Board logo

標題: 最强供電文書機!! [打印本頁]

作者: nchiu    時間: 2012-2-28 16:29     標題: 最强供電文書機!!

本帖最後由 nchiu 於 2012-2-29 01:47 編輯

IMG_1757.jpg

之前都提及己買了Titanium垃圾筒等Ivy,有CHing建議買住SB先,我都Say NO!!

點知日日望住個"筒",最後都唔忍心佢咁孤獨!買咗G850頂住先,等出Ivy及新N Card之後 (都唔知新N得唔得),板/Ram/CPU就放出廳做HTPC~

咁關大牛牛乜事?
1) 想玩全模組...
2) 未玩過Corsair想試下~
3) 金牛~
4) 提早出陪Titanium筒一齊等Ivy及新N Card
5) 其實計過AX650乜都夠 (Ivy及新N Card),不過又係情感戰勝理智!見加多$1xx就有750... 又敗多咗!

再其實HTPC用G620都夠~都係情感!!!又見加多$1xx就有G850... 又再...敗多咗!

對住個Mon自言自語中地說:~完~   

仲未上機,再補圖啦~

圖片附件: IMG_1757.jpg (2012-2-28 15:56, 56.57 KB) / 下載次數 10
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1325213&k=c17327cbeae29e5e741bc6c1d96fa752&t=1782281089&sid=qKGi2fOwWR


作者: raf_ilt    時間: 2012-2-28 16:38

AX750 do u really have to use that ???
作者: nchiu    時間: 2012-2-28 16:50

回復 2# raf_ilt

比第日高階ivy+N card嘛!再OC下!再加上650同750差$1xx,所以咪...囉!!
作者: 大喊包    時間: 2012-2-28 16:51

回復  raf_ilt

比第日高階ivy+N card嘛!再OC下!再加上650同750差$1xx,所以咪...囉!! ...
nchiu 發表於 2012-2-28 16:50


我依家都系AX750文書機
作者: nchiu    時間: 2012-2-28 17:40

我依家都系AX750文書機
大喊包 發表於 2012-2-28 16:51


Yeah!! i'm not alone!!!!

p.s. you waiting Ivy? or...
作者: 大喊包    時間: 2012-2-28 20:20

Yeah!! i'm not alone!!!!

p.s. you waiting Ivy? or...
nchiu 發表於 2012-2-28 17:40


i7-2600K no display...i also wait for ivy-b and GTX 6XX
作者: Object704    時間: 2012-2-29 00:14

文書用AX750先夠。。
我諗我隻牛準備過載了
作者: YuriPrime    時間: 2012-2-29 00:51

回復 1# nchiu


    未算最強
最強係雙1500W牛
作者: kennyyyt    時間: 2012-2-29 01:16

我呢期唔打機 用ONBOARD上下網 QQ
都用850W火牛 XD
但實際只用70~120W

買大火數無問題,最大問題你有無錢!
有錢 整個6核文書都仲得XD
作者: au1990    時間: 2012-2-29 01:21

緊係用TI級既牛先襯得起個箱LA!!
作者: nchiu    時間: 2012-2-29 02:00

本帖最後由 nchiu 於 2012-2-29 02:08 編輯

哈~收集各CHing意見,最理想嘅文書機基本配備如下:
是但一粒i7 socket 2011 + 16GB ram + 1500w雙Ti牛!
機箱就是但一個上到雙牛嘅 "平價" 箱就OK!!底板都係是但一塊就得~ 文書機之嘛!!
作者: nchiu    時間: 2012-2-29 02:06

我呢期唔打機 用ONBOARD上下網 QQ
都用850W火牛 XD
但實際只用70~120W

買大火數無問題,最大問題你有無錢!
...
kennyyyt 發表於 2012-2-29 01:16


其實真係好肉赤~希望用足7年啦!現役隻server power用咗3年幾都好健康!不過就會比我踢出廳繼續服役!
作者: naomi    時間: 2012-2-29 02:09

30 - 40w 機
用 750w 80+金牛
可能連 70+都冇
轉換率 分分鍾差過400W 80+
作者: nchiu    時間: 2012-2-29 02:41

回復 13# naomi


    Totally agree!!! 之後會升ivy+n6xx 就ok返啦!不過我係應該買650係最fit的!
作者: yes222    時間: 2012-2-29 07:10

AX 750 同 850 幾多錢到?
作者: nchiu    時間: 2012-2-29 10:03

回復 15# yes222

$11xx & $12xx
作者: ymlau0602    時間: 2012-2-29 11:49

之前都提及己買了Titanium垃圾筒等Ivy,有CHing建議買住SB先,我都Say NO!!

點知日日望住個"筒" ...
nchiu 發表於 2012-2-28 16:29



    牛黨FANS
作者: nchiu    時間: 2012-2-29 12:23

回復 17# ymlau0602

唉~不能白拔!我每晚仍會反醒 "Why don't choose AX650" 呢!
作者: garylam626    時間: 2012-2-29 13:29

回復  ymlau0602

唉~不能白拔!我每晚仍會反醒 "Why don't choose AX650" 呢!
nchiu 發表於 2012-2-29 12:23


我同c兄一樣, 不過我就仲未入手, 而家諗緊 AX750定850 差少少錢......
作者: nchiu    時間: 2012-2-29 14:07

本帖最後由 nchiu 於 2012-2-29 14:09 編輯
我同c兄一樣, 不過我就仲未入手, 而家諗緊 AX750定850 差少少錢......
garylam626 發表於 2012-2-29 13:29


理性先行型:
計過W數夠用真係夠用就得!合理情況下,你諗得750,我估你應該夠用!除非你有強勁未來upgrade大計啦! (或者CHing方便就share下你部機config比其他CHing討論討論)

情感先行型:
唔好話750 vs 850差$200到,就算比多1仟幾佰大部份CHing都比得起!只係每人喜愛嘅情度不同!(就算較窮,如果愛,唔食唔著都要買啦) 如買850會令你開心D、興奮D、安心D嘅,就買850啦!  (正如我都買咗750,但我明知650我都夠用一樣)
作者: ymlau0602    時間: 2012-2-29 14:15

我同c兄一樣, 不過我就仲未入手, 而家諗緊 AX750定850 差少少錢......
garylam626 發表於 2012-2-29 13:29



   直上1200啦。。。。。
作者: nchiu    時間: 2012-2-29 14:38

直上1200啦。。。。。
ymlau0602 發表於 2012-2-29 14:15


做文書機一流!秒殺Excel PowerPoint!!
作者: 雙貓抓門    時間: 2012-2-29 16:48

做文書機一流!秒殺Excel PowerPoint!!
nchiu 發表於 2012-2-29 14:38

呢位師兄十分風趣
作者: SEIKO    時間: 2012-2-29 16:51

文書機用AX750曬唔曬D
作者: ymlau0602    時間: 2012-2-29 17:03

文書機用AX750曬唔曬D
SEIKO 發表於 2012-2-29 16:51



   基本文書勉強起到機咁
作者: ihmnwtd    時間: 2012-2-29 17:27

基本文書勉強起到機咁
ymlau0602 發表於 2012-2-29 17:03


暈...
作者: nchiu    時間: 2012-2-29 17:59

本帖最後由 nchiu 於 2012-2-29 18:02 編輯
文書機用AX750曬唔曬D
SEIKO 發表於 2012-2-29 16:51


500W都曬到飛起啦~!用750W D電肯定多到漏出機箱!

重申~ 同牛牛一齊買嘅 G850/H61/8GB Ram 係比廳用作HTPC!AX750係for未來Ivy+N6xx card用,不過Ivy及N card都未出,G850/H61/8GB Ram比我用住先!都叫用過SB呀嘛~哈!

(註:之前我仲用緊E8400+GTX260)
作者: lungzero    時間: 2012-2-29 22:57

沒有最強
只有更強
作者: kwokut    時間: 2012-2-29 23:06

用緊HX650推580中。。。
作者: nchiu    時間: 2012-3-1 02:06

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: nchiu    時間: 2012-3-1 02:07

用緊HX650推580中。。。
kwokut 發表於 2012-2-29 23:06



    i already told myself 650 is enough ga la....
作者: joelai0405    時間: 2012-3-1 09:10

正如我當年太天真太傻, Ax850+2600k+gtx570..

上網/睇BD用(全唔超).............
作者: tuyylihk    時間: 2012-3-1 09:13

正如我當年太天真太傻, Ax850+2600k+gtx570..

上網/睇BD用(全唔超).............
joelai0405 發表於 2012-3-1 09:10

成部機都係浪費
作者: joelai0405    時間: 2012-3-1 09:29

成部機都係浪費
tuyylihk 發表於 2012-3-1 09:13



所以今年中轉IB會用h77+i7non-k, 年未睇game要求先換display.
作者: K.F    時間: 2012-3-1 10:09

支持一下.
作者: array9923    時間: 2012-3-1 10:11

會唔會晒左隻ax850呢?
作者: nchiu    時間: 2012-3-1 11:40

正如我當年太天真太傻, Ax850+2600k+gtx570..

上網/睇BD用(全唔超).............
joelai0405 發表於 2012-3-1 09:10


CHing,你同我一樣,用AX650都夠喎~ (我買大100W都係心理上好過D,同第日加乜加物都夠)
其實如我自己1樓所講,想試Corsair,金牛,全模組,AX系列最少都650~ fit哂我同你~
作者: ymlau0602    時間: 2012-3-1 12:22

CHing,你同我一樣,用AX650都夠喎~ (我買大100W都係心理上好過D,同第日加乜加物都夠)
其實如我自 ...
nchiu 發表於 2012-3-1 11:40



    牛佬話多謝支持, 下次再黎買野啦
作者: nchiu    時間: 2012-3-1 12:40

回復 38# ymlau0602


    我只比多咗$1xx之嘛~
作者: kennyyyt    時間: 2012-3-2 09:56

30 - 40w 機
用 750w 80+金牛
可能連 70+都冇
轉換率 分分鍾差過400W 80+
naomi 發表於 2012-2-29 02:09


唔會咁低
AX750 低過10% LOADING  都有80~82%轉換
基本1~100% 唔會低過80%轉換





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2