作者: bihari 時間: 2013-7-21 00:46 標題: 又係Seasonic, 不愉快的開箱,開箱,開箱,開箱.....
本帖最後由 bihari 於 2013-8-30 16:46 編輯
話說由2011年8月入左隻x850, 第一次開箱:
惡夢開始~~~~
用左十個月左右(2012件7月)開始出事, 關機後開唔返, 要拔插蘇等十分八分鐘先開得返, 涯到2012年10月就自動關機 ,又要拔插蘇等十分八分鐘先開得返, 上建達放低等一兩個工作天後換左隻新
(笫一隻短測不能通過)
第二次開箱: (2012年10月)
用左半年(2013件4月)又出事, 呢次係沒先兆咁, 昨夜關機第二天就開唔著, 上建達放低又等一兩個工作天後換左隻新
(笫二隻can't power on)
第三次開箱: 換左隻model叫KM3, d線轉左扁線 (2013件4月)
用左兩個月左右(2013件6月中)又出事 (6月頭已換新機第4代i7), 又係關機後開唔返, 要拔插蘇等十分八分鐘先開得返,跟住用5至10分鐘就自動關機, 又要拔插蘇等十分八分鐘先開得返,跟住用5至10分鐘就自動關機,
上建達放低, 第二日(2013件6月25日)打黎話試左成日都冇事,
咁我收工5點幾即刻衝去建達啦, 個c父當場試比我睇, 當場緊係冇事
我見佢用AMD CPU 用埋張唔知幾多年前既淨係1條6pin既 PCI-E 顯卡同我煲機, 咁叫煲機??
跟住捰返屋企詳細測試囉,
經過一番雞毛鴨血,都係 - 關機後開唔返, 要拔插蘇等十分八分鐘先開得返, 跟住用5至10分鐘就自動關機,又要拔插蘇等十分八分鐘先開得返,跟住用5至10分鐘就自動關機走頭無路之下, 只好揾鋪頭老闆幫忙, 交代晒成個流程, 同老闆講睇下可唔可以唔用X850轉P760, 證實隻牛係壞之後,老闆幫我打電話比建達sales講數....放低隻牛, 都預左要等3,5,7個星期架啦....... 都要搵隻spare牛 - Corsair GS600 (唔好問我點解買呢隻,做spare平就OK)
客串開箱 - Corsair GS600 (2013 Edition)

20%load以下風扇唔會轉的
線都費事執
2013件7月11日, 鋪頭打黎話我隻牛已返,
第四次開箱: P760
隻GS600用左3個星期, 返後備席箱了 (唔希望你再上場
)
封棺
第一隻: 用左十個月左右, 第二隻: 用左六個月左右, 第三隻(KM3): 用左兩個幾月左右, 而家第四隻轉左P
感想: 壞咁多獲, 係我同seasonic八字唔夾定係佢本身質素真係咁屎? 有冇ching 用緊seasonic係咁壞?
多得鋪頭老闆幫忙
拖板: 24#
--28/7/2013:話口未完,呢頭先開箱, 轉頭...隻P760昨晚(27/7/2013)又壞了...... 用左一個星期( 破紀錄)[......
227#(唔好話我作大屈佢
Corsair GS600又再上場, 安樂使用中........
--29/7/2013: 280# 拎隻壞P760上左去代理, 都係果句啦"未有貨等一兩日"


一星期後--6/8/2013: 315# 又換左隻新既P760,


不過今次唔開箱, 雪藏佢, 用手頭上隻後備牛Corsair GS600上場打正選, 打返3幾個月睇下有冇事
其他Ching們中伏案例:
1.7# 有Ching死過3次X-660
2.29# 換個2次X850
3.38# 兄弟牛Corsair AX750,死左兩次
4.66# X-850壞左兩次
5.75# 兄弟牛Corsair AX650用左半年
6.97# 有2個FD SEASONIC牛出事,分別係1年同剛買既P系
7.131# 兄弟牛CorsairAX-750 兩年即壞
8.158# 兄弟牛CorsairAX750之前都係咁,等耐先開到機
9.另外188# 都有Ching X-1050岩岩出事
10.209#又有 X-660, 第二隻又開始o黎料
11.226# 又有 P-860:開咗機一段時間息機就開唔返
12.339# X760, 用左1年開始有關機後開唔到的問題, 加錢換X850, 結果係... 隻X850連一次機都開唔到
13.其他Post的: 兄弟牛CorsairAX-850佢撻極都唔著, 撻到就冇野, 但用完山機之後又要係禁撻返幾分鐘至幾個鐘先撻得著
14.其他Post的: 兄弟牛CorsairAX850 關機後再按POWER 制, 部機唔識開
15.421# 兄弟牛CorsairAX850未夠兩年就來料
16.其他Post的: 兄弟牛兄弟牛AX-850 間歇性 開機 出問題至完全 開不到機
17.431# X-760 有時power on 不到, 之後+HKD 750 上左P1000
不停更新......
其他地區中伏案例: copy from 379#
http://bbs.3dmgame.com/thread-3953060-1-1.html
http://www.chiphell.com/thread-605473-1-1.html
http://ask.zol.com.cn/q/35851.html
http://www.tomshardware.com/answ ... m-seasonic-660.html
http://www.jonnyguru.com/forums/ ... 140214c&t=10050
http://www.mobile01.com/topicdet ... =5&p=2#45098467 copy from 437#
總結:
第一隻x850: 用左十個月左右
第二隻x850: 用左六個月左右
第三隻x850(KM3): 用左兩個幾月左右
第四隻轉左P760xp2: 一個星期
而家第五隻(P760xp2) 雪藏唔開箱住(雪3幾個月,睇遲下有冇xp3,4,5出再戰江湖) 重申:唔會賣佢, 唔會賣有問題貨比人害人
:邊個夠我黑仔.
補充: Seasonic X 同 Corsair AX 系列係同一個design, Corsair AX 系列 又係好多人有相同中伏情況
Corsair AX Gold系列已停產, 轉左做Platinum系列, 不過都係Seasonic代工
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558939&k=1f9872636508ab628c939deb617eaf89&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558940&k=b43cb9c478225b0cc52a7ebb9d48c3df&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558941&k=3d29c4886b3030dc1ed760d8fb193892&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558942&k=a9e28413b534b678d41a3e7bacdbf02a&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558944&k=89b63e8ab7550969a2a7c6cced13d4d3&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558945&k=79a7e2299a771f14317669a5ecfaede9&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558946&k=9193e44802f7093831983c0bf07def5b&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558947&k=aa205fd3b787c565cdcfd13d97dbff4c&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558948&k=4f7daf641b38c1cf379eafcf72557aa3&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558949&k=027835bb679be7c0c184a908e6f604c4&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558950&k=fdf3aacd7acf92bd340a604e9e423f24&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558951&k=f84fbc95d8ee0f2c44360bedea640a2c&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558952&k=e0c1ecd1b1b11c6b43c4305b38c7aa51&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558953&k=f8523cf563c1e1bbbbdfad5f4b37c469&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558954&k=8d048e5bade83d04a5f7deeff663d0a6&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558955&k=555ef4ea25ccca9deb710c9884308206&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558956&k=4bbf95c1711d537a4cc456ad3dc354f8&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558957&k=ec6ab5bfde9ff061d66f75434a052549&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558958&k=4d02c6b63274a3fc3579b478404ffafd&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558959&k=7612379caee6be9bd6db2ad69c4625ef&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558960&k=c97a2583d312c7ac1074a13e45569aa8&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558961&k=863616b6fc149d48981995b5c09ae138&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558962&k=1ca50319c5a636f79be00f21b934a7ed&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558963&k=e84b647ed4cc242190e0644a3d6184c5&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558964&k=41791a24784bcefb8d4c09c96b397516&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558965&k=b75d67551b009a6328321f82a9074f1c&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558966&k=3a80f951183a26b43b8dbacad56057ed&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558967&k=ff1d06ac1ee32cf03948d57c11cbda52&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558968&k=97b86efc6a8663a94d60fb981c4bd285&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558969&k=7dbe786c159d4c4529a136a2566c851b&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558970&k=8e15086cdeaae3615a2ae224a95442a2&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558974&k=b8863eb3b8d9d62327af07c7323eb770&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1558982&k=75029cece6f9b0982ee26570f8adc0b2&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1561777&k=9d6feffe1b53a190cfe3a503c580836a&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

作者: soso0707 時間: 2013-7-21 00:51
第1次見到換咁多次牛
作者: GbE 時間: 2013-7-21 00:54
本帖最後由 GbE 於 2013-7-21 01:02 編輯
呢個 case 又真係好奇怪, 咁高端嘅牛出咁多次事, 通常d 問題係換 model 後就斷尾, 但樓主要換 brand
要證實隻牛是否壞, 真係要用另一部機去證實
作者: soso0707 時間: 2013-7-21 00:56
樓主真係辛苦
作者: love19901109 時間: 2013-7-21 00:56
你都真係好彩 我用過兩隻Seasonic OEM 既Antec 牛幾年 加上用緊隻G550 牛一年 24x7 都未試過唔穩定作者: bihari 時間: 2013-7-21 00:59
冇換brand丫, 換model姐, seasonic X轉P咁囉

作者: 觀星是答案 時間: 2013-7-21 01:02
KM3 都死? 我都上建達換左 3 次 X660
依家隻 KM3 暫時正常
作者: ss310251 時間: 2013-7-21 01:02
我隻gtr 到E+都冇事...(4年幾)
作者: HKPO 時間: 2013-7-21 01:02
睇嚟似唔夾8字多
作者: 98a 時間: 2013-7-21 01:02
老實說
咩廠都一定有次貨
至於閣下咁的情况
就真係過份左小小
當然, 主人使用方法有一定的成因 (唔係話 ching 用得差)
至於建達用D舊 system 試
佢同你咁試法, 已經叫好好人
果次去漢科試塊板
就咁用D垃圾牛同我 check
check完無事, 問我有冇加卡
我話有張 display
佢叫我自己去 check 下其他件先好尼
即刻好想XX佢
作者: bihari 時間: 2013-7-21 01:04
隻KM3係最快死的一隻, 用左兩個幾月就出事
作者: bihari 時間: 2013-7-21 01:10
我都想知係咪我使用方法有問題
不過真老實說, 建達個c父都算叫唔錯架喇, 第一日捰去第二日就覆我, 我果日都冇勞氣,仲好客氣同佢講野架
作者: 1957 時間: 2013-7-21 01:15
X-660 / X-760 兩年都冇事
作者: orafan 時間: 2013-7-21 01:21
我覺得樓主咁樣連續壞法, 已證明未必關隻牛事.
反而機箱, 硬件短路. 電源等引致問題的機會較大. 唔好淨係集中研究隻牛先得架.
作者: yick 時間: 2013-7-21 01:27
會唔會屋企D 電壓有問題?
作者: bihari 時間: 2013-7-21 01:33
留意: 隻x850已在我部舊機(笫一代i7)死過兩次, 2013年4月換x850 KM3, 2013年6月頭我換左新CPU,新底板, 新ram, 個TDP比起笫笫一代i7仲細左, 新機用左兩個星期就又死牛......
好明顯未必關隻牛事, 一係張display有事, 一係我黑仔囉
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 01:34
回復 12# bihari
其實依D CASE多數同屋企既電有關係
一來本身大廈電壓本身唔穩定,一係使用拖版,而個拖版有問題
好少隻隻都咁短命
當然,我自己對Seasonic依個品牌唔係咁有好感,所以買牛唔選佢
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 01:35
回復 16# bihari
我同意火牛死,多數唔關其他硬件事
多數本身火牛QC有問題,或供電有問題
作者: bihari 時間: 2013-7-21 01:39
我都想知, 但:
2008年12月至2011年8月用緊牛魔王GPA580 加 第一代i7 (TPD成135W) 加張GTX285 (大概185W)都未出過事, 係2011年8月轉左GTX580同Seasonic x850之後, 隻牛就咁喇
作者: ahtung9323 時間: 2013-7-21 01:40
我諗可能係你屋企D電有問題
利申用緊seasonic 一直冇問題
seasonic 唔敢話佢最好 咩大牌字
但係我諗比起市面大部份既牛質素高d咁
不如試下買個令小小既施板test下?
你keep住壞.壞完又拎上黎申我諗都解決唔到咩問題
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 01:41
回復 19# bihari
有無用拖版?有既,可能係拖版有問題
遇上大電流,會唔穩定
火牛就易壞
作者: winsel 時間: 2013-7-21 01:45
樓主真係唔好彩...
作者: bihari 時間: 2013-7-21 01:46
我都已經叫唔係用緊d cheap 拖板架喇, 無奈唔知何解.....
我用緊Schneider 萬能拖板(排蘇)4位 獨立掣
作者: bihari 時間: 2013-7-21 01:48
本帖最後由 bihari 於 2013-7-21 01:56 編輯
用緊Schneider 萬能拖板(排蘇)4位 獨立掣
聽你地咁講, 而家想換, 有乜好野?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1559001&k=a46b573d7f29dd04aa4d2a941b2a7191&t=1782192559&sid=kqMcRfNutV

作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 01:52
回復 23# bihari
如果係依隻,咁我覺得可以換好少少
你個CASE應該真係唔關SEASONIC事
一兩次可能係廠牌QC唔好
咁多次就一定係其他原因
而最大可能就係,供電唔壓定
對一件電器黎講,供電唔穩定,就好易壞,特別係高W數既電器
我都希望係拖版問題,唔係都幾煩。
試下換拖版吧^^
作者: 雲一0一 時間: 2013-7-21 02:01
換下換下變左白金
作者: hardness 時間: 2013-7-21 02:03
Schneider拖板電腦用好夠使,行1000W 都無,我唔認為會有甚麼供電唔穩定。
作者: bihari 時間: 2013-7-21 02:08
我都唔要求咩白金唔白金喇, 只要安安穩穩就好了
作者: 麥高比 時間: 2013-7-21 02:35
SEASONIC果幾個問題都已經出曬名
好心XANDER 就爽D手換,山長水遠去加拆機,好似貪換貨好玩
我換個2次X850
作者: Japan 時間: 2013-7-21 02:37
看來時晨八字不合,師主未知會否列這牌子入黑名單呢
作者: 真衰鬼 時間: 2013-7-21 02:45
本身電源/拖板有事?!

作者: Tim_HKG2 時間: 2013-7-21 02:49
嘩,咁嘅情況,就算唔班另一台電腦上隻牛作交叉測試,都call個電工師傅上嚟check check以求個安心!
作者: bihari 時間: 2013-7-21 02:52
正解, 獲獲要走兩次..拆黎拆去一d都唔過隱呀
我前前後後走左六獲
過保後永不永祿用, 無謂自討苦吃
見到Seasonic都好大陰影
作者: uwantwant 時間: 2013-7-21 02:57
SEASONIC/ENHANCE 代工一流, 用自己名出個D係九流
作者: bihari 時間: 2013-7-21 03:02
人地#29 ching都換左兩次 (我比佢多一次之麻), 佢個電源/拖板有事又有事喇喎
不過我今次之後都會換拖板架喇, 廢事夜長夢多...
作者: on9char 時間: 2013-7-21 03:42
死咁多次你都仲唔信邪仲要用海韻~白金都照爆給你看
作者: 觀星是答案 時間: 2013-7-21 10:04
seasonic x series 設計可能有問題
連 oem 的 corsair ax850 都有近似情況
情況基本上一樣,就係正常關機後開唔到機,要斷電源一陣再接返先開到
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1
http://www.chiphell.com/thread-730279-1-1.html
http://www.chiphell.com/thread-539548-1-1.html
http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=501&t=2904206
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 10:11
回復 35# bihari
同設計既AX750,我死左兩次
同埋我的確覺得SEASONIC個X系列設計有問題,改良版既P系列一樣有問題
所以我唔會買SEAONIC既牛牛,我而家用實而不華既antec hcp 1000w platinum
不過你死咁多次,仲要咁短時間,就應該唔係火牛事了
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 10:16
回復 37# 觀星是答案
我同意SEASONIC個設計可能真係有問題
但樓主係連續死四次,仲要咁短時間
我覺得唔會次次都係隻火牛本身有問題
你要明用X系列有咁多人用,中招既人其實唔算多
你要搵熱門牌子,一定搵到人壞野。
我唔係幫SESONIC,我一定唔會買依個牌子。
但我覺得死咁多次火牛,一定係另外有D原因導致
我覺得可能,真係只係可能個設計比輸入電流既穩定性有要求,如電流唔穩定就會易壞D,或出現某D徵狀
作者: raf_ilt 時間: 2013-7-21 10:20
Use Cooler Master V series la
作者: xc63774174 時間: 2013-7-21 10:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wgpoon 時間: 2013-7-21 10:36
本帖最後由 wgpoon 於 2013-7-21 10:41 編輯
其實海記代工牛,一早如antxc TPN已經有著唔機問題
之前我都查左好耐, 最後發現好大可能係保護電路方面出問題
果時佢有批行PS223 IC 其中有粒電阻/電容出事
搞到PGO無signal
所以著唔起
可以睇下牛sir拆解
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 3130&highlight=
作者: jouathen 時間: 2013-7-21 10:36
i7+580 +幾隻HDD
850W都煲唔曬LA
依家我都係用緊隻550W 差唔多成年
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 10:39
回復 42# wgpoon
嗯
但有D人有事有D人無事
同輸入既電有關
作者: bihari 時間: 2013-7-21 10:40
隻牛咁貴買返黎唔通唔用掉左佢咩? 自己都中左伏算啦, 但我唔會賣左佢害人地
作者: 觀星是答案 時間: 2013-7-21 10:40
我都死 3 次啦
我最後死個隻火牛, 係裝左係另一間屋, 另一部機上的
你會見到我 d links O既火牛, 死法一致, 連拔電再插就 ok 返都一樣
仲要係香港大陸台灣, 不同時期不同 model 既火牛都一樣
就知問題並唔係個別事件, 亦唔係咩賣得多壞得多 ~
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 10:51
回復 46# 觀星是答案
1. 不如睇埋D 我其他POST吧
2. 我承認設計上可能有問題,但你睇埋我上面既估計
3. 我一直BLACK LIST 依個品牌
4. 就算中港台外國都有出現此問題,但對比賣出量都係少
5. 我打多次,隻火對輸入電流穩定性有要求,唔穩,易壞,依個係我估計ONLY,未必岩,但我覺得同輸入既電一定有關。
6. 同設計既CORSAIR 一樣有咁既問題,但情況少見D,但我都試過一次,發生係AX750身上,所以我唔係唔明,而係我覺得背後有另外原因引發問題
作者: bihari 時間: 2013-7-21 10:51
更正: 我係死左三次姐, 笫一隻: 用左十個月左右, 笫二隻: 用左六個月左右, 笫三隻: 用左兩個幾月左右, 而家笫四隻轉左P
唔想屈佢
作者: to_chan 時間: 2013-7-21 10:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 10:56
回復 48# bihari
兩年三次都好誇張了
作者: ango 時間: 2013-7-21 10:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 觀星是答案 時間: 2013-7-21 10:58
我只係想俾日後再中招既人知道, 佢地唔係個別事件
唔駛 "盲終終" 走去又試底板又試 power cord 又試拖板
如果係 Seasonic X series, 又係關機後開唔返機, 咁不如直接換隻火牛試左先, 可能最快解決到問題
作者: bihari 時間: 2013-7-21 11:00
我都係同gigabyte唔夾八字
作者: ango 時間: 2013-7-21 11:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 11:04
回復 52# 觀星是答案
如果係咁,當然無問題
不過如果唔係一次事件,就試下換過好D既拖版,可能會好D
作者: bihari 時間: 2013-7-21 11:08
一d都唔過隱, 我買隻貴牛都係要求佢安安穩穩, 咩金牛白金牛我唔care, 而家最基本既都比唔到我

完全同意Ching講法: 家下唔係想唱衰佢, 而係要俾日後再中招既人知道

作者: dom 時間: 2013-7-21 11:10
隻牛唔夾 Intel ?
作者: 觀星是答案 時間: 2013-7-21 11:18
何止拖板, 我連間屋都換埋, 隻牛都係死
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 11:25
回復 56# bihari
雖然CHING可能無意唱衰佢,但過程就真係唱衰
因為對其他CHING係其他原因導致問題,回應較少,但附和火牛有問題就積極回應。
我自己BLACKLIST SEASONIC,因為我感覺上佢QC較差,而且無乜品,第一批白金牛有問題,都要出左先。但樓主你咁死法真係唔尋常,一定有另外原因引發問題出現。
我反而建議大家,部電腦咁貴,拖版錢不要省。
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 11:30
回復 58# 觀星是答案
我見到,你換過屋嘛
我自己同架構既AX750都死左兩次TIM
我而家唔用正常拖版,用一隻叫BELKIN PF50拖版,停左產了。
遇上電流異常,會自動保護,我都發現幾個月都跳一次,不過好彩都係唔用電腦既時候。
同埋我講左個架構本身可能真係潛在有問題
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 11:31
不過我就停一停了,唔想畀人覺得我幫SEASONIC
我自己唔用依個品牌的
作者: bihari 時間: 2013-7-21 12:30
我自己BLACKLIST SEASONIC,因為我感覺上佢QC較差,而且無乜品..。
Ching有份做幫兇Blacklist
作者: poddleboy 時間: 2013-7-21 12:30
seasonic, 記住它先,謝謝
作者: kelvin2517 時間: 2013-7-21 12:37
回復 62# bihari
因為我好直接覺得同價有更好選擇,好似我隻冷門antec hcp 1000-platinum,香港少人用,但外國都算熱,但真係無乜出事部告,最少我搵唔到。
我係開宗明義唔會用依個品牌
作者: dchiu 時間: 2013-7-21 12:39
我覺得如果通風好,牛常開都無問題,經常開關重唔好。
作者: Hayes 時間: 2013-7-22 17:33
我隻 X850 都有同樣情況 已經壞左兩次
希望唔會有第三次
作者: bihari 時間: 2013-7-22 17:50
祝ching好運
作者: 觀星是答案 時間: 2013-7-22 19:26
祝埋我好運 pls
我隻 KM3 換左幾個月
作者: 98a 時間: 2013-7-22 19:32
係咪老c父??
漢X班後生, 有D人當份工打
見到有客好似唔想做野咁
講左2句就叫我放低
寫完張單卑我佢就閃
佢唔出聲鬼知走得咪咩
有次仲要懶到用 SMS 叫我拎反
申利: 我都係後生仔
作者: raf_ilt 時間: 2013-7-22 19:58
Seasonic they make good quality power supply, but its just over price when you can get the same power supply fo 300-400 hkd cheaper
作者: @@@ 時間: 2013-7-22 20:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bihari 時間: 2013-7-22 20:21
唔係老c父黎, 廿幾三十左右
Seasonic they make good quality power supply, but its just over price when you can get the same powe ...
raf_ilt 發表於 2013-7-22 19:58
如果以Seasonic咁既質素黎計,都真係叫做貴左唔少喇, 唔值囉
作者: kawa_bank 時間: 2013-7-22 20:53
回復 71# @@@
乜seasonic/Antec/Corsair用親出事就黑仔
其他牌子就垃圾?
seasonic其實上網睇都有唔少問題
唔好比佢arc左
Corsair/Antec貼牌有部份Seasonic做既都成日出事
自己google下就明白
作者: aleungyw 時間: 2013-7-22 21:02
Me Too! My SEASONIC is 4 years old now!
作者: yychanchan 時間: 2013-7-22 22:38
我估是seasonic設計問題,之前只ax650用左半年又是和樓主同一問題,去找代理加錢上左ax850用左半年,問題沒有出現,不過有陰影在!
作者: Summer 時間: 2013-7-22 22:43
八字問題
作者: bihari 時間: 2013-7-22 22:48
咁講法, 似乎seasonic都連累唔少人
以我估計, 應該係2年前開始生產既野出現問題, 以X系列最多獲氣

作者: bncyng 時間: 2013-7-22 23:02
我隻gtr 到E+都冇事...(07年到現在
)作者: louisplasta 時間: 2013-7-23 03:17
antec 會否更好?
SEASONIC 唔啱我口味
作者: 1957 時間: 2013-7-23 14:18
希望我隻 AX-860i 生性啲
作者: lordvalkyrie 時間: 2013-7-23 14:32
我部機呢幾年都有 D 無啦啦 Reboot 既問題, 重裝, 換 MB, CPU, RAM. PSU, HDD, SATA Cable, Display Card, Network Card, 散熱 都換過, 中間有半年好日子過, 最近問題又來...
我都開始懷疑係唔係我裝得唔好導致短路, 定係個聯力 Case 有問題, 話說我都砌機多年的人了, 老了..
最近的問題更奇怪, Reboot 大多數係電腦 Idle 時發生, 最近留意到係開住 Diablo III (係background都OK), 就唔會 Reboot, 超奇怪...
作者: bihari 時間: 2013-7-23 15:02
我部機呢幾年都有 D 無啦啦 Reboot 既問題, 重裝, 換 MB, CPU, RAM. PSU, HDD, SATA Cable, Display Card ...
lordvalkyrie 發表於 2013-7-23 14:32
唔怕老實同你講, 我隻牛第一次出事時 (2012 年7月左右) , 心諗隻貴牛用左一年都唔夠, 冇理由咁易壞, 我都以為自己個機箱短路定乜, 於是換左個機箱, 不過換左機箱之後又出事, 唔係reboot, 係自動關機......最後證實原來係隻牛
作者: lordvalkyrie 時間: 2013-7-23 16:01
先前我部腦, 先換過 PSU > CPU 散熱 > CPU 都解決唔到
最後換主板才解決問題 (由 ASUS P5B Deluxe 換成 Intel 板)
無諗過才 2 年多貨仔, 又出現問題.
部腦只係每星期六日開幾個鐘打下機上下網...
作者: avdaemon 時間: 2013-7-23 22:31
高効率新綫路,梗係搵客嚟做白老鼠啦。
作者: boaykf 時間: 2013-7-24 00:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jt9862 時間: 2013-7-24 01:41
我隻old gtr500w (4年幾)都冇事...
作者: kaidai 時間: 2013-7-24 02:47
not Seasonic product
http://www.techpowerup.com/reviews/Corsair/AX860i/4.html
作者: zoin0000 時間: 2013-7-24 11:09
I系唔是SEASONIC代工.....
作者: 冷心心 時間: 2013-7-24 11:20
本帖最後由 冷心心 於 2013-7-24 11:24 編輯
x750 km3和ss-P760內容十分像,除了風扇不同,
p-760

p-750km3

作者: popchan 時間: 2013-7-24 12:18
強。。。換咁多次
作者: bihari 時間: 2013-7-24 12:29
x750 km3和ss-P760內容十分像
好驚

作者: to_chan 時間: 2013-7-24 12:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 冷心心 時間: 2013-7-24 14:12
看相真的好像,可能有些配件不同,也好小人說P糸列出問題,
x糸列就多了,令外M12II銅也小人說出事,不過它是半組模牛,
作者: 冷心心 時間: 2013-7-24 14:14
我覺得玩死自己多,除非你住代理對面,
作者: bihari 時間: 2013-7-24 14:29
我覺得自己同代理一樣被玩殘...

作者: ijack2001 時間: 2013-7-24 14:40
換咁多次牛....樓主真慘....下次唔好用呢隻牌子.
我都未試過一年唔夠就要換牛...
作者: SEGA 時間: 2013-7-24 15:04
最近都買左隻X850
先知有2個FD SEASONIC牛出事
分別係1年同剛買既P系,

作者: bihari 時間: 2013-7-24 15:12
我1997年開始玩電腦, 都未試過壞牛走去換(d牛多數都係upgrade機時換埋)... 人生第一次換牛就係呢隻野, 仲要換幾獲添
作者: 冷心心 時間: 2013-7-24 15:26
通常死MB,Ram,VGA也好少死牛,
作者: lordvalkyrie 時間: 2013-7-24 15:29
雙輸啊, 好得閒咩
又要將部電腦拆來拆去, 走幾次去代理度, 車錢時間都蝕埋.


