Board logo

標題: [開箱] 萌She機開箱(非文書機)(MSI GD65+3770k+原廠FAN) [打印本頁]

作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-7 23:10     標題: 萌She機開箱(非文書機)(MSI GD65+3770k+原廠FAN)

本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-9 23:45 編輯

MSI Z77A UD65 購於"汗貨"
PS#1:
個哥哥好好人,服務態度係我今日行左成個SSP最好
PS#2":
汗貨"有送RAM,但無貨,要有貨再通知取RAM

i7 3770K + 原廠 Fan
PS#3:
係"負刀",問D Sales係邊到保,佢話聯強,禁我去比錢la,我再問收錢果個,
我叫佢拎出來睇下啦,係"INGRAM MICRO"定吾知乜代理,代理係沙田....So Sad,
見到CPU上面有小小印禁,我問佢..點解好似有小小印ga
迅速放返去櫃底&講左句"禁你吾好買啦"
PS#4:
上左樓上買,貴20,聯強保




4G 1.0V電压穏行



7X尾8X頭C


基於天時地理人和下,全7.8........
作者: maxima1314    時間: 2012-5-7 23:17

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: louis10022hk    時間: 2012-5-7 23:18

MSI Z77A UD65 購於"汗貨"
PS#1:
個哥哥好好人,服務態度係我今日行左成個SSP最好
PS#2":
汗貨"有送RA ...
冰水半糖 發表於 2012-5-7 23:10


建達幾時有保INTEL CPU
作者: 大喊包    時間: 2012-5-7 23:18

負刀 正仆街 黑名單 好7耐
maxima1314 發表於 2012-5-7 23:17


含粗口
作者: 大喊包    時間: 2012-5-7 23:18

效率真系快....咁快上機!!
0.992V @4G?
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-7 23:19

係"建達"定吾知乜代理,代理係沙田
作者: s15ooooo    時間: 2012-5-7 23:20

老實講,負刀一向都係態度差..我唔明點解仲有人同佢買野囉..野又唔係平..

PS.見到萌SHE機我以為係痛電腦
作者: maxima1314    時間: 2012-5-7 23:21

INGRAM MICRO
作者: patricktang    時間: 2012-5-7 23:21

老實講,負刀一向都係態度差..我唔明點解仲有人同佢買野囉..野又唔係平..

PS.見到萌SHE機我以為係痛電腦 ...
s15ooooo 發表於 2012-5-7 23:20



    咁好多去買野既人都唔知佢地係咁差既~~又唔係個個人都上epc睇野
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-7 23:22

老實講,負刀一向都係態度差..我唔明點解仲有人同佢買野囉..野又唔係平..

PS.見到萌SHE機我以為係痛電腦 ...
s15ooooo 發表於 2012-5-7 23:20


....
一陣有Time的話壓D BDRip睇下速度先(MeGui@CPU)
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-7 23:22

INGRAM MICRO
maxima1314 發表於 2012-5-7 23:21

Thx,updated
作者: O人    時間: 2012-5-7 23:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kmb3av188    時間: 2012-5-7 23:24

INGRAM MICRO
maxima1314 發表於 2012-5-7 23:21



間野係小瀝源,汽水廠旁,都幾遠

我買Intel CPU都指定聯強

PS: CPU有小印都正常,冇開盒就得
作者: gilbert_escort    時間: 2012-5-7 23:24

e....我果粒都係Ingram Micro代理wo,
唔係有咩事呀?
作者: kmb3av188    時間: 2012-5-7 23:25

e....我果粒都係Ingram Micro代理wo,
唔係有咩事呀?
gilbert_escort 發表於 2012-5-7 23:24



1.遠(聯強地鐵站行5分鐘)
2.收6點要請假去(聯強收7點)
3.冇飛禁(聯強有)
4.冇梳化(聯強有)
5.冇水機任飲水(聯強有)
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-7 23:25

間野係小瀝源,汽水廠旁,都幾遠

我買Intel CPU都指定聯強

PS: CPU有小印都正常,冇開盒就得 ...
kmb3av188 發表於 2012-5-7 23:24


聯強差20,一定用聯強掛
作者: lcska02nkc    時間: 2012-5-7 23:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gilbert_escort    時間: 2012-5-7 23:30

回復 15# kmb3av188


你Win!!!
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-7 23:30

有野問
1.点SET節能?長行100x40....
2.点係Windows入UEFI BISO
作者: 夜靈》俊    時間: 2012-5-7 23:31

我塊G45都係汗貨買~服務態度真係唔錯~
我E家考慮緊CPU係唔係佢到買好
作者: 觀星是答案    時間: 2012-5-7 23:31

負刀.... 我細細個就聽過呢個名啦

O甘出名, 我只敢去睇下 d case, 睇完就拿拿聲去第二度買
作者: s15ooooo    時間: 2012-5-7 23:32

咁好多去買野既人都唔知佢地係咁差既~~又唔係個個人都上epc睇野 ...
patricktang 發表於 2012-5-7 23:21

老實說,我係佢到買過一次野,之後冇再去過喇!好彩果次買D野唔係貴..

之後明明佢有我想要既692NV版我都等多日去中X田出箱算
作者: s15ooooo    時間: 2012-5-7 23:33

....
一陣有Time的話壓D BDRip睇下速度先(MeGui@CPU)
冰水半糖 發表於 2012-5-7 23:22

@@壓1080P BD PLS~順便求問頭像出處
作者: johnlawi    時間: 2012-5-7 23:36

回復 13# kmb3av188


    但係佢的回答實在太串..
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-7 23:37

@@壓1080P BD PLS~順便求問頭像出處
s15ooooo 發表於 2012-5-7 23:33


向银河开球

4月番,好好睇,但名氣不高
作者: leunga    時間: 2012-5-7 23:37

漢4 o係觀塘真係好方便
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-7 23:38

本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-7 23:39 編輯



7X尾8X頭
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-7 23:38

漢4 o係觀塘真係好方便
leunga 發表於 2012-5-7 23:37

我住係附近Tim
作者: s15ooooo    時間: 2012-5-7 23:39

本帖最後由 s15ooooo 於 2012-5-7 23:40 編輯
回復  kmb3av188


    但係佢的回答實在太串..
johnlawi 發表於 2012-5-7 23:36

本來準備去買野..問佢有冇咩咩咩啦<~係咩我唔講啦..唔重要

佢係咁答我既~等等啦,做緊野,搵其他人先啦

哇..咩料..家陣你企定定係櫃前面叉住對手咩都冇做緊喎...

跟住緊係秒下個嘴就走左

果下心諗..哇..你份工請你返黎企架?
作者: s15ooooo    時間: 2012-5-7 23:40

向银河开球

4月番,好好睇,但名氣不高
冰水半糖 發表於 2012-5-7 23:37

足球番啊=_=||有壓力...對足球冇乜興趣
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-7 23:40

有野問
1.点SET節能?長行100x40....
2.点係Windows入UEFI BISO
冰水半糖 發表於 2012-5-7 23:30


有野問
1.点SET節能?長行100x40....
2.点係Windows入UEFI BISO

無人識?
作者: yishiro    時間: 2012-5-7 23:41

MSI Z77A UD65 購於"汗貨"
PS#1:
個哥哥好好人,服務態度係我今日行左成個SSP最好
PS#2":
汗貨"有送RA ...
冰水半糖 發表於 2012-5-7 23:10


正野....開心死
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-7 23:41

本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-7 23:42 編輯
足球番啊=_=||有壓力...對足球冇乜興趣
s15ooooo 發表於 2012-5-7 23:40


好多好笑位
我對足球冇乜興趣,係B站禁錯入左去,發現幾正
作者: Pro_Pran    時間: 2012-5-7 23:42

msi呢塊聽講唔錯,
正話見到拎左tom's hardware個咩獎!?(ASROCK 塊extreme6都好似係)
lcska02nkc 發表於 2012-5-7 23:26


呢塊都係正野,
但奈何asus z77 v-pro已入手
作者: johnlawi    時間: 2012-5-7 23:43

回復 29# s15ooooo

見到佢地個樣 我都買唔落手...
作者: s15ooooo    時間: 2012-5-7 23:44

好多好笑位
我對足球冇乜興趣,係B站禁錯入左去,發現幾正
冰水半糖 發表於 2012-5-7 23:41

嘿..咁等佢出哂成集先打包吧..最近積左唔少未睇..
作者: s15ooooo    時間: 2012-5-7 23:45

回復  s15ooooo

見到佢地個樣 我都買唔落手...
johnlawi 發表於 2012-5-7 23:43

點買..請件廢柴返黎叉住對手...

過中X田佢都話幫我禁下電腦話聲唔好意思,冇哂貨~

咁樣起碼都叫有禮貌先啦...
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-5-8 02:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dermagramso    時間: 2012-5-8 04:15

支持MSI開箱!!
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-8 07:59

LZ 快D 買隻靚HS 超上4.5G
我想睇下幾多度

如無意外我應該下星期入手3770K...已經SET定左一SET水冷 ...
喬芬‧費曼高 發表於 2012-5-8 02:22


行左好耐都無揀吾到機箱,我換機箱先搞
作者: i_djinn    時間: 2012-5-8 08:21

有野問
1.点SET節能?長行100x40....
2.点係Windows入UEFI BISO

無人識?
冰水半糖 發表於 2012-5-7 23:40



    有人識
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-8 08:38

C1E我找到
另外GPU-Z開極都開吾到

作者: kingston00    時間: 2012-5-8 08:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billy9599394    時間: 2012-5-8 09:06

MSI Z77A UD65 購於"汗貨"
PS#1:
個哥哥好好人,服務態度係我今日行左成個SSP最好
PS#2":
汗貨"有送RA ...
冰水半糖 發表於 2012-5-7 23:10



問題:見到CPU上面有小小印禁,我問佢..點解好似有小小印ga。
同一問題用來問樓主,樓主又點答呢?
答案係: 其實無論個Sale點答,樓主都會唔滿意架啦。只有換個另一盒冇印既,CPU個樣青靚白淨,重要靚過"林峰"先收貨。

"負刀"既Sale的態度確實差,但樓主又吹毛求疵。樓主試想下,個CPU上面有小小印禁又有何問題?又闆個Sale咩事?最重要係個盒未被人開遇。 個Sale換個盒比你,咁下一個客又話有印又唔要,個個客都好似你咁話有印唔要,咁個粒CPU唔駛買出去了?當粒CPU上左機,搽左散熱膏,又比個HS壓住,重邊睇到個印呀?

見到CPU代理係"INGRAM MICRO",又話So sad。
我都買個幾粒"INGRAM MICRO"代理既Intel CPU,用左5,6年都冇問題。甚至478年代佢代理既CPU到現在都用緊。
作者: uncle9    時間: 2012-5-8 09:14

本末倒置… 未審先判!

自己想法都偏頗, 又何必指責人家"過份"主觀呢?
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-8 09:20

本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-8 09:31 編輯
問題:見到CPU上面有小小印禁,我問佢..點解好似有小小印ga。
同一問題用來問樓主,樓主又點答呢?:titter ...
billy9599394 發表於 2012-5-8 09:06


1.
小小印我本身都吾介意,只係"禁你吾好買啦"好串
2.
問D Sales係邊到保佢話聯強,去至收銀先發現係"INGRAM MICRO",
吾知算吾算詐騙?(負刀內部溝通嚴重不足)

佢都話"禁你吾好買啦",我仲洗去幫襯佢?
作者: 炎冬    時間: 2012-5-8 09:22

1.遠(聯強地鐵站行5分鐘)
2.收6點要請假去(聯強收7點)
3.冇飛禁(聯強有)
4.冇梳化(聯強有)
5.冇水機任飲 ...
kmb3av188 發表於 2012-5-7 23:25



    你好像同聯強賣廣告咁...好有廣告feel~~
作者: chris05    時間: 2012-5-8 09:23

好在樓主話「盟she機」咋,如果話文書用3770k又俾D X樣話你扮野,晒命...等,恭喜樓主新機入手,
作者: felixho    時間: 2012-5-8 09:43

1.遠(聯強地鐵站行5分鐘)
2.收6點要請假去(聯強收7點)
3.冇飛禁(聯強有)
4.冇梳化(聯強有)
5.冇水機任飲 ...
kmb3av188 發表於 2012-5-7 23:25



   如果你識搭車,小瀝原落巴士只係行2分鐘,仲可以選搭火車去....
   Ingram Micro 係intel最老牌的代理之一↑戈7十幾年前買的486都係佢保,
   當時佢寫字樓在鰂魚涌,對住荃灣的我來講,天咁遠!
作者: billy9599394    時間: 2012-5-8 11:07

本帖最後由 billy9599394 於 2012-5-8 11:13 編輯
1.
小小印我本身都吾介意,只係"禁你吾好買啦"好串
2.
問D Sales係邊到保佢話聯強,去至收銀先發現係"INGRA ...
冰水半糖 發表於 2012-5-8 09:20


1) 個問題就係: "你問佢..點解好似有小小印ga",佢都解釋唔倒點解有小小印ga,佢咪答你唔好買囉。呢個問題應該去問題Intel,點解你生產既CPU有小小印ga,人地AMD既都冇。
2) 有時貨源會有兩個代理都唔奇,有聯強貨亦同有Ingram Micro貨。可能聯強貨多人鍾意買,好快買哂,Ingram Micro貨可能有印兼樣衰D,唔得人錘意,買唔出,大把蟹貨係收鋃處。又或者Ingram Micro蟹貨太多要清咁D。可能出面企街既Sales唔知呢。

有次我係"負刀"想買二條SuperTalent DDR3-1333 RAM。問個企街Sales話有,Check 電腦既Inventory都話有,連"負刀"既LCD Show 出黎都話有,跟住拎定錢去排隊準備買架啦,埋到收銀處又話買X晒冇貨,又話個LCD Display未Update,真係被佢吹X脹。 唔通又去告佢詐騙。

"負刀"D收銀同Sales既態度出哂名差,因為佢地既宗旨係"只買貨品,不買服務"架馬!
如果你要好既服務,就真係唔好幫襯佢啦。
作者: tsav    時間: 2012-5-8 11:27

你有末期語癌?
kingston00 發表於 2012-5-8 08:51



有D似Steve Job 既現實扭曲力場
作者: 4eyesryo    時間: 2012-5-8 12:00

回復 31# 冰水半糖

2. 隻software叫做click bios
係msi website download
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-8 12:03

回復  冰水半糖

2. 隻software叫做click bios
係msi website download
4eyesryo 發表於 2012-5-8 12:00


i found and msi setup cd don't know auto setuo this lol = =
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-8 12:04

你有末期語癌?
kingston00 發表於 2012-5-8 08:51



What are you talking about?
作者: kuen0206    時間: 2012-5-8 17:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: s15ooooo    時間: 2012-5-8 19:30

1) 個問題就係: "你問佢..點解好似有小小印ga",佢都解釋唔倒點解有小小印ga,佢咪答你唔好買囉。呢個問 ...
billy9599394 發表於 2012-5-8 11:07

其實唔係要求服務好..只係要求佢可以正正常常咁對人..先唔理係咪客..你會唔會好似人地欠左你咁同人講野先- -其實都唔係第一次比人話E樣架喇..我自己都奶過一次野
作者: marcokwan    時間: 2012-5-8 19:39

「萌She機」
作者: viviwin123    時間: 2012-5-8 19:44

回復 15# kmb3av188


    我住附近
但6:00放工
作者: 20052001    時間: 2012-5-8 19:45

支持開箱  好多人3770K
作者: viviwin123    時間: 2012-5-8 19:47

回復 59# 20052001


    所以無價減
作者: XyouX    時間: 2012-5-8 19:56

1) 個問題就係: "你問佢..點解好似有小小印ga",佢都解釋唔倒點解有小小印ga,佢咪答你唔好買囉。呢個問 ...
billy9599394 發表於 2012-5-8 11:07

又黎將無服務合理化左
而家唔係件野有無既問題
而係代理唔同
完全2樣野黎嫁喎
作者: dom    時間: 2012-5-8 20:14

1.遠(聯強地鐵站行5分鐘)
2.收6點要請假去(聯強收7點)
3.冇飛禁(聯強有)
4.冇梳化(聯強有)
5.冇水機任飲 ...
kmb3av188 發表於 7-5-2012 11:25 PM


Intel U 會成日壞嗎
作者: dom    時間: 2012-5-8 20:15

本帖最後由 dom 於 2012-5-8 20:16 編輯

好反感 呢類 "所謂" 文書機
你直接話自己砌左台新機 反而無咩野

根本係侮辱緊 人
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-8 20:19

好反感 呢類 "所謂" 文書機
你直接話自己砌左台新機 反而無咩野

根本係侮辱緊 人 ...
dom 發表於 2012-5-8 20:15


無講過係文書機

萌She機 = 日系ACG資源處理機器
作者: dom    時間: 2012-5-8 20:21

無講過係文書機

萌She機 = 日系ACG資源處理機器
冰水半糖 發表於 8-5-2012 08:19 PM


咁都好d
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-8 20:21

本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-8 20:23 編輯




太約比我上部機快60%
job9係 3770k壓片
930得~8FPS左右
作者: DarkPK    時間: 2012-5-8 20:29

一見個'萌'字就衝入黎仲以為有咩機係"萌",之後先知係文書機睇黎我毒上腦
作者: 20052001    時間: 2012-5-8 20:52

回復 60# viviwin123


    我想等下一代多D  
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-5-8 21:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-8 21:23

好x真 d "文書機"
喬芬‧費曼高 發表於 2012-5-8 21:15


Say Again,無講過係文書機

萌She機 = 日系ACG資源處理機器
作者: tsav    時間: 2012-5-8 22:10

本帖最後由 tsav 於 2012-5-8 22:13 編輯
好x真 d "文書機"
喬芬‧費曼高 發表於 2012-5-8 21:15



    +1
仲要講左又唔認
同埋恰人唔識日文
作者: 喬芬‧費曼高    時間: 2012-5-8 22:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-8 22:30

T_T" 我都吾知講乜好了
主要用來轉萌片用...例如萌到犯規的 Place to Place
She = 非 GAY 向

作者: avdaemon    時間: 2012-5-8 22:42

某類人買野最緊要平,平五元比人罵乞兒都冇問題,點解有啲店舖仲生存到今日係一啲都唔奇,百貨應百客嘛
作者: doraemon7    時間: 2012-5-8 22:53

其實唔係要求服務好..只係要求佢可以正正常常咁對人..先唔理係咪客..你會唔會好似人地欠左你咁同人講野先- ...
s15ooooo 發表於 2012-5-8 19:30


算啦. 正刀D 職員大部份衰格就唔駛多講. 要大鋪暫時都係中田好好多. 起碼冇氣受先.
作者: billy9599394    時間: 2012-5-8 23:18

本帖最後由 billy9599394 於 2012-5-8 23:32 編輯
回復  billy9599394


    以你的說話態度!一係負都打手一係就正宗港奴!係咁架喇要屈咪俾佢屈羅都改變唔到 ...
kuen0206 發表於 2012-5-8 17:27


最憎呢D人,人地有其他講法,就係唔係話人地係打手,港奴。買唔買完全在你手中,佢又屈到你D乜呀!你最叻咪唔幫襯佢買野架咋,你又可以改變到D咩呀?我既不是負都打手,也不是Sale,更加不是港奴,只是epc一個中級會員。
我有我既發言權,你有你既說法,呢個係香港最,最核心既核心價值。唔好一開口就侮辱人地係"港奴"。
作者: Angus11    時間: 2012-5-8 23:39

我唔係打手, 不過你地講既服務態度差我又唔覺, 可能我好運
最少問sales野未試過比佢地串, 睇箱同牛成個鐘 + 係咁問都唔會點
而貴這個......我習慣格好價先買的
作者: Windian    時間: 2012-5-8 23:42

其實人地說法只供參考,好唔好自己試過先最清楚,每人都有自己立場,岩唔岩聽都聽過就算啦,何必攻擊人地呢.
作者: chris05    時間: 2012-5-8 23:46

最憎呢D人,人地有其他講法,就係唔係話人地係打手,港奴。買唔買完全在你手中,佢又屈到你D乜呀!你最叻 ...
billy9599394 發表於 2012-5-8 23:18



    算LA呢位CHING.......呢版成日都有D自以為好清高GE人....只喜歡汁下人地字粒.....自己唔鐘意就話人乜話人物GE人.....講真睇FORUM都係睇下新野或同別人分亨下心得......硬係有D人係咁.....唔鐘意咪唔好睇LAW....話人做乜.....呢D人通常睇番佢地自己出過D乜野POST就知........
作者: kuen0206    時間: 2012-5-9 00:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sam009    時間: 2012-5-9 01:40

本來準備去買野..問佢有冇咩咩咩啦
s15ooooo 發表於 2012-5-7 23:39


請佢返黎幫老闆倒米
作者: sam009    時間: 2012-5-9 01:50

1.
小小印我本身都吾介意,只係"禁你吾好買啦"好串
2.
問D Sales係邊到保佢話聯強,去至收銀先發現係"INGRA ...
冰水半糖 發表於 2012-5-8 09:20


其實Sales佢唔詐騙你係個Sales廢姐
作者: ming_y0224    時間: 2012-5-9 02:06

- 刀 D服務真係好到
作者: johnlawi    時間: 2012-5-9 06:22

3770K 同 1230V2 差得遠嗎?
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-9 12:04

3770K 同 1230V2 差得遠嗎?
johnlawi 發表於 2012-5-9 06:22



    1230V2低頻且不可超,沒GPU
作者: billy9599394    時間: 2012-5-9 12:43

本帖最後由 billy9599394 於 2012-5-9 12:45 編輯
回復  billy9599394


    哦!咁你繼續!係咁架喇要屈咪俾佢屈羅都改變唔到架啦! ...
kuen0206 發表於 2012-5-9 00:02

依! 乜咁似唐唐同林公公個部"人肉播放機"或"人肉錄音機",將同一段說話錄低左,又不停地播返出黎。
作者: billy9599394    時間: 2012-5-9 12:48

其實Sales佢唔詐騙你係個Sales廢姐
sam009 發表於 2012-5-9 01:50



無錯!個Sale只係冇料到,佢"無呃人"。
作者: johnlawi    時間: 2012-5-9 17:47

回復 85# 冰水半糖

1230V2可以超到上4 GHz
自己用獨顯
咁差唔差得遠
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-9 19:15

回復  冰水半糖

1230V2可以超到上4 GHz
自己用獨顯
咁差唔差得遠
johnlawi 發表於 2012-5-9 17:47


非常吾建議E123v20超外頻,Step 至 3.7Ghz,夠晒用,同i7 2600 同級
同3770k唔差得遠,基本無分別

我係屎忽痕+無錢玩3930K+玩CPU轉片先用3770k
我建議你E1230v2把,平1000元,夠你買好多野
作者: lamchan2004    時間: 2012-5-9 19:30

1.遠(聯強地鐵站行5分鐘)
2.收6點要請假去(聯強收7點)
3.冇飛禁(聯強有)
4.冇梳化(聯強有)
5.冇水機任飲 ...
kmb3av188 發表於 2012-5-7 23:25



咁我住沙田係咪應該揀Ingram Micro的CPU??
作者: kmb3av188    時間: 2012-5-9 19:34

咁我住沙田係咪應該揀Ingram Micro的CPU??
lamchan2004 發表於 2012-5-9 19:30


你喜歡,你揀邊間買CPU我都冇錢收既
作者: enviro50042c    時間: 2012-5-9 19:34

漢4 o係觀塘真係好方便
leunga 發表於 2012-5-7 23:37



但漢4 我咁多次經驗至少要留一個星期先有得拎.
作者: s15ooooo    時間: 2012-5-9 21:50

算啦. 正刀D 職員大部份衰格就唔駛多講. 要大鋪暫時都係中田好好多. 起碼冇氣受先. ...
doraemon7 發表於 2012-5-8 22:53

同意..中央田D人禮貌好好多..起碼係正常人先
作者: s15ooooo    時間: 2012-5-9 21:51

請佢返黎幫老闆倒米
sam009 發表於 2012-5-9 01:40

的確係- -不過請得佢..個老細都冇乜腦架喇
作者: dom    時間: 2012-5-9 22:31

太約比我上部機快60%
job9係 3770k壓片
930得~8FPS左右
冰水半糖 發表於 8-5-2012 08:21 PM


改個萌既名比部機  
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-9 23:15

改個萌既名比部機
dom 發表於 2012-5-9 22:31


http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5 ... 4%E4%BA%BA%E7%89%A9
係吾係要係呢D名到揀個
作者: kirafung    時間: 2012-5-9 23:19

的確鋪頭入面D sales 都愛理不理, 自己企埋一邊吹水,
但機箱果邊D sales ok 有禮貌
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-9 23:22

今日終於頂吾住,開冷氣訓,今年第2次
CPU溫度無變,SSD涼左7C去到30C,HD涼左5C去到 35C
作者: 冰水半糖    時間: 2012-5-9 23:43

本帖最後由 冰水半糖 於 2012-5-9 23:45 編輯


基於天時地理人和下,全7.8........
作者: 亂舞春秋    時間: 2012-5-10 00:32

聯強cpu換過一次i5 2500k,
早上去到話要下午先有得拎,
原因竟然話係係另一個倉,
雖然近我但都要走多轉...

個人建議大家唔好買死同一個代理d貨,
如果唔係果間代理d貨會經常用晒而導致無得即時一換一,
變相蝕左!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2