Board logo

標題: [電腦組合] AMD 3870K系統組件+散熱特區+機箱博覽+DIY地帶 [打印本頁]

作者: Chick    時間: 2012-10-7 03:27     標題: AMD 3870K系統組件+散熱特區+機箱博覽+DIY地帶

熱烈恭賀FM2面世
可憐小弟部FM1啱啱先整好
遲咗9個月皆因部機身世太曲折,下文再講,先睇相:
IMG_1759.JPG
當然唔係叫大家睇盒咁無聊,請留意右邊...APU最大賣點:唔使display card都玩得下,部機可以盡細。
IMG_1757.JPG
225x220x90mm = 4.5lit。
Tri.jpg
APU幾熱下,要注意散熱。
IMG_1725.JPG
除咗碟機,已經做到"痾現瘟"。
IMG_1204.JPG
好逼啊!
IMG_1713.JPG

組件:
MB:Asrock A75M-ITX
CPU:A8-3870K
RAM:SuperTalent 1600CL8 2x2GB
HDD:Crucial M4 + 2.5HDD
PSU:Seasonic 250W 80+
Case:不知名,詳情見下文

可能粒U/塊板/我自己嘅資質唔高,唔加壓超得好少。
CPU 32x100MHz (1.4V)
GPU 720MHz
RAM 1600MHz
BenchMark就唔敢post,請睇DOM姐嘅專業測試:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1

唔覺悶嘅師兄請繼續:散熱特區

圖片附件: IMG_1759.JPG (2012-10-7 03:11, 112.85 KB) / 下載次數 448
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439753&k=a3407689338e93490fa973e07d915303&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1757.JPG (2012-10-7 03:11, 96.03 KB) / 下載次數 427
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439754&k=ca4286e97d789d787f97f1f989def06b&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1725.JPG (2012-10-7 03:12, 98.07 KB) / 下載次數 453
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439755&k=872c3b5f556794489e458e127dea92ef&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1713.JPG (2012-10-7 03:12, 142.08 KB) / 下載次數 454
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439756&k=d4959f8ee5ca77fe269b7607eb945683&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: Tri.jpg (2012-10-7 03:15, 75.43 KB) / 下載次數 438
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439757&k=cab4d606651bcbd4323537f05c22d73e&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1204.JPG (2012-10-7 03:18, 148.17 KB) / 下載次數 454
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439758&k=743df695b19c28019cd61cd90937b681&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj


作者: Chick    時間: 2012-10-7 03:27

本帖最後由 Chick 於 2012-10-7 03:35 編輯

本來計劃會裝display card,普通ITX箱,single fan。
SG-05
IMG_0264.JPG
改裝barebone
IMG_0154.JPG
CPU溫度勉強過關,估唔到衰底板過熱!正確D講:TDP 100W嘅APU/Athlon,超過50% loading幾分鐘,供電部分嘅電感就會發出超高溫!
無計,唯有放棄display card,改超矮heatsink,初期型選用Deepcool V400。
IMG_0149.JPG
IMG_0148.JPG
因技術問題,最終型改用超貧三K120E,仲有多兩條heatpipe。
IMG_1698.JPG
IMG_1703.JPG
扣具要DIY,無難度。
IMG_1620.JPG
電感加heatsink仔(未見過咁騎呢嘅玩法)。
IMG_1687.JPG
因為無軟件check到溫度,就算做足功夫都唔放心,再加多粒"感溫開關",當溫度超過65c粒LED就會閃下閃下報警,好過癮。
IMG_1693.JPG

好似成個FM1家族測溫都出錯,以下溫度經過修正(其實係斷估),測試時室溫27c,風扇1000~1200rpm。
Idle: 38c
CPU Full Load: 71c
3D game: 66c
咁大隻heatsink/fan都係勉強,底板都係唔掂,高loading幾分鐘警報器就閃,唉....

散熱到此為止,仲要搵個合適機箱(最難),下文再續:機箱博覽+DIY地帶

圖片附件: IMG_0264.JPG (2012-10-7 03:29, 144.59 KB) / 下載次數 424
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439761&k=53da06a9c177f31593dc3e0ec63ca8ed&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_0154.JPG (2012-10-7 03:29, 129.67 KB) / 下載次數 395
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439762&k=5537d28f2d473fdcbfbe6884cd2497e8&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_0149.JPG (2012-10-7 03:30, 92.34 KB) / 下載次數 415
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439763&k=811be76b340f8d6ec2e3eb83306d5cc1&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_0148.JPG (2012-10-7 03:30, 130.91 KB) / 下載次數 411
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439764&k=d408ab23d99a0119f07f8000c5fffd5b&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1698.JPG (2012-10-7 03:30, 81.75 KB) / 下載次數 402
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439765&k=5501de6f62efda0d5280fe4628821b06&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1703.JPG (2012-10-7 03:30, 106.25 KB) / 下載次數 410
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439766&k=5fffc7bd16e431c5e5bd08b7afb62bf5&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1687.JPG (2012-10-7 03:31, 114.47 KB) / 下載次數 395
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439767&k=46c512feea8242f23020d118534a1119&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1693.JPG (2012-10-7 03:31, 101.02 KB) / 下載次數 411
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439768&k=28c8f86bf101accdac5751f85bbdf771&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1620.JPG (2012-10-7 03:32, 113.04 KB) / 下載次數 386
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439769&k=507f96eaf591b7a31d273ac94c42968f&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj


作者: Chick    時間: 2012-10-7 03:27

本帖最後由 Chick 於 2012-10-7 03:41 編輯

死好命,比我搵到呢隻不知名嘅機箱,完全fit晒,無半分多餘空間!
未改裝前個look,有D娘。
IMG_0319.JPG
詳情請看http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ghlight=&page=1

市面上無咩好嘅Flex牛,好彩HKEPC有團購Seasonic 250w 80+。
     
萬事俱備,可以郁手DIY!
原裝則板太厚,開唔到天窗,改用孖星膠板DIY,裝唔到17cm風扇係最大遺憾。
IMG_1722.JPG
順便DIY面板,都係膠板,貼咗仿金屬拉絲貼紙。
IMG_1640.JPG
貼番個AMD logo無咁寡,不過Vision係咩意思?
IMG_1740.JPG
改紅黃雙色LED開關制,襯番AMD個theme(純屬美觀...非AMD愛好者)。
IMG_1761.JPG
土炮之煉成!
IMG_1738.JPG

圖片附件: IMG_1722.JPG (2012-10-7 03:36, 81.87 KB) / 下載次數 393
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439770&k=363c973366eb33860ea01e008c2f7208&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1640.JPG (2012-10-7 03:36, 91.01 KB) / 下載次數 394
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439771&k=574422d692624db1d92e74de3a04ca83&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1761.JPG (2012-10-7 03:37, 63.92 KB) / 下載次數 394
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439772&k=6de25cf1030e64524d612f08507e17b4&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1740.JPG (2012-10-7 03:38, 64.56 KB) / 下載次數 376
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439773&k=6e50f59aa962404491a3800993466f08&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_1738.JPG (2012-10-7 03:38, 145.53 KB) / 下載次數 407
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439774&k=c98fea4dda19755f3c643d11ad0f0c08&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: IMG_0319.JPG (2012-10-7 03:39, 72.1 KB) / 下載次數 405
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1439775&k=3a1385c66b05a5a51105480b1bd263d0&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj


作者: Chick    時間: 2012-10-7 03:27

本帖最後由 Chick 於 2012-10-9 09:20 編輯

後記
埋單>$5k嘅過時機種,效能連HKEPC文書機都不如.....計C/P的確幾笨蕉。
唔緊要,正所謂"萬般效能皆虛幻,唯自作業留心中",祝願各位師兄搵到DIY嘅樂趣。
全文完,多謝收看。(dislike請付EPC$5)

多謝以下師兄送花:
dom、必殺技、killer699、dg4602、jouathen、s20021139、HBV_hongkong
作者: kennyyyt    時間: 2012-10-7 03:33

個箱好正
但個HDD會唔會好熱?
留名等睇
作者: bcys    時間: 2012-10-7 04:18

幾正咁,留名
作者: 水野龍也    時間: 2012-10-7 04:20

師兄太強啦!
作者: 肥寶    時間: 2012-10-7 07:26

師兄太強啦!
水野龍也 發表於 2012-10-7 04:20



    冇錯
作者: georgekei    時間: 2012-10-7 08:25

ching , 好波!塊面板同側板整得好靚,即時高格咗一倍
作者: cyrlam    時間: 2012-10-7 08:53

Seasonic 250W 80+

正啊,當時賣幾錢?

HK都有鋪賣就好了
作者: dom    時間: 2012-10-7 11:17

本帖最後由 dom 於 2012-10-7 11:19 編輯
本來計劃會裝display card,普通ITX箱,single fan。
SG-05

改裝barebone

CPU溫度勉強過關,估唔到衰底板 ...
Chick 發表於 7-10-2012 03:27 AM


我諗你明點解我 叫人砌 ITX APU 要用 65W TDP 既原因了
ITX 箱散熱係難度高好多

不過今代 APU , 65W 既 A10-5700 有 零售版
希望香港代理會引入吧

如果你個config 買個陣配到 A8-3800 散熱+主板供電散熱應該輕鬆唔少
作者: dom    時間: 2012-10-7 11:18

死好命,比我搵到呢隻不知名嘅機箱,完全fit晒,無半分多餘空間!
未改裝前個look,有D娘。

詳情請看

市 ...
Chick 發表於 7-10-2012 03:27 AM


Trinity 換左新貼紙
作者: 必殺技    時間: 2012-10-7 11:30

仿金屬拉絲貼紙邊有得賣

我覺得65C要求高左少少
作者: NoCarrier    時間: 2012-10-7 11:31

好靚仔啊,fit到你吖
作者: kirafung    時間: 2012-10-7 13:50

超正wor... 而且 3870K 一D 都唔失禮 !
作者: s    時間: 2012-10-7 14:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chick    時間: 2012-10-7 23:04

回復 5# kennyyyt

NB 5400rpm HDD熱極有限,而且頂有窿,唔使擔心
作者: Chick    時間: 2012-10-7 23:13

回復 10# cyrlam
HKEPC團購$420
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
感覺有D怪,跑Windows experience index其中一part會發出"吱吱"聲,其他benchmark又唔會?
low loading好靜,high loading風扇聲好明顯。
不過一定好過雜牌貨。
作者: Chick    時間: 2012-10-7 23:19

回復 13# 必殺技

中南(搬咗去油麻地),上4樓,$45/碼
我仲有剩,如果你只要1'x1',我可以送比你,PM我。

電感65c算好熱啦,mosfet反而無事,吹脹!
作者: ellis    時間: 2012-10-8 03:27

回復 3# Chick


    how to make 面板?
作者: 必殺技    時間: 2012-10-8 07:44

回復  必殺技

中南(搬咗去油麻地),上4樓,$45/碼
我仲有剩,如果你只要1'x1',我可以送比你,PM我。

...
Chick 發表於 2012-10-7 23:19

THX

唔洗啦,多謝哂
作者: Chick    時間: 2012-10-8 16:32

回復 11# dom

無錯,如果係3800根本無煩惱,不過我覺得3800比3870弱太多
5700 65W相當吸引,今次APU產品款式唔多,香港應該有呱?

可能AMD覺得自己產品唔夠出名,所以用Performance, Vision....去分產品線,方便客人選擇,不過最後連玩家都未識分,普通人又點識?
所以話新U最好用番Trinity,唔好攪D無厘頭名堂。

多謝你嘅花!
作者: Chick    時間: 2012-10-8 16:38

回復 6# bcys

回復 7# 水野龍也

回復 8# 肥寶

回復 9# georgekei

回復 14# NoCarrier


回復 15# kirafung


回復 16# s

多謝師兄們賞面
作者: Chick    時間: 2012-10-8 16:45

回復 20# ellis

好難簡單咁講.....
有D似亞架力膠嘅做法,不過孖星膠板易cut易glue易磨好多好多,缺點係唔夠硬,要glue多幾層
作者: dom    時間: 2012-10-8 18:29

回復  dom

無錯,如果係3800根本無煩惱,不過我覺得3800比3870弱太多
5700 65W相當吸引,今次APU產品款式 ...
Chick 發表於 8-10-2012 04:32 PM


我推薦左呢個post 去 AMD Facebook

作者: free3sky    時間: 2012-10-8 18:36

C hing 好心機
作者: ironmonkey    時間: 2012-10-8 18:39

本帖最後由 ironmonkey 於 2012-10-8 18:40 編輯

This is awesome.

DIY case fan

Display card heatsink
作者: donttouchme    時間: 2012-10-8 21:06

個機箱整得好正...
作者: HBV_hongkong    時間: 2012-10-8 22:42

回復 2# Chick
咁大隻heatsink/fan都係勉強,底板都係唔掂,高loading幾分鐘警報器就閃,唉....

Chick兄有冇看過此帖
方向四,導熱管∩型排列

閒置溫度,平均 34°C

負載溫度,平均 84°C(測試時死了兩次機,這是第三次 )

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... amp;extra=page%3D71
作者: Chick    時間: 2012-10-8 22:55

回復 29# HBV_hongkong
Oh!唔該!
我都懷疑過倒U型擺法問題,不過我今次係正U型,anyway,thanks!
效果的確比預期嘅差,原因未明,待查。
作者: HBV_hongkong    時間: 2012-10-8 23:09

回復 30# Chick

其實會唔會同個加勒比海至尊版銅底係微凹有關呢?
作者: Chick    時間: 2012-10-8 23:13

回復 31# HBV_hongkong

加勒比海至尊版個底係完全平,不過唔滑,有極多細微切紋,下次先試磨光。
作者: HBV_hongkong    時間: 2012-10-8 23:17

回復 2# Chick

電感加heatsink仔(未見過咁騎呢嘅玩法)。

小弟都係一個咁用hs仔既人..........

DSCN1736.JPG

圖片附件: DSCN1736.JPG (2012-10-8 23:17, 74.53 KB) / 下載次數 326
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1440592&k=4c5a36669653e49d3b54991346c64369&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj


作者: HBV_hongkong    時間: 2012-10-8 23:26

本帖最後由 HBV_hongkong 於 2012-10-8 23:30 編輯

回復 32# Chick

咁小弟果個加勒比海至尊版係什麼...........
DSCN1271.JPG
DSCN1272.JPG


圖片附件: DSCN1271.JPG (2012-10-8 23:29, 123.04 KB) / 下載次數 323
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1440602&k=4273fc366a89266b4098e328627bd53a&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj



圖片附件: DSCN1272.JPG (2012-10-8 23:29, 125.95 KB) / 下載次數 302
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1440603&k=4a65b06dece914d68e5b4fed2e3f5f48&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj


作者: Chick    時間: 2012-10-8 23:50

回復 34# HBV_hongkong
MOSFET加heatsink唔出奇,我嘅MOSFET唔熱,反而係inductor要加heatsink
h2Bc6.jpg

我隻加勒比海唔覺有凹,好平,散熱膏分布好平均,仲試過扯甩CPU!可能個別問題。

圖片附件: h2Bc6.jpg (2012-10-8 23:47, 121.81 KB) / 下載次數 358
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1440615&k=f5da0bdfcaffb6643418a4724a528661&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj


作者: HBV_hongkong    時間: 2012-10-9 00:10

回復 35# Chick

Chick兄圈住這塊主機板是用作文書用途的(i5-3570)(幫老友砌機)
應該個inductor唔會熱得去邊掛(我估...........)
我隻加勒比海唔覺有凹,好平,散熱膏分布好平均,仲試過扯甩CPU!可能個別問題。

看來小弟果隻加勒比海至尊版都係當黑了
作者: lamtszhin0528    時間: 2012-10-9 01:56

個LED 點整到會閃...用咩知道65`C
作者: 忍__影子    時間: 2012-10-9 07:47

死好命,比我搵到呢隻不知名嘅機箱,完全fit晒,無半分多餘空間!
未改裝前個look,有D娘。

詳情請看

市 ...
Chick 發表於 2012-10-7 03:27 AM


師兄好野,個扣具同側板都DIY得好好
請問孖星膠板邊到買架?
作者: Chick    時間: 2012-10-9 08:47

回復 37# lamtszhin0528
好簡單,果粒本來就係自閃LED,3~3.5V,用火牛嘅3.3V直出就得。
中間加粒感溫開關,有唔同嘅開關溫度選擇,我果粒係>55c=on。因為癡heatsink而唔係癡電感,所以假設有10c差別,大概就得,唔使太考究。
作者: Chick    時間: 2012-10-9 09:03

回復 38# 忍__影子
雙星膠板,好多模型鋪都有,例如新高登對面。
http://www.tamiya.com/english/pr ... beams/kit700M01.htm
凈用板唔夠力,要加好多骨,所以要買唔同size嘅板同條組合,都幾貴
仲要提提各位,polystyrene係易燃膠料,根本唔適合做機箱!三思!
作者: Chick    時間: 2012-10-9 09:14

回復 36# HBV_hongkong
我果塊板的確係inductor過熱,係好罕見病例。
亦因為呢個怪病先攪咗咁多嘢出嚟
作者: ACDC    時間: 2012-10-9 09:45

回復 40# Chick

Ching 好手功, 很有參考價值的DIY

Ching將隻火牛黑化左
另外塊面板其實可以簡單黏上膠板+貼仿金屬拉絲貼紙便可,
不需整塊重做, 而且全膠板的防干擾能力比較差
作者: chanhc    時間: 2012-10-9 09:57

ching DIY 果然係好野
作者: Chick    時間: 2012-10-9 10:06

回復 42# ACDC

多謝師兄下次仲要向你請教細牛嘅問題,你係呢方面嘅專家
無錯,隻牛逃唔過我嘅黑手
膠面板唔夠力,後面仲有塊厚鋁板固定機身(因為好重),固定SSD/HDD/switch/側板,膠面板只係免螺絲snap on
1210070312df3617b5c1adfcab.jpg

圖片附件: 1210070312df3617b5c1adfcab.jpg (2012-10-9 10:05, 80.3 KB) / 下載次數 291
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1440760&k=627b33e62117f5d1a7596efc22cb16b7&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj


作者: ACDC    時間: 2012-10-9 10:22

回復  ACDC

多謝師兄下次仲要向你請教細牛嘅問題,你係呢方面嘅專家
無錯,隻牛逃唔過我嘅 ...
Chick 發表於 2012-10-9 10:06


專家就唔敢當, "撞板專家"就真
之前搵  Flex ATX 細牛, 試左好多隻, 撞板多過食飯
作者: jackwong717    時間: 2012-10-9 10:57

本帖最後由 jackwong717 於 2012-10-9 11:01 編輯

師兄改箱真了得,面版同開
作者: jackwong717    時間: 2012-10-9 11:02

本帖最後由 jackwong717 於 2012-10-9 11:12 編輯

系統出錯
作者: jackwong717    時間: 2012-10-9 11:09

本帖最後由 jackwong717 於 2012-10-9 11:14 編輯

回復 44# Chick
系統出錯,明明打左20幾字
出得幾字
作者: jackwong717    時間: 2012-10-9 11:18

再打多次
師兄改箱真了得
面版同開
作者: jackwong717    時間: 2012-10-9 11:20

唔比我讚師兄你
作者: jackwong717    時間: 2012-10-9 11:23

本帖最後由 jackwong717 於 2012-10-9 11:27 編輯

再來一次,死都要讚到
再打多次
師兄面板整得好靚
構思散熱位也好好,理應效果好好
內部也花不少心思
欽佩欽佩
作者: Chick    時間: 2012-10-9 11:39

回復 50# jackwong717

多謝師兄
係咪用IE9?我都試過,其他browser無事
作者: jackwong717    時間: 2012-10-9 11:42

回復  jackwong717

多謝師兄
係咪用IE9?我都試過,其他browser無事
Chick 發表於 2012-10-9 11:39



    用iPhone
作者: 忍__影子    時間: 2012-10-10 09:19

回復  忍__影子
雙星膠板,好多模型鋪都有,例如新高登對面。

凈用板唔夠力,要加好多骨,所以要買唔同si ...
Chick 發表於 2012-10-9 09:03 AM


SEE,咁師兄塊側板咪加重料.
側板真係好FIT好靚
作者: autoa    時間: 2012-10-10 09:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: scharnhorst    時間: 2012-10-16 22:30

只不過係勁而已... ...
真係好勁...
欣賞CHING的心機. 比個讚先
作者: Chick    時間: 2012-10-16 22:53

回復 56# scharnhorst

回復 55# autoa

回復 54# 忍__影子

多謝各位師兄誇獎
作者: Chick    時間: 2012-10-16 23:00

"一風堂"變咗4個成員?
IMG_1753.JPG

圖片附件: IMG_1753.JPG (2012-10-16 22:59, 95.55 KB) / 下載次數 389
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1443903&k=393a1644ebf8293b39ad0ba8bfbc7e0f&t=1782557934&sid=aMaDKwac5Gj






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2