Board logo

標題: [電腦組合] Hard Disk 品牌問題 [打印本頁]

作者: Dalacin    時間: 2013-2-2 00:48     標題: Hard Disk 品牌問題

本帖最後由 Dalacin 於 2013-2-2 00:51 編輯

WD Black WD1502FAEX 1.5TB SATA3/64MB HDD $7XX 依隻得唔得?有無其它更好介紹?我打機用多,謝謝.
作者: Topia    時間: 2013-2-2 03:10

WD黑版幾好啊我都用緊
但係腦場而家唔再賣1.5TB, 點解唔考慮2TB?
作者: michaelrx8    時間: 2013-2-2 03:11

WD Black WD1502FAEX 1.5TB SATA3/64MB HDD $7XX 依隻得唔得?有無其它更好介紹?我打機用多,謝謝. ...
Dalacin 發表於 2013-2-2 00:48




樓主用黎裝OS?
作者: michaelrx8    時間: 2013-2-2 03:12

WD黑版幾好啊我都用緊
但係腦場而家唔再賣1.5TB, 點解唔考慮2TB?
Topia 發表於 2013-2-2 03:10


still hv 1TB selling in the shop?
作者: Topia    時間: 2013-2-2 03:17

still hv 1TB selling in the shop?
michaelrx8 發表於 2013-2-2 03:12


我早一兩個月仲見有, 果時好似係700定600幾到
作者: Topia    時間: 2013-2-2 03:22

樓主用黎裝OS?
michaelrx8 發表於 2013-2-2 03:11


我就覺得無論裝野定儲野都好, d錢唔可以省
陣間買左隻綠版死起HD上黎真係喊三聲
作者: michaelrx8    時間: 2013-2-2 03:24

回復 6# Topia

我用緊一隻Greem 500GB(64MB)做storage
只係覺得好慢......
作者: michaelrx8    時間: 2013-2-2 03:25

回復 6# Topia

我用緊一隻Green 500GB(64MB)做storage
只係覺得好慢......

反而我考慮緊要Black定RE4.....
價錢差唔多....
作者: Topia    時間: 2013-2-2 03:27

回復  Topia

我用緊一隻Greem 500GB(64MB)做storage
只係覺得好慢......
michaelrx8 發表於 2013-2-2 03:24


有人話綠版有時候會係拎D瑕疵品再加工咁話
作者: michaelrx8    時間: 2013-2-2 03:28

有人話綠版有時候會係拎D瑕疵品再加工咁話
Topia 發表於 2013-2-2 03:27


我覺得唔會
反而係平在用料比較差.......
影響耐用程度....
作者: Topia    時間: 2013-2-2 03:31

回復  Topia

我用緊一隻Green 500GB(64MB)做storage
只係覺得好慢......

反而我考慮緊要Black定RE4..... ...
michaelrx8 發表於 2013-2-2 03:25


WD方面自己話玩raid比較適合用RE咁話
但係會降速呢點我諗應該唔太適合裝OS?
作者: michaelrx8    時間: 2013-2-2 03:32

回復 11# Topia


RE會降速?
作者: michaelrx8    時間: 2013-2-2 03:33

我唔用raid既
不過會用HDD玩vm
本身有SSD裝OS....
作者: michaelrx8    時間: 2013-2-2 03:34

用Green玩vm好死慢......
作者: logic    時間: 2013-2-2 03:44

回復 1# Dalacin


我家中有不同牌子的 HDD (SATA 3.0Gb/s),我覺得當連續使用數小時之後,SAMSUNG Harddisk 比較無咁熱。
作者: michaelrx8    時間: 2013-2-2 03:56

回復  Dalacin


我家中有不同牌子的 HDD (SATA 3.0Gb/s),我覺得當連續使用數小時之後,SAMSUNG Harddisk ...
logic 發表於 2013-2-2 03:44



但samsung已經無做HDD.....
作者: Topia    時間: 2013-2-2 10:25

回復 12# michaelrx8

佢地話閒置時就會降速, 全開時就去番7200咁喎
我無用過體會唔到咁樣會唔會令速度上有無別
作者: Topia    時間: 2013-2-2 10:27

回復 14# michaelrx8

預算比較充足既真係唔太建議用綠版
作者: Dalacin    時間: 2013-2-2 19:23

WD黑版幾好啊我都用緊
但係腦場而家唔再賣1.5TB, 點解唔考慮2TB?
Topia 發表於 2013-2-2 03:10

見到佢2TB賣$1240,大小小但貴咁多,好似唔係咁抵.
作者: Dalacin    時間: 2013-2-2 19:24

樓主用黎裝OS?
michaelrx8 發表於 2013-2-2 03:11

係呀,分割c,d,e又裝GAME又裝OS
作者: hohohk    時間: 2013-2-2 23:04

其實ST2000DM001唔差而且又快
7200RPM但係=WD Green既價
(我係Seagate打手) 講笑
作者: kmb3av188    時間: 2013-2-2 23:18

其實ST2000DM001唔差而且又快
7200RPM但係=WD Green既價
(我係Seagate打手) 講笑  ...
hohohk 發表於 2013-2-2 23:04



2年保同3年保既分別...
作者: hohohk    時間: 2013-2-3 00:56

2年保同3年保既分別...
kmb3av188 發表於 2013-2-2 23:18



    要壞就會壞唔壞就會唔壞 幾年保我覺得分別唔大, Seagate我未壞過WD我未用過
作者: kmb3av188    時間: 2013-2-3 01:05

要壞就會壞唔壞就會唔壞  幾年保我覺得分別唔大, Seagate我未壞過WD我未用過 ...
hohohk 發表於 2013-2-3 00:56



你用得硬碟小....

再講,一個產品既保用期,等於係間廠對件產品既信心,點解當年Seagate要將保用期延至5年?

11112122326b3a097b4420ed57.jpg

圖片附件: 11112122326b3a097b4420ed57.jpg (2013-2-3 01:05, 225.83 KB) / 下載次數 49
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1489395&k=34fddf4416b9e98e371831656cbe4adf&t=1782100399&sid=4NksuY1D8O


作者: hohohk    時間: 2013-2-3 01:09

你用得硬碟小....

再講,一個產品既保用期,等於係間廠對件產品既信心,點解當年Seagate要將保用期延至 ...
kmb3av188 發表於 2013-2-3 01:05



    可能係啦, 你應該好多硬碟... 咁邊隻壞得多D?? (最好有Model, 唔計7200.11... 最好只計2T)
作者: kmb3av188    時間: 2013-2-3 01:13

可能係啦, 你應該好多硬碟... 咁邊隻壞得多D?? (最好有Model, 唔計7200.11... 最好只計2T)  ...
hohohk 發表於 2013-2-3 01:09


你搵我舊Post啦,最近一兩年我都廢事計,因為真係隻隻牌子都會死,自己乖乖做備份好過啦

一兩月個內死7隻唔同牌子都係咁,WD死過,Seagate死過
P1010248  .jpg

根本係硬碟就會死,等於你買燈膽一樣,冇可能唔燒,只係差在幾時

圖片附件: P1010248 .jpg (2013-2-3 01:12, 230.86 KB) / 下載次數 55
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1489409&k=6058ac9f2813ce1cf9241ff8b1d91da1&t=1782100399&sid=4NksuY1D8O


作者: kevin106125    時間: 2013-2-3 01:17

本帖最後由 kevin106125 於 2013-2-3 01:18 編輯
你用得硬碟小....

再講,一個產品既保用期,等於係間廠對件產品既信心,點解當年Seagate要將保用期延至 ...
kmb3av188 發表於 2013-2-3 01:05


保養期唔一定代表係對自己產品既信心......

可能只係MARKETING既關係.....因為保養期愈長成本會愈大......但保養期長又係一個吸引之處...好似你貼張POSTER咁...直程當佢做賣點....
   
   如果佢要CUT COST...當然縮短保養期....不過如果保養換左劣品RMA HDD...好快又要送返去......如果係放DATA..可能買過隻重好
作者: hohohk    時間: 2013-2-3 01:18

本帖最後由 hohohk 於 2013-2-3 01:19 編輯
你搵我舊Post啦,最近一兩年我都廢事計,因為真係隻隻牌子都會死,自己乖乖做備份好過啦

一兩月個內死7 ...
kmb3av188 發表於 2013-2-3 01:13



    會唔會係某D代理既貨特別易壞 依家2部機得閒人手Backup下比對家部機
作者: kmb3av188    時間: 2013-2-3 01:21

會唔會係某D代理既貨特別易壞
hohohk 發表於 2013-2-3 01:18



冇關係,我買VST/聯強硬碟多,佢地收七點*(2月1日起聯強收5:45,所以之後都未必買佢硬碟)
代理收七點我收工都可以趕去
如果你同建達/聯強可以有計傾既話,麻煩叫佢收七點,
佢依家收六點我放工去唔到,所以係唔會特別買建達硬碟
作者: hohohk    時間: 2013-2-3 01:24

冇關係,我買VST/聯強硬碟多,佢地收七點*(2月1日起聯強收5:45,所以之後都未必買佢硬碟)
代理收七點我 ...
kmb3av188 發表於 2013-2-3 01:21


不過我鐘意買建達多D... 佢個Packing安心D (而且價錢又一樣)
作者: hohohk    時間: 2013-2-3 01:29

冇關係,我買VST/聯強硬碟多,佢地收七點*(2月1日起聯強收5:45,所以之後都未必買佢硬碟)
代理收七點我 ...
kmb3av188 發表於 2013-2-3 01:21



    VST唔係可以上門收咩??
作者: kmb3av188    時間: 2013-2-3 01:32

VST唔係可以上門收咩??
hohohk 發表於 2013-2-3 01:29



佢收七點,我唔洗用佢呢個服務,直接上完去仲可以行腦場
建達收六點,去到想行去腦場好遠,如果建達有呢類服務就好
作者: peacehoperisc    時間: 2013-2-3 21:40

回復 26# kmb3av188


    死之前有無跡象 ?
作者: Topia    時間: 2013-2-4 05:34

回復 33# peacehoperisc

好彩既咪會feel到慢左窒左, SMART test fail
唔好彩既咪咩都見唔到直接攤左係度
作者: Topia    時間: 2013-2-4 05:35

回復 19# Dalacin

計番價錢就1TB x2到算係咁啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2