Board logo

標題: [開箱] 3570K (tray) + ASUS P8Z77- V PRO 入手鳥 [打印本頁]

作者: georgekei    時間: 2012-4-19 21:39     標題: 3570K (tray) + ASUS P8Z77- V PRO 入手鳥

本帖最後由 georgekei 於 2012-5-7 09:17 編輯

暫時用手機影下先,聽日先上機 ,
測試 spec :   i5-3570K (tray) , ASUS P8Z77-V PRO, 三星金條 4G x2 , HIS 6970 2GB 公板, Vertex 3 (Max IOPS) 120GB , Antec H20 920 , Antec TP-750,CM692
因會 upgrade 兩部 P55 , 所以先玩一粒 tray 裝,睇下試石金效果如何,再行入多張 Gigabyte Z77X-UD3H 或 Asrock EX6
開機SPEED  : http://www.youtube.com/watch?v=xtIZOtzP0oA&feature=youtu.be

暫時 report  
先嚟個合照
20120419_220946.jpg
打开內盒
20120419_221024.jpg
配件一覽 , 包括個 WiFi GO 模組及天線
20120419_221650.jpg
Z77-V PRO現真身 , 藍白黑相襯
20120419_221836.jpg
12相數碼供電 , 全固態電容 ( 開機後只發現返I/O port  嘅HS 係熱嘅
20120419_221859.jpg
Mem Ok 按扭連四條 DDR3 Ram slot
20120419_221955.jpg
4x SATA3 port , 4x SATA2 port , 足夠一般用家應用日常需要
20120419_222015.jpg
3 條 PCI-E slot ( 2 x PCI-E 3.0 , 1 x PCI-E 條2.0 )
20120419_222133.jpg
背板 I/O port
20120419_222150.jpg
Auto (101.99 x 16) @ 0.984v :
cpu-Z.jpg
Turbo Boost (101.99 X 41)  @ 1.192v .....IBT  (62-70 'C )
cpu-Z-3.jpg
Overclock (100x42) @1.19v
IBT(42X100) @1.184v.jpg
Window @ 7.7 @ 1.040v  
cpu-Z-1a.jpg

圖片附件: 20120419_220946.jpg (2012-4-19 23:15, 99.15 KB) / 下載次數 89
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352569&k=16fbb547b660befa45019f91efb16531&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: 20120419_221024.jpg (2012-4-19 23:15, 125.58 KB) / 下載次數 97
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352570&k=bff0ec4cdb865abb4648dfc6978f8e7b&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: 2012-04-19 22.26.09.jpg (2012-4-19 23:18, 113.4 KB) / 下載次數 80
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352574&k=f3a1351eb098973afe234abd6b4bb3a7&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: 2012-04-19 22.26.20.jpg (2012-4-19 23:18, 144.04 KB) / 下載次數 108
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352575&k=e16083bafad1c920e1a8dd8807af3269&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: 20120419_221650.jpg (2012-4-19 23:19, 148.5 KB) / 下載次數 80
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352578&k=dd5c1f173d751e36ba34d3b3d38d30d5&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: 20120419_221836.jpg (2012-4-19 23:19, 125.45 KB) / 下載次數 96
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352579&k=bb1f06d991ea3c6332f06e4d784e323c&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: 20120419_221859.jpg (2012-4-19 23:19, 109.53 KB) / 下載次數 95
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352580&k=042b0dd96acb06ad179f4e1824011996&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: 20120419_221955.jpg (2012-4-19 23:19, 105.9 KB) / 下載次數 102
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352581&k=80806a851bba85bc19b255c261955614&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: 20120419_222015.jpg (2012-4-19 23:19, 147.82 KB) / 下載次數 102
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352582&k=6d9257c105b0f26a5b8aac14684f600a&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: 20120419_222133.jpg (2012-4-19 23:19, 126.93 KB) / 下載次數 95
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352583&k=b96ae08d9b8ae2b301ef47a20d12fb5f&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: 20120419_222150.jpg (2012-4-19 23:19, 87.93 KB) / 下載次數 93
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352584&k=a5c7b91d03807b49176dd33bc210567f&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: cpu-Z.jpg (2012-4-20 04:19, 147.76 KB) / 下載次數 107
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352761&k=b4a3018634ed8c129ab4b9168f75a31a&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: IBT.jpg (2012-4-20 04:20, 106.31 KB) / 下載次數 95
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352762&k=c26b920c966f9a5b19f08b62995ec189&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: cpu-Z-1a.jpg (2012-4-20 04:37, 147.63 KB) / 下載次數 110
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352765&k=4a8cc57e64259c9fc3d64a70d95e17a7&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: cpu-Z-3.jpg (2012-4-20 13:02, 141.94 KB) / 下載次數 108
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352903&k=6cdbd15738c7c9292a12e9b94c8c2f77&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: superPI(100x42)@1.192v.jpg (2012-4-20 16:11, 149.1 KB) / 下載次數 93
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1353035&k=5173be5b2466213c3a8a86035077b1d7&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S



圖片附件: IBT(42X100) @1.184v.jpg (2012-4-20 16:13, 147.58 KB) / 下載次數 119
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1353036&k=88025b8b589c7687ecf759ddaaeef424&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S


作者: kid^    時間: 2012-4-19 21:43

等睇測試!!~
作者: IanW    時間: 2012-4-19 21:45

起碼都講下幾錢嘛。
作者: andyex777    時間: 2012-4-19 21:47

等睇圖+over clocking test
作者: tkc961127    時間: 2012-4-19 21:47

等睇測試+1
作者: 多多精    時間: 2012-4-19 21:48

回家中,留定位
georgekei 發表於 2012-4-19 21:39



    e,師兄,終於入手喎~
作者: dude51741    時間: 2012-4-19 21:53

留名睇正野
作者: swcwy    時間: 2012-4-19 21:55

等睇開箱+測試
作者: leotonch    時間: 2012-4-19 21:56

勇士 5G 1.28v
作者: 必殺技    時間: 2012-4-19 21:58

有排CHING玩
作者: gdmk    時間: 2012-4-19 21:59

good things
作者: hihihellohihi    時間: 2012-4-19 21:59

等ching測試
作者: yychanchan    時間: 2012-4-19 21:59

正! 看下有幾強先. 我上星期忍不到手入左sabertooth和2500K, 不過行1.38都可以穩行4.8G, 呢粒ivy真係好期待.
作者: kid^    時間: 2012-4-19 22:00

一直好期待一個客觀嘅Test....
作者: Athlon    時間: 2012-4-19 22:00

期待測試
作者: zxcvb1xx6    時間: 2012-4-19 22:16

考慮砌粒3570K比親戚
留名睇表現
作者: 多多精    時間: 2012-4-19 22:17

考慮砌粒3570K比親戚
留名睇表現
zxcvb1xx6 發表於 2012-4-19 22:16



    比親戚
作者: avataryu    時間: 2012-4-19 22:17

how much sin ?  CPU & MB
作者: SegaFan    時間: 2012-4-19 22:21

Asus P8Z77V和Asus P8Z77V-pro有乜分別?
作者: gary0916    時間: 2012-4-19 22:24

留名等睇超頻~
作者: Kavin    時間: 2012-4-19 22:25

等睇開箱+測試
作者: timtsoi    時間: 2012-4-19 22:29

究竟ivy-bridge的 power去到邊呢...
師兄快手測試啦
作者: angus2810    時間: 2012-4-19 22:32

留名我又睇!!!!
作者: TDX    時間: 2012-4-19 22:33

留名!!
作者: johnchan123    時間: 2012-4-19 22:51

劉明
作者: 冰水半糖    時間: 2012-4-19 22:54

留名等睇超頻5g~
作者: hswace    時間: 2012-4-19 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lbjames    時間: 2012-4-19 22:56

等睇圖
作者: wanch    時間: 2012-4-19 22:57

咁快3版,坐山頂位
作者: aeolian2009    時間: 2012-4-19 22:58

我帶埋3d眼鏡睇啦  希望粒u會凸出黎啦
作者: jackiefx    時間: 2012-4-19 23:01

仲有10日都唔等埋佢
作者: johnlawi    時間: 2012-4-19 23:01

10 日好難等GA
作者: kid^    時間: 2012-4-19 23:02

仲未有得睇...
作者: zxcvb1xx6    時間: 2012-4-19 23:04

比親戚
多多精 發表於 2012-4-19 22:17


因為我已經準備好買3770K比自己
而某親戚近排叫我幫佢換走部垃圾P4機
加上3570K用 Intel HD Graphics 4000
高清,FB,YOUTUBE,MY TV 果D都應該冇難度
所以唔想係display度諗一餐
如果到時真係唔夠既話(我估果陣應該係html5主流既時代)
就買張低階DISPLAY用Virtu MVP
作者: ktse    時間: 2012-4-19 23:18

等ching測試
作者: kenny10071110    時間: 2012-4-19 23:22

留名等睇戲
作者: abrt65478    時間: 2012-4-19 23:27

請問一下三星金條是否就是三星的DDR3-1333?
作者: 多多精    時間: 2012-4-19 23:29

吾太樂觀......
作者: 多多精    時間: 2012-4-19 23:31

e,小弟又係V-PRO+金條4GX4喎~
作者: leotonch    時間: 2012-4-19 23:32

When >4.8G, 99'c
作者: 多多精    時間: 2012-4-19 23:35

When >4.8G, 99'c
leotonch 發表於 2012-4-19 23:32



   吾知見到99C後重頂到幾耐呢?小leo
作者: hei22    時間: 2012-4-19 23:38

本帖最後由 hei22 於 2012-4-20 00:09 編輯

個價同 2500K差少少
但效能唔知會差幾多呢?
等樓主的測試報告
作者: 多多精    時間: 2012-4-19 23:44

暫時用手機影下先,聽日先上機 ,
測試 spec :   i5-3570K (tray) , ASUS P8Z77-V PRO, 三星金條 4G x2 , H ...
georgekei 發表於 2012-4-19 21:39



    師兄如果入Asrock EX6 既話有得同V-PRO對比下喎~
作者: 1244    時間: 2012-4-19 23:45

wait your test 5.XX G
作者: chris05    時間: 2012-4-19 23:48

支持CHING ivy-bridge 開箱+測試.....
作者: alexanderman    時間: 2012-4-19 23:48

恭喜師兄有新野玩
我也正在留意3570K超頻所需電壓及可做到的頻率
作者: i_djinn    時間: 2012-4-20 00:20

心急人敬上...
作者: Lovecloud    時間: 2012-4-20 00:22

DELETE
作者: Lovecloud    時間: 2012-4-20 00:23

心急人敬上...
i_djinn 發表於 2012-4-20 00:20


CHING要入IB?
作者: i_djinn    時間: 2012-4-20 00:26

CHING要入IB?
Lovecloud 發表於 2012-4-20 00:23



睇緊呀...好評如潮, 當然上參一腳..@@
作者: gary0916    時間: 2012-4-20 00:27

When >4.8G, 99'c
leotonch 發表於 2012-4-19 23:32



    小心CPU折壽....
作者: lecnyn    時間: 2012-4-20 00:35

回復 40# leotonch


咁hot @@
作者: julianc813    時間: 2012-4-20 00:41

等師兄測試!
作者: q_boy    時間: 2012-4-20 00:52

圖入面咁似係kingston  ram…
作者: cylpeter71    時間: 2012-4-20 01:04

留名我又睇
作者: 多多精    時間: 2012-4-20 01:05

我又睇又睇
作者: alien11    時間: 2012-4-20 01:29

唔留名唔得EPC終於有3570K
作者: Super169    時間: 2012-4-20 01:55

圖入面咁似係kingston  ram…
q_boy 發表於 2012-4-20 00:52



牙石係送呢隻喎.
作者: elvako    時間: 2012-4-20 02:20

等測評
作者: KratosHK    時間: 2012-4-20 02:31

留名
作者: paul013579    時間: 2012-4-20 04:43

留名我又睇
hehe~
作者: johncheung_1984    時間: 2012-4-20 07:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wkchun    時間: 2012-4-20 08:19

支持開箱!想問IGP超到幾多?
作者: i_djinn    時間: 2012-4-20 08:27

本帖最後由 i_djinn 於 2012-4-20 08:29 編輯
暫時用手機影下先,聽日先上機 ,
測試 spec :   i5-3570K (tray) , ASUS P8Z77-V PRO, 三星金條 4G x2 , H ...
georgekei 發表於 2012-4-19 21:39


謝謝分享!
  inteburntestl  1.28@4.1 92度呢?
如果用llinex 多少度呢?
作者: manz    時間: 2012-4-20 08:59

新u靚板,期待測試貼
作者: Jamesbond007    時間: 2012-4-20 09:27

我比較有興趣知道 3570K 比起 2500K 表現如何,我就不那麼看好,當我是唱反調的少數人吧。

期待樓主的測試結果。
作者: 多多精    時間: 2012-4-20 09:38

好熱下喎.....
作者: kid^    時間: 2012-4-20 09:44

睇嚟傳聞真嘅wor..
好熱!
作者: avataryu    時間: 2012-4-20 09:47

樓主用什麼HS 100x41 88-92C wor
作者: martin_99    時間: 2012-4-20 09:49

留名等睇評測
作者: corn    時間: 2012-4-20 09:53

等睇評測
作者: ncwken    時間: 2012-4-20 09:56

似乎第一水U唔多好,我暫時等等下個步進
作者: kid^    時間: 2012-4-20 09:59

似乎第一水U唔多好,我暫時等等下個步進
ncwken 發表於 2012-4-20 09:56 AM

如果真係接觸面問題導致積熱嘅話,改一次都唔會有咩起色!
一個修訂翻天覆地?intel唔傻㗎嘛.
作者: ncwken    時間: 2012-4-20 10:07

如果真係接觸面問題導致積熱嘅話,改一次都唔會有咩起色!
一個修訂翻天覆地?intel唔傻㗎嘛. ...
kid^ 發表於 2012-4-20 09:59



    我唔會大超特超,只會小超長行,不奢求5g
作者: myricky    時間: 2012-4-20 10:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kid^    時間: 2012-4-20 10:11

樓主用什麼HS 100x41 88-92C wor
avataryu 發表於 2012-4-20 09:47 AM

其實用咩都係熱..
作者: 多多精    時間: 2012-4-20 10:14

其實用咩都係熱..
kid^ 發表於 2012-4-20 10:11



    第ㄧ版有寫
作者: myricky    時間: 2012-4-20 10:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 多多精    時間: 2012-4-20 10:18

如果3750k一般只超到~4G (因為再上太熱), 當IB同頻下比SB快10%, 宜家SB普偏都超到4.5G, 咁一來一回, 兩者超 ...
myricky 發表於 2012-4-20 10:17



    吾大超同頻下OK既
作者: 多多精    時間: 2012-4-20 10:20

大家有冇想過點解D新主板一出就送?
作者: kid^    時間: 2012-4-20 10:22

本帖最後由 kid^ 於 2012-4-20 10:24 編輯
大家有冇想過點解D新主板一出就送?
多多精 發表於 2012-4-20 10:20 AM

搞到我想買盒E3 1230 v2算嘅感覺!
底板冇辦法嘅,本身ib同sb通用1155底板嘅!
如果佢z77底板貴,冇嘢送!咁我大不了買平嘅Z68!
作者: XJAPAN83    時間: 2012-4-20 10:23

大家有冇想過點解D新主板一出就送?
多多精 發表於 2012-4-20 10:20



    等你買左MB 要你買CPU~XD
作者: 多多精    時間: 2012-4-20 10:26

等你買左MB 要你買CPU~XD
XJAPAN83 發表於 2012-4-20 10:23



    係有D野既,我覺得除左怕Z77同Z68分別不大之外,IB都係原因(個人斷估)
作者: avataryu    時間: 2012-4-20 10:27

等你買左MB 要你買CPU~XD
XJAPAN83 發表於 2012-4-20 10:23


買左MB, 唔一定要 IB 架, 如果IB真係熱可以買SB
作者: myricky    時間: 2012-4-20 10:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jamesbond007    時間: 2012-4-20 10:32

如果超後3750k同2500K效能接近, 而2500K無3750K咁熱, 價錢又平二三百既話, 咁我揀返一年前既2500K算了, Z77唔一定要用IB既
myricky 發表於 20/4/2012 10:27


同意,似乎考慮到超頻問題,3570K ( 不是 3750K ) 比起 2500K 毫無優勢可言。
作者: kid^    時間: 2012-4-20 10:32

係有D野既,我覺得除左怕Z77同Z68分別不大之外,IB都係原因(個人斷估) ...
多多精 發表於 2012-4-20 10:26 AM

逆向嘛,有新唔買舊,就算收到風話ib唔好超,但係可以用z77超sb一樣可以!
sb同ib一齊一樣可以幫佢哋出多D新底板.
作者: avataryu    時間: 2012-4-20 10:33

如果超後3750k同2500K效能接近, 而2500K無3750K咁熱, 價錢又平二三百既話, 咁我揀返一年前既2500K算了,  ...
myricky 發表於 2012-4-20 10:27


正確 !! 但 IB 22nm, SB 32nm 同一個 clock IB 冇可能熱過 SB, 如果係真 Intel 一定要出 IB v2
作者: hswace    時間: 2012-4-20 10:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XJAPAN83    時間: 2012-4-20 10:35

正確 !! 但 IB 22nm, SB 32nm 同一個 clock IB 冇可能熱過 SB, 如果係真 Intel 一定要出 IB v2 ...
avataryu 發表於 2012-4-20 10:33



    理論上係.......
作者: 多多精    時間: 2012-4-20 10:44

逆向嘛,有新唔買舊,就算收到風話ib唔好超,但係可以用z77超sb一樣可以!
sb同ib一齊一樣可以幫佢哋出多D新底 ...
kid^ 發表於 2012-4-20 10:32



    重有一年又轉1150,你估D人再返CPU時會入IB定SB?
作者: kid^    時間: 2012-4-20 10:46

重有一年又轉1150,你估D人再返CPU時會入IB定SB?
多多精 發表於 2012-4-20 10:44 AM

ib多呀應該!畢竟玩超頻唔係大多數人嘛!
作者: 多多精    時間: 2012-4-20 10:48

ib多呀應該!畢竟玩超頻唔係大多數人嘛!
kid^ 發表於 2012-4-20 10:46


我見到係吾大超都好熱下,你買K仔吾係為左3.8G超4G咁呀嘛
作者: kid^    時間: 2012-4-20 10:50

我見到係吾大超都好熱下,你買K仔吾係為左3.8G超4G咁呀嘛
多多精 發表於 2012-4-20 10:48 AM

冇講喇..好忐忑呀個人!
作者: avataryu    時間: 2012-4-20 10:54

買冇K version
作者: kawo123    時間: 2012-4-20 10:56

只是4.2G就80度
感覺唔太好超
作者: 多多精    時間: 2012-4-20 10:57

冇講喇..好忐忑呀個人!
kid^ 發表於 2012-4-20 10:50



    比個提議你,收粒2手既26K啦,買無K既話26K超一超佢,咩無K版,1230呀連尾燈都見吾到呀!(除非你為左內顯啦)
作者: 多多精    時間: 2012-4-20 10:59

只是4.2G就80度
感覺唔太好超
kawo123 發表於 2012-4-20 10:56



    天氣再熱D要開行冷氣天
作者: kid^    時間: 2012-4-20 11:01

比個提議你,收粒2手既26K啦,買無K既話26K超一超佢,咩無K版,1230呀連尾燈都見吾到呀!(除非你為左內顯 ...
多多精 發表於 2012-4-20 10:57 AM

等多幾日睇睇先....
搞到我想改變計劃入3820/3930.
作者: avataryu    時間: 2012-4-20 11:03

比個提議你,收粒2手既26K啦,買無K既話26K超一超佢,咩無K版,1230呀連尾燈都見吾到呀!(除非你為左內顯 ...
多多精 發表於 2012-4-20 10:57


唔會為左內顯呀 !!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2