Board logo

標題: 最後武士:露線傳奇 [打印本頁]

作者: beyond92    時間: 2012-3-3 21:55     標題: 最後武士:露線傳奇

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pc2366    時間: 2012-3-3 22:06

超級頭大身細
作者: beyond92    時間: 2012-3-3 22:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 044003    時間: 2012-3-3 22:07

烈士rip
睇開機結果
作者: 鴨仔    時間: 2012-3-3 22:08

1000W果隻呢
作者: Yin318    時間: 2012-3-3 22:09

師兄洗唔洗開咁多個帖
作者: beyond92    時間: 2012-3-3 22:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KYWERO    時間: 2012-3-3 22:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beyond92    時間: 2012-3-3 22:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 雙貓抓門    時間: 2012-3-3 23:43

一千幾百蚊使唔使搵命摶
作者: avhpacer    時間: 2012-3-4 00:06

廠機 - HP 機箱 -.-
作者: soccerism    時間: 2012-3-4 00:35

法拉利唔可以行50KM/H 架咩,

將隻1200W 牛駁落去75W需求咁又點?
作者: asdrtyqwe    時間: 2012-3-4 00:41

回復 12# soccerism


    睇返ching 之前d post,隻牛係有問題的
作者: 炎冬    時間: 2012-3-4 01:05

法拉利唔可以行50KM/H 架咩,

將隻1200W 牛駁落去75W需求咁又點?
soccerism 發表於 2012-3-4 00:35



    早2個post是..電線外露..如果電唔死..應該沒問題..因為轉左輸出都是12V姐.死不了的...
作者: beyond92    時間: 2012-3-4 09:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eeeuser    時間: 2012-3-4 09:50

機箱食唔起隻牛
作者: nelsonlee130    時間: 2012-3-4 10:05

回復 15# beyond92


   搵吹縮通/Scotch 70 之類包左佢,又係一隻好牛
作者: kosmo    時間: 2012-3-4 14:35

濕濕碎...
作者: Miipp    時間: 2012-3-4 15:28

回復  beyond92


   搵吹縮通/Scotch 70 之類包左佢,又係一隻好牛
nelsonlee130 發表於 2012-3-4 10:05


假如無暗病
作者: tsuicharlie    時間: 2012-3-4 16:32

部hp機咁似汁返來?
作者: jason9845    時間: 2012-3-4 18:08

買1200W牛,居然用75W機,果然係最強供電文書機
作者: nchiu    時間: 2012-3-4 20:09

呢鋪我真的認輸了!果然沒有最強!只有更強!!

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ice&tid=1758465
作者: beyond92    時間: 2012-3-4 20:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bidbid1000    時間: 2012-3-4 20:11

隻hdd咩事
作者: nelsonlee130    時間: 2012-3-4 22:50

回復 19# Miipp


   
起碼我見唔到, 入面有咩事唔知啦
凡事要向好果面諗既
作者: 排骨    時間: 2012-3-5 00:15

HP廠機 -  都幾食電
要1200w





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2