作者: georgekei 時間: 2012-4-19 21:39 標題: 3570K (tray) + ASUS P8Z77- V PRO 入手鳥
本帖最後由 georgekei 於 2012-5-7 09:17 編輯
暫時用手機影下先,聽日先上機 ,
測試 spec : i5-3570K (tray) , ASUS P8Z77-V PRO, 三星金條 4G x2 , HIS 6970 2GB 公板, Vertex 3 (Max IOPS) 120GB , Antec H20 920 , Antec TP-750,CM692
因會 upgrade 兩部 P55 , 所以先玩一粒 tray 裝,睇下試石金效果如何,再行入多張 Gigabyte Z77X-UD3H 或 Asrock EX6
開機SPEED : http://www.youtube.com/watch?v=xtIZOtzP0oA&feature=youtu.be
暫時 report
先嚟個合照
打开內盒
配件一覽 , 包括個 WiFi GO 模組及天線
Z77-V PRO現真身 , 藍白黑相襯
12相數碼供電 , 全固態電容 ( 開機後只發現返I/O port 嘅HS 係熱嘅
Mem Ok 按扭連四條 DDR3 Ram slot
4x SATA3 port , 4x SATA2 port , 足夠一般用家應用日常需要
3 條 PCI-E slot ( 2 x PCI-E 3.0 , 1 x PCI-E 條2.0 )
背板 I/O port
Auto (101.99 x 16) @ 0.984v :
Turbo Boost (101.99 X 41) @ 1.192v .....IBT (62-70 'C )
Overclock (100x42) @1.19v
Window @ 7.7 @ 1.040v
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352569&k=16fbb547b660befa45019f91efb16531&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352570&k=bff0ec4cdb865abb4648dfc6978f8e7b&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352574&k=f3a1351eb098973afe234abd6b4bb3a7&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352575&k=e16083bafad1c920e1a8dd8807af3269&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352578&k=dd5c1f173d751e36ba34d3b3d38d30d5&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352579&k=bb1f06d991ea3c6332f06e4d784e323c&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352580&k=042b0dd96acb06ad179f4e1824011996&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352581&k=80806a851bba85bc19b255c261955614&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352582&k=6d9257c105b0f26a5b8aac14684f600a&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352583&k=b96ae08d9b8ae2b301ef47a20d12fb5f&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352584&k=a5c7b91d03807b49176dd33bc210567f&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352761&k=b4a3018634ed8c129ab4b9168f75a31a&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352762&k=c26b920c966f9a5b19f08b62995ec189&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352765&k=4a8cc57e64259c9fc3d64a70d95e17a7&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1352903&k=6cdbd15738c7c9292a12e9b94c8c2f77&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1353035&k=5173be5b2466213c3a8a86035077b1d7&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1353036&k=88025b8b589c7687ecf759ddaaeef424&t=1782147236&sid=s5bD9wBe7S

作者: kid^ 時間: 2012-4-19 21:43
等睇測試!!~
作者: IanW 時間: 2012-4-19 21:45
起碼都講下幾錢嘛。

作者: andyex777 時間: 2012-4-19 21:47
等睇圖+over clocking test
作者: tkc961127 時間: 2012-4-19 21:47
等睇測試+1
作者: 多多精 時間: 2012-4-19 21:48
e,師兄,終於入手喎~
作者: dude51741 時間: 2012-4-19 21:53
留名睇正野
作者: swcwy 時間: 2012-4-19 21:55
等睇開箱+測試
作者: leotonch 時間: 2012-4-19 21:56
勇士 5G 1.28v
作者: 必殺技 時間: 2012-4-19 21:58
有排CHING玩
作者: gdmk 時間: 2012-4-19 21:59
good things
作者: hihihellohihi 時間: 2012-4-19 21:59
等ching測試
作者: yychanchan 時間: 2012-4-19 21:59
正! 看下有幾強先. 我上星期忍不到手入左sabertooth和2500K, 不過行1.38都可以穩行4.8G, 呢粒ivy真係好期待.
作者: kid^ 時間: 2012-4-19 22:00
一直好期待一個客觀嘅Test....
作者: Athlon 時間: 2012-4-19 22:00
期待測試
作者: zxcvb1xx6 時間: 2012-4-19 22:16
考慮砌粒3570K比親戚
留名睇表現
作者: 多多精 時間: 2012-4-19 22:17
比親戚
作者: avataryu 時間: 2012-4-19 22:17
how much sin ? CPU & MB
作者: SegaFan 時間: 2012-4-19 22:21
Asus P8Z77V和Asus P8Z77V-pro有乜分別?
作者: gary0916 時間: 2012-4-19 22:24
留名等睇超頻~
作者: Kavin 時間: 2012-4-19 22:25
等睇開箱+測試
作者: timtsoi 時間: 2012-4-19 22:29
究竟ivy-bridge的 power去到邊呢...
師兄快手測試啦

作者: angus2810 時間: 2012-4-19 22:32
留名我又睇!!!!
作者: TDX 時間: 2012-4-19 22:33
留名!!
作者: johnchan123 時間: 2012-4-19 22:51
劉明
作者: 冰水半糖 時間: 2012-4-19 22:54
留名等睇超頻5g~
作者: hswace 時間: 2012-4-19 22:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lbjames 時間: 2012-4-19 22:56
等睇圖
作者: wanch 時間: 2012-4-19 22:57
咁快3版,坐山頂位
作者: aeolian2009 時間: 2012-4-19 22:58
我帶埋3d眼鏡睇啦 希望粒u會凸出黎啦
作者: jackiefx 時間: 2012-4-19 23:01
仲有10日都唔等埋佢

作者: johnlawi 時間: 2012-4-19 23:01
10 日好難等GA
作者: kid^ 時間: 2012-4-19 23:02
仲未有得睇...
作者: zxcvb1xx6 時間: 2012-4-19 23:04
因為我已經準備好買3770K比自己
而某親戚近排叫我幫佢換走部垃圾P4機

加上3570K用 Intel HD Graphics 4000
高清,FB,YOUTUBE,MY TV 果D都應該冇難度
所以唔想係display度諗一餐

如果到時真係唔夠既話(我估果陣應該係html5主流既時代
就買張低階DISPLAY用Virtu MVP
作者: ktse 時間: 2012-4-19 23:18
等ching測試
作者: kenny10071110 時間: 2012-4-19 23:22
留名等睇戲
作者: abrt65478 時間: 2012-4-19 23:27
請問一下三星金條是否就是三星的DDR3-1333?
作者: 多多精 時間: 2012-4-19 23:29
吾太樂觀......
作者: 多多精 時間: 2012-4-19 23:31
e,小弟又係V-PRO+金條4GX4喎~
作者: leotonch 時間: 2012-4-19 23:32
When >4.8G, 99'c
作者: 多多精 時間: 2012-4-19 23:35
吾知見到99C後重頂到幾耐呢?小leo
作者: hei22 時間: 2012-4-19 23:38
本帖最後由 hei22 於 2012-4-20 00:09 編輯
個價同 2500K差少少
但效能唔知會差幾多呢?
等樓主的測試報告
作者: 多多精 時間: 2012-4-19 23:44
暫時用手機影下先,聽日先上機 ,
測試 spec : i5-3570K (tray) , ASUS P8Z77-V PRO, 三星金條 4G x2 , H ...
georgekei 發表於 2012-4-19 21:39
師兄如果入Asrock EX6 既話有得同V-PRO對比下喎~
作者: 1244 時間: 2012-4-19 23:45
wait your test 5.XX G
作者: chris05 時間: 2012-4-19 23:48
支持CHING ivy-bridge 開箱+測試.....
作者: alexanderman 時間: 2012-4-19 23:48
恭喜師兄有新野玩
我也正在留意3570K超頻所需電壓及可做到的頻率
作者: i_djinn 時間: 2012-4-20 00:20
心急人敬上...
作者: Lovecloud 時間: 2012-4-20 00:22
DELETE
作者: Lovecloud 時間: 2012-4-20 00:23
CHING要入IB?
作者: i_djinn 時間: 2012-4-20 00:26
睇緊呀...好評如潮, 當然上參一腳..@@
作者: gary0916 時間: 2012-4-20 00:27
小心CPU折壽....
作者: lecnyn 時間: 2012-4-20 00:35
回復 40# leotonch
咁hot @@
作者: julianc813 時間: 2012-4-20 00:41
等師兄測試!
作者: q_boy 時間: 2012-4-20 00:52
圖入面咁似係kingston ram…
作者: cylpeter71 時間: 2012-4-20 01:04
留名我又睇
作者: 多多精 時間: 2012-4-20 01:05
我又睇又睇
作者: alien11 時間: 2012-4-20 01:29
唔留名唔得
作者: Super169 時間: 2012-4-20 01:55
牙石係送呢隻喎.
作者: elvako 時間: 2012-4-20 02:20
等測評
作者: KratosHK 時間: 2012-4-20 02:31
留名
作者: paul013579 時間: 2012-4-20 04:43
留名我又睇
hehe~
作者: johncheung_1984 時間: 2012-4-20 07:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wkchun 時間: 2012-4-20 08:19
支持開箱!想問IGP超到幾多?
作者: i_djinn 時間: 2012-4-20 08:27
本帖最後由 i_djinn 於 2012-4-20 08:29 編輯
暫時用手機影下先,聽日先上機 ,
測試 spec : i5-3570K (tray) , ASUS P8Z77-V PRO, 三星金條 4G x2 , H ...
georgekei 發表於 2012-4-19 21:39
謝謝分享!
inteburntestl 1.28@4.1 92度呢?
如果用llinex 多少度呢?
作者: manz 時間: 2012-4-20 08:59
新u靚板,期待測試貼
作者: Jamesbond007 時間: 2012-4-20 09:27
我比較有興趣知道 3570K 比起 2500K 表現如何,我就不那麼看好,當我是唱反調的少數人吧。
期待樓主的測試結果。
作者: 多多精 時間: 2012-4-20 09:38
好熱下喎.....
作者: kid^ 時間: 2012-4-20 09:44
睇嚟傳聞真嘅wor..
好熱!
作者: avataryu 時間: 2012-4-20 09:47
樓主用什麼HS 100x41 88-92C wor
作者: martin_99 時間: 2012-4-20 09:49
留名等睇評測
作者: corn 時間: 2012-4-20 09:53
等睇評測
作者: ncwken 時間: 2012-4-20 09:56
似乎第一水U唔多好,我暫時等等下個步進
作者: kid^ 時間: 2012-4-20 09:59
如果真係接觸面問題導致積熱嘅話,改一次都唔會有咩起色!
一個修訂翻天覆地?intel唔傻㗎嘛.
作者: ncwken 時間: 2012-4-20 10:07
我唔會大超特超,只會小超長行,不奢求5g
作者: myricky 時間: 2012-4-20 10:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kid^ 時間: 2012-4-20 10:11
其實用咩都係熱..
作者: 多多精 時間: 2012-4-20 10:14
第ㄧ版有寫
作者: myricky 時間: 2012-4-20 10:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 多多精 時間: 2012-4-20 10:18
吾大超同頻下OK既
作者: 多多精 時間: 2012-4-20 10:20
大家有冇想過點解D新主板一出就送?

作者: kid^ 時間: 2012-4-20 10:22
本帖最後由 kid^ 於 2012-4-20 10:24 編輯
搞到我想買盒E3 1230 v2算嘅感覺!
底板冇辦法嘅,本身ib同sb通用1155底板嘅!
如果佢z77底板貴,冇嘢送!咁我大不了買平嘅Z68!
作者: XJAPAN83 時間: 2012-4-20 10:23
等你買左MB 要你買CPU~XD
作者: 多多精 時間: 2012-4-20 10:26
係有D野既,我覺得除左怕Z77同Z68分別不大之外,IB都係原因(個人斷估)
作者: avataryu 時間: 2012-4-20 10:27
買左MB, 唔一定要 IB 架, 如果IB真係熱可以買SB
作者: myricky 時間: 2012-4-20 10:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jamesbond007 時間: 2012-4-20 10:32
如果超後3750k同2500K效能接近, 而2500K無3750K咁熱, 價錢又平二三百既話, 咁我揀返一年前既2500K算了, Z77唔一定要用IB既
myricky 發表於 20/4/2012 10:27
同意,似乎考慮到超頻問題,3570K ( 不是 3750K ) 比起 2500K 毫無優勢可言。
作者: kid^ 時間: 2012-4-20 10:32
逆向嘛,有新唔買舊,就算收到風話ib唔好超,但係可以用z77超sb一樣可以!
sb同ib一齊一樣可以幫佢哋出多D新底板.
作者: avataryu 時間: 2012-4-20 10:33
正確 !! 但 IB 22nm, SB 32nm 同一個 clock IB 冇可能熱過 SB, 如果係真 Intel 一定要出 IB v2
作者: hswace 時間: 2012-4-20 10:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: XJAPAN83 時間: 2012-4-20 10:35
正確 !! 但 IB 22nm, SB 32nm 同一個 clock IB 冇可能熱過 SB, 如果係真 Intel 一定要出 IB v2 ...
avataryu 發表於 2012-4-20 10:33
理論上係.......
作者: 多多精 時間: 2012-4-20 10:44
重有一年又轉1150,你估D人再返CPU時會入IB定SB?
作者: kid^ 時間: 2012-4-20 10:46
ib多呀應該!畢竟玩超頻唔係大多數人嘛!
作者: 多多精 時間: 2012-4-20 10:48
我見到係吾大超都好熱下,你買K仔吾係為左3.8G超4G咁呀嘛
作者: kid^ 時間: 2012-4-20 10:50
冇講喇..好忐忑呀個人!
作者: avataryu 時間: 2012-4-20 10:54
買冇K version
作者: kawo123 時間: 2012-4-20 10:56
只是4.2G就80度
感覺唔太好超
作者: 多多精 時間: 2012-4-20 10:57
比個提議你,收粒2手既26K啦,買無K既話26K超一超佢,咩無K版,1230呀連尾燈都見吾到呀!(除非你為左內顯啦)
作者: 多多精 時間: 2012-4-20 10:59
天氣再熱D要開行冷氣天
作者: kid^ 時間: 2012-4-20 11:01
等多幾日睇睇先....
搞到我想改變計劃入3820/3930.
作者: avataryu 時間: 2012-4-20 11:03
唔會為左內顯呀 !!!



