作者: 酸到暈 時間: 2012-7-21 16:07 標題: Sata 3.0 線
請問 : Sata 3.0 線 同 Sata 2.0 線. 點樣分別 ?
作者: lamchan2004 時間: 2012-7-21 16:09
其實係一樣的...
作者: nnd 時間: 2012-7-21 16:13
去邊度可以買到品質好既SATA線?
作者: 肥寶 時間: 2012-7-21 16:13
結構一樣

作者: 肥寶 時間: 2012-7-21 16:16
之前有人問過
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1434153&page=2
作者: pentt 時間: 2012-7-21 16:16
包裝唔同
作者: eddienghs 時間: 2012-7-21 16:21
我一直都有同一個問題...
最近買左塊 ASRock B75M, 跟板有兩條 SATA 線,其中一條寫住 "designed for SATA3 6.0Gbps"... 仔細對過兩條線唔覺有咩分別,除左 SATA3 果條上面 d 字寫住 "26 AWG" 而另外果條就寫住 28...
試過掉轉兩條線行 AS SSD 但分數差唔多,真係唔知有咩分別
作者: nnd 時間: 2012-7-21 16:25
買平板通常得1條或者唔送比你喎...
作者: 肥寶 時間: 2012-7-21 16:26
乜牌子唔送SATA線?
作者: 酸到暈 時間: 2012-7-21 16:27
但係價錢唔一樣!
作者: nnd 時間: 2012-7-21 16:28
得1條都唔夠用喇...
作者: kennyyyt 時間: 2012-7-21 16:47
我有好多A_A
你要唔要
作者: Wing6456 時間: 2012-7-21 17:14
回復 3# nnd
我都想知...
D SATA線都冇品質檢查...
作者: nnd 時間: 2012-7-21 17:16
我買建達保既HDD,用佢d積分換左佢d SATA線喇, 你知唔知佢d線點解咁幼?
作者: nnd 時間: 2012-7-21 17:19
你買個2TB建達保既HDD, 上網登記可換2條SATA線; 依家要1000分1條, 以前400分1條; 可能依家個d係SATA3線
以前400分個d黃色SATA線真係幼左d...
作者: uxuq 時間: 2012-7-21 19:10
其實條線咁短,差極都無乜影響。

