Board logo

標題: [保養相關] [求救!!!][有圖]Front Panel Header要點插? 2-pin 1 pin 個一種 [打印本頁]

作者: kwokhin    時間: 2012-9-21 21:04     標題: [求救!!!][有圖]Front Panel Header要點插? 2-pin 1 pin 個一種

本帖最後由 kwokhin 於 2012-9-23 14:16 編輯

Front Panel Header要點插??
ASGARD Pro個箱提供的線沒有分正負極(+-),
請問我要點分?
字體向上還是向下?
另外,
我的Power switch同Reset switch有2-pin,
但說明書只有1-pin,
咁我要點插?
PWRBTN(Power Switch)的 # 是什麼意思??
GND是否Ground?


===============================================================================
機箱:ASGARD Pro 山河系列
主機板: ASRock A75M-HVS
前置有一個USB3.0
USB3.0的線是20-pin的藍色
應該插落去邊到?


=====================================================================
Mounting points 銅柱有一個唔岩位...
其餘都對齊左
機箱:ASGARD Pro 山河系列
motherboard: Asrock A75M-HVS


作者: s2140091    時間: 2012-9-21 21:10

有D牌子係無封條的
作者: abc888    時間: 2012-9-21 21:11

係 +都 買左塊板,反到屋企先知冇封條. . .
係封條都冇,塊板個盒又冇膠紙
請問現在點算. . .?
可唔可以換反 ...
kwokhin 發表於 2012-9-21 21:04



    你買咩版呀? 唔係塊塊都有封條呀
作者: 肥寶    時間: 2012-9-21 21:11

回復 1# kwokhin


    我買3塊ASUS,都係咁波

PS:兩塊係中田買
作者: kwokhin    時間: 2012-9-21 21:13

ASRock A55M-HVS
作者: Sam_Chung    時間: 2012-9-21 21:13

asrock 冇啊, 買過3塊都冇
作者: pc2366    時間: 2012-9-21 21:14

係 +都 買左塊板,反到屋企先知冇封條. . .
係封條都冇,塊板個盒又冇膠紙
請問現在點算. . .?
可唔可以換反 ...
kwokhin 發表於 2012-9-21 21:04



    不如講下邊隻牌子有封條. .
作者: kwokhin    時間: 2012-9-21 21:18

本帖最後由 kwokhin 於 2012-9-21 21:21 編輯

對唔住!
誤會左
第一次係緊張點. . .
名已刪廢時其他CHING誤會
作者: ch0001    時間: 2012-9-21 21:20

你的第一次..啊
作者: billy9599394    時間: 2012-9-21 21:23

係 XXXX 買左塊板,反到屋企先知冇封條. . .
係封條都冇,塊板個盒又冇膠紙
請問現在點算. . .?
可唔可以換反 ...
kwokhin 發表於 2012-9-21 21:04


快D報警問正刀追討番封條同條膠紙!
作者: DDIP    時間: 2012-9-21 22:45

咁你check 清錯有冇少到野, 我買果塊就少咗D配件, 要落去問佢地攞番. 佢就咁拆盒新嘅比番D配件我. 諗住就咁冇野了事. 點知塊板又有個switch冇咗個蓋. 呢間野我唔會再去買野.
作者: kam0001    時間: 2012-9-21 23:56

本帖最後由 kam0001 於 2012-9-21 23:58 編輯

    

封條~~~~~~
我買過超過一百塊板,但係一條封條都未見過 wor
咁我咪蝕得好金

    
作者: kwokhin    時間: 2012-9-22 00:06

推!!
新問題,
求救!
作者: s2140091    時間: 2012-9-22 00:10

Mounting points 銅柱有一個唔岩位...
其餘都對齊左
機箱:ASGARD Pro 山河系列
motherboard: Asrock A75M-H ...
kwokhin 發表於 2012-9-21 21:04

上少粒影響不大,開到機就應該無問題
作者: georgekei    時間: 2012-9-22 00:16

推!!
新問題,
求救!
kwokhin 發表於 2012-9-22 00:06



    怕個底唔食力向下彎,可以去買啲比 MB 用嘅膠柱,作用同銅柱一樣,只係頂住板同箱之間唔好短路咪得
作者: kwokhin    時間: 2012-9-22 00:19

回復 15# georgekei
但CHING個位乜都冇得裝. . .
我可唔可以直接放粒銅柱落去(不過冇得上緊)
作者: kwokhin    時間: 2012-9-22 00:21

請問 ASGARD Pro 山河系列 可唔可以開前置板?(成塊拎走)

作者: georgekei    時間: 2012-9-22 00:23

回復  georgekei
但CHING個位乜都冇得裝. . .
我可唔可以直接放粒銅柱落去(不過冇得上緊) ...
kwokhin 發表於 2012-9-22 00:19



    可以上銅柱,只係怕會有撞擊聲啫
作者: victorchuk622    時間: 2012-9-22 00:27

回復 16# kwokhin

其實唔需要la, 跟本好夠力, 出邊d 砌機都無咁好心機幫你上哂la
作者: kwokhin    時間: 2012-9-22 00:30

回復 19# victorchuk622
請問請問 ASGARD Pro 山河系列 可唔可以開前置板?(成塊拎走)
作者: victorchuk622    時間: 2012-9-22 00:33

回復 20# kwokhin

http://global.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1721448 << 睇下篇開箱文幫唔幫到你
作者: epson    時間: 2012-9-22 00:35

請問師兄塊版係咪買左$500?
作者: epson    時間: 2012-9-22 00:37

我本來都想買這塊版的,但後來就買左MSI個塊要$570
作者: billy9599394    時間: 2012-9-22 00:42

Mounting points 銅柱有一個唔岩位...
其餘都對齊左
機箱:ASGARD Pro 山河系列
motherboard: Asrock A75M-H ...
kwokhin 發表於 2012-9-21 21:04


條銅柱可以拆出來裝番岩個位架。
作者: kwokhin    時間: 2012-9-22 01:10

回復 24# billy9599394
不是呀CHING
原本裝銅柱個位置,機箱冇提供
塊板裝銅柱個位,機箱後面乜都冇

作者: kwokhin    時間: 2012-9-22 01:10

回復 21# victorchuk622
前置板拆了出來!
thank you!
作者: kwokhin    時間: 2012-9-22 01:13

本帖最後由 kwokhin 於 2012-9-22 01:14 編輯

請問各位CHING,
前置風扇條3-pin唔夠長,
可以點做??可唔可以經火牛駁?
power supply: ANTEC NE450C NeoEco450W 80Plus 火牛

作者: s2140091    時間: 2012-9-22 01:20

請問各位CHING,
前置風扇條3-pin唔夠長,
可以點做??可唔可以經火牛駁?
power supply: ANTEC NE450C NeoEco4 ...
kwokhin 發表於 2012-9-22 01:13

去A shop買pwm_cable
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 68&pid=17359577
作者: i_djinn    時間: 2012-9-22 09:48

呢個機箱真攪鬼...
作者: HBV_hongkong    時間: 2012-9-22 12:12

請問各位CHING,
前置風扇條3-pin唔夠長,
可以點做??可唔可以經火牛駁?
power supply: ANTEC NE450C NeoEco4 ...
kwokhin 發表於 2012-9-22 01:13

樓主你把風扇做乜裝成咁既?............
IMG_4402_zps8441ca51.jpg
你唔通條風扇電源線想行機箱出面?
正確係:
asgardpro-fp9b.jpg

圖片附件: IMG_4402_zps8441ca51.jpg (2012-9-22 12:12, 37.79 KB) / 下載次數 38
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1433768&k=1214135ce0461c0e2942c0006ece8781&t=1782192565&sid=8yEDWWpN2



圖片附件: asgardpro-fp9b.jpg (2012-9-22 12:12, 19.77 KB) / 下載次數 40
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1433769&k=13eb1f0555b0bbe6acc160751386a209&t=1782192565&sid=8yEDWWpN2


作者: jc2013    時間: 2012-9-22 15:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kwokhin    時間: 2012-9-23 13:45

回復 30# HBV_hongkong
不是呀
我只是想顯示出來條線有幾短
我用佢原裝 安裝到前置,夠長
CM原裝 安裝到後面
得左!
作者: kwokhin    時間: 2012-9-23 13:50

請問CHING,
HD AUDIO 同AC'97 (Audio Codec '97) 是否插其中一個就可以?
作者: 觀星是答案    時間: 2012-9-23 13:52

請問CHING,
HD AUDIO 同AC'97 (Audio Codec '97) 是否插其中一個就可以?
kwokhin 發表於 2012-9-23 13:50

係呀
插 HD Audio 吧
作者: kwokhin    時間: 2012-9-23 13:59

回復 34# 觀星是答案
機箱:ASGARD Pro 山河系列
主機板: ASRock A75M-HVS
前置有一個USB3.0
USB3.0的線是20-pin的藍色
應該插落去邊到?
作者: louis10022hk    時間: 2012-9-23 14:00

回復  觀星是答案
機箱:ASGARD Pro 山河系列
主機板: ASRock A75M-HVS
前置有一個USB3.0
USB3.0的線是20-p ...
kwokhin 發表於 2012-9-23 13:59



    底板冇前置USB3.0
冇得插
作者: kwokhin    時間: 2012-9-23 14:08

回復 36# louis10022hk

原來係咁
唔該CHING!
作者: 觀星是答案    時間: 2012-9-23 14:09

回復  觀星是答案
機箱:ASGARD Pro 山河系列
主機板: ASRock A75M-HVS
前置有一個USB3.0
USB3.0的線是20-p ...
kwokhin 發表於 2012-9-23 13:59

你問緊 Front audio 定 Front USB 呀 ?
你上面 (#33) 個 2 個插係插 front audio
作者: kwokhin    時間: 2012-9-23 14:22

回復 38# 觀星是答案
這樣對嗎?


作者: 觀星是答案    時間: 2012-9-23 15:07

回復  觀星是答案
這樣對嗎?
kwokhin 發表於 2012-9-23 14:22

front audio 就係 O甘插
作者: nnd    時間: 2012-9-23 15:09

有D牌子係無封條的
s2140091 發表於 2012-9-21 21:10

封條係咪指CPU Socket位塊鐡片封條?
作者: kwokhin    時間: 2012-9-23 15:16

回復 40# 觀星是答案
CHING請問Front Panel Header要點插??
ASGARD Pro個箱提供的線沒有分正負極(+-),
請問我要點分?
字體向上還是向下?
另外,
我的Power switch同Reset switch有2-pin,
但說明書只有1-pin,
咁我要點插?插埋落GND個位?
PWRBTN(Power Switch)的 # 是什麼意思??
GND是否Ground?


作者: 觀星是答案    時間: 2012-9-23 15:19

有色係正, 黑/白色係負

Button 係無分正負, 即係 Power 同 reset 你只要插 O岩 2 支 pin 就用到. 唔駛分正定負
作者: s2140091    時間: 2012-9-23 15:20

封條係咪指CPU Socket位塊鐡片封條?
nnd 發表於 2012-9-23 15:09
底板個袋,不過現時比較少見有封條了。
作者: kwokhin    時間: 2012-9-23 15:37

回復 43# 觀星是答案
那請問CHING圖中是否插錯?
HDD.LED的字體是否應該向下?

作者: 觀星是答案    時間: 2012-9-23 15:48

字向上定下無關係
要睇條線顏色

不過你依家插錯左正負
作者: stetm    時間: 2012-9-23 16:26

回復  觀星是答案
那請問CHING圖中是否插錯?
HDD.LED的字體是否應該向下?
kwokhin 發表於 2012-9-23 15:37


黑色 color 9x9 是 -ve/E
不過而家機箱 d 線真係
e.g., 黃-綠, 真係唔知邊條係 +/-





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2