Board logo

標題: [開箱] 又係Seasonic, 不愉快的開箱,開箱,開箱,開箱..... [打印本頁]

作者: bihari    時間: 2013-7-21 00:46     標題: 又係Seasonic, 不愉快的開箱,開箱,開箱,開箱.....

本帖最後由 bihari 於 2013-8-30 16:46 編輯

話說由2011年8月入左隻x850, 第一次開箱:


101.jpg
102.jpg
惡夢開始~~~~

用左十個月左右(2012件7月)開始出事, 關機後開唔返, 要拔插蘇等十分八分鐘先開得返, 涯到2012年10月就自動關機 ,又要拔插蘇等十分八分鐘先開得返, 上建達放低等一兩個工作天後換左隻新
103.jpg
(笫一隻短測不能通過)
104.jpg

第二次開箱: (2012年10月)
200.jpg
201a.jpg

用左半年(2013件4月)又出事, 呢次係沒先兆咁, 昨夜關機第二天就開唔著, 上建達放低又等一兩個工作天後換左隻新
202.jpg
(笫二隻can't power on)
203.jpg


第三次開箱: 換左隻model叫KM3, d線轉左扁線 (2013件4月)
303.jpg
304.jpg
305.jpg

用左兩個月左右(2013件6月中)又出事 (6月頭已換新機第4代i7), 又係關機後開唔返, 要拔插蘇等十分八分鐘先開得返,跟住用5至10分鐘就自動關機, 又要拔插蘇等十分八分鐘先開得返,跟住用5至10分鐘就自動關機,
上建達放低, 第二日(2013件6月25日)打黎話試左成日都冇事,
咁我收工5點幾即刻衝去建達啦, 個c父當場試比我睇, 當場緊係冇事  我見佢用AMD CPU 用埋張唔知幾多年前既淨係1條6pin既 PCI-E 顯卡同我煲機, 咁叫煲機??  加埋先得果二百幾火, 大佬我隻850火牛, 我套i7 同1 張GTX580 連幾隻HD大大話話成五百火啦...  補充: c父包返隻牛比我果時,我見到我所有線都在盒內, 才發現佢係冇用我本身d線去做測試(不排除係d線有問題而引致自動關機) , 但果時已6時人地都要收工了......我只好原隻火牛捰返走....
306.jpg
307.jpg

跟住捰返屋企詳細測試囉,   經過一番雞毛鴨血,都係 - 關機後開唔返, 要拔插蘇等十分八分鐘先開得返, 跟住用5至10分鐘就自動關機,又要拔插蘇等十分八分鐘先開得返,跟住用5至10分鐘就自動關機
走頭無路之下, 只好揾鋪頭老闆幫忙, 交代晒成個流程, 同老闆講睇下可唔可以唔用X850轉P760, 證實隻牛係壞之後,老闆幫我打電話比建達sales講數....放低隻牛, 都預左要等3,5,7個星期架啦....... 都要搵隻spare牛 - Corsair GS600 (唔好問我點解買呢隻,做spare平就OK)

客串開箱 - Corsair GS600  (2013 Edition)
501.jpg

502.jpg
20%load以下風扇唔會轉的
503.jpg
504.jpg
505.jpg
線都費事執
506.jpg
507.jpg

2013件7月11日, 鋪頭打黎話我隻牛已返,
第四次開箱:  P760
602.jpg
601.jpg
603.jpg
607.jpg
606.jpg
605.jpg
604.jpg
608.jpg

隻GS600用左3個星期, 返後備席箱了 (唔希望你再上場 )
609.jpg
610.jpg
611.jpg

封棺
612.jpg
613.jpg

第一隻: 用左十個月左右, 第二隻: 用左六個月左右,  第三隻(KM3): 用左兩個幾月左右, 而家第四隻轉左P

感想: 壞咁多獲, 係我同seasonic八字唔夾定係佢本身質素真係咁屎?  有冇ching 用緊seasonic係咁壞?  
多得鋪頭老闆幫忙  望都望呢隻P760生生性性, 我唔想再開箱, 執線執成個幾鍾

拖板: 24#

--28/7/2013:話口未完,呢頭先開箱, 轉頭...隻P760昨晚(27/7/2013)又壞了...... 用左一個星期( 破紀錄)[......   227#
(唔好話我作大屈佢 ) 有片Seasonic P760 又壞,         短測失敗
Corsair GS600又再上場, 安樂使用中........
--29/7/2013:    280# 拎隻壞P760上左去代理, 都係果句啦"未有貨等一兩日"



一星期後--6/8/2013:   315# 又換左隻新既P760,


不過今次唔開箱, 雪藏佢, 用手頭上隻後備牛Corsair GS600上場打正選, 打返3幾個月睇下有冇事


其他Ching們中伏案例:
1.7# 有Ching死過3次X-660
2.29# 換個2次X850
3.38#  兄弟牛Corsair AX750,死左兩次
4.66#  X-850壞左兩次
5.75#   兄弟牛Corsair AX650用左半年
6.97#  有2個FD SEASONIC牛出事,分別係1年同剛買既P系
7.131#   兄弟牛CorsairAX-750 兩年即壞
8.158#   兄弟牛CorsairAX750之前都係咁,等耐先開到機
9.另外188# 都有Ching X-1050岩岩出事  288#  兩日後轉P1000 新開箱
b58v.jpg
10.209#又有  X-660, 第二隻又開始o黎料
11.226# 又有  P-860:開咗機一段時間息機就開唔返
12.339# X760, 用左1年開始有關機後開唔到的問題, 加錢換X850, 結果係... 隻X850連一次機都開唔到

13.其他Post的:  兄弟牛CorsairAX-850佢撻極都唔著, 撻到就冇野, 但用完山機之後又要係禁撻返幾分鐘至幾個鐘先撻得著
14.其他Post的:  兄弟牛CorsairAX850 關機後再按POWER 制, 部機唔識開
15.421# 兄弟牛CorsairAX850未夠兩年就來料
16.其他Post的:  兄弟牛兄弟牛AX-850 間歇性 開機 出問題至完全 開不到機
17.431# X-760 有時power on 不到, 之後+HKD 750 上左P1000
不停更新......

其他地區中伏案例:  copy from 379#
http://bbs.3dmgame.com/thread-3953060-1-1.html
http://www.chiphell.com/thread-605473-1-1.html
http://ask.zol.com.cn/q/35851.html
http://www.tomshardware.com/answ ... m-seasonic-660.html
http://www.jonnyguru.com/forums/ ... 140214c&t=10050
http://www.mobile01.com/topicdet ... =5&p=2#45098467 copy from 437#



總結:
第一隻x850: 用左十個月左右
第二隻x850: 用左六個月左右
第三隻x850(KM3): 用左兩個幾月左右
第四隻轉左P760xp2: 一個星期

而家第五隻(P760xp2)  雪藏唔開箱住(雪3幾個月,睇遲下有冇xp3,4,5出再戰江湖)   重申:唔會賣佢, 唔會賣有問題貨比人害人 :

邊個夠我黑仔. . 睇黎唔關拖板事   好明顯, 本人真的與Seasonic不夾

補充: Seasonic XCorsair AX 系列係同一個design, Corsair AX 系列 又係好多人有相同中伏情況
Corsair AX Gold系列已停產, 轉左做Platinum系列, 不過都係Seasonic代工

圖片附件: 101.jpg (2013-7-21 00:31, 131.04 KB) / 下載次數 160
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558939&k=1f9872636508ab628c939deb617eaf89&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 102.jpg (2013-7-21 00:31, 129.08 KB) / 下載次數 189
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558940&k=b43cb9c478225b0cc52a7ebb9d48c3df&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 103.jpg (2013-7-21 00:31, 78.04 KB) / 下載次數 171
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558941&k=3d29c4886b3030dc1ed760d8fb193892&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 104.jpg (2013-7-21 00:31, 98.71 KB) / 下載次數 148
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558942&k=a9e28413b534b678d41a3e7bacdbf02a&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 202.jpg (2013-7-21 00:32, 68.02 KB) / 下載次數 195
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558944&k=89b63e8ab7550969a2a7c6cced13d4d3&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 203.jpg (2013-7-21 00:32, 88.15 KB) / 下載次數 160
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558945&k=79a7e2299a771f14317669a5ecfaede9&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 303.jpg (2013-7-21 00:32, 111.8 KB) / 下載次數 165
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558946&k=9193e44802f7093831983c0bf07def5b&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 304.jpg (2013-7-21 00:32, 114.64 KB) / 下載次數 184
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558947&k=aa205fd3b787c565cdcfd13d97dbff4c&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 305.jpg (2013-7-21 00:32, 126.29 KB) / 下載次數 130
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558948&k=4f7daf641b38c1cf379eafcf72557aa3&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 306.jpg (2013-7-21 00:32, 85.24 KB) / 下載次數 179
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558949&k=027835bb679be7c0c184a908e6f604c4&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 307.jpg (2013-7-21 00:32, 100.05 KB) / 下載次數 187
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558950&k=fdf3aacd7acf92bd340a604e9e423f24&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 501.jpg (2013-7-21 00:32, 118.01 KB) / 下載次數 182
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558951&k=f84fbc95d8ee0f2c44360bedea640a2c&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 502.jpg (2013-7-21 00:32, 74.52 KB) / 下載次數 136
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558952&k=e0c1ecd1b1b11c6b43c4305b38c7aa51&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 503.jpg (2013-7-21 00:32, 107.3 KB) / 下載次數 188
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558953&k=f8523cf563c1e1bbbbdfad5f4b37c469&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 504.jpg (2013-7-21 00:33, 114.91 KB) / 下載次數 150
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558954&k=8d048e5bade83d04a5f7deeff663d0a6&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 505.jpg (2013-7-21 00:33, 111.16 KB) / 下載次數 225
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558955&k=555ef4ea25ccca9deb710c9884308206&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 506.jpg (2013-7-21 00:33, 117.24 KB) / 下載次數 150
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558956&k=4bbf95c1711d537a4cc456ad3dc354f8&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 507.jpg (2013-7-21 00:33, 107.13 KB) / 下載次數 140
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558957&k=ec6ab5bfde9ff061d66f75434a052549&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 601.jpg (2013-7-21 00:33, 95.16 KB) / 下載次數 165
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558958&k=4d02c6b63274a3fc3579b478404ffafd&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 602.jpg (2013-7-21 00:33, 118.9 KB) / 下載次數 162
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558959&k=7612379caee6be9bd6db2ad69c4625ef&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 603.jpg (2013-7-21 00:33, 110.09 KB) / 下載次數 168
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558960&k=c97a2583d312c7ac1074a13e45569aa8&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 604.jpg (2013-7-21 00:33, 111.22 KB) / 下載次數 153
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558961&k=863616b6fc149d48981995b5c09ae138&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 605.jpg (2013-7-21 00:33, 85.35 KB) / 下載次數 155
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558962&k=1ca50319c5a636f79be00f21b934a7ed&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 606.jpg (2013-7-21 00:33, 114.86 KB) / 下載次數 176
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558963&k=e84b647ed4cc242190e0644a3d6184c5&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 607.jpg (2013-7-21 00:33, 117.71 KB) / 下載次數 175
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558964&k=41791a24784bcefb8d4c09c96b397516&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 608.jpg (2013-7-21 00:33, 117.43 KB) / 下載次數 147
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558965&k=b75d67551b009a6328321f82a9074f1c&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 609.jpg (2013-7-21 00:33, 103.19 KB) / 下載次數 201
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558966&k=3a80f951183a26b43b8dbacad56057ed&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 610.jpg (2013-7-21 00:33, 122.03 KB) / 下載次數 141
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558967&k=ff1d06ac1ee32cf03948d57c11cbda52&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 611.jpg (2013-7-21 00:33, 124.48 KB) / 下載次數 163
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558968&k=97b86efc6a8663a94d60fb981c4bd285&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 612.jpg (2013-7-21 00:33, 124.69 KB) / 下載次數 172
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558969&k=7dbe786c159d4c4529a136a2566c851b&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 613.jpg (2013-7-21 00:33, 99.37 KB) / 下載次數 183
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558970&k=8e15086cdeaae3615a2ae224a95442a2&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 200.jpg (2013-7-21 00:36, 123.69 KB) / 下載次數 170
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558974&k=b8863eb3b8d9d62327af07c7323eb770&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: 201a.jpg (2013-7-21 00:57, 121.38 KB) / 下載次數 164
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558982&k=75029cece6f9b0982ee26570f8adc0b2&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV



圖片附件: b58v.jpg (2013-7-28 22:57, 81.1 KB) / 下載次數 281
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1561777&k=9d6feffe1b53a190cfe3a503c580836a&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV


作者: soso0707    時間: 2013-7-21 00:51

第1次見到換咁多次牛
作者: GbE    時間: 2013-7-21 00:54

本帖最後由 GbE 於 2013-7-21 01:02 編輯

呢個 case 又真係好奇怪, 咁高端嘅牛出咁多次事, 通常d 問題係換 model 後就斷尾, 但樓主要換 brand
要證實隻牛是否壞, 真係要用另一部機去證實
作者: soso0707    時間: 2013-7-21 00:56

樓主真係辛苦跑咁多次
作者: love19901109    時間: 2013-7-21 00:56

你都真係好彩  我用過兩隻Seasonic  OEM 既Antec 牛幾年 加上用緊隻G550 牛一年 24x7  都未試過唔穩定
作者: bihari    時間: 2013-7-21 00:59

呢個 case 又真係好奇怪, 咁高端嘅牛出咁多次事, 通常d 問題係換 model 後就斷尾, 但樓主要換 brand  ...
GbE 發表於 2013-7-21 00:54



    冇換brand丫, 換model姐,  seasonic  X轉P咁囉
作者: 觀星是答案    時間: 2013-7-21 01:02

KM3 都死? 我都上建達換左 3 次 X660
依家隻 KM3 暫時正常
作者: ss310251    時間: 2013-7-21 01:02

我隻gtr 到E+都冇事...(4年幾)
作者: HKPO    時間: 2013-7-21 01:02

睇嚟似唔夾8字多
作者: 98a    時間: 2013-7-21 01:02

老實說
咩廠都一定有次貨
至於閣下咁的情况
就真係過份左小小
當然, 主人使用方法有一定的成因 (唔係話 ching 用得差)

至於建達用D舊 system 試
佢同你咁試法, 已經叫好好人
果次去漢科試塊板
就咁用D垃圾牛同我 check
check完無事, 問我有冇加卡
我話有張 display
佢叫我自己去 check 下其他件先好尼
即刻好想XX佢
作者: bihari    時間: 2013-7-21 01:04

KM3 都死? 我都上建達換左 3 次 X660
依家隻 KM3 暫時正常
觀星是答案 發表於 2013-7-21 01:02



    隻KM3係最快死的一隻, 用左兩個幾月就出事
作者: bihari    時間: 2013-7-21 01:10

老實說
咩廠都一定有次貨
至於閣下咁的情况
就真係過份左小小
當然, 主人使用方法有一定的成因 (唔係話 chi ...
98a 發表於 2013-7-21 01:02


我都想知係咪我使用方法有問題
    不過真老實說, 建達個c父都算叫唔錯架喇, 第一日捰去第二日就覆我, 我果日都冇勞氣,仲好客氣同佢講野架
作者: 1957    時間: 2013-7-21 01:15

X-660 / X-760 兩年都冇事
作者: orafan    時間: 2013-7-21 01:21

我覺得樓主咁樣連續壞法, 已證明未必關隻牛事.
反而機箱, 硬件短路. 電源等引致問題的機會較大. 唔好淨係集中研究隻牛先得架.
作者: yick    時間: 2013-7-21 01:27

會唔會屋企D 電壓有問題?
作者: bihari    時間: 2013-7-21 01:33

我覺得樓主咁樣連續壞法, 已證明未必關隻牛事.
反而機箱, 硬件短路. 電源等引致問題的機會較大. 唔好淨係集 ...
orafan 發表於 2013-7-21 01:21



    留意: 隻x850已在我部舊機(笫一代i7)死過兩次, 2013年4月換x850 KM3, 2013年6月頭我換左新CPU,新底板, 新ram, 個TDP比起笫笫一代i7仲細左, 新機用左兩個星期就又死牛......
好明顯未必關隻牛事,  一係張display有事, 一係我黑仔囉
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 01:34

回復 12# bihari


其實依D CASE多數同屋企既電有關係
一來本身大廈電壓本身唔穩定,一係使用拖版,而個拖版有問題
好少隻隻都咁短命

當然,我自己對Seasonic依個品牌唔係咁有好感,所以買牛唔選佢
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 01:35

回復 16# bihari


我同意火牛死,多數唔關其他硬件事
多數本身火牛QC有問題,或供電有問題
作者: bihari    時間: 2013-7-21 01:39

會唔會屋企D 電壓有問題?
yick 發表於 2013-7-21 01:27

我都想知, 但:
2008年12月至2011年8月用緊牛魔王GPA580 加 第一代i7 (TPD成135W) 加張GTX285 (大概185W)都未出過事, 係2011年8月轉左GTX580同Seasonic x850之後, 隻牛就咁喇
作者: ahtung9323    時間: 2013-7-21 01:40

我諗可能係你屋企D電有問題
利申用緊seasonic 一直冇問題
seasonic 唔敢話佢最好 咩大牌字
但係我諗比起市面大部份既牛質素高d咁
不如試下買個令小小既施板test下?
你keep住壞.壞完又拎上黎申我諗都解決唔到咩問題
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 01:41

回復 19# bihari


  有無用拖版?有既,可能係拖版有問題
遇上大電流,會唔穩定
火牛就易壞
作者: winsel    時間: 2013-7-21 01:45

樓主真係唔好彩...
作者: bihari    時間: 2013-7-21 01:46

我諗可能係你屋企D電有問題
利申用緊seasonic 一直冇問題
seasonic 唔敢話佢最好 咩大牌字
但係我諗比起市 ...
ahtung9323 發表於 2013-7-21 01:40


我都已經叫唔係用緊d cheap 拖板架喇, 無奈唔知何解.....
我用緊Schneider 萬能拖板(排蘇)4位 獨立掣
作者: bihari    時間: 2013-7-21 01:48

本帖最後由 bihari 於 2013-7-21 01:56 編輯
回復  bihari


  有無用拖版?有既,可能係拖版有問題
遇上大電流,會唔穩定
火牛就易壞 ...
kelvin2517 發表於 2013-7-21 01:41



    用緊Schneider 萬能拖板(排蘇)4位 獨立掣 1-1.jpg
聽你地咁講, 而家想換,  有乜好野?

圖片附件: 1-1.jpg (2013-7-21 01:56, 36.23 KB) / 下載次數 109
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1559001&k=a46b573d7f29dd04aa4d2a941b2a7191&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV


作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 01:52

回復 23# bihari


如果係依隻,咁我覺得可以換好少少
你個CASE應該真係唔關SEASONIC事
一兩次可能係廠牌QC唔好
咁多次就一定係其他原因
而最大可能就係,供電唔壓定
對一件電器黎講,供電唔穩定,就好易壞,特別係高W數既電器
我都希望係拖版問題,唔係都幾煩。
試下換拖版吧^^
作者: 雲一0一    時間: 2013-7-21 02:01

換下換下變左白金
作者: hardness    時間: 2013-7-21 02:03

Schneider拖板電腦用好夠使,行1000W 都無,我唔認為會有甚麼供電唔穩定。
作者: bihari    時間: 2013-7-21 02:08

換下換下變左白金
雲一0一 發表於 2013-7-21 02:01



    我都唔要求咩白金唔白金喇, 只要安安穩穩就好了
作者: 麥高比    時間: 2013-7-21 02:35

SEASONIC果幾個問題都已經出曬名

好心XANDER 就爽D手換,山長水遠去加拆機,好似貪換貨好玩

我換個2次X850
作者: Japan    時間: 2013-7-21 02:37

看來時晨八字不合,師主未知會否列這牌子入黑名單呢
作者: 真衰鬼    時間: 2013-7-21 02:45

話說由2011年8月入左隻x850, 第一次開箱:




惡夢開始~~~~用左十個月左右(2012件7月)開始出事, 關機後開唔 ...
bihari 發表於 2013-7-21 00:46

本身電源/拖板有事?!
作者: Tim_HKG2    時間: 2013-7-21 02:49

嘩,咁嘅情況,就算唔班另一台電腦上隻牛作交叉測試,都call個電工師傅上嚟check check以求個安心!
作者: bihari    時間: 2013-7-21 02:52

SEASONIC果幾個問題都已經出曬名

好心XANDER 就爽D手換,山長水遠去加拆機,好似貪換貨好玩

我換個2次X850 ...
麥高比 發表於 2013-7-21 02:35


正解, 獲獲要走兩次..拆黎拆去一d都唔過隱呀
我前前後後走左六獲

看來時晨八字不合,師主未知會否列這牌子入黑名單呢
Japan 發表於 2013-7-21 02:37


過保後永不永祿用, 無謂自討苦吃
見到Seasonic都好大陰影
作者: uwantwant    時間: 2013-7-21 02:57

SEASONIC/ENHANCE 代工一流, 用自己名出個D係九流
作者: bihari    時間: 2013-7-21 03:02

本身電源/拖板有事?!
真衰鬼 發表於 2013-7-21 02:45



    人地#29 ching都換左兩次 (我比佢多一次之麻), 佢個電源/拖板有事又有事喇喎
不過我今次之後都會換拖板架喇, 廢事夜長夢多...
作者: on9char    時間: 2013-7-21 03:42

死咁多次你都仲唔信邪仲要用海韻~白金都照爆給你看
作者: 觀星是答案    時間: 2013-7-21 10:04

seasonic x series 設計可能有問題
連 oem 的 corsair ax850 都有近似情況

情況基本上一樣,就係正常關機後開唔到機,要斷電源一陣再接返先開到

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
http://www.chiphell.com/thread-730279-1-1.html
http://www.chiphell.com/thread-539548-1-1.html
http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=501&t=2904206
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 10:11

回復 35# bihari


同設計既AX750,我死左兩次
同埋我的確覺得SEASONIC個X系列設計有問題,改良版既P系列一樣有問題
所以我唔會買SEAONIC既牛牛,我而家用實而不華既antec hcp 1000w platinum
不過你死咁多次,仲要咁短時間,就應該唔係火牛事了
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 10:16

回復 37# 觀星是答案


我同意SEASONIC個設計可能真係有問題
但樓主係連續死四次,仲要咁短時間
我覺得唔會次次都係隻火牛本身有問題
你要明用X系列有咁多人用,中招既人其實唔算多
你要搵熱門牌子,一定搵到人壞野。

我唔係幫SESONIC,我一定唔會買依個牌子。
但我覺得死咁多次火牛,一定係另外有D原因導致
我覺得可能,真係只係可能個設計比輸入電流既穩定性有要求,如電流唔穩定就會易壞D,或出現某D徵狀
作者: raf_ilt    時間: 2013-7-21 10:20

Use Cooler Master V series la
作者: xc63774174    時間: 2013-7-21 10:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wgpoon    時間: 2013-7-21 10:36

本帖最後由 wgpoon 於 2013-7-21 10:41 編輯

其實海記代工牛,一早如antxc TPN已經有著唔機問題

之前我都查左好耐, 最後發現好大可能係保護電路方面出問題
果時佢有批行PS223 IC 其中有粒電阻/電容出事
搞到PGO無signal

所以著唔起
可以睇下牛sir拆解
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 3130&highlight=
作者: jouathen    時間: 2013-7-21 10:36

i7+580 +幾隻HDD
850W都煲唔曬LA

依家我都係用緊隻550W 差唔多成年
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 10:39

回復 42# wgpoon



但有D人有事有D人無事
同輸入既電有關
作者: bihari    時間: 2013-7-21 10:40

死咁多次你都仲唔信邪仲要用海韻~白金都照爆給你看
on9char 發表於 2013-7-21 03:42



    隻牛咁貴買返黎唔通唔用掉左佢咩? 自己都中左伏算啦, 但我唔會賣左佢害人地
作者: 觀星是答案    時間: 2013-7-21 10:40

回復  觀星是答案


我同意SEASONIC個設計可能真係有問題
但樓主係連續死四次,仲要咁短時間
我覺得唔會次 ...
kelvin2517 發表於 2013-7-21 10:16

我都死 3 次啦
我最後死個隻火牛, 係裝左係另一間屋, 另一部機上的

你會見到我 d links O既火牛, 死法一致, 連拔電再插就 ok 返都一樣
仲要係香港大陸台灣, 不同時期不同 model 既火牛都一樣
就知問題並唔係個別事件, 亦唔係咩賣得多壞得多 ~
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 10:51

回復 46# 觀星是答案


1. 不如睇埋D 我其他POST吧
2. 我承認設計上可能有問題,但你睇埋我上面既估計
3. 我一直BLACK LIST 依個品牌
4. 就算中港台外國都有出現此問題,但對比賣出量都係少
5. 我打多次,隻火對輸入電流穩定性有要求,唔穩,易壞,依個係我估計ONLY,未必岩,但我覺得同輸入既電一定有關。
6. 同設計既CORSAIR 一樣有咁既問題,但情況少見D,但我都試過一次,發生係AX750身上,所以我唔係唔明,而係我覺得背後有另外原因引發問題
作者: bihari    時間: 2013-7-21 10:51

回復  觀星是答案


我同意SEASONIC個設計可能真係有問題
但樓主係連續死四次,仲要咁短時間
我覺得唔會次 ...
kelvin2517 發表於 2013-7-21 10:16


更正: 我係死左三次姐,  笫一隻: 用左十個月左右, 笫二隻: 用左六個月左右,  笫三隻: 用左兩個幾月左右, 而家笫四隻轉左P
唔想屈佢
作者: to_chan    時間: 2013-7-21 10:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 10:56

回復 48# bihari


兩年三次都好誇張了
作者: ango    時間: 2013-7-21 10:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 觀星是答案    時間: 2013-7-21 10:58

回復  觀星是答案


1. 不如睇埋D 我其他POST吧
2. 我承認設計上可能有問題,但你睇埋我上面既估計
3. 我 ...
kelvin2517 發表於 2013-7-21 10:51

我只係想俾日後再中招既人知道, 佢地唔係個別事件
唔駛 "盲終終" 走去又試底板又試 power cord 又試拖板

如果係 Seasonic X series, 又係關機後開唔返機, 咁不如直接換隻火牛試左先, 可能最快解決到問題
作者: bihari    時間: 2013-7-21 11:00

我同gigabyte又係唔夾八字
對樓主個case真係身同感受
xc63774174 發表於 2013-7-21 10:34



    我都係同gigabyte唔夾八字 之前已經中伏 (內置sound問題), 最近果次係當年笫一代i7買佢塊板, 開到機但裝唔到OS, 試過換U又唔work, 拎黎拎去攪左一輪, 最後換左華石攪掂, 從始所入的都係華石了
作者: ango    時間: 2013-7-21 11:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 11:04

回復 52# 觀星是答案


如果係咁,當然無問題
不過如果唔係一次事件,就試下換過好D既拖版,可能會好D
作者: bihari    時間: 2013-7-21 11:08

公喜師兄..............不停有新牛用(買S10個10個都有新牛換)
ango 發表於 2013-7-21 10:58

一d都唔過隱, 我買隻貴牛都係要求佢安安穩穩, 咩金牛白金牛我唔care, 而家最基本既都比唔到我

我只係想俾日後再中招既人知道, 佢地唔係個別事件
唔駛 "盲終終" 走去又試底板又試 power cord 又試拖板

...
觀星是答案 發表於 2013-7-21 10:58



    完全同意Ching講法:  家下唔係想唱衰佢, 而係要俾日後再中招既人知道
作者: dom    時間: 2013-7-21 11:10

隻牛唔夾 Intel ?
作者: 觀星是答案    時間: 2013-7-21 11:18

回復  觀星是答案


如果係咁,當然無問題
不過如果唔係一次事件,就試下換過好D既拖版,可能會好D ...
kelvin2517 發表於 2013-7-21 11:04

何止拖板, 我連間屋都換埋, 隻牛都係死
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 11:25

回復 56# bihari


雖然CHING可能無意唱衰佢,但過程就真係唱衰
因為對其他CHING係其他原因導致問題,回應較少,但附和火牛有問題就積極回應。

我自己BLACKLIST SEASONIC,因為我感覺上佢QC較差,而且無乜品,第一批白金牛有問題,都要出左先。但樓主你咁死法真係唔尋常,一定有另外原因引發問題出現。

我反而建議大家,部電腦咁貴,拖版錢不要省。
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 11:30

回復 58# 觀星是答案


我見到,你換過屋嘛

我自己同架構既AX750都死左兩次TIM

我而家唔用正常拖版,用一隻叫BELKIN PF50拖版,停左產了。
遇上電流異常,會自動保護,我都發現幾個月都跳一次,不過好彩都係唔用電腦既時候。

同埋我講左個架構本身可能真係潛在有問題
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 11:31

不過我就停一停了,唔想畀人覺得我幫SEASONIC
我自己唔用依個品牌的
作者: bihari    時間: 2013-7-21 12:30

回復  bihari


雖然CHING可能無意唱衰佢,但過程就真係唱衰
因為對其他CHING係其他原因導致問題,回應較 ...
kelvin2517 發表於 2013-7-21 11:25
我自己BLACKLIST SEASONIC,因為我感覺上佢QC較差,而且無乜品..。

Ching有份做幫兇Blacklist
作者: poddleboy    時間: 2013-7-21 12:30

seasonic, 記住它先,謝謝
作者: kelvin2517    時間: 2013-7-21 12:37

回復 62# bihari


因為我好直接覺得同價有更好選擇,好似我隻冷門antec hcp 1000-platinum,香港少人用,但外國都算熱,但真係無乜出事部告,最少我搵唔到。

我係開宗明義唔會用依個品牌
作者: dchiu    時間: 2013-7-21 12:39

你都真係好彩  我用過兩隻Seasonic  OEM 既Antec 牛幾年 加上用緊隻G550 牛一年 24x7  都未試過唔 ...
love19901109 發表於 2013-7-21 00:56


我覺得如果通風好,牛常開都無問題,經常開關重唔好。
作者: Hayes    時間: 2013-7-22 17:33

我隻 X850 都有同樣情況 已經壞左兩次
希望唔會有第三次
作者: bihari    時間: 2013-7-22 17:50

我隻 X850 都有同樣情況 已經壞左兩次
希望唔會有第三次
Hayes 發表於 2013-7-22 17:33



     祝ching好運
作者: 觀星是答案    時間: 2013-7-22 19:26

祝ching好運
bihari 發表於 2013-7-22 17:50

祝埋我好運 pls

我隻 KM3 換左幾個月
作者: 98a    時間: 2013-7-22 19:32

我都想知係咪我使用方法有問題
    不過真老實說, 建達個c父都算叫唔錯架喇, 第一日捰去第二日就覆 ...
bihari 發表於 2013-7-21 01:10


係咪老c父??

漢X班後生, 有D人當份工打
見到有客好似唔想做野咁
講左2句就叫我放低
寫完張單卑我佢就閃
佢唔出聲鬼知走得咪咩

有次仲要懶到用 SMS 叫我拎反

申利: 我都係後生仔
作者: raf_ilt    時間: 2013-7-22 19:58

Seasonic they make good quality power supply, but its just over price when you can get the same power supply fo 300-400 hkd cheaper
作者: @@@    時間: 2013-7-22 20:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bihari    時間: 2013-7-22 20:21

係咪老c父??

漢X班後生, 有D人當份工打
見到有客好似唔想做野咁
講左2句就叫我放低
寫完張單卑我佢就閃
...
98a 發表於 2013-7-22 19:32


唔係老c父黎, 廿幾三十左右


Seasonic they make good quality power supply, but its just over price when you can get the same powe ...
raf_ilt 發表於 2013-7-22 19:58


如果以Seasonic咁既質素黎計,都真係叫做貴左唔少喇, 唔值囉 ....比千幾銀出黎仲要隔幾個月就要拆晒成set野出黎衝上代理兩次
作者: kawa_bank    時間: 2013-7-22 20:53

回復 71# @@@


乜seasonic/Antec/Corsair用親出事就黑仔
其他牌子就垃圾?
seasonic其實上網睇都有唔少問題
唔好比佢arc左
Corsair/Antec貼牌有部份Seasonic做既都成日出事
自己google下就明白
作者: aleungyw    時間: 2013-7-22 21:02

SEASONIC 我都用緊..
OK喎...
咁岩黑仔姐...
@@@ 發表於 2013-7-22 20:02


Me Too! My SEASONIC is 4 years old now!
作者: yychanchan    時間: 2013-7-22 22:38

我估是seasonic設計問題,之前只ax650用左半年又是和樓主同一問題,去找代理加錢上左ax850用左半年,問題沒有出現,不過有陰影在!
作者: Summer    時間: 2013-7-22 22:43

八字問題
作者: bihari    時間: 2013-7-22 22:48

回復  @@@


乜seasonic/Antec/Corsair用親出事就黑仔
其他牌子就垃圾?
seasonic其實上網睇都有唔 ...
kawa_bank 發表於 2013-7-22 20:53

咁講法, 似乎seasonic都連累唔少人

Me Too! My SEASONIC is 4 years old now!
aleungyw 發表於 2013-7-22 21:02
我估是seasonic設計問題,之前只ax650用左半年又是和樓主同一問題,去找代理加錢上左ax850用左半年,問題沒 ...
yychanchan 發表於 2013-7-22 22:38

以我估計, 應該係2年前開始生產既野出現問題, 以X系列最多獲氣
作者: bncyng    時間: 2013-7-22 23:02

我隻gtr 到E+都冇事...(07年到現在)
作者: louisplasta    時間: 2013-7-23 03:17

antec 會否更好?
SEASONIC 唔啱我口味
作者: 1957    時間: 2013-7-23 14:18

希望我隻 AX-860i 生性啲
作者: lordvalkyrie    時間: 2013-7-23 14:32

我覺得樓主咁樣連續壞法, 已證明未必關隻牛事.
反而機箱, 硬件短路. 電源等引致問題的機會較大. 唔好淨係集 ...
orafan 發表於 2013-7-21 01:21


我部機呢幾年都有 D 無啦啦 Reboot 既問題, 重裝, 換 MB, CPU, RAM. PSU, HDD, SATA Cable, Display Card, Network Card, 散熱 都換過, 中間有半年好日子過, 最近問題又來...
我都開始懷疑係唔係我裝得唔好導致短路, 定係個聯力 Case 有問題, 話說我都砌機多年的人了, 老了..

最近的問題更奇怪, Reboot 大多數係電腦 Idle 時發生, 最近留意到係開住 Diablo III (係background都OK), 就唔會 Reboot, 超奇怪...
作者: bihari    時間: 2013-7-23 15:02

我部機呢幾年都有 D 無啦啦 Reboot 既問題, 重裝, 換 MB, CPU, RAM. PSU, HDD, SATA Cable, Display Card ...
lordvalkyrie 發表於 2013-7-23 14:32



     唔怕老實同你講, 我隻牛第一次出事時 (2012 年7月左右) , 心諗隻貴牛用左一年都唔夠, 冇理由咁易壞, 我都以為自己個機箱短路定乜, 於是換左個機箱, 不過換左機箱之後又出事, 唔係reboot, 係自動關機......最後證實原來係隻牛
作者: lordvalkyrie    時間: 2013-7-23 16:01

唔怕老實同你講, 我隻牛第一次出事時 (2012 年7月左右) , 心諗隻貴牛用左一年都唔夠, 冇理由咁易壞 ...
bihari 發表於 2013-7-23 15:02


先前我部腦, 先換過 PSU > CPU 散熱 > CPU 都解決唔到
最後換主板才解決問題 (由 ASUS P5B Deluxe 換成 Intel 板)

無諗過才 2 年多貨仔, 又出現問題.
部腦只係每星期六日開幾個鐘打下機上下網...
作者: avdaemon    時間: 2013-7-23 22:31

高効率新綫路,梗係搵客嚟做白老鼠啦。
作者: boaykf    時間: 2013-7-24 00:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jt9862    時間: 2013-7-24 01:41

我隻old gtr500w (4年幾)都冇事...
作者: kaidai    時間: 2013-7-24 02:47

希望我隻 AX-860i 生性啲
1957 發表於 2013-7-23 14:18


not Seasonic product
http://www.techpowerup.com/reviews/Corsair/AX860i/4.html
作者: zoin0000    時間: 2013-7-24 11:09

希望我隻 AX-860i 生性啲
1957 發表於 2013-7-23 14:18



I系唔是SEASONIC代工.....
作者: 冷心心    時間: 2013-7-24 11:20

本帖最後由 冷心心 於 2013-7-24 11:24 編輯

x750 km3和ss-P760內容十分像,除了風扇不同,
p-760

p-750km3

作者: popchan    時間: 2013-7-24 12:18

強。。。換咁多次
作者: bihari    時間: 2013-7-24 12:29

x750 km3和ss-P760內容十分像

好驚
作者: to_chan    時間: 2013-7-24 12:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冷心心    時間: 2013-7-24 14:12

好驚
bihari 發表於 2013-7-24 12:29



    看相真的好像,可能有些配件不同,也好小人說P糸列出問題,
x糸列就多了,令外M12II銅也小人說出事,不過它是半組模牛,
作者: 冷心心    時間: 2013-7-24 14:14

好快又有開箱玩,千零蚊玩殘代理
to_chan 發表於 2013-7-24 12:55

我覺得玩死自己多,除非你住代理對面,
作者: bihari    時間: 2013-7-24 14:29

好快又有開箱玩,千零蚊玩殘代理
to_chan 發表於 2013-7-24 12:55



    我覺得自己同代理一樣被玩殘...
作者: ijack2001    時間: 2013-7-24 14:40

換咁多次牛....樓主真慘....下次唔好用呢隻牌子.
我都未試過一年唔夠就要換牛...
作者: SEGA    時間: 2013-7-24 15:04

最近都買左隻X850

先知有2個FD SEASONIC牛出事
分別係1年同剛買既P系,
作者: bihari    時間: 2013-7-24 15:12

換咁多次牛....樓主真慘....下次唔好用呢隻牌子.
我都未試過一年唔夠就要換牛... ...
ijack2001 發表於 2013-7-24 14:40



    我1997年開始玩電腦, 都未試過壞牛走去換(d牛多數都係upgrade機時換埋)... 人生第一次換牛就係呢隻野, 仲要換幾獲添
作者: 冷心心    時間: 2013-7-24 15:26

我1997年開始玩電腦, 都未試過壞牛走去換(d牛多數都係upgrade機時換埋)... 人生第一次換牛就係呢隻 ...
bihari 發表於 2013-7-24 15:12



    通常死MB,Ram,VGA也好少死牛,
作者: lordvalkyrie    時間: 2013-7-24 15:29

好快又有開箱玩,千零蚊玩殘代理
to_chan 發表於 2013-7-24 12:55


雙輸啊, 好得閒咩
又要將部電腦拆來拆去, 走幾次去代理度, 車錢時間都蝕埋.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2