Board logo

標題: [操作疑難] 前面板USB3.0 問題 [打印本頁]

作者: meguro_    時間: 2012-5-16 14:17     標題: 前面板USB3.0 問題

想問下各位:
SSP/MK邊都有底板19pin -> 2xUSB3 female ge頭買呢?
作者: HAMAN    時間: 2012-5-16 14:21

19PIN > USB3.0 x2 連3.5"架
SSP新高登有
作者: 型氣小子    時間: 2012-5-16 14:24

黃金下面果間 <羊名> 都應該有
作者: A君    時間: 2012-5-16 15:28

中田、陽明都有,好像是$60
作者: ckwduck    時間: 2012-5-16 15:29

新高登二樓有 8條大洋 (好多 wing 12 買個間) 不過個哥仔唔係成日開舖
附近仲有間 有賣 5.5 轉 3.5 膠架 生發大洋
作者: soccerism    時間: 2012-5-16 16:27

19 pin -> female $60 真係咁平? 我去買囉, 正想擁有!
作者: hkrocker    時間: 2012-5-16 16:49

silverstone 果隻 19pin>usb 周圍都有
作者: winwin666    時間: 2012-5-17 21:03

silverstone 果隻 19pin>usb 周圍都有
hkrocker 發表於 2012-5-16 16:49


要幾錢呢? 連3.5 架嗎?
THX
作者: huiaries    時間: 2012-5-18 00:26

silverstone 果條我今日先買完~正都,陽明都賣70蚊
作者: zekl    時間: 2012-5-19 01:40

298 $55





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2