作者: Dalacin 時間: 2013-2-2 00:48 標題: Hard Disk 品牌問題
本帖最後由 Dalacin 於 2013-2-2 00:51 編輯
WD Black WD1502FAEX 1.5TB SATA3/64MB HDD $7XX 依隻得唔得?有無其它更好介紹?我打機用多,謝謝.
作者: Topia 時間: 2013-2-2 03:10
WD黑版幾好啊我都用緊
但係腦場而家唔再賣1.5TB, 點解唔考慮2TB?
作者: michaelrx8 時間: 2013-2-2 03:11
WD Black WD1502FAEX 1.5TB SATA3/64MB HDD $7XX 依隻得唔得?有無其它更好介紹?我打機用多,謝謝. ...
Dalacin 發表於 2013-2-2 00:48
樓主用黎裝OS?
作者: michaelrx8 時間: 2013-2-2 03:12
still hv 1TB selling in the shop?
作者: Topia 時間: 2013-2-2 03:17
我早一兩個月仲見有, 果時好似係700定600幾到
作者: Topia 時間: 2013-2-2 03:22
我就覺得無論裝野定儲野都好, d錢唔可以省
陣間買左隻綠版死起HD上黎真係喊三聲

作者: michaelrx8 時間: 2013-2-2 03:24
回復 6# Topia
我用緊一隻Greem 500GB(64MB)做storage
只係覺得好慢......
作者: michaelrx8 時間: 2013-2-2 03:25
回復 6# Topia
我用緊一隻Green 500GB(64MB)做storage
只係覺得好慢......
反而我考慮緊要Black定RE4.....
價錢差唔多....
作者: Topia 時間: 2013-2-2 03:27
有人話綠版有時候會係拎D瑕疵品再加工咁話

作者: michaelrx8 時間: 2013-2-2 03:28
我覺得唔會
反而係平在用料比較差.......
影響耐用程度....
作者: Topia 時間: 2013-2-2 03:31
回復 Topia
我用緊一隻Green 500GB(64MB)做storage
只係覺得好慢......
反而我考慮緊要Black定RE4..... ...
michaelrx8 發表於 2013-2-2 03:25
WD方面自己話玩raid比較適合用RE咁話
但係會降速呢點我諗應該唔太適合裝OS?
作者: michaelrx8 時間: 2013-2-2 03:32
回復 11# Topia
RE會降速?
作者: michaelrx8 時間: 2013-2-2 03:33
我唔用raid既
不過會用HDD玩vm
本身有SSD裝OS....
作者: michaelrx8 時間: 2013-2-2 03:34
用Green玩vm好死慢......
作者: logic 時間: 2013-2-2 03:44
回復 1# Dalacin
我家中有不同牌子的 HDD (SATA 3.0Gb/s),我覺得當連續使用數小時之後,SAMSUNG Harddisk 比較無咁熱。
作者: michaelrx8 時間: 2013-2-2 03:56
但samsung已經無做HDD.....
作者: Topia 時間: 2013-2-2 10:25
回復 12# michaelrx8
佢地話閒置時就會降速, 全開時就去番7200咁喎
我無用過體會唔到咁樣會唔會令速度上有無別

作者: Topia 時間: 2013-2-2 10:27
回復 14# michaelrx8
預算比較充足既真係唔太建議用綠版

作者: Dalacin 時間: 2013-2-2 19:23
見到佢2TB賣$1240,大小小但貴咁多,好似唔係咁抵.
作者: Dalacin 時間: 2013-2-2 19:24
係呀,分割c,d,e又裝GAME又裝OS
作者: hohohk 時間: 2013-2-2 23:04
其實ST2000DM001唔差而且又快

7200RPM但係=WD Green既價
(我係Seagate打手
作者: kmb3av188 時間: 2013-2-2 23:18
2年保同3年保既分別...
作者: hohohk 時間: 2013-2-3 00:56
要壞就會壞唔壞就會唔壞
作者: kmb3av188 時間: 2013-2-3 01:05
你用得硬碟小....
再講,一個產品既保用期,等於係間廠對件產品既信心,點解當年Seagate要將保用期延至5年?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1489395&k=34fddf4416b9e98e371831656cbe4adf&t=1782100399&sid=4NksuY1D8O

作者: hohohk 時間: 2013-2-3 01:09
可能係啦, 你應該好多硬碟... 咁邊隻壞得多D?? (最好有Model, 唔計7200.11... 最好只計2T)
作者: kmb3av188 時間: 2013-2-3 01:13
你搵我舊Post啦,最近一兩年我都廢事計,因為真係隻隻牌子都會死,自己乖乖做備份好過啦
一兩月個內死7隻唔同牌子都係咁,WD死過,Seagate死過
根本係硬碟就會死,等於你買燈膽一樣,冇可能唔燒,只係差在幾時
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1489409&k=6058ac9f2813ce1cf9241ff8b1d91da1&t=1782100399&sid=4NksuY1D8O

作者: kevin106125 時間: 2013-2-3 01:17
本帖最後由 kevin106125 於 2013-2-3 01:18 編輯
保養期唔一定代表係對自己產品既信心......
可能只係MARKETING既關係.....因為保養期愈長成本會愈大......但保養期長又係一個吸引之處...好似你貼張POSTER咁...直程當佢做賣點....
如果佢要CUT COST...當然縮短保養期....不過如果保養換左劣品RMA HDD...好快又要送返去......如果係放DATA..可能買過隻重好
作者: hohohk 時間: 2013-2-3 01:18
本帖最後由 hohohk 於 2013-2-3 01:19 編輯
會唔會係某D代理既貨特別易壞
依家2部機得閒人手Backup下比對家部機 作者: kmb3av188 時間: 2013-2-3 01:21
冇關係,我買VST/聯強硬碟多,佢地收七點*(2月1日起聯強收5:45,所以之後都未必買佢硬碟)
代理收七點我收工都可以趕去
如果你同建達/聯強可以有計傾既話,麻煩叫佢收七點,
佢依家收六點我放工去唔到,所以係唔會特別買建達硬碟
作者: hohohk 時間: 2013-2-3 01:24
不過我鐘意買建達多D... 佢個Packing安心D (而且價錢又一樣)
作者: hohohk 時間: 2013-2-3 01:29
VST唔係可以上門收咩??
作者: kmb3av188 時間: 2013-2-3 01:32
佢收七點,我唔洗用佢呢個服務,直接上完去仲可以行腦場
建達收六點,去到想行去腦場好遠,如果建達有呢類服務就好
作者: peacehoperisc 時間: 2013-2-3 21:40
回復 26# kmb3av188
死之前有無跡象 ?
作者: Topia 時間: 2013-2-4 05:34
回復 33# peacehoperisc
好彩既咪會feel到慢左窒左, SMART test fail
唔好彩既咪咩都見唔到直接攤左係度

作者: Topia 時間: 2013-2-4 05:35
回復 19# Dalacin
計番價錢就1TB x2到算係咁啦


