星黑條 DDR3L 1600 30nm [已有測試]

本帖最後由 Miipp 於 2012-2-24 11:23 編輯

*** 原裝零售版黑條 DDR3L 1600 出貨一段時間, 但呢度好似無咩人玩?
之前差唔多兩舊水人仔一條唔太化算, 而家跌到目標價位, 入貨!
係淘記訂左四條黑條, 每條人仔 149, 包大陸運費.

賣家原本話等一個禮拜度, 但由於缺貨關係, 到左的貨唔夠派, 結果要等多一個禮拜.
圓通廣東省內還算快捷, 兩日到手.
1.jpg

包裝是一次性, 包保係全新, 唔會比鋪頭"試過", 很好. 香港都少牌子這樣做.
2.jpg

正反面
3.jpg

1600 1.35V 30nm 綠色節能規格, 附防偽認證貼紙
4.jpg

取出模組後, 包裝受到破壞, undo 不能
5.jpg

顆粒特寫, "HYK0" Y 是 1.35V
"K4B2G0846D" D 是 30nm
6.jpg

模組週期是 1150, 顆粒是 1149. PCB 印有 "GREEN DDR3"
7.jpg

weekend 先返香港, 到時如果超得先出 report

圖片附件: 1.jpg (2012-2-21 21:56, 110.73 KB) / 下載次數 74
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1322158&k=48b1eb36c6a9f9a4fd64691d5c6ac4eb&t=1782122059&sid=2Nzow9vP7B



圖片附件: 2.jpg (2012-2-21 21:56, 141.06 KB) / 下載次數 75
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1322159&k=8a344623e371febf0ab8790b4652169d&t=1782122059&sid=2Nzow9vP7B



圖片附件: 3.jpg (2012-2-21 21:57, 140.62 KB) / 下載次數 72
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1322160&k=19a055a72fcd55f0d9ec3ef7612ae01f&t=1782122059&sid=2Nzow9vP7B



圖片附件: 4.jpg (2012-2-21 21:57, 125.4 KB) / 下載次數 67
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1322161&k=cd18c32397f1f3f9fa1869c5f5d63a29&t=1782122059&sid=2Nzow9vP7B



圖片附件: 5.jpg (2012-2-21 21:57, 134.62 KB) / 下載次數 76
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1322162&k=369d062baef97f8be1ece93910c2e590&t=1782122059&sid=2Nzow9vP7B



圖片附件: 6.jpg (2012-2-21 21:57, 132.97 KB) / 下載次數 75
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1322163&k=b83879a6d43db4521241d70f6f4f5741&t=1782122059&sid=2Nzow9vP7B



圖片附件: 7.jpg (2012-2-21 21:57, 146.41 KB) / 下載次數 56
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1322164&k=fc76e67a8430cea8dc6e3c63db05918f&t=1782122059&sid=2Nzow9vP7B


作者: 炎冬    時間: 2012-2-21 22:21

1600行CL11, 超唔超得架?
作者: pc2366    時間: 2012-2-21 22:25

CL 11.11.11.28吾係嘛,如果係真就
作者: yangtz    時間: 2012-2-21 22:33

1600Mbps ????  點解咁寫既
作者: mtpmanhauyin    時間: 2012-2-21 22:50

回復 1# Miipp


    包裝新設計呢個唔錯
作者: hkmand001    時間: 2012-2-21 22:54

每條人仔 149 ,有無保養??
作者: mikecheung    時間: 2012-2-21 22:58

回復 6# hkmand001


    返深圳保...
作者: mikecheung    時間: 2012-2-21 23:00

本帖最後由 mikecheung 於 2012-2-21 23:02 編輯

2133 應該無問題,睇下可唔可以2400,仲有CHING 可否試下
1.35V 行1600? 8-8-8-16-88

我訂的給退款了
想訂的注意 淘寶要訂都要等一星期先發貨
作者: hkmand001    時間: 2012-2-21 23:00

回復  hkmand001


    返深圳保...
mikecheung 發表於 2012-2-21 22:58


一來一回 車費都好甘下
原本打算淘隻停產顯卡~但怕佢到時有問題,回唔到頭
最後放棄了
作者: Miipp    時間: 2012-2-22 09:46

一來一回 車費都好甘下
原本打算淘隻停產顯卡~但怕佢到時有問題,回唔到頭
最後放棄了 ...
hkmand001 發表於 2012-2-21 23:00


大把人水貨車都照買, 百零蚊的 ram 算得咩.
壞左掉左佢囉, 維修都免.

p.s. ram 你都可以用壞的話, 咁你都幾"好運" 
作者: kasterli    時間: 2012-2-22 09:57

packaging 好靚仔 wor
作者: 水晶石    時間: 2012-2-22 09:59

外觀幾好,不過預設CL值太保守,期望CHING測試有好成績
作者: freedom1884    時間: 2012-2-22 10:23

CL11....又真係差左少少喎
作者: patricktang    時間: 2012-2-22 11:32

CL11  真係有D失望
作者: feilolai    時間: 2012-2-22 11:37

吾知超起上黎有冇驚喜呢,如果吾係就...............................
作者: dom    時間: 2012-2-22 11:46

香港代理有無引入
作者: cmcm008    時間: 2012-2-22 11:54

平嘢通常品質冇保証, 都係買香港行貨好D, RAM又唔晒成日要換
作者: Kev    時間: 2012-2-22 12:18

review話黑條同金條oc無乜分別
作者: 阿爾比昂    時間: 2012-2-22 12:20

本來都想買,但香港無行貨。唔知仲有咩RAM系黑色?
作者: feilolai    時間: 2012-2-22 12:21

香港代理有無引入
dom 發表於 2012-2-22 11:46



    過多1至2年可能會有,睇下1333 30NM就知,人地都賣左成年香港先有
作者: Miipp    時間: 2012-2-22 16:31

香港代理有無引入
dom 發表於 2012-2-22 11:46


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

有關產品暫時仍未在任何地區的 消費者 市場推出。當三星公佈在消費市場公佈發售後,我們將會第一時間引入。


代理咁講. 唔通我 d ram 係火星買返來? hehe

*** 網頁一早有啦, 算唔算公佈左?
http://www.samsung.com/cn/consum ... ry-card/MV-3V4G3/CN
作者: takcheung    時間: 2012-2-22 16:41

計落要港幣 180又無香港行保...唔算抵買
作者: kewc123    時間: 2012-2-22 16:45

全黑又幾靚仔喎
如果有測試就好
作者: colaray    時間: 2012-2-22 18:44

*** 原裝零售版黑條 DDR3L 1600 出貨一段時間, 但呢度好似無咩人玩?
之前差唔多兩舊水人仔一條唔太化算,  ...
Miipp 發表於 2012-2-21 22:16


恭喜樓主買到韓國制造1600金條
作者: a20085d28    時間: 2012-2-22 19:27

淘寶買左野唔岩可以寄返去
你一日唔確認收貨,賣家都收唔到錢
當然揀D大店買野LA
作者: doraduck    時間: 2012-2-22 21:06

1600Mbps!?
1600M transfer * 64bits = 102400Mbps 喎
作者: 鴨仔    時間: 2012-2-22 22:44

入面有張說明書,唔知入面講咩呢
作者: ango    時間: 2012-2-22 22:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2012-2-22 23:51

入面有張說明書,唔知入面講咩呢
鴨仔 發表於 2012-2-22 22:44


保養條款, 保修聯絡電話地址個 d 囉

1600Mbps 比人笑左好耐架啦
作者: 鴨仔    時間: 2012-2-22 23:52

保養條款, 保修聯絡電話地址個 d 囉

1600Mbps 比人笑左好耐架啦
Miipp 發表於 2012-2-22 23:51



    我估冇繁中
作者: Miipp    時間: 2012-2-22 23:52

全黑又幾靚仔喎
如果有測試就好
kewc123 發表於 2012-2-22 16:45


大陸一早有測試, 同"好超的"金條差唔多
作者: Miipp    時間: 2012-2-22 23:53

我估冇繁中
鴨仔 發表於 2012-2-22 23:52


有繁中咪變左水貨?
作者: 鴨仔    時間: 2012-2-22 23:57

有繁中咪變左水貨?
Miipp 發表於 2012-2-22 23:53



    得簡中?
作者: Miipp    時間: 2012-2-22 23:58

得簡中?
鴨仔 發表於 2012-2-22 23:57


應該係掛, 行貨喎
作者: Miipp    時間: 2012-2-23 20:49

人地大陸已經玩左好耐, 有大把評測, 例如

http://diybbs.it168.com/thread-907007-1-1.html

http://www.chiphell.com/thread-317246-1-1.html

http://www.chiphell.com/thread-275043-1-1.html

香港就係舊貨散貨場
作者: 玩具哥哥    時間: 2012-2-23 22:12

個包裝幾靚仔...不過睇到1600Mbps
作者: markie    時間: 2012-2-24 11:03

師兄, 可否給條link , 想買了 ?
作者: Miipp    時間: 2012-2-24 11:16

師兄, 可否給條link , 想買了 ?
markie 發表於 2012-2-24 11:03


link PM 左比你. 間野超多人買, 可能講明四條免運費的原因.
30天售出:1309件

我月初搵, 好多度都無貨, 個賣家叫我拍左先, 跟次序派貨.
原本預計等一個禮拜, 結果等左差唔多兩個禮拜.
所以拍之前要問清楚有無現貨或要等幾耐. 而家個價 RMB147, 唔知搶成點
無貨亦可以去 searh 其他有信譽有好評價的賣家, key words:
"三星 黑 4G 1600 30 台式"

希望幫到你買俗又大碗的內存
作者: Miipp    時間: 2012-2-24 11:19

1600行CL11, 超唔超得架?
炎冬 發表於 2012-2-21 22:21

CL11....又真係差左少少喎
freedom1884 發表於 2012-2-22 10:23

CL11  真係有D失望
patricktang 發表於 2012-2-22 11:32

吾知超起上黎有冇驚喜呢,如果吾係就...............................
feilolai 發表於 2012-2-22 11:37


出左小測, 請移玉步

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: MandyStarz    時間: 2012-2-27 19:25

師兄我的也到了
1149的
$147 RMB 一條
IMG_1041.JPG

圖片附件: IMG_1041.JPG (2012-2-27 19:24, 130.56 KB) / 下載次數 45
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1324775&k=5a056283a4ac5e49905ea401077de0a5&t=1782122059&sid=2Nzow9vP7B


作者: CACTICS    時間: 2012-2-27 19:32

師兄我的也到了
1149的
$147 RMB 一條
MandyStarz 發表於 2012-2-27 19:25



    希望C兄都出測試!
作者: MandyStarz    時間: 2012-2-27 19:43

希望C兄都出測試!
CACTICS 發表於 2012-2-27 19:32



    應該同Miipp兄的差唔多
d chips code完全一樣
作者: Miipp    時間: 2012-2-27 21:31

應該同Miipp兄的差唔多
d chips code完全一樣
MandyStarz 發表於 2012-2-27 19:43


我無咩時間玩.
又要有一/兩條唔爭氣行唔到便當, 要得閒再慢慢摸.

插爆 X58?
作者: k-car    時間: 2012-2-27 23:12

本帖最後由 k-car 於 2012-2-27 23:19 編輯

上年我買過兩條黑條~11-11-11-28  1.5V  1T 鏟到上2400MHZ

150蚊一條我就唔會買,,點解,,,我上次Ram低位入都要$230
作者: H.M.LAM    時間: 2012-2-27 23:17

韓國製
作者: k-car    時間: 2012-2-27 23:37

依條堅D,,,

複製 -201111251059462352530.jpg

簡中字超唔起

圖片附件: 複製 -201111251059462352530.jpg (2012-2-27 23:36, 22.05 KB) / 下載次數 35
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1324965&k=c00b1d25431df7058b7f52ac63e698c5&t=1782122059&sid=2Nzow9vP7B


作者: leeann    時間: 2012-2-28 13:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2012-3-7 21:36

依條堅D,,,



簡中字超唔起
k-car 發表於 2012-2-27 23:37


samsung 會再做 very out of spec. 的 test 嗎?
然後將上到 2133/2400 的出歐美?
作者: ip4368    時間: 2012-3-12 18:17

回復 1# Miipp

順豐重快, 一日就到, 之前試過上海都系一日到火炭
作者: Miipp    時間: 2012-3-12 21:08

回復  Miipp

順豐重快, 一日就到, 之前試過上海都系一日到火炭
ip4368 發表於 2012-3-12 18:17


$$$$$$
作者: ip4368    時間: 2012-3-12 21:17

回復 50# Miipp

SF->30RMB
YT好似都要30
作者: Miipp    時間: 2012-3-12 21:37

回復  Miipp

SF->30RMB
YT好似都要30
ip4368 發表於 2012-3-12 21:17


我大陸收件 $0 (只有圓通或中通), 更係唔會轉 SF
作者: billy12342001    時間: 2012-3-12 21:39

在新高登最高果層見到有(係水貨)
不過CL值成11,走去買AMD Memory1600(9-9-9-28)
作者: ip4368    時間: 2012-3-12 22:48

回復 53# billy12342001

AMD memory 無超頻能力, 重要1.5V, E支1.5V都一定上到CL8啦, 2133 CL9都得(都系1.5V), 請看樓主另一post http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: kh2995    時間: 2012-3-12 23:23

本帖最後由 kh2995 於 2012-3-12 23:25 編輯
在新高登最高果層見到有(係水貨)
不過CL值成11,走去買AMD Memory1600(9-9-9-28)
billy12342001 發表於 2012-3-12 21:39


淘 = 水貨

最緊要係賣幾錢

THX
作者: Miipp    時間: 2012-3-12 23:28

淘 = 水貨

最緊要係賣幾錢

THX
kh2995 發表於 2012-3-12 23:23


這個就是水貨 post

師兄有興趣有心亦可以等行貸

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: kh2995    時間: 2012-3-12 23:33

這個就是水貨 post

師兄有興趣有心亦可以等行貸
Miipp 發表於 2012-3-12 23:28


等 IVY + N 記 一次過 ( $1XX 一條 4G RAM ... 水定行都無問題 )


作者: wikiwiki    時間: 2012-3-12 23:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2012-3-12 23:37

等 IVY + N 記 一次過 ( $1XX 一條 4G RAM ... 水定行都無問題 )
kh2995 發表於 2012-3-12 23:33


舊幾水條, 壞左掉左佢好過





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2