作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-7 23:10 標題: 萌She機開箱(非文書機)(MSI GD65+3770k+原廠FAN)
本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-9 23:45 編輯
MSI Z77A UD65 購於"汗貨"
PS#1:
個哥哥好好人,服務態度係我今日行左成個SSP最好
PS#2":
汗貨"有送RAM,但無貨,要有貨再通知取RAM
i7 3770K + 原廠 Fan
PS#3:
係"負刀",問D Sales係邊到保,佢話聯強,禁我去比錢la,我再問收錢果個,
我叫佢拎出來睇下啦,係"INGRAM MICRO"定吾知乜代理,代理係沙田....So Sad,
見到CPU上面有小小印禁,我問佢..點解好似有小小印ga
迅速放返去櫃底&講左句"禁你吾好買啦"
PS#4:
上左樓上買,貴20,聯強保


4G 1.0V電压穏行


7X尾8X頭C

基於天時地理人和下,全7.8........
作者: maxima1314 時間: 2012-5-7 23:17
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: louis10022hk 時間: 2012-5-7 23:18
建達幾時有保INTEL CPU
作者: 大喊包 時間: 2012-5-7 23:18
含粗口
作者: 大喊包 時間: 2012-5-7 23:18
效率真系快....咁快上機!!
0.992V @4G?
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-7 23:19
係"建達"定吾知乜代理,代理係沙田
作者: s15ooooo 時間: 2012-5-7 23:20
老實講,負刀一向都係態度差..我唔明點解仲有人同佢買野囉..野又唔係平..
PS.見到萌SHE機我以為係痛電腦
作者: maxima1314 時間: 2012-5-7 23:21
INGRAM MICRO
作者: patricktang 時間: 2012-5-7 23:21
咁好多去買野既人都唔知佢地係咁差既~~又唔係個個人都上epc睇野

作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-7 23:22
....
一陣有Time的話壓D BDRip睇下速度先(MeGui@CPU)
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-7 23:22
Thx,updated
作者: O人 時間: 2012-5-7 23:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kmb3av188 時間: 2012-5-7 23:24
間野係小瀝源,汽水廠旁,都幾遠
我買Intel CPU都指定聯強
PS: CPU有小印都正常,冇開盒就得
作者: gilbert_escort 時間: 2012-5-7 23:24
e....我果粒都係Ingram Micro代理wo,
唔係有咩事呀?
作者: kmb3av188 時間: 2012-5-7 23:25
1.遠(聯強地鐵站行5分鐘)
2.收6點要請假去(聯強收7點)
3.冇飛禁(聯強有)
4.冇梳化(聯強有)
5.冇水機任飲水(聯強有)
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-7 23:25
聯強差20,一定用聯強掛
作者: lcska02nkc 時間: 2012-5-7 23:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gilbert_escort 時間: 2012-5-7 23:30
回復 15# kmb3av188
你Win!!!
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-7 23:30
有野問
1.点SET節能?長行100x40....
2.点係Windows入UEFI BISO
作者: 夜靈》俊 時間: 2012-5-7 23:31
我塊G45都係汗貨買~服務態度真係唔錯~
我E家考慮緊CPU係唔係佢到買好

作者: 觀星是答案 時間: 2012-5-7 23:31
負刀.... 我細細個就聽過呢個名啦
O甘出名, 我只敢去睇下 d case, 睇完就拿拿聲去第二度買
作者: s15ooooo 時間: 2012-5-7 23:32
老實說,我係佢到買過一次野,之後冇再去過喇!好彩果次買D野唔係貴..
之後明明佢有我想要既692NV版我都等多日去中X田出箱算
作者: s15ooooo 時間: 2012-5-7 23:33
@@壓1080P BD PLS~順便求問頭像出處
作者: johnlawi 時間: 2012-5-7 23:36
回復 13# kmb3av188
但係佢的回答實在太串..
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-7 23:37
向银河开球
4月番,好好睇,但名氣不高
作者: leunga 時間: 2012-5-7 23:37
漢4 o係觀塘真係好方便
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-7 23:38
本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-7 23:39 編輯

7X尾8X頭
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-7 23:38
我住係附近Tim
作者: s15ooooo 時間: 2012-5-7 23:39
本帖最後由 s15ooooo 於 2012-5-7 23:40 編輯
本來準備去買野..問佢有冇咩咩咩啦<~係咩我唔講啦..唔重要
佢係咁答我既~等等啦,做緊野,搵其他人先啦
哇..咩料..家陣你企定定係櫃前面叉住對手咩都冇做緊喎...
跟住緊係秒下個嘴就走左
果下心諗..哇..你份工請你返黎企架?
作者: s15ooooo 時間: 2012-5-7 23:40
足球番啊=_=||有壓力...對足球冇乜興趣
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-7 23:40
有野問
1.点SET節能?長行100x40....
2.点係Windows入UEFI BISO
無人識?
作者: yishiro 時間: 2012-5-7 23:41
正野....開心死
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-7 23:41
本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-7 23:42 編輯
好多好笑位
我對足球冇乜興趣,係B站禁錯入左去,發現幾正
作者: Pro_Pran 時間: 2012-5-7 23:42
呢塊都係正野,
但奈何asus z77 v-pro已入手
作者: johnlawi 時間: 2012-5-7 23:43
回復 29# s15ooooo
見到佢地個樣 我都買唔落手...
作者: s15ooooo 時間: 2012-5-7 23:44
嘿..咁等佢出哂成集先打包吧..最近積左唔少未睇..
作者: s15ooooo 時間: 2012-5-7 23:45
點買..請件廢柴返黎叉住對手...
過中X田佢都話幫我禁下電腦話聲唔好意思,冇哂貨~
咁樣起碼都叫有禮貌先啦...
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-5-8 02:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dermagramso 時間: 2012-5-8 04:15
支持MSI開箱!!
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-8 07:59
行左好耐都無揀吾到機箱,我換機箱先搞
作者: i_djinn 時間: 2012-5-8 08:21
有人識
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-8 08:38
C1E我找到
另外GPU-Z開極都開吾到

作者: kingston00 時間: 2012-5-8 08:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billy9599394 時間: 2012-5-8 09:06
問題:見到CPU上面有小小印禁,我問佢..點解好似有小小印ga。
同一問題用來問樓主,樓主又點答呢?

答案係: 其實無論個Sale點答,樓主都會唔滿意架啦。只有換個另一盒冇印既,CPU個樣青靚白淨,重要靚過"林峰"先收貨。
"負刀"既Sale的態度確實差,但樓主又吹毛求疵。樓主試想下,個CPU上面有小小印禁又有何問題?又闆個Sale咩事?最重要係個盒未被人開遇。 個Sale換個盒比你,咁下一個客又話有印又唔要,個個客都好似你咁話有印唔要,咁個粒CPU唔駛買出去了?當粒CPU上左機,搽左散熱膏,又比個HS壓住,重邊睇到個印呀?

見到CPU代理係"INGRAM MICRO",又話So sad。
我都買個幾粒"INGRAM MICRO"代理既Intel CPU,用左5,6年都冇問題。甚至478年代佢代理既CPU到現在都用緊。
作者: uncle9 時間: 2012-5-8 09:14
本末倒置… 未審先判!
自己想法都偏頗, 又何必指責人家"過份"主觀呢?
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-8 09:20
本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-8 09:31 編輯
1.
小小印我本身都吾介意,只係"禁你吾好買啦"好串
2.
問D Sales係邊到保佢話聯強,去至收銀先發現係"INGRAM MICRO",
吾知算吾算詐騙?(負刀內部溝通嚴重不足)
佢都話"禁你吾好買啦",我仲洗去幫襯佢?
作者: 炎冬 時間: 2012-5-8 09:22
你
作者: chris05 時間: 2012-5-8 09:23
好在樓主話「盟she機」咋,如果話文書用3770k又俾D X樣話你扮野,晒命...等,恭喜樓主新機入手,
作者: felixho 時間: 2012-5-8 09:43
如果你識搭車,小瀝原落巴士只係行2分鐘,仲可以選搭火車去....
Ingram Micro 係intel最老牌的代理之一↑戈7十幾年前買的486都係佢保,
當時佢寫字樓在鰂魚涌,對住荃灣的我來講,天咁遠!
作者: billy9599394 時間: 2012-5-8 11:07
本帖最後由 billy9599394 於 2012-5-8 11:13 編輯
1) 個問題就係: "你問佢..點解好似有小小印ga",佢都解釋唔倒點解有小小印ga,佢咪答你唔好買囉。呢個問題應該去問題Intel,點解你生產既CPU有小小印ga,人地AMD既都冇。

2) 有時貨源會有兩個代理都唔奇,有聯強貨亦同有Ingram Micro貨。可能聯強貨多人鍾意買,好快買哂,Ingram Micro貨可能有印兼樣衰D,唔得人錘意,買唔出,大把蟹貨係收鋃處。又或者Ingram Micro蟹貨太多要清咁D。可能出面企街既Sales唔知呢。
有次我係"負刀"想買二條SuperTalent DDR3-1333 RAM。問個企街Sales話有,Check 電腦既Inventory都話有,連"負刀"既LCD Show 出黎都話有,跟住拎定錢去排隊準備買架啦,埋到收銀處又話買X晒冇貨,又話個LCD Display未Update,真係被佢吹X脹。 唔通又去告佢詐騙。
"負刀"D收銀同Sales既態度出哂名差,因為佢地既宗旨係"只買貨品,不買服務"架馬!

如果你要好既服務,就真係唔好幫襯佢啦。
作者: tsav 時間: 2012-5-8 11:27
有D似Steve Job 既現實扭曲力場
作者: 4eyesryo 時間: 2012-5-8 12:00
回復 31# 冰水半糖
2. 隻software叫做click bios
係msi website download
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-8 12:03
i found and msi setup cd don't know auto setuo this lol = =
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-8 12:04
What are you talking about?
作者: kuen0206 時間: 2012-5-8 17:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s15ooooo 時間: 2012-5-8 19:30
其實唔係要求服務好..只係要求佢可以正正常常咁對人..先唔理係咪客..你會唔會好似人地欠左你咁同人講野先- -其實都唔係第一次比人話E樣架喇..我自己都奶過一次野
作者: marcokwan 時間: 2012-5-8 19:39
「萌She機」

作者: viviwin123 時間: 2012-5-8 19:44
回復 15# kmb3av188
我住附近
但6:00放工
作者: 20052001 時間: 2012-5-8 19:45
支持開箱 好多人3770K
作者: viviwin123 時間: 2012-5-8 19:47
回復 59# 20052001
所以無價減
作者: XyouX 時間: 2012-5-8 19:56
又黎將無服務合理化左
而家唔係件野有無既問題
而係代理唔同
完全2樣野黎嫁喎
作者: dom 時間: 2012-5-8 20:14
Intel U 會成日壞嗎

作者: dom 時間: 2012-5-8 20:15
本帖最後由 dom 於 2012-5-8 20:16 編輯
好反感 呢類 "所謂" 文書機
你直接話自己砌左台新機 反而無咩野
根本係侮辱緊 人
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-8 20:19
無講過係文書機
萌She機 = 日系ACG資源處理機器
作者: dom 時間: 2012-5-8 20:21

咁都好d 作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-8 20:21
本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-8 20:23 編輯


太約比我上部機快60%
job9係 3770k壓片
930得~8FPS左右
作者: DarkPK 時間: 2012-5-8 20:29
一見個'萌'字就衝入黎

作者: 20052001 時間: 2012-5-8 20:52
回復 60# viviwin123
我想等下一代多D
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-5-8 21:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-8 21:23
Say Again,無講過係文書機
萌She機 = 日系ACG資源處理機器
作者: tsav 時間: 2012-5-8 22:10
本帖最後由 tsav 於 2012-5-8 22:13 編輯
+1
仲要講左又唔認
同埋恰人唔識日文
作者: 喬芬‧費曼高 時間: 2012-5-8 22:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-8 22:30
T_T" 我都吾知講乜好了
主要用來轉萌片用...例如萌到犯規的 Place to Place
She = 非 GAY 向

作者: avdaemon 時間: 2012-5-8 22:42
某類人買野最緊要平,平五元比人罵乞兒都冇問題,點解有啲店舖仲生存到今日係一啲都唔奇,百貨應百客嘛
作者: doraemon7 時間: 2012-5-8 22:53
算啦. 正刀D 職員大部份衰格就唔駛多講. 要大鋪暫時都係中田好好多. 起碼冇氣受先.
作者: billy9599394 時間: 2012-5-8 23:18
本帖最後由 billy9599394 於 2012-5-8 23:32 編輯
最憎呢D人,人地有其他講法,就係唔係話人地係打手,港奴。買唔買完全在你手中,佢又屈到你D乜呀!你最叻咪唔幫襯佢買野架咋,你又可以改變到D咩呀?我既不是負都打手,也不是Sale,更加不是港奴,只是epc一個中級會員。
我有我既發言權,你有你既說法,呢個係香港最,最核心既核心價值。唔好一開口就侮辱人地係"港奴"。
作者: Angus11 時間: 2012-5-8 23:39
我唔係打手, 不過你地講既服務態度差我又唔覺, 可能我好運
最少問sales野未試過比佢地串, 睇箱同牛成個鐘 + 係咁問都唔會點
而貴這個......我習慣格好價先買的
作者: Windian 時間: 2012-5-8 23:42
其實人地說法只供參考,好唔好自己試過先最清楚,每人都有自己立場,岩唔岩聽都聽過就算啦,何必攻擊人地呢.

作者: chris05 時間: 2012-5-8 23:46
算LA呢位CHING.......呢版成日都有D自以為好清高GE人....只喜歡汁下人地字粒.....自己唔鐘意就話人乜話人物GE人.....講真睇FORUM都係睇下新野或同別人分亨下心得......硬係有D人係咁.....唔鐘意咪唔好睇LAW....話人做乜.....呢D人通常睇番佢地自己出過D乜野POST就知........

作者: kuen0206 時間: 2012-5-9 00:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sam009 時間: 2012-5-9 01:40
請佢返黎幫老闆倒米

作者: sam009 時間: 2012-5-9 01:50
其實Sales佢唔詐騙你係個Sales廢姐
作者: ming_y0224 時間: 2012-5-9 02:06
- 刀 D服務真係好到

作者: johnlawi 時間: 2012-5-9 06:22
3770K 同 1230V2 差得遠嗎?
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-9 12:04
1230V2低頻且不可超,沒GPU
作者: billy9599394 時間: 2012-5-9 12:43
本帖最後由 billy9599394 於 2012-5-9 12:45 編輯
依! 乜咁似唐唐同林公公個部"人肉播放機"或"人肉錄音機",將同一段說話錄低左,又不停地播返出黎。

作者: billy9599394 時間: 2012-5-9 12:48
無錯!
作者: johnlawi 時間: 2012-5-9 17:47
回復 85# 冰水半糖
1230V2可以超到上4 GHz
自己用獨顯
咁差唔差得遠
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-9 19:15
非常吾建議E123v20超外頻,Step 至 3.7Ghz,夠晒用,同i7 2600 同級
同3770k唔差得遠,基本無分別
我係屎忽痕+無錢玩3930K+玩CPU轉片先用3770k
我建議你E1230v2把,平1000元,夠你買好多野
作者: lamchan2004 時間: 2012-5-9 19:30
咁我住沙田係咪應該揀Ingram Micro的CPU??
作者: kmb3av188 時間: 2012-5-9 19:34
你喜歡,你揀邊間買CPU我都冇錢收既
作者: enviro50042c 時間: 2012-5-9 19:34
但漢4 我咁多次經驗至少要留一個星期先有得拎.
作者: s15ooooo 時間: 2012-5-9 21:50
同意..中央田D人禮貌好好多..起碼係正常人先
作者: s15ooooo 時間: 2012-5-9 21:51
的確係- -不過請得佢..個老細都冇乜腦架喇
作者: dom 時間: 2012-5-9 22:31
改個萌既名比部機
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-9 23:15
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5 ... 4%E4%BA%BA%E7%89%A9
係吾係要係呢D名到揀個
作者: kirafung 時間: 2012-5-9 23:19
的確鋪頭入面D sales 都愛理不理, 自己企埋一邊吹水,
但機箱果邊D sales ok 有禮貌
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-9 23:22
今日終於頂吾住,開冷氣訓,今年第2次
CPU溫度無變,SSD涼左7C去到30C,HD涼左5C去到 35C
作者: 冰水半糖 時間: 2012-5-9 23:43
本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-9 23:45 編輯

基於天時地理人和下,全7.8........
作者: 亂舞春秋 時間: 2012-5-10 00:32
聯強cpu換過一次i5 2500k,
早上去到話要下午先有得拎,
原因竟然話係係另一個倉,
雖然近我但都要走多轉...
個人建議大家唔好買死同一個代理d貨,
如果唔係果間代理d貨會經常用晒而導致無得即時一換一,
變相蝕左!

