作者: kwokhin 時間: 2012-9-21 21:04 標題: [求救!!!][有圖]Front Panel Header要點插? 2-pin 1 pin 個一種
本帖最後由 kwokhin 於 2012-9-23 14:16 編輯
Front Panel Header要點插??
ASGARD Pro個箱提供的線沒有分正負極(+-),
請問我要點分?
字體向上還是向下?
另外,
我的Power switch同Reset switch有2-pin,
但說明書只有1-pin,
咁我要點插?
PWRBTN(Power Switch)的 # 是什麼意思??
GND是否Ground?


===============================================================================
機箱:ASGARD Pro 山河系列
主機板: ASRock A75M-HVS
前置有一個USB3.0
USB3.0的線是20-pin的藍色
應該插落去邊到?


=====================================================================
Mounting points 銅柱有一個唔岩位...
其餘都對齊左
機箱:ASGARD Pro 山河系列
motherboard: Asrock A75M-HVS


作者: s2140091 時間: 2012-9-21 21:10
有D牌子係無封條的
作者: abc888 時間: 2012-9-21 21:11
你買咩版呀? 唔係塊塊都有封條呀
作者: 肥寶 時間: 2012-9-21 21:11
回復 1# kwokhin
我買3塊ASUS,都係咁波

PS:兩塊係中田買
作者: kwokhin 時間: 2012-9-21 21:13
ASRock A55M-HVS
作者: Sam_Chung 時間: 2012-9-21 21:13
asrock 冇啊, 買過3塊都冇
作者: pc2366 時間: 2012-9-21 21:14
不如講下邊隻牌子有封條. .
作者: kwokhin 時間: 2012-9-21 21:18
本帖最後由 kwokhin 於 2012-9-21 21:21 編輯
對唔住!
誤會左
第一次係緊張點. . .
名已刪廢時其他CHING誤會
作者: ch0001 時間: 2012-9-21 21:20
你的第一次..啊
作者: billy9599394 時間: 2012-9-21 21:23
快D報警問正刀追討番封條同條膠紙!

作者: DDIP 時間: 2012-9-21 22:45
咁你check 清錯有冇少到野, 我買果塊就少咗D配件, 要落去問佢地攞番. 佢就咁拆盒新嘅比番D配件我. 諗住就咁冇野了事. 點知塊板又有個switch冇咗個蓋. 呢間野我唔會再去買野.
作者: kam0001 時間: 2012-9-21 23:56
本帖最後由 kam0001 於 2012-9-21 23:58 編輯
封條~~~~~~
我買過超過一百塊板,但係一條封條都未見過 wor
咁我咪蝕得好金
作者: kwokhin 時間: 2012-9-22 00:06
推!!
新問題,
求救!
作者: s2140091 時間: 2012-9-22 00:10
Mounting points 銅柱有一個唔岩位...
其餘都對齊左
機箱:ASGARD Pro 山河系列
motherboard: Asrock A75M-H ...
kwokhin 發表於 2012-9-21 21:04
上少粒影響不大,開到機就應該無問題
作者: georgekei 時間: 2012-9-22 00:16
怕個底唔食力向下彎,可以去買啲比 MB 用嘅膠柱,作用同銅柱一樣,只係頂住板同箱之間唔好短路咪得
作者: kwokhin 時間: 2012-9-22 00:19
回復 15# georgekei
但CHING個位乜都冇得裝. . .
我可唔可以直接放粒銅柱落去(不過冇得上緊)
作者: kwokhin 時間: 2012-9-22 00:21
請問 ASGARD Pro 山河系列 可唔可以開前置板?(成塊拎走)

作者: georgekei 時間: 2012-9-22 00:23
可以上銅柱,只係怕會有撞擊聲啫
作者: victorchuk622 時間: 2012-9-22 00:27
回復 16# kwokhin
其實唔需要la, 跟本好夠力, 出邊d 砌機都無咁好心機幫你上哂la
作者: kwokhin 時間: 2012-9-22 00:30
回復 19# victorchuk622
請問請問 ASGARD Pro 山河系列 可唔可以開前置板?(成塊拎走)
作者: victorchuk622 時間: 2012-9-22 00:33
回復 20# kwokhin
http://global.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1721448 << 睇下篇開箱文幫唔幫到你
作者: epson 時間: 2012-9-22 00:35
請問師兄塊版係咪買左$500?
作者: epson 時間: 2012-9-22 00:37
我本來都想買這塊版的,但後來就買左MSI個塊要$570
作者: billy9599394 時間: 2012-9-22 00:42
Mounting points 銅柱有一個唔岩位...
其餘都對齊左
機箱:ASGARD Pro 山河系列
motherboard: Asrock A75M-H ...
kwokhin 發表於 2012-9-21 21:04
條銅柱可以拆出來裝番岩個位架。
作者: kwokhin 時間: 2012-9-22 01:10
回復 24# billy9599394
不是呀CHING
原本裝銅柱個位置,機箱冇提供
塊板裝銅柱個位,機箱後面乜都冇

作者: kwokhin 時間: 2012-9-22 01:10
回復 21# victorchuk622
前置板拆了出來!
thank you!
作者: kwokhin 時間: 2012-9-22 01:13
本帖最後由 kwokhin 於 2012-9-22 01:14 編輯
請問各位CHING,
前置風扇條3-pin唔夠長,
可以點做??可唔可以經火牛駁?
power supply: ANTEC NE450C NeoEco450W 80Plus 火牛

作者: s2140091 時間: 2012-9-22 01:20
請問各位CHING,
前置風扇條3-pin唔夠長,
可以點做??可唔可以經火牛駁?
power supply: ANTEC NE450C NeoEco4 ...
kwokhin 發表於 2012-9-22 01:13
去A shop買pwm_cable
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 68&pid=17359577
作者: i_djinn 時間: 2012-9-22 09:48
呢個機箱真攪鬼...
作者: HBV_hongkong 時間: 2012-9-22 12:12
請問各位CHING,
前置風扇條3-pin唔夠長,
可以點做??可唔可以經火牛駁?
power supply: ANTEC NE450C NeoEco4 ...
kwokhin 發表於 2012-9-22 01:13
樓主你把風扇做乜裝成咁既?
你唔通條風扇電源線想行機箱出面?

正確係:
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1433768&k=1214135ce0461c0e2942c0006ece8781&t=1782192565&sid=8yEDWWpN2

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1433769&k=13eb1f0555b0bbe6acc160751386a209&t=1782192565&sid=8yEDWWpN2

作者: jc2013 時間: 2012-9-22 15:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwokhin 時間: 2012-9-23 13:45
回復 30# HBV_hongkong
不是呀
我只是想顯示出來條線有幾短
我用佢原裝 安裝到前置,夠長
CM原裝 安裝到後面
得左!
作者: kwokhin 時間: 2012-9-23 13:50
請問CHING,
HD AUDIO 同AC'97 (Audio Codec '97) 是否插其中一個就可以?
作者: 觀星是答案 時間: 2012-9-23 13:52
係呀
插 HD Audio 吧
作者: kwokhin 時間: 2012-9-23 13:59
回復 34# 觀星是答案
機箱:ASGARD Pro 山河系列
主機板: ASRock A75M-HVS
前置有一個USB3.0
USB3.0的線是20-pin的藍色
應該插落去邊到?
作者: louis10022hk 時間: 2012-9-23 14:00
回復 觀星是答案
機箱:ASGARD Pro 山河系列
主機板: ASRock A75M-HVS
前置有一個USB3.0
USB3.0的線是20-p ...
kwokhin 發表於 2012-9-23 13:59
底板冇前置USB3.0
冇得插
作者: kwokhin 時間: 2012-9-23 14:08
回復 36# louis10022hk
原來係咁
唔該CHING!
作者: 觀星是答案 時間: 2012-9-23 14:09
回復 觀星是答案
機箱:ASGARD Pro 山河系列
主機板: ASRock A75M-HVS
前置有一個USB3.0
USB3.0的線是20-p ...
kwokhin 發表於 2012-9-23 13:59
你問緊 Front audio 定 Front USB 呀 ?
你上面 (#33) 個 2 個插係插 front audio
作者: kwokhin 時間: 2012-9-23 14:22
回復 38# 觀星是答案
這樣對嗎?


作者: 觀星是答案 時間: 2012-9-23 15:07
front audio 就係 O甘插
作者: nnd 時間: 2012-9-23 15:09
封條係咪指CPU Socket位塊鐡片封條?
作者: kwokhin 時間: 2012-9-23 15:16
回復 40# 觀星是答案
CHING請問Front Panel Header要點插??
ASGARD Pro個箱提供的線沒有分正負極(+-),
請問我要點分?
字體向上還是向下?
另外,
我的Power switch同Reset switch有2-pin,
但說明書只有1-pin,
咁我要點插?插埋落GND個位?
PWRBTN(Power Switch)的 # 是什麼意思??
GND是否Ground?


作者: 觀星是答案 時間: 2012-9-23 15:19
有色係正, 黑/白色係負
Button 係無分正負, 即係 Power 同 reset 你只要插 O岩 2 支 pin 就用到. 唔駛分正定負
作者: s2140091 時間: 2012-9-23 15:20
底板個袋,不過現時比較少見有封條了。
作者: kwokhin 時間: 2012-9-23 15:37
回復 43# 觀星是答案
那請問CHING圖中是否插錯?
HDD.LED的字體是否應該向下?

作者: 觀星是答案 時間: 2012-9-23 15:48
字向上定下無關係
要睇條線顏色
不過你依家插錯左正負
作者: stetm 時間: 2012-9-23 16:26
黑色 color 9x9 是 -ve/E
不過而家機箱 d 線真係
e.g., 黃-綠, 真係唔知邊條係 +/-


